F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Hamiltonu pole position za Veliku nagradu Mađarske

Jelena Benger

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Mercedesov Lewis Hamilton bio je najbrži na današnjim kvalifikacijama za Veliku nagradu Mađarske. Pole position je osigurao vremenom 1’13.447 i novim rekordom staze. Do njega će sutra u prvom startnom redu biti njegov momčadski kolega Valtteri Bottas. Iz drugog reda startat će dva vozača Racing Pointa. Odličan rezultat postigla su i dva Williamsova vozača prošavši u Q2.

Q1

Najavljeno je da je mogućnost kiše na današnjim kvalifikacijama 90 %, no na kraju kiše ipak nije bilo. Većina je vozača čekala na kraju pit-lanea da se upali zeleno svijetlo. Red Bullov Max Verstappen prvi je postavio vrijeme, a ubrzo ga je srušio Valtteri Bottas iz Mercedesa (1’15.484). Hamilton je bio 9 stotinki sporiji, a odmah iza njih brzo su se smjestila dva Racing Pointova vozača. Hamilton je nešto kasnije popravio svoje vrijeme nadmašivši Bottasa za desetinku sekunde. Daniel Ricciardo iz Renaulta odvozio je odlično vrijeme te se u tom trenutku našao na šestom mjestu između Charlesa Leclerca i Maxa Verstappena. Prije drugih pokušaja u Q1, u zoni opasnosti od ispadanja bili su Magnussen, Kvjat, Raikkonen, Latifi i Giovinazzi.

George Russell u drugom je izlasku na stazu popravio svoje vrijeme i senzacionalno se probio na treće mjesto u tom trenutku s dvije desetinke sekunde zaostatka za Hamiltonom. Njegov momčadski kolega Latifi skočio je čak na sedmo mjesto. Nakon toga su se i Perez i Stroll iz Racing Pointa probili na prvo i drugo mjesto. To je na ponovni izlazak izazvalo i one koji su mislili ostatak Q3 odsjediti u garaži.

Staza se očito ubrzavala i vremena su brzo padala. Od ispadanja iz Q1 spasio se samo Nicholas Latifi. U drugu kvalifikacijski rundu tako nisu prošli Kevin Magnussen iz Haasa, Daniil Kvjat iz AlphaTaurija, Haasov Romain Grosjean te dvojac iz Alfa Romea: Antonio Giovinazzi i Kimi Raikkonen.

George Russell na kraju Q1 bio je deveti, između ostalog brži i od Charlesa Leclerca. Posljednji put kad su dva Williamsa ušla u Q2 bila je Italija 2018. Vodeći iz Q1 ostao je Sergio Perez s dvije desetinke prednosti ispred Strolla i Hamiltona.

Q2

Na krilima dobrog rezultata Russell je prvi krenuo na stazu u drugoj kvalifikacijskoj rundi. Napravio je vrijeme od 1’15.698. Nešto brži bio je Lance Stroll na medium gumama. U jednom trenutku je i McLarenov Lando Norris zasjao na prvom mjestu, no iako je bio na softu, nije dugo ostao na vrhu. Na kraju su ih sve prestigla oba Mercedesova bolida, također na mediumu. Hamilton je bio brži s 1’14.261 i novim rekordom staze. Kasnije su od McLarena brži bili i Sebastian Vettel iz Ferrarija i Red Bullov Max Verstappen, obojica s najmekšim gumama. Ispadanje iz druge kvalifikacijske runde prijetilo je Leclercu, Russellu, Albonu, Oconu i Latifiju.

U drugim pokušajima svoja vremena popravljali su Norris, Verstappen i Leclerc, koji se četvrtim vremenom uspio spasiti od ispadanja Iako su bili na softu, nisu se uspjeli približiti Mercedesima na manje od sedam desetinki. Gasly se žalio na probleme s motorom.

U treću kvalifikacijsku rundu nisu prošli Daniel Ricciardo iz Renaulta, George Russell iz Williamsa, Alexander Albon iz Red Bulla, Renaultov Esteban Ocon i Williamsov Nicholas Latifi. Albon je na team-radiju rekao svojim inženjerima da ga nisu smjeli puštati u promet.

Q3

Prvi koji je krenuo u brzi krug bio je Lance Stroll i odvezao je vrijeme od 1’14.671. Lewis Hamilton bio je brži od njega se više od sekunde te s vremenom 1’13.613 ponovno oborio rekord staze. Bottas je bio sporiji za tri desetinke. Vrijeme Sergija Pereza obrisano jer je otišao preširoko u četvrtom zavoju. Verstappen se smjestio na četvrto mjesto do tada, a iza njega dva McLarena, pa dva Ferrarija.

U drugim pokušajima Ferrarijevi su vozači preskočili Verstappena, a Perez je skočio na četvrto mjesto. Lewis Hamilton je još popravio svoje vrijeme te osigurao pole position i potvrdio rekord staze. Bottas je ostao drugi, iako je prilično popravio svoje vrijeme. Lance Stroll danas je bio treći najbrži ispred momčadskog kolege.

Peti i šesti bili su Ferrarijevci, Vettel ispred Leclerca. Sedmo vrijeme ostvario je Red Bullov Max Verstappen. Osmo i deveto mjesto pripalo je Landu Norrisu i Carlosu Sainzu iz McLarena, a deseti je ostao Pierre Gasly iz AlphaTaurija jer u Q3 nije postavio vrijeme.

