Hamilton lakoćom do nove pobjede u Mađarskoj, Verstappen drugi nakon drame uoči utrke!

Izdvojeno

Lovro Andraka

Prije 4 godina 5 min 108 komentara

[glasovanje utrka=”124″]

Lewis Hamilton bez ikakvih je problema stigao do druge ovosezonske pobjede, 86. u karijeri i osme na Hungaroringu, čime je izjednačio rekord Michaela Schumachera po broju pobjeda ostvarenih na jednoj stazi.

Momčad Red Bulla napravila je čudesan posao popravivši bolid Maxa Verstappena nakon nesreće prije starta, a Nizozemac ih je nagradio drugim mjestom u cilju. Do trećeg mjesta stigao je Valtteri Bottas nakon lošeg, ali i ilegalnog starta.

Tijek utrke

Staza je na početku utrke bila mokra, no kiša nije padala i staza se već počela sušiti. Svi su na bolidima imali intermedije, a jedino je Kevin Magnussen imao full wet. Daniil Kvjat pitao je momčad smiju li prijeći na gume za suho prije starta, no AlphaTauri nije povukla taj potez. Haas je, i to s obojicom vozača, tako da su Magnussen i Grosjean krenuli iz boksa na mediumu.

Hamilton je uspio obraniti najbolju startnu poziciju, dok drugi Mercedes pored njega nije briljirao. Bottas je krenuo prerano pa stao i ponovo krenuo, stoga je pao na šesto mjesto. Iako je jump start bio očit, nismo vidjeli ni istragu sudaca u tom slučaju.

Red Bull je nevjerojatnom brzinom uspio popraviti Verstappenov ovjes s desetak minuta vremena do starta, a Nizozemac im je zahvalio fantastičnim startom kojim se sa sedmog probio na treće mjesto. Vettel i Leclerc su napredovali po poziciju, Perez je izgubio čak tri, a Latifi se probio do desetog mjesta.

Prvi u boksu za vrijeme utrke bio je Daniil Kvjat koji je u drugom krugu stavio novi soft. Krug kasnije to rade Leclerc i Bottas, a do petog kruga svi su odradili promjenu guma. Haasu se promjena guma prije starta isplatila – njihovi vozači bili su na trećem i četvrtom mjestu.

Bottas nije dobio kaznu za prekršaj na startu, no drugi Finac je kažnjen – Kimi Raikkonen dobio je kaznu od 5 sekundi zbog promašenog startnog mjesta, uzrokovanog vjerojatno nedostatkom Haasovih vozača. Istu kaznu dobio je i Nicholas Latifi zbog greške momčadi koja ga je pustila u bolid Carlosa Sainza. Latifi je tako par metara nakon promjene guma imao probušenu gumu, spin u prvom zavoju, kaznu i upropašten odličan start. Jedini debitant na gridu je kasnije imao i izlijetanje u zavoju 5 koje je prošlo bez posljedica za bolid.

Magnussen se odlično držao na trećem mjestu, Stroll se kao i prošlog tjedna na Red Bull Ringu dugo mučio s pretjecanjem unatoč boljem tempu i prošao ga je tek u 16. krugu, a u idućem krugu ga prolazi i Bottas. Albon je na stazi prošao Vettela, a zatim i Leclerca čiji je soft već počeo popuštati. Svi na softu otišli su na drugi pitstop do 21. kruga, a iza 30. kruga i oni na mediumu odlaze u boks.

Tijekom tih zaustavljanja nije bilo značajnijih promjena, jedino je Bottas preskočio Strolla za treće mjesto, a na stazi smo uglavnom gledali kako brži vozači skidaju Haasove koji su i dalje uživali u benefitima njihove početne strategije. Vrijedi spomenuti sjajnu borbu između Leclerca i Norrisa u kojoj se Norris nekoliko krugova sjajno branio od Leclerca na svježim gumama, a onda je u 33. krugu nakon nekoliko napada Leclerc ipak prošao na 13. mjesto.

Bottas je u 50. krugu i treći put otišao u boks kako bi na svježim gumama imao bolju priliku za napad na Verstappena, no do kraja nije uspio doći do prilike za napad. Stroll je također odradio treću promjenu guma, kao i Bottas, bez gubitka pozicije. U 60. krugu vidjeli smo još jednu borbu između Leclerca i McLarena, ovog puta je to bio Sainz i on je napadao budućeg timskog kolegu. Krug kasnije je prošao na deseto mjesto.

Hamilton je četiri kruga prije kraja zbog komforne prednosti otišao po novi set softa, a do kraja je uspio odvoziti najbrži krug utrke. Pred kraj utrke vidjeli smo dvoboj između Vettela i Albona za peto mjesto, a na kraju je, nakon Vettelove greške, kao pobjednik izašao Albon.

Sedmi je završio Perez ispred Ricciarda, a prve bodove za Haas ove sezone osvojio je Kevin Magnussen devetim mjestom. Carlos Sainz osvojio je posljednji bod ispred Leclerca.

Iduća utrka je VN Velike Britanije na Silverstoneu za dva tjedna.

# Vozač Momčad Zaostatak
1 44 Lewis Hamilton MERCEDES 1:36:12.473
2 33 Max Verstappen RED BULL RACING HONDA +8.702s
3 77 Valtteri Bottas MERCEDES +9.452s
4 18 Lance Stroll RACING POINT BWT MERCEDES +57.579s
5 23 Alexander Albon RED BULL RACING HONDA +78.316s
6 5 Sebastian Vettel FERRARI +1 krug
7 11 Sergio Perez RACING POINT BWT MERCEDES +1 krug
8 3 Daniel Ricciardo RENAULT +1 krug
9 20 Kevin Magnussen HAAS FERRARI +1 krug
10 55 Carlos Sainz MCLAREN RENAULT +1 krug
11 16 Charles Leclerc FERRARI +1 krug
12 26 Daniil Kvjat ALPHATAURI HONDA +1 krug
13 4 Lando Norris MCLAREN RENAULT +1 krug
14 31 Esteban Ocon RENAULT +1 krug
15 8 Romain Grosjean HAAS FERRARI +1 krug
16 7 Kimi Räikkönen ALFA ROMEO RACING FERRARI +1 krug
17 99 Antonio Giovinazzi ALFA ROMEO RACING FERRARI +1 krug
18 63 George Russell WILLIAMS MERCEDES +1 krug
19 6 Nicholas Latifi WILLIAMS MERCEDES +5 krugova
10 Pierre Gasly ALPHATAURI HONDA kvar

Odgovor

108 komentara

  1. Marlboro
    Hey You Donator Prikaži

    Nema do talijana kad se traži loša strategija i šlampavost, Vettela za kardinalne greške i Merca za samljeti konkurenciju.

    Što se više treba dogoditi da ode Potter?



    9
    -9

    18
    • Mclaren
      raca Prikaži

      a misliš da je McLaren bolji? U Nascaru duplo brže zamijene gume nego u McLarenu



      7
      6

      1
    • Marlboro
      Hey You Donator Prikaži

      Pitam se jesam li popio minuse radi Talijana, Merca ili Vettela… Pa lik je 2 jebene pozicije izgubio tako štose prekočio i skoro izletio oba puta. I svaku trku ima takvih grešaka. Dodaj na to još sjebanu taktiku kojom su ga ko zna zašto sjebali njegovi iz boxa još je dobro visoko završio.

      Za taktiku za Leclerca nemam uopće riječi. Da ne kažem da su se mogli zaigrati ko npr Haas na samom startu da ima imalo muda.

