Formula 2

Ilott najbrži na kvalifikacijama na Hungaroringu

Piše: Luka Kolak

Prije 2 godina, 0 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Callum Ilott je ostvario najbrže vrijeme kvalifikacija VN Mađarske za sutrašnju glavnu utrku. Iza njega će naći iskusni Luca Ghiotto u novoj momčadi Hitech GP. Guanyu Zhou je završio treći, dok će mu društvo u drugom redu praviti Dan Ticktum.

Peto vrijeme je postavio Mick Schumacher, dok se šeste pozicije domogao Christian Lundgaard. Njegov momčadski kolega, Marcus Armstrong je završio sedmi, dok je Jack Aitken, unatoč zadovoljavajućem prvom stintu, došao tek do osme pozicije. Krug desetorice zatvaraju Sean Gelael i, najbrži na treningu, Giuliano Alesi.

Stanje na stazi, s obzirom na drugi slobodni trening, nije se puno promijenilo, sve vozače smo vidjeli na wet komponenti guma. No, nakon samo jednog kruga, vidjeli smo prvu crvenu zastavu. Gullherme Samaia u Camposu se izvrtio i stao van staze te tako završio svoje kvalifikacije i prije nego što su pravo i krenule. Nakon kratke stanke, nastavljene su kvalifikacije.

Nikita Mazepin je u brzom krugu proklizao na ulasku u šikanu i otišao u šljunak, no uspio je izvući bolid i nastaviti dalje. U prvom stintu, Luca Ghiotto je imao sjajan tempo, koji je letio stazom, no dvojac iz UNI-Virtuosi su među zadnjima ostali na stazi i napravili sjajan posao. Illot je uspio postaviti najbrže vrijeme, tri desetinke brže od Ghiottoa, dok je Zhou došao do treće pozicije.

Početkom drugog stinta, vidjeli smo izvrtanje Matsushite i Satoa na stazi. Nedugo zatim, vidjeli smo i drugu crvenu zastavu na stazi, koja je označila kraj kvalifikacija pet minuta prije kraja. Daruvala je na kraju drugog sektora izgubio kontrolu nad bolidom i izletio na šljunak te završio svoju avanturu u kvalifikacijama s 15. vremenom.

Crvena zastava je tako donijela Callumu Ilottu prvi pole position ove sezone, dok Ghiotto, zbog problema prilikom promjene guma u boksu, nije uspio popraviti svoje vrijeme te tako uzeti najbolju startnu poziciju.

Glavna utrka je sutra na rasporedu od 16:45!

PozicijaVozačMomčadBroj krugovVrijemeZaostatak
1 Callum Ilott UNI-Virtuosi111’50.767 
2 Luca Ghiotto HitechGP101’51.0750.308
3 Guanyu Zhou UNI-Virtuosi101’51.2900.523
4 Dan Ticktum DAMS101’51.3790.612
5 Mick Schumacher Prema Powerteam91’51.5840.817
6 Christian Lundgaard ART Grand Prix101’51.7290.962
7 Marcus Armstrong ART Grand Prix101’51.9621.195
8 Jack Aitken Campos Racing101’52.4961.729
9 Sean Gelael DAMS101’52.5001.733
10 Giuliano Alesi HWA AG91’52.5671.800
11 Robert Shwartzman Prema Powerteam91’52.7151.948
12 Louis Deletraz Charouz Racing System101’52.7291.962
13 Pedro Piquet Charouz Racing System91’52.8702.103
14 Yuki Tsunoda Carlin91’53.2152.448
15 Jehan Daruvala Carlin101’53.2882.521
16 Nikita Mazepin HitechGP91’53.4622.695
17 Artem Markelov HWA AG91’53.5692.802
18 Felipe Drugovich MP Motorsport101’53.5832.816
19 Marino Sato Trident111’53.6582.891
20 Roy Nissany Trident101’54.7363.969
21 Nobuharu Matsushita MP Motorsport91’55.8695.102
22 Guilherme Samaia Campos Racing1  

Komentiraj

Trenutno nema komentara.
Budi prvi koji će napisati komentar!

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj košta, vrijeme košta, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez pomoći naših čitatelja - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Što sve vozač vidi na ekranu volana

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Na primjeru Charlesa Leclerca i njegovog Ferrarija možemo jasno očitati što vozač vidi na ekranu svog volana Primjer ekrana na F1 volanu 1) Prethodni krug U gornjem lijevom kutu vidi se vrijeme posljednjeg odvoženog kruga, u ovom slučaju je iznad dvije minute jer se radilo o izlaznom krugu u kvalifikacijama 2) Broj okretaja Nova generacija bolida Formule 1 ne postiže više od 15 tisuća okretaja u minuti, ali samo...

Pogled u budućnost – 1. dio: Mercedes i Red Bull

Lociranje // Lovro Andraka

Iako više od polovice trenutnih vozača u Formuli 1 nije niti će tako skoro zagaziti u tridesete godine života, momčadi uvelike razmišljaju o mladim vozačima koji se tek razvijaju i probijaju kroz juniorske kategorije Ne samo da razmišljaju o njima, već ih imaju pod ugovorima i podupiru njihove karijere Razvijanje vlastitih mladih vozača u sklopu juniorskih akademija postalo je standard u suvremenoj F1 i zato danas gotovo sve...

Još kolumni