Izdvojeno

Bottas najbrži na posljednjem treningu za VN Mađarske

Piše: Luka Jurić

Prije 2 godina, 15 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 4 minuta

Mercedesov Valtteri Bottas postavio je najbrže vrijeme na trećem slobodnom treningu za VN Mađarske. Iza njega, našao se Lewis Hamilton u drugom Mercedesu. Treći je bio Sergio Perez u Racing Pointu.

Četvrti je bio Charles Leclerc, a najbržu petorku zaokružio je Lance Stroll.

Šesto najbrže vrijeme postavio je Red Bullov Max Verstappen. Sedmi je bio Lando Norris, osmi Sebastian Vettel, deveti Pierre Gasly, dok je posljednju poziciju unutar top 10 zauzeo Daniel Ricciardo u Renaultu.

Mercedes je izgledao najuvjerljivije i na ovom treningu. Za razliku od njih, oba Red Bullova vozača su se mučila tijekom cijelog treninga s understeerom. Ferrari je izgledao nešto bolje u odnosu na prethodne tjedne pa je tako Charles Leclerc pri samom kraju treninga imao ljubičasto vrijeme u trećem sektoru staze. Najbrže vrijeme Sebastiana Vettela bi također bilo dosta bolje da nije bilo manje pogreške u posljednjem zavoju.

S obzirom na navedene probleme u Red Bullovom taboru, Racing Point je na treningu izgledao kao druga najbrža momčad, što sami rezultati i pokazuju.

Također treba spomenuti i vremena Pierrea Gaslyja i Georgea Russella jer se radi o vremenima postavljenim za vrijeme simulacije kvalifikacija. Gasly je ponovno izgledao solidno na ovoj sesiji te je odvozio krug dovoljan za deveto mjesto, dok se njegov momčadski kolega Daniil Kvjat našao na dalekom 17. mjestu s osam desetinki zaostatka.

Russell je također bio na osam desetinki ispred svog momčadskog kolege. Međutim, htio bih spomenuti kako je njegovo vrijeme za 1,4 sekunde sporije od Bottasa. Oba su kruga postavljena za vrijeme kvalifikacija simulacija, tako da je Williamsov napredak u odnosu na prošlu sezonu očigledan.

Iako je na početku treninga javljeno kako je vjerojatnost kiše za ovu sesiju bila 90%, ona nije pala. Bilo je oblačno cijeli trening, ali nije bilo kiše.

Magnussen i Norris prvi su izašli na stazu. Iza njih su izašli Grosjean i Raikkonen. Nakon što su odradili instalacijske krugove, svi su se vratili u bokseve, osim Raikkonena. Tako je Raikkonen prvih nekoliko minuta imao potpuno čistu stazu za par brzih krugova. Ubrzo mu se na stazi priključuje Russell, a zatim i drugi vozači.

Nakon 20 minuta treninga bez pretjerano puno akcije, većina vozača izašla je na stazu i počela voziti brze krugove. Tad su se unutar tri minute šest vozača izmijenila na vrhu poretka – Albon, Leclerc, Vettel, Verstappen, Bottas i Hamilton. Treba napomenuti kako je Verstappen postavio svoje vrijeme na mediumu, dok su ostali koristili soft.

U narednih 15 minuta, uslijedila je velika gužva na stazi. Pozicije su se vrlo brzo izmjenjivale, a na pola treninga su doslovno svi vozači bili na stazi.

Nakon toga, ponovno je uslijedila faza mirovanja do posljednjih dvadeset minuta treninga kad su vozači krenuli sa simulacijama kvalifikacija. U tom periodu, svi vozači postavili su svoja najbrža vremena.

Većih incidenata nije bilo, a Verstappen i Latifi izvrtjeli su se u istom zavoju tokom ove sesije.

Kvalifikacije su na rasporedu u 15h!

#VOZAČMOMČADVRIJEMEZAOSTATAKKRUGOVI
177Valtteri BottasMERCEDES1:15.43718
244Lewis HamiltonMERCEDES1:15.479+0.042s20
311Sergio PerezRACING POINT BWT MERCEDES1:15.598+0.161s16
416Charles LeclercFERRARI1:15.781+0.344s19
518Lance StrollRACING POINT BWT MERCEDES1:16.033+0.596s15
633Max VerstappenRED BULL RACING HONDA1:16.084+0.647s18
74Lando NorrisMCLAREN RENAULT1:16.193+0.756s18
85Sebastian VettelFERRARI1:16.351+0.914s18
910Pierre GaslyALPHATAURI HONDA1:16.453+1.016s20
103Daniel RicciardoRENAULT1:16.508+1.071s14
1155Carlos SainzMCLAREN RENAULT1:16.545+1.108s21
1223Alexander AlbonRED BULL RACING HONDA1:16.582+1.145s19
1331Esteban OconRENAULT1:16.706+1.269s20
1463George RussellWILLIAMS MERCEDES1:16.847+1.410s23
158Romain GrosjeanHAAS FERRARI1:16.866+1.429s15
1620Kevin MagnussenHAAS FERRARI1:17.086+1.649s14
1726Daniil KvyatALPHATAURI HONDA1:17.292+1.855s15
1899Antonio GiovinazziALFA ROMEO RACING FERRARI1:17.496+2.059s20
197Kimi RäikkönenALFA ROMEO RACING FERRARI1:17.527+2.090s25
206Nicholas LatifiWILLIAMS MERCEDES1:17.650+2.213s17

Komentiraj

15 komentara

  1. Charles Leclerc 16
    Domach Prikaži

    Forza Leclerc



    2

    7
  2. Lando Norris
    Zola Prikaži

    Di su noris i sainz


    0

    0
  3. Ovom Racing Pointu ce ove sezone odgovarat sve staze…



    4

    0
  4. Iznenadio me Ferrari, ispada da i šasija nije toliko loša, samo da je motor još malo jači bilo bi to dobro :D



    3

    0
  5. Mclaren
    raca Prikaži

    Russeli 0,496 iza Vettela??’



    4

    0
  6. Max Verstappen 1
    Multi 21 Prikaži

    Zar nije Max bio na softu na kraju?


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Pogled u budućnost – 3. dio: Alpine, Williams i Sauber

Lociranje // Lovro Andraka

Posljednji dio serijala o juniorima donosi kratke biografije mladih vozača iz Alpinea, Williamsa i Saubera Pogled u budućnost – 1 dio: Mercedes i Red BullPogled u budućnost – 2 dio: Ferrari i McLaren Alpine Alpineova akademija pod raznim nazivima postoji još od 2002 godine, a radi se o istim promjenama naziva koje su pratile momčad iz Enstonea, što znači da su dosad djelovali kao Renaultova, Lotusova i zatim ponovo...

Pogled u budućnost – 2. dio: Ferrari i McLaren

Lociranje // Lovro Andraka

U prvom dijelu serijala mogli ste se upoznati s potencijalnim budućim zvijezdama Mercedesa i Red Bulla, a sada su na redu dvije najdugovječnije, a po mnogim kriterijima i najuspješnije momčadi - Ferrari i McLaren Ferrari Mladunci Propetog konjića uzgajaju se već gotovo 13 godina, a prvi član Ferrarijeve vozačke akademije bio je Jules Bianchi koji je predstavljen u prosincu 2009 godine Bianchi je stigao do F1 u sezoni 2013 s...

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Još kolumni