Velika nagrada Mađarske počinje sutra u 15:10 sati!

PozicijaVozačMomčadVrijemeZaostatak
1.Lewis HamiltonMercedes1’13.447 –
2.Valtteri BottasMercedes1’13.554+0.107
3.Lance StrollRacing Point1’14.377+0.930
4.Sergio PerezRacing Point1’14.545+1.098
5.Sebastian VettelFerrari1’14.774+1.327
6.Charles LeclercFerrari1’14.817+1.370
7.Max VerstappenRed Bull1’14.849+1.402
8.Lando NorrisMcLaren1’14.966+1.519
9.Carlos Sainz Jr.McLaren1’15.027+1.580
10.Pierre GaslyAlphaTauri – –
11.Daniel RicciardoRenault1’15.661+2.214
12.George RussellWilliams1’15.698+2.251
13.Alex AlbonRed Bull1’15.715+2.268
14.Esteban OconRenault1’15.742+2.295
15.Nicholas LatifiWilliams1’16.544+3.097
16.Kevin MagnussenHaas1’16.152+2.705
17.Daniil KvjatAlphaTauri1’16.204+2.757
18.Romain GrosjeanHaas1’16.407+2.960
19.Antonio GiovinazziAlfa Romeo1’16.506+3.059
20.Kimi RaikkonenAlfa Romeo1’16.614+3.167

Podrži nas

Naš zadnji Donator je:Vettel-Ferrari, Fishkal.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Jelena Benger
Pulsmedia autor
125 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

129 komentara

  1. Lando Norris Zola Prikaži

    Majke ti.. Pa ovaj point leti 😱😱. Bravo Rusell. A ovaj crni dvojac necu komentirat liga za sebe



    17

    1
  2. Je li moguce, da u 7 godina, niko nije sposoban napraviti bolid koji bi mogao parirati Mercedesu?
    Da stvar bude gora, proslogodisnji Mercedes je bolji od svih ovogodisnjih bolida.

    Vidjali smo dominacije kroz historiju, ali ove godine ce biti pisanje po sirotinji samo takvo. I propisavanje od strane Force Indie, Racing Pointa ili kojikurac se vec zovu.



    36

    3
  3. Tricolore Gorila NoBreaks Prikaži

    Ovo je moguće samo ako je Putin dao preko petronasa malo goriva sa mjau raketa. Ovo je pretužno.
    Ebiga sjeverni tok i ostale pyzdarije…Ne mogu ovo drugačije objasniti



    8

    4
  4. Čestitke Lewisu na 90.tom Poleu – zaslužno – fakat je rasturio krug !

    A dokaz koliko je Mercedes dominantan – stavi u kopiju aka.klon LANJSKE Mečke dobrog/prosječnog vozača i oni su ispred ostatka grida !!!



    18

    3
  5. Kad vidis onboard tog merca, imas dojam da ga je lagano vozit ko na igri koliko on brzine unese u taj zavoj, pa to je cudo…bit ce nazalost setnja kroz ovo kratko prvenstvo



    15

    0
  6. 1-2-3-4… strašno… RIP F1… kao u vrijeme MS. Nije da ga ne volim ali je učinio F1 dosadnom svojevremeno kao što merc radi sad… nije dobro… a i ovaj wartburg auspuh mi malo čudan na black i pink mečkama… hm



    13

    4
    • David Croft Frantic Donator Prikaži

      MS/Ferrari dominacija je bila kamilica prema ovome.



      33

      1
      • lukarak Donator Prikaži

        Bilo je dominantnih sezona, a ni Ferrarijevih 6 zaredom nije bilo nesto bas tako manje od ovog sad. Isto tamo su i organizacijom dobijali utrke koje mozda nisu trebali, tocno kao i mercedes. Ili McLarenovom nepouzdanoscu, isto kao i sad mercedes. Jest da su ovi bolji, ali nista nevidjeno prije



        4

        12
        • Max Verstappen 33 Multi 21 Prikaži

          Ni blizu brate, ni blizu.



          8

          0
        • David Croft Frantic Donator Prikaži

          Kao što rekoh iznad ono je bila kamilica od dominacije. :chill:
          5WDC + 6 WCC, od toga 3 konstruktorska i 2 vozačka osvojena teškom mukom i na guzove (2000. i 2003.) u poređenju sa (vjerovatno) 7+7 naslova (i 8+8 u najavi), s prijetnjom u 2 sezone (2017. i 2018.), ali ni blizu gore pomenutih guzova.
          Zatim, Rubensovi je samo u 2 dominantne sezone, bio viceprvak, a Benzovi vozači su u proteklih 6 godina 4 puta hladno bili viceprvaci (a to će biti i ove godine).
          Dalje, ne sjećam da su MS i Rubens tako hladno lockali prvi startni red sa 0,5+ prednosti pred ostalim. Pa Montoya je u, za Ferrari, dominantnoj 2002. imao 7 PPa.
          Najbitnije, nakon što su dosadili i Bogu i narodu, FiA se svojski potrudila da ih uštroji, što im je na kraju uspjelo sa gumama pred sezonu 2005.
          A u Benzovom slučaju, izgleda da ne samo da ih ne žele “svrgnuti”, već im i svesrdno pomažu u nastavku dominacije.
          Da je u periodu 200.-2004. bilo navlakuša za Ferrari, bilo je, ali i to je kamilica spram silnih navlakuša za Benz ili njegove vozače ili kontra drugih ekipa/vozača.
          Dakle, što reče @Multi 21 “Ni blizu brate, ni blizu.”



