Iskusni Talijan Luca Ghiotto uspio je izdržati sprint utrku bez promjene guma i sa samo četiri desetinke prednosti ispred Calluma Ilotta stići do svoje prve ovosezonske pobjede te prve pobjede za novu momčad Hitech.
Ilott je nakon starta s pole positiona vodio, no odlučio je promijeniti gume. Uspio je skinuti 25 sekundi u odnosu na Ghiotta nakon boksa, no na kraju mu je ponestalo vremena.
Treće mjesto pripalo je Micku Schumacheru drugi dan zaredom u netipičnoj sprint utrci gdje samo pobjednik i desetoplasirani Giuliano Alesi nisu mijenjali gume.
Ilott je još jednom bez problema obranio najbolju startnu poziciju, dok je iza njega bilo dosta velikih promjena – oba Hitecha napredovala su za tri pozicije, Ghiotto je skočio na drugo, a Mazepin na četvrto mjesto. Petoplasirani Ticktum također je imao odličan start u napredak od četiri pozicije. Jehan Daruvala izgubio je čak šest pozicija, dok je Felipe Drugovich imao užasan start s četvrtog mjesta i pao je na 20. mjesto.
Već u drugom krugu Ticktum javlja gubitak snage, a nakon što je počeo padati kroz poredak, Britanac staje u boksu i završava utrku s pet krugova zaostatka.
U 12. krugu vozači počinju ulaziti u boks, iako to u sprint utrci nije obavezno niti uobičajeno. Prvo su u boks ušli oni koji su krenuli na mekšim gumama poput Aitkena i Deletraza, no kasnije u boks kreću i oni na tvrđim gumama.
Mick Schumacher otišao je s trećeg mjesta na promjenu guma tijekom koje je bilo dosta problema na prednjoj desnoj gumi. Krug kasnije i vodeći Ilott ulazi u boks, kao i jučerašnji pobjednik Robert Švarcman. Švarcman se zahvaljujući problemima za Schumachera vratio na stazu ispred timskog kolege, no Nijemac uspijeva proći.
Iako su vozači na svježim gumama letjeli stazom, Ghiotto je odlučio pokušati odraditi utrku na jednom setu guma. Dok su Alesija, koji je također pokušao istu strategiju, sustizali i prestizali nekoliko krugova prije kraja utrke, Ghiotto je imao značajniju prednost.
Ilott je kasnio 25.9 sekundi na izlazu iz boksa, a po krugu je skidao tri do četiri sekunde u odnosu na vodećeg. Međutim, Ghiottova prednost pokazala se prevelikom – Ilott ga je uspio sustići tek u zadnjem zavoju, stoga je Talijan ciljem prošao kao prvi s četiri desetinke prednosti. Ghiottu je to sedma pobjeda u kategoriji.
Schumacher je ostao treći ispred jučerašnjeg najbržeg dvojca iz Rusije, Švarcmana i Mazepina. Šesti je završio Deletraz, sedmi Daruvala, a posljednje mjesto koje nosi bodove osvojio je Guanyu Zhou.
Iduće dvije utrke voze se za dva tjedna u Velikoj Britaniji.
Vozač | Momčad | |
---|---|---|
1 | Luca Ghiotto | Hitech Grand Prix |
2 | Callum Ilott | UNI-Virtuosi |
3 | Mick Schumacher | Prema Racing |
4 | Robert Švarcman | Prema Racing |
5 | Nikita Mazepin | Hitech Grand Prix |
6 | Louis Deletraz | Charouz Racing System |
7 | Jehan Daruvala | Carlin |
8 | Guanyu Zhou | UNI-Virtuosi |
9 | Marcus Armstrong | ART Grand Prix |
10 | Giuliano Alesi | BWT HWA RACELAB |
11 | Nobuharu Matsushita | MP Motorsport |
12 | Sean Gelael | DAMS |
13 | Christian Lundgaard | ART Grand Prix |
14 | Artjom Markelov | BWT HWA RACELAB |
15 | Pedro Piquet | Charouz Racing System |
16 | Felipe Drugovich | MP Motorsport |
17 | Roy Nissany | Trident |
18 | Yuki Tsunoda | Carlin |
19 | Jack Aitken | Campos Racing |
20 | Marino Sato | Trident |
21 | Guilherme Samaia | Campos Racing |
– | Dan Ticktum | DAMS |
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj košta, vrijeme košta, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez pomoći naših čitatelja - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Na primjeru Charlesa Leclerca i njegovog Ferrarija možemo jasno očitati što vozač vidi na ekranu svog volana Primjer ekrana na F1 volanu 1) Prethodni krug U gornjem lijevom kutu vidi se vrijeme posljednjeg odvoženog kruga, u ovom slučaju je iznad dvije minute jer se radilo o izlaznom krugu u kvalifikacijama 2) Broj okretaja Nova generacija bolida Formule 1 ne postiže više od 15 tisuća okretaja u minuti, ali samo...
Iako više od polovice trenutnih vozača u Formuli 1 nije niti će tako skoro zagaziti u tridesete godine života, momčadi uvelike razmišljaju o mladim vozačima koji se tek razvijaju i probijaju kroz juniorske kategorije Ne samo da razmišljaju o njima, već ih imaju pod ugovorima i podupiru njihove karijere Razvijanje vlastitih mladih vozača u sklopu juniorskih akademija postalo je standard u suvremenoj F1 i zato danas gotovo sve...
Reakcije na komentar
Sviđa mi se
/Ne sviđa mi se
/Strašno koliko je F2 zanimljiviji od F1. Na ovoj trci doslovno ostaneš zaljepljen za ekran. Dok na F1 znaš da ako nema Safety Cara ili kiše, da je Merc 1-2, ups 1-2-3-4…
5
1
Reakcije na komentar
Sviđa mi se
/Ne sviđa mi se
/Zadnji put kad sam provjerio u F1 utrkuje se 10 momčadi, ako nema borbe za prvo mjesto uvijek postoji borbe u sredini, samo da ih režija malo više stavlja na ekran.
4
1
Reakcije na komentar
Sviđa mi se
/Ne sviđa mi se
/Eto ti pratiš zbog sredine poretka. Budi realan…
1
4
Reakcije na komentar
Sviđa mi se
/Ne sviđa mi se
/Pratim sve i sve mi je zanimljivo, čak i najdosadnije utrke imaju neke skrivene zanimljivosti. A pretjecanja na vrhu su samo dodatni plus.
4
0
Reakcije na komentar
Sviđa mi se
/Ne sviđa mi se
/Ako je Safety na stazi onda je situacija još gora 1-2-3-4-5
4
0