      A Merc. Pa merc je merc. savršenstvo. Dodaj im još najboljeg svih vremena u bolid i eto imamo što imamo. 7 godina pišanja ko konkurenciji.



      2
      0

      2
  2. Lando Norris
    Zola Prikaži

    Uf jako teska utrka za moj meclaren. Super mi racing point kamo nestane brzina u utrci.. Ferrari super ide im.



    2
    -5

    7
  3. Narain Karthikeyan
    Narain Karthikeyan Prikaži

    Sad ce Wolf izjavit da mu fali konkurencija a FIA nece ni pomislit da senzore stavi.



    27
    20

    7
  4. Max Verstappen
    CroBottas Prikaži

    Jel moguće da su opet taktikom zeznuli Leclerca…. Aaaaajme



    10
    -10

    20
  5. Michael Schumacher
    VRSV546 Prikaži

    RBR ostao u istom krugu, morat ce fia reagirat nema sanse da je u maxa bolid legalan!



    48
    41

    7
  6. Formula1
    f1zd Prikaži

    Utrka onako, ne toliko loša za Mađarsku. Bravo za Luju i Maxa.



    8
    4

    4
  7. Rover
    zjurina Prikaži

    A na čemu više čestitati Hamiltonu i Mercedesu…

    DANAŠNJE ČESTITKE – MAXOVIM MEHANIČARIMA !!!



    29
    28

    1
  8. Nelson Piquet
    Grah0 Donator Prikaži

    KMag :klanjam:



    14
    12

    2
  9. Ferrari
    miki the pirate Donator Prikaži

    Znači Bot se sam dovoljno kaznio jump startom… interesting tactics FIA. Nije da bi nešto promijenilo, al jebemu – daj makar pokušajte biti dosljedni.



    32
    30

    2
  10. Ferrari
    VettelFerrari Prikaži

    Bottas je prerano startao, niti je bila istraga, ništa. Mercedes će dominirati Formulom 1 dokle god bude imao podršku FIA-e.



    32
    25

    7
    • Ferrari
      Boris_CRO Prikaži

      FIA je omogućila da imamo najveću dominaciju jednog tima. Unaprijed kažem da Hamilton NIJE najbolji vozač svih vremena iako će imati 10 naslova.



      40
      24

      16
      • David Croft
        Frantic Donator Prikaži

        Naravno.
        Biće samo statistički najuspješniji.
        Ništa više.
        To meni govore godinama….. :chill:

        Dakle, na prvoj trci umjesto da starta sa P10 ili P13 (koje već je trebalo biti), Hamdija starta sa P5.
        Bottas danas pravi jump start, ma ni da ga razmotre.
        Ne žele se igrati detektiva…. :mrgreen:



        33
        28

        5
      • lukarak Donator Prikaži

        Zasad nema najvise naslova, ali ima i pobjedu u svakoj sezoni u kojoj se natjecao. Vozio je i protiv 3 svjetska prvaka i ima pozitivan score sa svima ;)



        13
        -4

        17
        • Jenson Button
          Lotus Prikaži

          Ajde čekam odgovor


          0
          -1

          1
        • Ferrari
          07drogo Donator Prikaži

          Isto tako je i gubio protiv team matea, iako ima pobjedu u svakoj sezoni (koji put i zbog dumb luck) ) nije bio bas nesto relevantan u borbi za naslov u vecini godina sa Mclarenom osim u prve dvije iako je uvijek sjedio u vise nego solidnom bolidu (alonso, schumacher da ne idem dalje u povijest su cinili vise u slabijim bolidima) i za kraj mislim da svi osim njegovih slijepih fanova ce se sloziti da je on danas sta je zbog Mercedesa a ne Mercedes zbog njega. Dobar da vjerojatno najbolji za sad trenutno, brz da, talent da ali nije najveci i sa svim kontraverzama oko fie, mercedesa, povladjivanja i njegovim psiho igrama i kukanjem nece ni bit ako ovako nastavi.



          19
          16

          3
        • Ayrton Senna
          FerrariF1 Prikaži

          Nije točno.. I Buton i Rosberg su ga pobjeđivali..



          17
          14

          3
      • Marlboro
        AMG Donator Prikaži

        Prije svega je to omoguceno nesposobnoscu drugih ekipa, pa tek onda neke fije i mafije…
        A sto reci na ovaj dio u kojem ti nama svima govoris unaprijed da Hamilton NIJE najbolji vozac svih vremena iako ce imati 10 naslova osim da koga briga za tvoje neskromno misljenje :)

        P.S. da osvoji koji naslov s Ferrarijem mijenjala bi se ploca… kao i sa Vettelom u pocetku



        9
        -10

        19
      • OnlyAlonso Prikaži

        Moze ih imat 100,kad znamo kako ih je osvojio,sa bolidom brzim svake godine barem 1sec ispred drugih


        0
        0

        0
    • lukarak Donator Prikaži

      Nit Vettel prosle godine nije dobio kaznu jer nije bilo dovoljno forward movementa. Nije sve uvijek neka zavjera.



      13
      5

      8
  11. Nico Hulkenberg
    Jaime22 Prikaži

    Najžešće je bilo isčekivati tu kišu koju su stalno najavljivali. Kiša na pol utrke? Ne ne, kiša za devet krugova. Jesmo rekli za devet krugova? Ne, evo je za dva kruga i trajat će pet krugova!

    Jasniju prognozu dobijem od Vakule.



    21
    20

    1
  12. Mclaren
    BNL_McLaren Prikaži

    Hamilton rutinski, Maxov mehaničar čuda radi, Bottas malo razočaravajuć obzirom na Hamiltonov pace, McLaren vježbat pit stop pod hitno, Racing Point race pace u banani obzirom na kvale i ukupan potencijal, ali to je i za očekivat kad prepisuješ od pametnijih.



    7
    5

    2
    • Sergio Perez
      Ibarac00 Pretplatnik Prikaži

      Race pace u banani, Stroll prije novih guma 20+ ispred Vettela u čistom zraku.
      Perez, Albon, Vettel zavrsili utrku svi u 3 sec.

      Ako već mrziš onda iznesi činjenice, a ne ovako.



      4
      4

      0
    • avalon Prikaži

      BNL_McLaren .. zašto bi RP “ganja” race pace konkretno stroll kad je bilo jasno da ne može dostić vodeće , a 5. iza njega je zaostaja otprilike 20ak s . “gazit” motor bez razloga ? a za SP ti je objasnija Ibarac00 . osim toga SP je ima katastrofu od starta isto ka i VB .



      4
      4

      0
  13. Monisha Kaltenborn
    monkeyseat Donator Prikaži

    Junaci dana: Maxovi mehaničari!
    Sve ostalo…0 points.
    Doživjeli potop bez kiše.



    10
    8

    2
  14. Fernando Alonso
    Mr.Spaceguy Donator Prikaži

    Nikad neću prežaliti Rosbergov odlazak. Kad gledam onog finskog pokemona kako vozi, u meni se bude čudni porivi.



    35
    27

    8
    • Monisha Kaltenborn
      monkeyseat Donator Prikaži

      Možda sexualni tj. da ga bičuješ dok ne prokrvari :-)
      Šteta takav bolid dat prosječnom vozaču tako da se slažem s tobom.