          11

          1
        • Bmw Marko Rakić novinar Donator Prikaži

          I onda netko kaže Red Bull dominacija…

          Da, bilo je perioda kad su bili vrlo brzi, ali to nije dominacija.



          7

          0
        • lukarak Donator Prikaži

          Ok, jasno je da je ovo Mercovo dignuto na visu razinu, htio sam samo reci da smo imali sezone gdje su timovi osvajali veci postotak utrka nego Merc ikad, gdje su vozaci osvajali vise utrka zaredom nego Hamilton ikad itd.

          Ovo s PPovima nije bas uvijek bilo ovako jer je nekad PP bio uvjetovan i strategijom, ne samo cistom brzinom kao danas.

          Nadalje, neke od odluka su pogodovale Mercu tamo 2014 i 2015 jer je bio ogranicen razvoj motora. Ali nije cijela dominacija ovih 6 godina bila zbog motora, fokus pravila se itekako mijenjao, ali se Merc nekako bolje snasao, jednostavno su jaki na svim poljima i odlicno razvijaju. Ne bi rekao da se tu radi o pogodovanju. Nije li prije nekih od proslih sezona bilo kao evo ove godine je aero bitan, iskocit ce red bull sigurno, oni su u tome odlicni. Prosle sezone je Merc imao slab motor, njegovi customer timovi su bili losi, ove godine ima dobar, pa cak i W ulazi u Q2 itd. Ne mogu se bas tako donositi pravila da te ‘uštroje’ ako si dobar u svemu.


          0

          4
        • David Croft Frantic Donator Prikaži

          ….gdje su vozaci osvajali vise utrka zaredom nego Hamilton ikad itd.

          A možda Hamilton ipak nije toliko dobar kao ti neki drugi vozači….. ;)

          ali se Merc nekako bolje snasao, jednostavno su jaki na svim poljima i odlicno razvijaju. Ne bi rekao da se tu radi o pogodovanju

          .
          Tokeni, paljenje ulja, felge malo legalne malo nelegalne, senzori na Ferariju i brdo sudijskih odluka pro Mercedesa/Hamiltona a contra drugih, prvenstveno Ferarija.
          Da, definitivno su se “nekako bolje snašli”. :thumbs:



          7

          0
  7. Sebastian Vettel VettelFerrari Prikaži

    Blažičko još nije usvojio gradivo petog razreda :rofl:



    16

    1
    • Pascal Wehrlein 94 Wehrlein94 Prikaži

      Što je sa Blažičkom ? Zar taj neznalica još uvijek komentira i F1 ? Ajd što komentira Dinamo tu i tamo,ali F1?
      Pratim tamo F1 na SKY-u… nisam znao da Blažičko još komentira



      2

      3
      • Sebastian Vettel VettelFerrari Prikaži

        Čovjek ne razlikuje stotinke od tisućinki, nije da je to sad nešto novo, ali danas se baš proslavio.



        3

        0
      • Lewis Hamilton 44 NRteamLH44 Prikaži

        Pratio sam davno Blazicka dok je komentarisao F1 na HRT televiziji,dok je jos u F1 Studiu gost bio Mladen Jergovic. Ne znam da li se do danas promjenio,nemam vise mogucnost da pratim kanale na kojem on prenosi F1,ali ga pamtim kao jako dobrog komentatora u smislu prenosa F1 sa emocijom,sto mi je nekako i najbitnije. Sjecam se njegove vriske i galame za svako prestizanje na stazi,bilo to za poziciju 1 ili 10. Bio to vozac Ferrarija,McLarena ili tada Super Aguria,Marussie. Ako je to jos uvijek tako uzivajte,koga briga za matematiku,vidis i sam vremena,ne treba ti neko diktirati.

        Ali zato naucnici sa Sport Kluba Srbija,na kojem sada pratim F1,sa naucne strane rade ok posao,ali kakvu emociju imaju ti ljudi,to bi konja uspavalo. To su jednostavno ljudi koji po prirodi nemaju elana,energije,zivota nazovite kako to god hocete. Sve najbitnije trenutke u F1 zadnjih par godina,sva najbitnija prestizanja u F1,cak i ona za naslove,su prokomentarisali u fazonu “I evo sudarise se Max i Kimi i pokupise cak i Vettela,sada je Hamilton prvi i to je fina prednost za njega” .. ” I evo sada vidimo u Brazilu,Max poslije SF dobrim potezom prestize Hamiltona” …”Ijao Vettel je izgubio kontrolu nad bolidom i zavrsio u pijesku,sada je Luis Hamilton prvi,kakva trka”

        Prenos bez emocije je nista koliko god profesionalan bio… 2008 godine su i moje komsije,povratnici iz Svedske,2 bloka od mene….. culi Ivicu Blazicka,da je Hamilton presao Glocka za titulu.



