Bok! F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. Stoga, kako bismo mogli nastaviti raditi ono što radimo od 2015. - molimo da za ovu stranicu onemogućite AdBlock. Hvala :)
Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.
Mercedesov Valtteri Bottas postavio je najbrže vrijeme na trećem slobodnom treningu za VN Mađarske. Iza njega, našao se Lewis Hamilton u drugom Mercedesu. Treći je bio Sergio Perez u Racing Pointu.
Četvrti je bio Charles Leclerc, a najbržu petorku zaokružio je Lance Stroll.
Šesto najbrže vrijeme postavio je Red Bullov Max Verstappen. Sedmi je bio Lando Norris, osmi Sebastian Vettel, deveti Pierre Gasly, dok je posljednju poziciju unutar top 10 zauzeo Daniel Ricciardo u Renaultu.
Mercedes je izgledao najuvjerljivije i na ovom treningu. Za razliku od njih, oba Red Bullova vozača su se mučila tijekom cijelog treninga s understeerom. Ferrari je izgledao nešto bolje u odnosu na prethodne tjedne pa je tako Charles Leclerc pri samom kraju treninga imao ljubičasto vrijeme u trećem sektoru staze. Najbrže vrijeme Sebastiana Vettela bi također bilo dosta bolje da nije bilo manje pogreške u posljednjem zavoju.
S obzirom na navedene probleme u Red Bullovom taboru, Racing Point je na treningu izgledao kao druga najbrža momčad, što sami rezultati i pokazuju.
Također treba spomenuti i vremena Pierrea Gaslyja i Georgea Russella jer se radi o vremenima postavljenim za vrijeme simulacije kvalifikacija. Gasly je ponovno izgledao solidno na ovoj sesiji te je odvozio krug dovoljan za deveto mjesto, dok se njegov momčadski kolega Daniil Kvjat našao na dalekom 17. mjestu s osam desetinki zaostatka.
Russell je također bio na osam desetinki ispred svog momčadskog kolege. Međutim, htio bih spomenuti kako je njegovo vrijeme za 1,4 sekunde sporije od Bottasa. Oba su kruga postavljena za vrijeme kvalifikacija simulacija, tako da je Williamsov napredak u odnosu na prošlu sezonu očigledan.
Iako je na početku treninga javljeno kako je vjerojatnost kiše za ovu sesiju bila 90%, ona nije pala. Bilo je oblačno cijeli trening, ali nije bilo kiše.
Magnussen i Norris prvi su izašli na stazu. Iza njih su izašli Grosjean i Raikkonen. Nakon što su odradili instalacijske krugove, svi su se vratili u bokseve, osim Raikkonena. Tako je Raikkonen prvih nekoliko minuta imao potpuno čistu stazu za par brzih krugova. Ubrzo mu se na stazi priključuje Russell, a zatim i drugi vozači.
Nakon 20 minuta treninga bez pretjerano puno akcije, većina vozača izašla je na stazu i počela voziti brze krugove. Tad su se unutar tri minute šest vozača izmijenila na vrhu poretka – Albon, Leclerc, Vettel, Verstappen, Bottas i Hamilton. Treba napomenuti kako je Verstappen postavio svoje vrijeme na mediumu, dok su ostali koristili soft.
U narednih 15 minuta, uslijedila je velika gužva na stazi. Pozicije su se vrlo brzo izmjenjivale, a na pola treninga su doslovno svi vozači bili na stazi.
Nakon toga, ponovno je uslijedila faza mirovanja do posljednjih dvadeset minuta treninga kad su vozači krenuli sa simulacijama kvalifikacija. U tom periodu, svi vozači postavili su svoja najbrža vremena.
Većih incidenata nije bilo, a Verstappen i Latifi izvrtjeli su se u istom zavoju tokom ove sesije.
Kvalifikacije su na rasporedu u 15h!
# | VOZAČ | MOMČAD | VRIJEME | ZAOSTATAK | KRUGOVI | |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 77 | Valtteri Bottas | MERCEDES | 1:15.437 | 18 | |
2 | 44 | Lewis Hamilton | MERCEDES | 1:15.479 | +0.042s | 20 |
3 | 11 | Sergio Perez | RACING POINT BWT MERCEDES | 1:15.598 | +0.161s | 16 |
4 | 16 | Charles Leclerc | FERRARI | 1:15.781 | +0.344s | 19 |
5 | 18 | Lance Stroll | RACING POINT BWT MERCEDES | 1:16.033 | +0.596s | 15 |
6 | 33 | Max Verstappen | RED BULL RACING HONDA | 1:16.084 | +0.647s | 18 |
7 | 4 | Lando Norris | MCLAREN RENAULT | 1:16.193 | +0.756s | 18 |
8 | 5 | Sebastian Vettel | FERRARI | 1:16.351 | +0.914s | 18 |
9 | 10 | Pierre Gasly | ALPHATAURI HONDA | 1:16.453 | +1.016s | 20 |
10 | 3 | Daniel Ricciardo | RENAULT | 1:16.508 | +1.071s | 14 |
11 | 55 | Carlos Sainz | MCLAREN RENAULT | 1:16.545 | +1.108s | 21 |
12 | 23 | Alexander Albon | RED BULL RACING HONDA | 1:16.582 | +1.145s | 19 |
13 | 31 | Esteban Ocon | RENAULT | 1:16.706 | +1.269s | 20 |
14 | 63 | George Russell | WILLIAMS MERCEDES | 1:16.847 | +1.410s | 23 |
15 | 8 | Romain Grosjean | HAAS FERRARI | 1:16.866 | +1.429s | 15 |
16 | 20 | Kevin Magnussen | HAAS FERRARI | 1:17.086 | +1.649s | 14 |
17 | 26 | Daniil Kvyat | ALPHATAURI HONDA | 1:17.292 | +1.855s | 15 |
18 | 99 | Antonio Giovinazzi | ALFA ROMEO RACING FERRARI | 1:17.496 | +2.059s | 20 |
19 | 7 | Kimi Räikkönen | ALFA ROMEO RACING FERRARI | 1:17.527 | +2.090s | 25 |
20 | 6 | Nicholas Latifi | WILLIAMS MERCEDES | 1:17.650 | +2.213s | 17 |
Morate biti logirani za komentiranje.
Forza Leclerc
2
7
Forza Leclerc nakon Binotta….
2
1
Di su noris i sainz
0
0
lando7. Sainz 11.
3
0
Ajde ok. Hvala na odgovoru
0
0
Ovom Racing Pointu ce ove sezone odgovarat sve staze…
4
0
Iznenadio me Ferrari, ispada da i šasija nije toliko loša, samo da je motor još malo jači bilo bi to dobro :D
3
0
Ništa od Ferrarija dokle god je Binotto glavni….to su samo bljeskovi ništa drugo…kontinuiteta nema!Ljut sam jer si Ferrari nesmije dozvoliti više da se sramoti!
1
1
Sto sve osim sasije i motora igra ulogu u f1?
0
0
Russeli 0,496 iza Vettela??’
4
0
Vettel zadnji zavoj odvozia slabo, vjerovatno najmjerno prva 2 sektora je su njemu i leclercu u stotinku
0
5
Zasto bi namjerno lose odvozio
6
0
Zar nije Max bio na softu na kraju?
0
0
Na kraju treninga je, ali u prvom dijelu je bio na mediumu, dok su drugi bili na softu.
2
0
Bravooo Bottas
0
0