      18
      14

      4
      • polo Prikaži

        Moje skromno mišljenje je da Rosberg nije baš dobrovoljno napustio F1 mislim Mercedes



        2
        2

        0
        • Alfa Romeo
          limitmaker1 Donator Prikaži

          …nisi jedini s tim mišljenjem… :)



          2
          2

          0
        • Lewis Hamilton
          smr201 Prikaži

          A ne temelju čega imaš to mišljenje? Sam Rosberg je rekao da je to njegova odluka da ga je užasno psihički izmorila ta sezona te da je on svoj cilj ispunio. Uostalom čovjek više nikako nije vezan za MB,pa ne vidim razloga zašto ne bi rekao ako su ga potjerali.
          Kao što je rekao kolega niže, nije sve urota za MB i Hama ljudi moji.



          1
          1

          0
    • Lewis Hamilton
      smr201 Prikaži

      A šta ćeš čovjek je na svom maksimumu očito, čak iz sezone u sezonu izgleda se se poboljšava, ali jebiga nije dovoljno. Nije ni Ros mogao puno sve dok nije počeo mind games raditi. Ali generalno gledano Ham je u 13 sezona gubio jednom od Buttona i jednom od Rosberga tako da nije ni realno očekivati da Bottas bude treći na listi. Pogotovo jer bi rekao da se većina slaže da su Jenson i Ros ipak bolji vozači od Bottasa.



      1
      1

      0
  15. Kimi Raikkonen 7
    Kos Prikaži

    Šta reć, Mercedes miljama daleko od kunkurencije. Znači Hamsa uz zaobilaženje za puni krug postavi najbrže vrijeme i onda još za kraj odvozi 1:16: 6, baš ruganje Mercedesa i još imaš osjećaj da voze na 80 %. Vettel danas izvukao čudo s onom kantom, Albon isto tako odličan Kopija malo razočarala al ok ufurat će se, McLaren podbacio al bože moj dešava se samo da ne pokupe Ferrarijevu filozofiju da im se dešava konstantno. I još da napomenem da plaćam pivu svakom Ferraristu kad Ferrari odradi utrku bez taktičkih pogrešaka.



    23
    23

    0
  16. Nigel Mansell
    The Simpsons Prikaži

    Dosadno, očekivao sam kišu i više drame.
    Čestitke KMagu i stretegiji Hass-a.



    6
    6

    0
  17. Pascal Wehrlein 94
    Wehrlein94 Prikaži

    Čestitke Maxovim mehaničarima. Napravili su čudo 15 minuta prije starta.
    Ostalo u utrci je sve za totalni zaborav



    13
    13

    0
  18. Lewis Hamilton 44
    Tomahawk Prikaži

    Veliki Lewis Hamilton u svom prepoznatljivom stilu nedodirljivog!
    Onaj blentavi Verstappen može samo svojim izvrsnim mehaničarima zahvalit što je uopće započeo i završio utrku.



    13
    -12

    25
  19. Lewis Hamilton
    smr201 Prikaži

    Ham rutinski i dominantno, Bottas loš start (još je dobro prošao bez kazne). Bravo za Vettela i Albona. RB mehaničari su čudo izveli. Stroll je isto bio dobar kao i Riciardo. Šteta što nije cijela utrka bila kao prvih 3-4 kruga. U Silverstoneu će biti ružno za gledati koliko će MB biti ispred.



    6
    4

    2
  20. Charles Leclerc
    Leclerc1978 Prikaži

    Uspavanka….



    7
    6

    1
    • Ayrton Senna
      Scuderia Prikaži

      Po mom mišljenju nije bila baš tako loša utrka. Kakvih sam utrka pogledao ova je još ok. Bilo je solidnih borbi samo šta ljudi žele gledat borbu za pobjedu, a toga se ove sezone nećemo nagledati



      2
      1

      1
  21. Mclaren
    AlkY Donator Prikaži

    Blaga katastrofa McLarena , utrka koju treba sta prije zaboraviti.
    Niti komentirati , niti je spominjati. Kao da ovaj vikend nije bilo Formule 1 , eto. :D
    Nego kad je Silverstone ? Dugo je za cekat , navikli smo svaki vikend.



    5
    5

    0
  22. Mercedes
    QFlash82 Donator Prikaži

    Nema slavlja danas u Mercedesu…



    1
    -1

    2
  23. Ayrton Senna
    OffLiberyMedia Prikaži

    Nek bottas nije eobio kaznu al zato kimiju su trebali još 5… “sport”



    12
    12

    0
  24. Michael Schumacher
    27Ferrari28 Donator Prikaži

    Jedino napetije u ovoj utrci bila je Blazičkova Racing Point košulja



    3
    3

    0
  25. Frend Prikaži

    Moj bottase biti toliko brzi od maxa a nemati muda ga napasti…cega se bojis brate mili



    11
    10

    1
  26. gidra Prikaži

    Steta sto nema vise reklama tomom utrke da barem nešto zanimljivo gledamo.



    15
    15

    0
  27. Bmw
    EnoEno Prikaži

    Vettelov sam Fan i ferarrijev.
    Ali ljudi boziji mercedes treba krug kasnije krenuti pa da imamo neke šanse.
    Dosadno više jbt.



    6
    5

    1
  28. Ferrari
    pro5i vilin konjic Donator Prikaži

    Sva sreća pa sam zaboravio na utrku danas. znači nema stanka između vikenda?


    0
    0

    0
  29. Fernando Alonso
    Alonso king Prikaži

    Ima li razlike izmedu Kimijevog jump starta u Rusiji 2019. i Bottasovog danas? Kimi je doduse startao ranije, no jednako kao i Bottas stao te prosao bez ikakvog dobitka na startu. Rezultat svega, Kimi dobiva “drive through” , a Bottas prolazi cak i bez istrazivanja. Sramota za cijeli sport.



    13
    9

    4
  30. Michael Schumacher
    ruzinavi Prikaži

    Utrka sa očekivanim rezultatom. Ovo je dominacija kakvu F1 očito treba. Sky-evci iskaču iz vlastite kože od sreće i imaju omanji orgazam svaki put kad je Ham u kadru. Svi pričaju kak bi bilo super da ima barem još neka momčad da napadne Mercedes, ali to se ove (a ni iduće) godine neće dogoditi i mislim da se potajno nadaju da se zbilja to ni ne dogodi.

    Kak sad Mercedes ne dobiva senzore po motoru? Nikog nije briga što se puši iz Mercedesovih motora kad daju gas? Pa nije to traktor pa da je to normalno. Horner je na temelju mirisa ananasa ili papaye znao/rekao/izjavio da Ferrari ne radi baš sve po pravilima. Očito je činjenica da su TD FIA-e shebale Ferrari tj njihov motor, ali da su baš toliko pali, a Mercedes (pa i Honda u neku ruku) se toliko poboljšao, nema mi nekog smisla.

    Ne skrivam da navijam za crvene i želim ih gledati kako pobjeđuju, kao i svaki navijač svoju momčad, ali ovo je otužno gledati. Sainz napada Leclerca, Vettel ne može Renault stići, Albon ga prestiže i završavaju +1 krug :( Iskreno se nadam da su već sad počeli razvijati bolid za 2022. jer mislim da im ništa drugog ne preostaje.

    Sjećam se te famozne dominacije Ferrarija i MS-a, koja je realno postojala samo 2002. i 2004. i nakon svake godine su bile drastične promjene pravila. Ja ovo sad ne kužim više… Kome treba ovakva F1? Kome je zanimljivo ovo gledat kad znaš rezultat? I tako već godinama… Vratili smo se u krug natrag na dominaciju iz 2014. kad su Mercovi bili nedodirljivi. A ne vidim baš da ih itko može pobjedit.



    9
    5

    4
    • Lewis Hamilton
      smr201 Prikaži

      Pa imali smo drastične promjene pravila 2017, pa ništa. Trebale su biti i sljedeće sezone, pa je korona odgodila. Šta će biti ako MB bude najbolji i 2022 nakon nove promjene?