        2

        0
    • Jim Clark Vettel-Ferrari Donator Prikaži

      Nisam Blazičku vješt, vjerojatno sam ga slušao ko klinac ako je na HRT-u komentirao F1. Ali je sramota da čovjek na takvoj poziciji i toliko vremena konstantno griješi u tome. Stotinke ponekad znaju djelovati apstraktno u F1 i dosta se bolje zaostatci dočaraju tj. “osjete” u tisućinkama i desetinkama, iako su potonji neprecizniji za red velicine, ali takvo uporno pokazivanje neznanja ne mogu shvatiti, čisto sumnjam da mu niko nikad nije pokušao ukazati na to.



      3

      0
  8. Ferrari AMG Prikaži

    Je li ovo prvi put u povijesti da je jedna ekipa ostvarila 1-2-3-4? 😂



    18

    4
  9. Nigel Mansell dusko Prikaži

    šta reć, do Ferrari motor je… najslabiji.

    Da nema Kvyata, koji je završio iza Magnusena, zadnja četiri bi bili Ferarri motor… da, nije Ferrarijeva šasija loša, jer su uvjerljivo bolji od ostalih ekipa istog motora…

    ah… mercedes, mercedes, copy of old mercedes, copy of old mercedes, …



    18

    1
  10. F1puls Portal Sarma Donator Prikaži

    Stroll treći, sad će @avalon :zubo:



    19

    1
    • Alfa Romeo laky614 Prikaži

      U kvalama Stroll protiv Pereza 2:1 …



      8

      0
      • Kimi Raikkonen 7 Ciki-F1 Prikaži

        Ako netko stvarno misli da ijedna momcad moze dominirati 7godina bez varanja neka prestane pratiti ovaj sport.
        Oni nisu najbolji 7 godina vec nedostižni.
        Ima puno primjera di ih fia pomazi a i di im bezobrazno zaštiti. Jedini tim kojem prolaze sve inovacije, nema senzora, provjera…….ništa.
        Zalost od sporta.



        16

        7
    • Sarma … zašto bi ja išta kad se moj stav zna ? valjda bi “događaj” trebali “objasnit” oni koji ga omalovažavaju konstantno . valjda je do bolida ili sriće jer znaju ljudi da LS ne zna . istina je da su mi neki vozači drag , neke ne volim ali bez obzira na to trudim se sagledat objektivno i kad oni koje na volim “odrade” dobro pohvalim ih . Q neće značit ništa ako se trka ne “odradi” na nivou . to vridi za sve osim za mercedes jer oni su bezgrešni ali samo u ovoj turbo eri . isto ka šta je vojna tehnologija desetljeća ispred civilne ( kojoj su inovacije “mrvice” koje dobiva od vojne teh ) tako je i mercedes bar nekolio sezona ispred svih u F 1 . jer … svi su se trudili napredovat za 2020. , a teško se nose sa RP koji je makar vizualno lanjski mercedes . kako se onda borit sa “pravim” mercedesom ? mislim da mercedes ima nekakve beneficije kod FIA , motor im dimi ali ne “crkaje” i niko se ne pita niti protestira zbog taoga ! možda jer su svjesni da bi to bilo uzaludno ? da se to događa nekom drugom uz ovakvu snagu , brtinu već bi bar nekakvi senzori bili montirani . i ne samo to , uz motor u mercu su i po pitanju aerodinamike izgleda nadmašili adriana/RB …..



      11

      5
      • lukarak Donator Prikaži

        Pa merc ima iste senzore kao i Ferrari. A i zasto Merc ne bi imao kvalitetnijeg aerodinamicara? Jer newey crta po drvetu rukom?



        4

        6
        • da u pravu si , newey crta po drvetu rukom pa zato ne znam zašto mnogi misle da je AN najbolji “dizajner” u povijesti F1 ? možda samo zato jer su bolidi koje je on “crta” osvojili 10 konstruktorskih titula i 150 GP . on je titule “priskrbija” williamsu , McL i RB i po tome je unikatan u odnosu na druge . malo sam se zaletija spominjući senzore ali nisam računa na znalce koji kuže da i mercedes i ferrari imaju iste senzore … i svi drugi timovi /PU . jbga , pokuša sam “podvalit” ali si me raskrinka :(



          3

          3
        • lukarak Donator Prikaži

          Pa jel ko spori Neweya i njegova postignuca? Ali od povijesti se ne zivi. Mozda je covjek izgubio svoj mojo. Iako smo vidjeli prosle godine da nije bas, ali ove godine se Max nesto puno zali.

          Sto se tice RPa, lani je Merc imao slab motor, i Merc timovi su bili na zacelju. Sto znaci da je imao odlican ostatak auta. Ako sad iskopiras Merc auto za ovu godinu, a uz to dobijes i ovogodisnji motor, s kojim i W ulazi u Q2, naravno da ces biti jebacki brz.



