Izdvojeno

Gaslyju novi Hondin motor za utrku u Mađarskoj

Piše: Luka Kolak

Prije 2 godina, 4 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Honda je ipak odlučila dati novi motor Pierre Gaslyju za VN Mađarske, nakon problema koje imao kroz cijeli vikend.

Za vrijeme druge kvalifikacijske runde, Francuz je javio kako ima problema s pogonskom jediniciom, a nedugo zatim, trkaći inženjer mu je povratno rekao kako ne mogu rješiti problem do kraja kvalifikacija te da će morati tako nastaviti. Naposljetku, Gasly je uspio proći u posljednju rundu, no bolje on 10. mjesta nije mogao.

Honda je potvrdila kako će Gasly uzeti novi motor kako bi reducirali bilo kakav daljnji rizik.

“Na kraju Q1 i početkom Q2, motor je počeo gubiti snagu.”

“To se inače događalo samo kada sam bio u sporom krugu puneći bateriju. Kada sam stisnuo pun gas, imao sam gubitak snage, tako da nisam mogao sinkronizirati brzine i zagrijati gume.”

“U mom najbržem krugu, gubitak snage sam imao na kraju glavne ravnine. Izgubio sam ponešto vremena tamo, no kasnije je sve bilo dobro.”

“Kasnije, stvari su postajale sve gore i gore te smo morali odustati jer, kada sam započeo krug, nije ništa ostalo snage u motoru.”

Pierre Gasly – Scuderia AlphaTauri

Unatoč promjeni motora, Gasly će startati s 10. pozicije bez ikakvih dodatnih kazni.

Komentiraj

4 komentara

  1. Honda se vraća na put stare “slave”. Novi motor pa rikavela



    1

    1
  2. Honda
    I2oni Prikaži

    E jes’ mu i traj’o ?


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj košta, vrijeme košta, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez pomoći naših čitatelja - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Što sve vozač vidi na ekranu volana

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Na primjeru Charlesa Leclerca i njegovog Ferrarija možemo jasno očitati što vozač vidi na ekranu svog volana Primjer ekrana na F1 volanu 1) Prethodni krug U gornjem lijevom kutu vidi se vrijeme posljednjeg odvoženog kruga, u ovom slučaju je iznad dvije minute jer se radilo o izlaznom krugu u kvalifikacijama 2) Broj okretaja Nova generacija bolida Formule 1 ne postiže više od 15 tisuća okretaja u minuti, ali samo...

Pogled u budućnost – 1. dio: Mercedes i Red Bull

Lociranje // Lovro Andraka

Iako više od polovice trenutnih vozača u Formuli 1 nije niti će tako skoro zagaziti u tridesete godine života, momčadi uvelike razmišljaju o mladim vozačima koji se tek razvijaju i probijaju kroz juniorske kategorije Ne samo da razmišljaju o njima, već ih imaju pod ugovorima i podupiru njihove karijere Razvijanje vlastitih mladih vozača u sklopu juniorskih akademija postalo je standard u suvremenoj F1 i zato danas gotovo sve...

Još kolumni