      5
      4

      1
    • Ferrari
      miki the pirate Donator Prikaži

      Da… jbt, čak su i sustav bodovanja promijenili ne bi li kako doskočili Ferrarijevoj dominaciji. A sad nitko ni da trepne. Ma niti da pokuša trepnuti… sve ide po planu očito.



      6
      0

      6
    • Lewis Hamilton 44
      NRteamLH44 Prikaži

      Kakve ti samo gluposti pises. Udaraju frustracije na sve strane i na sve zivo. Oh da,kako je Ferrari samo zrtva ovoga svega. Jedini tim u sampionatu koji ima prava “veta” na bilo kakvu odluku,ponavljam JEDINI ,je odjednom postao takvo zrtveno janje,visih sila koje kontrolisu sport radi zabave.

      Kak ne dobiva senzore po motoru? Pa kak nisi razmislio da je mozda sve ok sa motorom? Kako samo jadno izgleda ovo zaljenje na pusenje iz motora,od kad je Formule i vijeka uvijek je bila negativna osobina pusenje iz motora,ali sada kada se nema o cemu drugom srat,onda je pusenje iz motora kljuc :D … Slusaj, svaki put kad Hamilton potrosi svoje pneumatike , Mercedes onda ukljuci DAS i onda Mercedes ide brze na potrosenim pneumaticima nego na ovim novim,to sto ih mijenjaju kroz box je samo zeza ;)

      Horner se zalio na Ferrari ,ali na Mercedes ne? O stvarno? Nisi gledao prvu trku , nisi znao ko se prvi zalio na DAS? Ali si ipak dosao srat na forum? Ili se mozda Horner treba zaliti za Ferrari?

      Naravno,tako je ocito da je FIA upropastila Ferrariju motor,ljudima u FIA je s vremena na vrijeme dosadno,pa se oni tako vole nasaliti sa Ferrarijem,upropastiti ekipu koja sa svojom bazom navijaca i brendom donosi najvecu popularnost sporta kao i samu zaradu.

      Ima li gorih ljudi koji svoje neuspjehe i frustracije lijece napadanjem svega oko sebe ,ali ne i sebe samih?



      8
      -10

      18
      • Ayrton Senna
        OffLiberyMedia Prikaži

        Drug moj pusenje BENZINSKOG motora je posljedica sagorjevanja ULJA u istom. Sto je zabranjeno cini mi se 2014. Godine. DAS također zabranjen za sve osim za merc :). Pa da je on zaista dozboljen redbull bi dupli koristio… Jer je njihiv majveci adut AERODINAMIKA. Tebi ako je mercedes legit, poštujem ali ja kao mašinac (inženjer strojarstva) mogu reći samo jedno – nešto smrdi, iz godine u godinu sve jače i jače.



        13
        8

        5
        • Lewis Hamilton 44
          NRteamLH44 Prikaži

          Sto se tice toga zasto se Mercedesov motor pusi nisam strucan da objasnim,ali naocigled sviju se pusi i da je zakljucak tako jednostavan kao sto ti inzenjer strojarstva mislis… Ja mislim da bi onda to skontali i oni neki tamo inzinjeri sto sjede u drugim timovima i dobijaju 50 000x vecu platu od tebe. Zalili bi se upravo ovako kao sto se Renault zali na RP. Ali koliko vidim ne zale se.

          DAS nikada nije bio zabranjen,jer nikada nije bio ni konstruisan na ovaj nacin. Mercedes ga je patentirao,iskoristio neke lose definisane stvari u F1 pravilniku i FIA nije imala kuda. Za ovu godinu su im odobrili to zbog svoga propusta,ali od sljedece zabranili. Nesto slicno se vjerovatno desilo sa motorom Ferrarija,kada su skontali sta Ferrari radi sa motorom i na koji nacin je zaobisao pravila,oni im nisu obrisali poene iz te godine,nego su samo zabranili za sljedecu,tj ovu. Tako da nemoj iznositi netacne informacije,ne uklapa ti se u struku,koja bi trebalo da je vrlo precizna. ;)



          6
          -2

          8
        • avalon Prikaži

          OffLiberyMedia … za razliku od tebe ja sam tek strojarski tehničar i da malko “proširim sliku ispuha” , ne tebi , ti znaš … drugima … crni dim = nepravilno podešen omjer goriva i zraka , plavi dim = izgaranje ulja u cilindrima . ovo virujem znaju i oni koji su završili 1. razred strukovne škole za auto mehaničare ali ne i fanovi mercedesa



          7
          4

          3
        • Ayrton Senna
          OffLiberyMedia Prikaži

          @avalon

          Da se još malo proširi – slabo kad će kod TURBO punjenog OTTO motora desiti se nepotpuno sagorjevanje.Ali ipak ima slučaj kao ricciardo u drugoj krivini kada mu je malo dima izašlo prilikom naglog dodavanja gasa. Jučer se iz Hamiltonovog motora dimilo i tokom KOČENJA. Zašto ovo govorim? Zato što boja dima je diskutabilna jer pratimo prenos na “malim” ekranima i ipak boja zavisi od vrste ulja (ukoliko je ulje posljedica pojave dima). A zašto je Hamiltonu dim izlazio dok je kočio o tome bih mogao i seminarski da napišem, da i matematički i hemijski dokažem da NIJE legalno. No, vjerujem da ne bi bilo poente, ko hoće neka prihvati mišljenje, ko neće poštujem.



          6
          4

          2
        • avalon Prikaži

          OffLiberyMedia … rađe ne bi više “širija” ionako pišem duge komentare :) čak sam izostavija na ono “crni dim” dodat “opasku” da to ne vridi za motore F 1 . sve šta sam napisa vridi za motore “normalnih” auta jer sam mislija kako će možda i oni koji nisu “od struke” ( ka npr NRteamLH44 koji to iskreno priznaje ) lakše shvatit poantu . zašto bi mi ti išta dokaziva ako se slažemo da ovo nije ni normalno , a time ni legalno ? ako bi me baš zanimalo , a s obzirom da su mi nekad motori bili recimo strast , da sam ih učija , rastavlja , sastavlja , da ih poprilično kužim potražija bi i sam uzroke koje bi virujem na minuli staž , nekakvo znaje i shvatija i bez dokaza koje bi mi prezentira . nemam zašto prihvatit tvoje mišljenje kad ni ne negiram da si u pravu = mislimo i slažemo se 100 % o ovom pitanju :)