          1

          0
        • lukarak … aerodinamika je po svemu sudeći vrlo interesantna čak i pomalo “mistična” nauka . puno je tu zvanih , malo odabranih i među “odabrane” sigurno spada AN šta pokazuju njegovi uspjesi sa 3 tima . puno toga se bazira na prethodnim iskustvima , a to ne bi nazva život na staroj slavi .
          ” Mozda je covjek izgubio svoj mojo. Iako smo vidjeli prosle godine da nije bas, ali ove godine se Max nesto puno zali.” onda je li ili nije izgubija svoj mojo jer si ovde malo kontradiktoran ? lani nije , ove sezone posli 2 trke izgleda da je . OK , 2 trke su reprezentativan uzorak za procjenu . max se ove sezone nešto puno žali ? interesantna konstatacija s obzirom da su vožene tek 2 trke , a u prvoj su odustali oba RB zbog elektronike . u 2. je max završija na postolju iza bottasa ali ne zbog moja AN nego zbog 10 krugova “starrijih” guma od bottasovih . max je minja u 24. , bottas u 34. krugu . ma da , lani je mercedes ima slabiji motor od RB honda i ferraria pa su zato pobjedili u jedva 15 od 21 trke , a sve to zahvaljujući perfektnoj šasiji jer sa tako slabim motorom …. ovde ne pričamo o “mercedesovim timovima” nego o mercedesu zar ne ? ni ipak si i tu bar donekle u pravu jer samo bog slabog motora je npr williams završija na zadnjem mistu u obe kategorije . e da je williamsu bija jaki motor :) :) :) a ovo o kopiranju … znači ako iskopiraš i dobiješ konačno jaki motor mercedesa onda … samo jbga , dolazimo opet do te proklete aerodinamike . ako su AERODINAMIČKI PODATCI ili intelektualno
          vlasništvo u rukama mercedesa onda bi to moglo značit da i RP ka i mercedes ima “čarobnjake ” aerodinamike jer su i bez aerodinamičkih podataka koje valjda mercedes “drži” uspili bar kako sad stvari stoje nadvladat AN koji je izgubija svoj mojo ili ga je vrime pregazilo pa živi na staroj slavi iako kako si napisa “…. Iako smo vidjeli prosle godine da nije bas” . aerodinamika je “klizav teren” i zato je iskustvo jako važno . sjećam se jednog članka ( radi se o motor kotačima ) nekad advi albino bandi je bija šef dizajna u bianchiu ( stara firma motora osnovana 1908 . ) e taj albino je izgleda bija čarobnjak koji je takođe “crta po drvetu rukom” ( sinonim za genijalnost ? ) , “nacrta” je motor koji je 5 godina dominira . po članku kad su tog bianchia testirali u tunelu ( to je bija trkači motor sa oklopima ka današnje jurilice ) pokazalo se da moderni trkači motori nisu aerodinamički bili bolji od bianchia uz svu tehniku , računala , tunele koje sad imaju na raspolaganju . ovo navodim tek ka primjer koliko je aerodinamika “klizav teren” , pomalo apstraktna moglo bi se reć ;) zato je iskustvo ( i ideje koje računalo nema ) možda najpresudniji faktor , a AN ima iskustva ka u priči u ovom segmentu .


          0

          0
  11. Sebastian Vettel 5 dzalac Prikaži

    Eto da im nisu sjebali motor mozda bi i gledali zaniljivu borbu, nadogradnje funkcioniraju 😄



    11

    1
    • Sebastian Vettel 5 dzalac Prikaži

      Prvenstvo je kupljeno i bilo tko se priblizi mercu biti ce downgrade-an



      12

      8
    • lukarak Donator Prikaži

      Da su napravili legalan motor, mozda bi gledali jace Ferrari pogonjene bolide



      2

      7
      • BItno da su mercedesovi cuvani tokenima( makar su ih poceli raditi prije ostalih) pa su godinama imali party mode i papali ulje. Nitko to nije provjeravao sve dok se Ferrari nije zadimio i nasao svoj party mode. Mercedes je koristio vise ulja za oarty mode godinama bez da ih je itko istrazivao. Ferrari ih prede i odmah milion senzora. Vjeruj mi da su 2014 i 2015 udarali senzore po onim motorima ni mercedes ne bi samo tako bjezao drugima. Ono sto mene zivcira je to da su izgleda druge ekipe glupe i ne znaju napraviti ikakav pritisal kontra mercedesa kao sto to mercedes radi drugima. Stoga uz sva mjenjanja guma, testiranja guma bez kazne, sudacke odluke, felge, ulje isl nije ovaj komentar iznat tebe daleko istine. Pogotovo nije daleko ako se osvrnemo na izjave Bernija u vezi Mercedesa oko pravila za 2014. Cinjenica da su svojevrmeno druge ekipe imale privilegije, no nitko nikad kao Mercedes. I isto tako kad su druge ekipe dominiralo se gledalo na sve moguce nacine da ta dominacija prestane. Sad je izgleda slucaj obrnut i treba trajat sto duze.



        1

        0
        • lukarak Donator Prikaži

          Vjeruj mi ….

          Zar nije ta dominacija motorima 2014 i 15 objasnjena dobrim konceptom sa razdvojenim komponentama? Zasto bi odmah moralo sve biti ilegalno.
          Sto se tice Ferrarija, nije njih senzor oslabio nego ocito nesto sto su radili mimo pravila i sa senzorom vise nisu mogli. Kao i prosle godine s pojasnjenjem pravilnika oko protoka. Ne mozes reci da ako su koristili vise protoka u pauzama senzora da je to ok.


          0

          0
  12. Fernando Alonso Mr.Spaceguy Donator Prikaži

    RBR još samo fali Boullier.



    11

    0
  13. Holly shit, ovo će biti dosadna utrka.



    5

    1
  14. Najdominantniji bolid svih vremena.



    17

    3
  15. Sebastian Vettel kuruza Prikaži

    ovaj mercedes kao da je zavaren za asfalt, kolko god brzine da donese u zavoj samo pegla..