          5
          5

          0
      • avalon Prikaži

        NRteamLH44.. da gluposti , malo je kazat . ali …. zašto se ti pališ da nekome spočitavaš da j e doša srat na forum ? možda da “silom” skreneš pažnju sa očitog ? misliš , napad je najbolja obrana ;) FIA je već odlučila da je DAS legalan ali samo ovu sezonu . sad bi tebi ka znalcu trebalo bit jasno da ako drugi nemaj DAS , a želili bi ga imat ,implementirat jer je legalan to nema smisla jer gudit vrime za nešto šta će 2021. bit zabranjeno . ako je DAS OK zašto samo ovu sezonu ? naravno , to se ne pitaš jer paše fanovima merca ;) ako ne pratiš F 1 tek nekoliko sezona onda si valjda vidija više puta da kada zadimi iz motora obično sa pita vozaču dođe poruka ” stop engine” , a katkad motor toliko brzo otiđe da poruka ni ne stigne na vrime ili motor plane . ja sam razmislija i zaključija da je ovo dimljenje motora mercedesa normalno , viđamo ka i kod motora drugih prizvođaca ( kad bi se zaje*avali ) , brzina mercove PU je OK mada se pisalo kako je PU dosegle svoj gornji limit razvoja pa je moć ferrarieve lanjske PU bila sumljiva i TEORETSKI ( a da o praksi i ne govorimo ) neostvariva i zbog toga “nakičena senzorima koji su otkrili NIŠTA . iako čak ni teoretski neostvarivo mercedesovi genijalci su pronašli , otkrili sasvim nove nivoe i ono šta je i TEORETSKI bilo nemoguče su uspili u PRAKSI pa zato i nema razloga za stavljanje senzora . di ćeš genijalce sputavat . prema njima , inžinjerima mercedesa nikola tesla je bija goli kur*c . ako ruzinavi po tebi piše gluposti ( misli da si njemu odgovorija ) onda ili ne pratiš F 1 dovoljno dugo pa zbog toga ne znaš ili je dovoljno dugo pratiš ali se praviš grbav tj navodno ne znaš . činjenica je da je od 2000 . do 2007. FIA vukla neke poteze da “uspori” ferrari . npr “narezane” gume , gume koje su trebale trajat cilu trku , izmjena bodovanja …. bacanje “mine” kako ferrari jedini može stavit veto nije ti baš neki adut jer kad te neko stavi pred gotov čin npr FIA odlukom da je DAS legalan kako bi ti da si ferrari stavija veto ? ili na ono 1000 km “tajno” testiranje guma mercedesa , na “party mode” u Q , igranje sa felgama , ozmjenu guma tokom sezone na zahtjev mercedesa , na gledanje kroz prste zbog medodjeljenik kazni itd ? npr danas je VB ima jump start ( nije mu baš prvi ) i šta se dogodilo ? ništa , naravno . kad je LH želija u box pa se predomislija , gazija liniju ( šta povlači kaznu ) kako je to prošlo ? iz merca su izjavili da je u boxu zavladala strka i odatle greška . zbog “iskrenosti” FIA im je kaznu oprostila , a kad je kimi ima kontakt sa LH iskreno je prizna grešku ali je isti kažnjen . jbga , zavisi iz kojeg tima iskrenost dolazi . seb je npr kažnjen jer na mokroj sztai nije instant usporija jer u FIA zanju da je puno lakše žestoko kočit u svrhu smanjivanja brzine na mokroj nego na suhoj stazi zar ne ? kad spočitavaš nekome da je frustriran , da sere pokušaj razmotrit ovakav hipotetski scenarij ka fan merca/LH… zamisli da sve sezone ove nove turbo ere ferrari radi i da mu je dozvoljeno od FIA sve ovo šta sam naveja da je dozvoljeno mercedesu … ti bi bija sretan i zadovoljan ? ne frustriran , ogorčen na ferrari i FIA ?



        11
        7

        4
        • lukarak Donator Prikaži

          Pa po sadasnjim pravilima je ok, iduce godine postoji nova linija u pravilniku i nece biti legalan jer FIA ne zeli da se koristi, ali ove godine to ne mogu mijenjati.

          Bottas nije kaznjen isto kao i Vettel prosle godine, jer nije izasao iz start boxa.

          Pireli je trazio promjenu u tanji gazni sloj.

          Testiranje je bilo jebene 2013. Otad se promijenilo sve, ne samo sto se tice guma nego cijelih auta i to vise puta. Plus Merc je kaznjen nesudjelovanjem u iducem testu.

          Sa svim tim navodnim paljenjem ulja mercedes je prosle godine imao zadnji ili predzadnji motor po snazi, sto znaci da rade dobro i na drugim poljima. Sto se vidi i na RPu ove godine, kopija proslog auta i novi, puno jaci motor (Wililams u Q2) odjednom su blizu vrha.

          Pravila su se mijenjala 2017, prebacila puno vise na aero pa opet merc bio dobar, pa onda 2019 pojednostavili aero i opet merc dobar. Dakle, ne stoji da se pravila ne mijenjaju jer se cuva mercedes prednost.

          Sto se tice Ferrarija, pravila oko motora nisu se mijenjala, a oni od najjaceg dosli do najslabijeg (Alfa i Haas kao dokazi). Stvarno im sluzi na cast najstarije i najvaznije momcadi.



          5
          -4

          9
        • avalon Prikaži

          lukarak … naravno , sve šta pišeš stoji 100 % samo ja piz*im bez veze jer hejtam mercedes :( ti znaš novu liniju pravilnika , vidija si je i znaš razloge zbog čega je DAS samo ovu sezonu dozvoljen ? VB nij ekažnjen ka ni SV , a kad j eto uradija prošli put nij ekažnjen jer je statta u tisučinku točno na vrime ? kad nije vratija poziciju preklani charlie je to objasnija bonusom za prvi put no ocon i fernando su zbog toga “posupali” kazne . pirelli je tražija tanji gazni sloj ? može neki “dokaz” ? po čijoj želji ? testiranje iz 2013. je samo u svrhu ilustracije kako je mercedesu dozvoljeno ono šta deugima nije bez obzira kad je bilo , a bilo je prije ere dominacije merca ;) a šta je sa onim testiranje guma sa aktualnim bolidom jer je pirelli baš njih odabra za to … bar su tako neki pisali . ja nisam čita pa nisam to ni navodija u svom prošlom komentaru . kad pišeš o snazi PU mercedesa lani sigurno možeš i napisat sa koliko je KS PU mercedesa “raspolagala” u odnsou na PU drugih proizvođača zar ne ? to će biti neoborivi dokaz tvoje valjda tvrdnje . NAVODNO paljenje ulja ? ne znam šta si po struci ali ti savjetujem da priupitaš mpžeš i osrednjeg auto mehaničara zašto dimi benzinski motor ? amo se okladiti da će njegov odgovor bit ” zato jer u cilindrima uz benzin izgara i ulje ” ;) pišeš kako mercedes radi dobro i na drugim poljima ? mislim da si u krivu , mercedes radi izvrsno na svim poljima jer je lani sa skoro najslabijim motorom bija jedva nešto sporiji od ferraria no digli su frku ne zbog 2019. nego zbog 2020. tj mislili su unaprid ne znajuči koliko bi ferrari sa takvom PU ( možda i poboljšanom za ovu sezonu ) moga bit opasan takmac . najbližeg je trebalo “uškopit” jer npr honda nije dostogla snagu “slabe mercove PU , a aerodinamika AN nije i ne može nadokanadit snagu u tolikoj mjeri da RB bude preopasan za merc osim možda na ponekoj stazi . imaš izraz u ato industriji takozvani facelifting kad na starom modelu izmjene neke sitnice i staro se prodaje pod novo . tako je mislim i sa ovim promjenama od strane FIA koje navodiš . joša ako bi bila točna , ikad dokazana u šta sumljam ona bernieva kako je merc učestvova u “kreiranju” nove ere tj bija uz FIA onda je to startna prednost koju su svi ostali trebali dostizati šta nije lako . objašnjenje kroz šah … kad neko ima početni tempo , inicijativu u odnosu na tebe trebaš se dobro uzje*at da mu se približiš ma koliko dobar igrač bija . ovakav RP fanovima merca je doša ka melem na ranu jer mogu mercovu nadmoć pravdati rezulatima RP ali mislim da sam ti na drugom topicu pisa o aerodinamičkim podacima i intelektualnom vlasništvu koje RP nema. ako je sve legalno ono j eu “rukama” mercedesa , a to je vrlo bitno za finalni proizvod tj bolid . RP je moga KUPIT od merca fotografije šasije i pojedinih djelova ali ne i aerodinamičke podatke . da RP uz PU koja dimi ali ne crkava ( iako je pojava oblaka dima obično problem sa PU ) ima i npr aero podatke onda perez ne bi završija trku 7. nego bi se lako obračuna sa ovakvim ferrariem , a malo teže sa RB .