    12

    0
  16. Lewis Hamilton smr201 Prikaži

    Demonstracija sile MB, bravo Ham vrhunski krug.
    Williams iznad svih očekivanja.
    A RB najavljuje prije sezone brobu za naslov i onda u prve 3 utrke koje njima kao pašu dobiju po nosu. Dosta ispod očekivanja



    16

    1
  17. Pascal Wehrlein 94 Wehrlein94 Prikaži

    Hamilton će ove i slijedeće sezone doseći 100 pobjeda u F1 karijeri..



    7

    0
  18. Michael Schumacher VRSV546 Prikaži

    Ajmo sad stat i razmislit bez hvaljenja jednjih a pljuvanja drugih
    Ferrari napravi masinu koja ja ocigledno jaca od mercedesove ali bi cesto znali bacit bijeli dim
    Stavili su senzore dogovorili se auto nedimi snage ima manje bla bla dalje pricu svi znamo
    Mercedesovi svi motori danas dime isto ka i ferrariu lani smage imaju dosta brzi sekundu od svih
    Racing point ( ili ga w10) napravio vrijeme kao lani mercedes, ali su lani ali su uvjeti daleko losiji nego lani
    Ostaje nam za konstantu uzet rbr (ista momcad isti motor i genijalni inzinjeri) koji je ove godine vozio malo sporije nego lani dok albon je sporiji od jednog williamsa kojem je ekipa do jucer bila u rasulu
    Dakle vi stvarno smatrate da je i dalje sad mercedesov tim i motor legalan i sasija a da su ovi svi ostali inzinjeri i vozaci truba???



    26

    11
  19. Pierre Gasly Perica9 Prikaži

    Ferrari best of the rest!!!
    Gasly u Q3 sa smećem od bolida. Forza Pierre 🤭



    5

    0
  20. Lewis Hamilton 44 NRteamLH44 Prikaži

    Bravo za Russella,sta radi ovaj momak i prosle godine je pokidao kvalifikacije ovde. Kad je u Q1 izbacilo njegovo vrijeme mislio sam da se stoperica pokvarila.

    I naravno kidaj #teamlh44



    9

    4
  21. Honda zekohonda Donator Prikaži

    Čestitke Russellu.
    Od mojih očekivah puno više. Gasi mješalicu, motaj kablove…još jedna sezona merc dominacije je ispred nas.



    10

    1
  22. Fernando Alonso junior Prikaži

    2014: Merc 1-2
    2020: Merc 1-2
    3-4
    Proslogodisnji Mercedes brzi od ostalih konkurenata, pametnom dosta.
    Kapa dole sta postižu godinama, nema im ravna, al ovo je opcenito za sport uzas.
    Ne znam vise kako je navijacima Mercedesa i Hamiltona kad vec sad znaju da su osvojili titule u 2020 i 2021.



    14

    1
  23. Alfa Romeo laky614 Prikaži

    Mislim da su ovi u mercedesu bili presretni kad su odgodeni novi bolidi za 2022. Znali da ce imati 8 u nizu… I Hamilton do 8 titule laganini. Mislim da ukidam pretplatu za F1 tv za sljedeću sezonu, već sam požalio što sam i za ovu uplatio.



    15

    2
  24. Ovo je prestrasno sta je mercedes napravio preko zime i Korone,nemam rijeci znaci RB i Ferrari preko 1.2 sec po krugu,.Mercedes slobodno moze pocet radiit bolid za 2022 i to bez grca na licu jer da ostave ovako kako je pa i za sljedecu sezonu,opet bi bili prvaci,kako se samo ovom Hamiltonu posrecilo,nemogu vjerovat ah ah



    3

    0
  25. Ayrton Senna Lakinen Prikaži

    Mucno je ovo gledati vise,dali se nekad desilo da je proslogodisnji bolid brzi od ostatka grida,a vodeci sta reci…jel nekad neko imao 1,2,3,4? bravo Russel doktore,ostalo sve sto kazem je klise,sta reci za ekipu koja je potrosila milijardu i nesto u 2 sezone da bi izazivala mucninu i dijareju fanovima sirom svijeta,nema opravdanja,vi ste bruka i sramota,kakva crna era Shumahera,ovo je nevidjeno,Binotto odlazi bruko!piiiii,cestitke pobjednicima!



    5

    2
  26. Mercedes QFlash82 Donator Prikaži

    Mercedes je F1 team u pravom smislu tog sporta, najbolje i najbrze, bez kompromisa i na rubu moguceg danas u sportu automobilizma.

    Ostali ? Sta, zalit ce se ? Nek se materama zale..



    8

    22
  27. Mclaren raca Prikaži

    Renault Megane jako griješi kad ne mogu napraviti dobar motor. Jedva čekam da McLaren ponovno prijeđe na Mercedesove motore. Ovo je teško za durat



    3

    3
  28. Ne znam ko se ovome raduje više… 😷



    6

    2
  29. Kimi Raikkonen 7 CRooY3 Prikaži

    Rekao bih da postoji nekakav napredak kod Ferrarija i da se ne ogleda samo u tome što je Red Bull danas podbacio. U kvalifikacijama za Austriju Ferrari je 0.9s bio sporiji nego prošle godine. Kad se usprede najbolju krugovi u Mađarskoj, Ferrari je 0.3s brži nego prošle godine. I dalje je to katastrofa u odnosu na Mercedes, ali nadogradnje koje su napravili (a koje iz očitih razloga nismo vidjeli na VN Štajerske) su donijele pomak naprijed iako treba reći da i nije teško napraviti korak naprijed u odnosu na ono gdje su bili u prvoj utrci.