          6
          4

          2
        • Lewis Hamilton 44
          NRteamLH44 Prikaži

          avalon lave,legendo. Tvoji komentari su toliko dugacki sa toliko toga recenog,da sam te ja ispostovao toliko da sam sve to procitao. Sada kada bi krenuo da ti odgovaram na sve sto si napisao,mislim da bi potrosio tastaturu kucajuci.

          Procitao sam da kazes da ja napad jer se tako najbolje branim. Pitao bi tebe,jel ti pises duge komentare u kojima predjes 4-5 tema odjednom u dahu,pa tako dokazujes nesto,jer znas da ti niko nece odgovoriti na sve to pa je uvijek tvoja zadnja? :D

          Mogu ti odgovoriti toliko da se mozemo sloziti u svemu sto si napisao,da se uopste ne slazemo :)



          2
          2

          0
        • lukarak Donator Prikaži

          Pa ajmo redom:

          “The re-alignment of the steered wheels, as defined by the position of the inboard attachment of the relevant suspensions members that remain a fixed distance from each other, must be uniquely defined by a monotonic function of the rotational position of a single steering wheel.”

          Toga ove godine nema. Dakle, da, znam razlog zasto je ove godine DAS dozvoljen.

          Idemo dalje:

          “Pirelli has reached an agreement with the FIA to run a slightly modified tyre at three races in the 2018 Formula 1 season.

          The tyres, that have a thinner tread, will feature at the Spanish, French and British Grands Prix due to all three venues having undergone track resurfacing in the past year.”

          Testiranje s aktualnim bolidom i je to iz 2013. Prije ovih ogromnih promjena 2014., sad vec prije izmjena em smjesa, em dimenzija, vjerojatno ce i kad se predje na 18inca i dalje ta 2013 bit aktualna kao opravdanje.

          Lani je Mercova PU outdragana u Brazilu od strane Honde, Ferrari powered bolidi su bili dobri, Merc powered bolidi su bili zadnji. Ove godine, imamo Haas i Alfu na zacelju, jer se Ferrari morao malo smiriti sa slobodnim tumacenjem pravila, a Merc ima odlicne motore, sto se najbolje vidi po Williamsu u Q2. Kad se to desilo prosle godine?

          Pa nema RP aero podatke od Merca, osim sto koriste isti tunel. Zato s istim motorom nisu brzi ko Merc. Ali je Merc motor ove godine bolji, a oni su skopirali auto koliko su mogli i imaju s tim motorom sanse protiv drugih ‘original’ momcadi, bar u kvalifikacijama.


          0
          -2

          2
      • Michael Schumacher
        ruzinavi Prikaži

        Mislim da mi tvoj nick govori sve o tvojim razmišljanjima. Tebi je očito baš supač gledat kak se Ham i Bot “bore” za naslov koji znamo tko će osvojiti jer tak mora biti.

        Kad spominješ veto, tko je stavio veto na reverse grid utrke jer im je to preopasno?? A onda se vozač te momčadi žali u javnosti i opominje FIA-u da se mora malo potruditi u ovim duplim utrkama na istim stazama. Dajmolimte…

        Pa naravno da se Horner ne bude ove godine žalio na Ferrari jer su odradili posao prošle godine sa žalbama a na DAS se žali jer vidi da im Mercedes ove godine bježi duplo više nego prošle. A to im je i posao, žaliti se pa app.

        Ništa ja ne serem, pišem ono što je.
        Srezalo se “kurenje” ulja tek kad je Ferrari skužio kak to izvesti. Nije da nisu znali nego su im tokeni branili.
        Mercedes je do onda “skurio” na cisterne ulja.
        Senzori su se stavili na Ferrari kad se 2018. vidjelo da su brži.
        Ako je Ferrari prošle godine radio sranja koja su bila sivo područje, jebiga, skužilo ih i dobili su packu.
        Mercedes je u sivoj zoni bio 3 godine, tj do ukidanja zamrzavanja razvoja IC-a pa ništa.
        Više su kažnjeni drugi koji su ih sustigli.

        Ako se itko bude bunio na Mercedesov motor i ispostavi se da su ga jednostavno tak dobro našpanali, onda svaka čast, nemam problema sa tim.

        Ako zadnjom rečenicom prozivaš mene, malo si se zajebo, ne trebam liječiti nikakve frustracije i neuspjehe, a meni ni iz džepa ni u džep bio prvak Ham, Bot, Noris, Russel ili Vet.
        Ako pak ciljaš na Ferrari kao momčad i tu si se zajebo, jer ne samo da ne napadaju sve oko sebe nego (sad slijedi kritika) se po svemu sudeć ne znaju baš ni obranit od napada drugih, što je stvar koja me smeta u vezi “vječito mlade momčadi” Ferrari.



        7
        5

        2
        • Lewis Hamilton 44
          NRteamLH44 Prikaži

          Moj nick je sa razlogom takav kakav jeste. Ocigledno sam ovde u manjini i ocigledno moji komentari jako smetaju (znamo kome) ko ih pocne citati,jer prvo sto je procitao je nick.

          Meni jeste supac gledati. Svasta sam gledao u F1. Od dominacije Ferrarija,do 2 sezone Alonsa i Renoa,pa i kada sam docekao svojih 5 minuta 2007 i tada je naslov bolno izgubljen. Sve sam to podnio na dostojan nacin,ne upiruci prstom u druge ekipe,ne prozivajuci druge ekipe,ne trazeci slamke za koje cu se uhvatiti ne bi li opravdao neuspjehe. Ni to dugo nije trajalo,samo tu 2008 sezonu. Cutio sam kada je “izmisljen” Brawn,cutio sam na dominaciju RB,da bi na kraju opet docekao svoje. I zato sada ne cutim kada pljuju po mojoj ekipi oni koji se ponasaju kao razmazena djeca u vrticu,placuci kako nesto nije po njihovom i kada nije tako onda je to nelegalno.

          Veto na obrnuti grid nije stavio Mercedes,jer ne poseduju takvu mogucnost kao Ferrari. Nego je pravilo takvo da se sa takvim tipom promjene moraju sloziti sve ekipe. To nema nikakve veze sa tim sto Ferrari ima prava veta,u ovom slucaju su svi imali pravo glasa. I naravno da ce ekipa koja dominira reci da ne moze,jer zasto bi oni nesto mijenjali?

          Ako se itko bude bunio na Mercedesov motor i ispostavi se da su ga jednostavno tak dobro našpanali, onda svaka čast, nemam problema sa tim.

          Ovom recenicom si ujedno odgovorio na sve ono sto si do tada napisao,ako se iko bude zalio…. Ja kazem,kada se taj neko bude zalio i kada pregledaju motor Mercedesa,onda tvoja prica pije vodu i ja cu ti isto priznati da si bio u pravu,ali za sada nisi,ti pises predpostavke koje su meni smijesne,jer da je to tako zalili bi se oni koji u to ulazu milione,a ne ti koji ulazes 2h gledanja TVa koji ne emituje onakav program kakav bi ti htio da je :)



          2
          -2

          4
        • Michael Schumacher
          ruzinavi Prikaži

          @NRteamLH44
          Super su mi navijači prvo Hamiltona a onda Mercedesa koji misle da je ovakva F1 ispravljanje jedne velike nepravde koju ju se sportu nanio Ferrari naslovima od ’99. – ’04 a MS od ’00. – ’04.
          Nisi u manjini, ima vas tu koji misle isto. A ima i onih koji zdravo razmišljaju i drago im je da njihov tim/vozač pobjeđuje ali da to nije F1 koju svi žele gledati ali takve komentare neće pisati ovdje.

          Nije tajna da je Ferrari kao tim u banani od 2008. I da su lagano pogubljeni od onda. Ali u zadniih par godina se čini da sve odluke koje su donešene po pitanju pravila, za motore pogotovo, donešene zato jer je Ferrari stigao Mercedes po pitanju motora.

          Što kod ja sad krenuo pisati, napisano je, pravila o ulju, tanje gume, specifikacija motora koju je mercedes imao prije svih i onda zamrzavanje razvoja, sudačke odluke, FIA ove godine dopušta DAS a iduće ne, senzori, Ferrari prošle godine napravi pomak u vezi motora FIA ih očito natjera da to sve poskidaju.
          Veto, ili odlučujući glas protiv, na reverse grid su stavili a onda Ham izjavljuje ono kaj sam napisao već. Malo licemjerno IMHO.
          Napiši mi molim te koliko puta i za što je korišteno pravo veta koje Ferrari ima.

          Kvotaš jednu rečenicu i kažeš da sam odgovorio sam sebi? Bravo! Čitaš i vidiš samo ono što tebi odgovara.
          Ja osobno ne optužujem Mercedes da radi nešto ilegalno, ali zato su svi drugi (čitaj Merc i RB) proteklih godina bili vrlo glasni u javnom optuživanju da Ferrari radi nešto ilegalno i nisu odustali dok nisu iskopali nešto što nije bilo pokriveno pravilima.
          RB sad protestira na DAS ali znamo da ništa od toga neće biti. Pravila se tek za iduću godinu mijenjaju.

          Možda FIA/F1 u Mercedesu vidi koncern kojem moraju podilazit da slučajno ne odu iz sporta a u Hamiltonu nekoga zbog koga navijači hrle na utrke trošit novce.

          Sve je to lova od koje se zavrti u glavi.

          Za kraj, ako ti se neda više pisat, neda se ni meni iskreno :), reći ću isto što si i ti ovdje negdje da ćemo se složit da se ne slažemo.

          Ja ću naravno nastavit srat po forumu kako si već napisao a ti ćeš nastavit biti Hamilton fanboy (naj se uvrijedit, ja nisam) jer eto, za to služe forumi ili komentari u ovom slučaju. Živio!



          6
          6

          0
        • Lewis Hamilton 44
          NRteamLH44 Prikaži

          Slazemo se da se ne slazemo ruzinavi. Da ne duljimo dalje raspravu,jer nigdje nismo odmakli od prvog posta. Ti idalje trubis svoje da je Ferrari zakinut od strane FIA , ja tvrdim da je Mercedes jednostavno bolji tim od Ferrarija i da nema potrebe za zakidanjem i navlacenjem jer cak i da nije bilo nista od toga sto nabrajas,opet bi Mercedes uzeo vise naslova u zadnjih 5-6 godina.

          Ti nastavi svoje,bice onih koji te podrzavaju i bice nas koji necemo da sutimo na takvo sranje i opravdavanje upiruci prstom na druge. Fanboy Hamiltona jesam,nemam se sta vrijedjati. Zivio


          0
          -3

          3
  31. James Hunt
    Luca Badoer Prikaži

    Dragi forumasi vidimo se 2022…Kad jedan bolid ima prednost 3 sekunde nakon prvog kruga nemamo sta vise gledati. Ocekujem 100 postotan ucinak Mercedesa u ovoj “sezoni”…

    LP



    11
    11

    0
  32. James Hunt
    Luca Badoer Prikaži

    E i da ne zaboravim, pohvale Vetmi na komentaru: “Steta samo sto je potpisao 5 godina ove muke” gledajuci LEC-a kako se muci s bolidom…



    5
    4

    1
  33. Brawn Gp
    F1 Zagorec Prikaži

    Jedna stvar mi nikak nije jasna: dali je Bottas imao direktivu da ne pretekne Verstapena zbog Hamiltonovog lova na 7. naslov? Pa da ga bodovno ne ugrozi…… Jer ne vjerujem da je toliko nesposoban da par puta uđe u drs pa ništa…..



    6
    3

    3
  34. Excisys Donator Prikaži

    Dajte čovjeku titulu i za sljedecu godinu neka ih ima 8. Najbolji ikad, čestitamo svi, a nama dajte normalnu sezonu 2021.



    5
    4

    1
  35. McFLY Prikaži

    Po većini komentara čini se da su Merc i Lewis krivi što pobjeđuju i što navijačima drugih F1 više nije zanimljiva.
    Ali tako je bilo i onima koji nisu navijali za Jordana i Bullse, Barcu i Messija, Federera, Bolta itd.
    To je sport, pojave se momčadi i pojedinci koji dominiraju i ispisuju povijest.
    Kao čovjek koji voli sport i koji je proveo u sportu 50 godina, uživam u svakoj utrci u kojoj Merc i Lewis ispisuju povijest F1 i zahvalan sam što time svjedočim.
    Svaki sport uključuje subjektivne doživljaje publike u pogledu mišljenja o tome tko je all time best.
    Ali sami sportaši dobro znaju da se bira najuspješniji među njima, a ne najbolji. Najuspješniji je uvijek i samo onaj sa najviše pobjeda i trofeja.
    Tko je najbolji ? Nikada ni u čemu nije i neće biti izabran.



    13
    6

    7
    • Ferrari
      miki the pirate Donator Prikaži

      Složio bih se sa većinom što si napisao… osim prve rečenice. Meni (a vjerujem i većini) smeta to nekakvo pogodovanje, očito prekrajanje pravila, očito uništavanje konkurencije svim sredstvima… to nije sport. Znam da je F1 priča za sebe i da je uvijek sve u nekoj sivoj zoni istraživanja i otkrivanja novih načina, al ovo mi nekako, u najmanju ruku, čudno. Previše im se toga “poklopilo” i previše toga im redovito ide na ruku… sve može… i bijeli dim i DAS i viška 50-ak konja koje nitko ne propituje… da se “previše ne igramo detektiva”… a 20kg senzora se pojavi na Ferrariju čim zaprijete malo.
      Merc mi jednostavno nije velik u pobjedi kao što nije velik ni u porazu… jednostavno ne zaslužuju ovo što im se nudi… IMHO



      11
      8

      3
      • Lewis Hamilton 44
        NRteamLH44 Prikaži

        miki piratu, jako ograniceno gledas na neke stvari,vjerovatno zbog frustracije jer ne ide onako kako bi ti. Mercedes nije slucajno usao u F1 i nije se slucajno par godina prije spremao za hibridnu eru,nije slucajno doveden Schumacher i Hamilton tik pred promjenu pravila. Takav brend,takav ulijev novca,znanja i radne etike,spojen sa genijalnim inzinjerima i vozacima je bio takva priprema za ono sto je doslo 2014 da se niko sa tim nije mogao nositi,jer su svi jos uvijek bili zauzeti aktivnim sezonama. Zato je dominacija Mercedesa 2014,15,16 bila tako ocita i neuhvatljiva.