    6

    0
  30. Tricolore Gorila NoBreaks Prikaži

    Znate što je najtužnije? Ferrari/ Binotto se dogovorio…da sve syebe ! Koji je to hipokritski šarlatan. Fia uvela nove senzore zbog tog papka, pa svi se napušiše kubanske ko surla debele.
    Ne da je ubio Ferkana, već je ubio F1



    11

    2
    • Mercedes QFlash82 Donator Prikaži

      Nitko se nije napusio nicega, Ferrari je varao a sad ne vara, bar sta se motora tice.Zato je sad di je, uz Williams.



      4

      18
      • Tricolore Gorila NoBreaks Prikaži

        dobro, onda je i Honda varala kako se sad vidi. Jedino Mercedes nikad nije varao? Molim te, proširi sliku pa će ti možda biti jasnije. Gore sam napisao, dobro, nije trebalo gorivo sa mjau raketa, moglo je i sa koje sporije jer ipak ne daješ najbolje blago tek tako. Ova cijela priča u zadnjih 7 godina je očito politički nariktana. Ovo klečanje također, makar sam jučer vidio objavu crnačkog nacionalnog muzeja / smithsotian ili slično. Odi pročitaj pa probaj dokučiti. Politika je ovdje jebeno upletena i manje više je sve iskrojeno, a naivici ko naivci još od rimskog carstva “misle” svoje.Kao, pustilo bi se interes 1-2jici jer to nikog drugog ne zanima? Od utjecaja pa nadalje.



        12

        3
        • “Honda” ima problema s bolidom. Pogledaj onboard pa ces vidjeti kako auto “plese” po stazi.



          4

          0
        • Tricolore Gorila NoBreaks Prikaži

          25_321
          oh kad bi se gume vještačile. Nisam siguran da kinezi nemaju prste o raspodjeli guma prema “zaslugama”. Sve mi ovo smrdi na apsolutnu prevaru u mnogim elementima na jako visokoj razini. Samo mi molim te nemoj reći da ovdje nije uključen niti jedan špijun bilo koje vrste, bilo koje zemlje koje malo šire razmišljaju od portalskih prizemnih naklapanja javnosti..



          5

          6
        • Bernie Ecclestone Dani Donator Prikaži

          kinezi?. “A na čemu si ti?”



          1

          2
        • Tricolore Gorila NoBreaks Prikaži

          Dani

          Na pameti a ti?…Kineska komunistička partija je vlasnik Pirellija a poznato je kako su kom…..pa ti likovi prodaju organe iz konc logora u današnje vrijeme!



          2

          0
        • Lewis Hamilton smr201 Prikaži

          Kineska komunisticka partija je vlasnik Pirellija? Ne bih rekao po ovome:
          https://corporate.pirelli.com/corporate/en-ww/investors/shareholder-information/shareholder-structure


          0

          1
        • Tricolore Gorila NoBreaks Prikaži

          smr201
          osobno nisam istraživao a i ne da se načinom kako ti istražuješ jer se na taj način ne da vidjeti ništa jer se na druge načine skrivaju vlasništva iz raznih razloga. Tako npr možeš pročitati da je vlasnik večernjetg lista styria a zapravo je vlasništvtvo istih onih fake news bandita worldwide.
          Taj podatak sam čuo na sky f1 još prije 4 godine.a i bilo je spomena i na ovom portalu znatno kasnije.
          Prijateljski savjet: ne vjeruj svemu što piše jer svi znamo da papir trpi mnoge laži



          2

          2
        • Lewis Hamilton smr201 Prikaži

          Jasno da trpi, ali koja je druga opcija? Vjerovati tebi i svakom drugom anonimnom teoretičaru zavjere na riječ? Jedno je službeni podatak a drugo je teorija koju si ti postavio a “dokaz” je da se o tome šuškalo na skyu i na forumu?
          Nemam ja ništa protiv dobre teorije zavjere dapače, ali mora biti logična.



          4

          3
        • Tricolore Gorila NoBreaks Prikaži

          smr

          chain ownership. istraži. a to što ti ne znaš, to ne znači da drugi ne znaju. niti ja ne znam sve, pa što onda? odmah smo teoretičari zavjere jer nismo iz jednoumlja?



          3

          5
  31. Formula 1 tomz Prikaži

    That’s it from me folks, za sada. Doviđenja, foldam s ovim maFIA cirkusom.



    7

    5
  32. Ferrari 07drogo Prikaži

    E a kad sam ja rekao da nije do toga koliko su drugi napravili dobar auto vec do toga koliko je Mercedes ozbiljno radio preko zime ljudi su se smijali. Oni imaju toliko jak koncept da rade sta hoce. Nisu drugi zaboravili raditi aute i statistika pokazuje da su svi tu negdje sa razmacima i napredtkom svih ovih godina jedino Meca odskace i to strasno. Eto njihova kopija koja vjerojatno nije ni iznad 60% orginala sa prosjecnim vozacima sta radi. Dosta puta sam gledao neke analize strucnjaka koji su tvrdili da su 2018 napravili najlosiji Mercedes od svih godina hibridne ere, kao da su se malo opustili preko zime i zato i je Ferrari bio blizu a ne zbog njihovog uzleta.