        Jednostavno svi su kasnili skoro 1 cijelu sezonu za Mercedesom i to je bilo nenadoknadivo jer je Mercedes takva ekipa da uvijek ima resurse da napreduje. 2017 i 2018 je sezona kada je Ferrari odradio sjajan posao i opravdao naziv i grb i stigao Mercedes i pruzio nam 2 uzbudljive sezone u kojima su lako mogli biti prvaci,da nije bilo pojedinacnih gresaka i vozaca i vodstva tima. Gledali smo tada razbijanja Ferrarija ,sudaranja jedan u drugog,medjusobna blokiranja i losu strategiju. Mercedes ih je te dvije godine dobio samo zato sto je bio BOLJI ,ali ne i dominantniji tim.
        Bilo je ovde na hiljade komentara kako su se Ferrarijevi navijaci zalili na sopstvenu nesposobnost,tada se niko nije zalio na Mercedes. Tada nikome nije smetalo nikakvo pogodovanje. 2019 sezona je bila sezona sa najvise ocekivanja za Ferrari ,ali opet nisu uspjeli. u prvih 6 trka te sezone Mercedes je ostvario sve pobjede,ali je realno Ferrari trebao uzeti bar polovinu,da im se motor nije zapalio,da se Leclerc nije zabio u zid,itd itd. Tako da je opet do Ferrarija ,ne do Mercedesa i FIA. Kada je i to propalo,kada je Ferrari dotaknuo nisku tacnu,preslo se u tudje dvoriste i poceo se uzrok sopstvenih problema traziti u garazi Mercedesa i u prostorijama FIAe.

        Kazu dosadna 2020 sezona? Mercedes ima preveliku prednost? A niko ne kaze da su RB i Ferrari rasulo,raspad sistema. Sam Horner je rekao da RB ima fundamentalan problem sa bolidom isto kao i Mattia Binotto. Znaci do njih je, oni ne predstavljaju konkurenciju koja nam treba. Kazu Mercedes dominira,nad kim? nad RP,McLarenom i Renaultom? Pa zar uvijek i nisu bili brzi u odnosu na njih?

        Leclerc jasi po Vettelu,Red Bull pravi bolid za Maxa Verstappena koji se zabija po stazi u krugu kada se bolid dovozi na grid. I sada je Hamilton taj koji je kriv za perfektno odradjen posao? I mi ovde pricamo o DASu,dimu iz motora i promjenjenim pravilima od prije 6 godina.



        9
        0

        9
        • Ferrari
          miki the pirate Donator Prikaži

          Shvaćam ja tvoju priču…. lova, lobiji, interesi… ali ja ipak na F1 gledam malo romantičnije… jbg



          4
          4

          0
        • Lewis Hamilton 44
          Berislav Donator Prikaži

          S jednim dijeličem, inaće dobro složenog teksta, nebih se složio. Kada je FIA počela razmišljati o hibridnoj verziji F1, Mercedes i Renault (osobna vozila) su bili, već skoro desetlječe, do grla u toj tehnologiji. S kime se FIA mogla u tim trenucima razgovarati? Tim više što je Ferrari, kad je ćuo za to, rekao je da ih to ne zanima jer se ne bave takvim pogonom. Svi na gridu znali su što ih čeka. Bez obzira na tekuče sezone imali su šansu početi se pripremati. Zar je trebalo, gore spomenutom, dvojcu staviti “olovne utege na noge” poradi njihovog stečenog iskustva? Već sam nekoliko puta o toj temi pisao ovdje pa izgleda da nije dovoljno.



          3
          3

          0
      • McFLY Prikaži

        Ta siva zona je sastavni dio sporta, libiranja, utjecaji na FIA, plesanje na rubu pravila, sve to čini snagu i sposobnost momčadi.
        Zar mislite da Bullsi nisu tijekom najveće dominacije lobirali pri izboru sudaca, svi najveći nogometni klubovi svijeta troše enormne novce na suce, znam to jer sam bio niz godina dio toga, i na kraju se nitko stvarno ne ljuti na pobjednika jer svi pokušavaju isto.
        To je put do uspjeha, kockica u mozaiku, ako samo jedna nedostaje, pobjeđuje netko drugi.
        Profesionalni sport je biznis, adrenalin pobjede i profita je povezan i neraskidiv.
        Tko želi sport bez njegovog backrounda promašio je metu jer to ne postoji. Može gledati film Vatrene kočije i plakati na kraju. That’s life.



        4
        2

        2
    • Pirelli Hypersoft
      Einspritz7 Prikaži

      Svaka čast , odličan komentar , tj .oba komentara ! Realno , objektivno i ono baš pravo sportski .


      0
      0

      0
    • Darkracer Prikaži

      Bravo, komentar i sve napisano ti je na mjestu. Nerazumijem ove šta pljuju po Mercu i na sve načine omalavažavaju njihov trud i perfekciju. Pa ljudi moji nisu oni krivi što taru sve pred sobom. Je li na primjer Mercedes kriv što Fiat nezna napravit auto? Naravno da nije. Ali ja nerazumijem nikako ove Ferrari fanove koji cmizdre nakon svake utrke. Pa kad je Mercedes ušao u F1 to je bilo za i očekivat. Njemački duh, perfekcija i upornost do jaja, naspram talijanske šlampavosti. Tako da bilo kakvi drugi ishod je nerealan.



      2
      1

      1
  36. Fernando Alonso 14
    alonso05espana Prikaži

    Utrka tak, čak sam i odspavao oko 10-15 krugova. Hamilton dominantno, narugao se svima, pogotovo kad je uzeo još i najbrži krug. Bottas teletabis, Hamiltona može pobjedit u prvenstvu jedino na igrici.

    Kapa dolje mehaničarima RB koji su složili bolid, Max je odvezao dobru utrku kao i Albon. RP se izgleda još uvijek muči sa “race paceom”.

    Ferrari kanta, strategija šlampava. Binotto vrijeme je za odlazak ?.



    5
    5

    0
  37. Ferrari
    nelinjo Prikaži

    kada cete prestarti vise da serete o Hamiltonu! ovde je u pitanju dominacija jednog tima! ponavljam, tima koji nema konkurenciju trenutno! ovaj bolid bih ja vozio do podijuma! o cemu pricamo!? bar 5 vozaca sa trenutnog grida uz gore pomenutog bi sigurno bili sampioni u ovakvom bolidu!

    i da poentiram na kraju! ovdje samo cutuk ne vidi da Mercedes kroji politiku F1!

    F1 je u kanalu i kraj price! ovo je mucno gledati!

    pozdrav!!!



    8
    3

    5
    • McFLY Prikaži

      F1 nikada nije bila medijski zanimljivija. Uživam u svakoj utrci kao nikada prije.
      Tebi se ne sviđa.
      Ljudi različito gledaju na stvari, pa iako se ne slažem niti sa jednom tvojom riječi, volterovski bih se borio za tvoje pravo na mišljenje.
      Ali samo dok ne postaneš primitivan i prost, ljudi ne seru ovdje ako drugačije od tebe gledaju na Hamiltona , FIA i F1.
      Zato budi pristojan ili se ne javljaj više ako ti je to neprirodno ponašanje



      4
      1

      3
  38. Fia
    Realista Prikaži

    Postoji mogucnost da cu ovu sezonu lagano preskociti.
    EDIT: A da nema Alonsa mozda bi i iducu



    3
    1

    2
  39. Fernando Alonso
    Brane FA14 Prikaži

    Ma ovo nema nikakvog smisla vise…ajde dajte Mercu i Hamdi te titule, zavrsite sezonu..smotajte kablove i kuci :facepalm:



    2
    0

    2

Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Pretplati se Doniraj jednokratno

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.