    8

    4
  33. Je li mi može netko pojasnit onaj bijeli dim iz Mercedesovih motora?



    5

    0
    • David Croft Frantic Donator Prikaži

      To će ostati misterija.
      Kao i ono s Ferrarijem.
      Jer Tombazis iz FIAe ne želi da glumi detektiva.
      Možda i oni naprave deal. :chill:
      Da li će neko stisnuti pa tražiti neke senzore za Benz?
      Protestvovati i sl.
      DaBogda.
      Ferrari to neće/ne smije zbog deala i prstiju u pekmezu, Red Bull će svoje kmečanje usmjeriti prema Pinky Benzu.
      A možda i prema Ferrariju (opet) ako se pokažu brži.
      A i ako bude nečega kontra Benza, uvjeren sam da će sve biti ok.
      Kao i obično.
      I definitivno ne očekujem ikakvo naglo smanjenje snage njihovog motora…..



      18

      1
  34. Fernando Alonso 14 alonso05espana Prikaži

    Mercedes sad više nema 1-2 nego 1-2-3-4 🤣. Lujo klasično odvozio nevrijeme, ništa novoga, čestitam na 90. pole poziciji.

    Iako ne navijam za njih, baš mi je drago bilo vidjet oba Williamsa u Q2, Russell mi se sve više sviđa kao vozač. Stroll dosta dobar, vidjet ćemo kakav će bit “race pace”, mislim da sutra ne budemo baš gledali zanimljivu utrku osim ako kiša ne padne.



    6

    1
  35. Kimi Raikkonen 7 Ciki-F1 Prikaži

    Ako netko stvarno misli da ijedna momcad moze dominirati 7godina bez varanja neka prestane pratiti ovaj sport.
    Oni nisu najbolji 7 godina vec nedostižni.
    Ima puno primjera di ih fia pomazi a i di im bezobrazno zaštiti. Jedini tim kojem prolaze sve inovacije, nema senzora, provjera…….ništa.
    Zalost od sporta.



    13

    6
  36. Ferrari GRID.N01 Prikaži

    I sad vi pljuje po Strollu. Možda mu otac ima para, al dečko ipak zna voziti.



    6

    1
  37. Marlboro Hey You Prikaži

    Ma ovaj Stroll nema pojma. Ćaća mu kupio treće mjesto. Potplatio sve osim Merca da budu iza. Zauzima mjesto talentiranijima i boljima od sebe. Užas.



    7

    7
  38. Nigel Mansell The Simpsons Prikaži

    Dominantno što je, je.
    Sreća pa će sutra kiša :)



    1

    1
  39. Sergio Perez Ibarac00 Prikaži

    VN Mađarske Q

    2019 Mercedes W10 1:14.590
    2020 RacPoint RP20 1’14.377

    Bravo Lance.
    Ferrari izbio ispred RBa.
    Mercedes u nekoj svojoj dimenziji.
    Po svemu sudeći sutra bi trebala biti uzbudljiva utrka iza Mercedesa



    3

    0
  40. Safety Car SpeedCult Donator Prikaži

    Sutra lepo da Hamilton i Botas bace novcic ko ce biti prvi a ko drugi, i da uopste ne izlaze na stazu, a ostali neka se trkaju, jer ovo sto Mercedes radi konkurenciji nije humano…



    4

    0
  41. Pa kolka mora biti prednost da to nekome postane sumnjivo, 4 sekunde???
    Nema tu zara neizvjesnosti, jedino onaj jebivetar Blazicko se lozi na Hamiltona, dajte ga maknite s te arene i dajte mu hamiltona doma da ga gleda s odusevljenjem.



    8

    1
    • Blue Flag Tow Pie Pie Prikaži

      Blažička nisam mogao slušati ni dok je na HRTu komentirao F1, zbog njega sam uvijek imao želju gledati utrku bez komentatora i napokon mi se želja ostvarila zahvaljujući F1TVu. Svi potrebni podaci su ionako grafički prikazane i ako se koristi i live timing sa strane svaki komentator je suvišan. (bar za mene).



      2

      1
  42. Prema obliku SF1000 rekao bih da im najbolje odgovaraju staze u mađarskoj, japanu, singapuru… Zaostatak od 1.3 na jednoj od ovih staza govori mi da ce na spa biti 3+. Mada opet sve zavisi od usmjerivaca vazduha. Ali kalup je kalup


    0

    1
  43. Charles Leclerc Leclerc1978 Prikaži

    Mislim da bi ferrkan bez problema uzeo drugi red da ima mercov motor pod haubom.
    A sta se tice merca i ovog bolida, mislim da je to najbolji i najbrzi bolid ikad stvoren u f1. Taj bolid je vrh svjetskog motorsporta. Cini mi se da takav bolid ferrari a bome i druge ekipe da udruze snage zajedno, nebi ga stvorile sljedecih pet godina.



    3

    1
  44. Brawn Gp F1 Zagorec Prikaži

    Vauuuuuu! Pinky je opak! Ali Ferrari konacno ima solidan rezultat


    0

    0