F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Hamilton najbrži na prvom treningu u Mađarskoj

Ante Vetma

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Tijekom prvih pola sata na stazu su pojurili gotovo svi vozači s obzirom na to da su vremenske prognoze najavljivale kišu tijekom nastavka vikenda pa je svaka minuta bila dragocijena. Valtteri Bottas čak je odmah otišao na najmekšu komponentu guma, a istu taktiku Mercedes je spremio i za svog drugog vozača.

U tom periodu treninga jedini vozači bez vremena bili su Pierre Gasly i Robert Kubica koji je u bolid ušao umjesto Kimija Raikkonena. Kubica se vrlo brzo i izvrtio na stazi jer na tvrđim gumama nije mogao pronaći grip. S druge strane, Pierre Gasly je propustio postaviti vrijeme jer su u AlphaTauriju imali problem s pogonskom jedinicom.

Gledajući vremena – Hamilton i Bottas su pokazali da će i na ovoj stazi imati drugu kategoriju automobila. Naime, imali su dvije sekunde prednosti ispred Sergija Pereza i Lancea Strolla. Ipak, u tom trenutku je na petom mjestu bio Nicholas Latifi u Williamsu pa je bilo za pretpostaviti da ekipe uglavnom još nisu pokazivale svoj pravi tempo.

U drugoj polovici treninga kad su ekipe vratile Pirelliju prvi set guma – dobili smo nova vremena kod većine vozača. Dva Mercedesa ostala su uvjerljiva te je Hamilton u jednom trenutku postavio najbolje vrijeme na najtvrđoj komponenti guma, što je bio dobar šamar za sve druge ekipe. Racing Pointovi vozači su došli na treće i četvrto mjesto (Perez s 4 desetinke prednosti ispred Strolla). Do kraja treninga je prvi nemercedesov bolid bio više od sekundu iza Hamiltona.

Daniel Ricciardo bio je na petom mjestu, a Sebastian Vettel dvije desetinke ispred Charlesa Leclerca na šestom i sedmom mjestu. Red Bull nije briljirao, te su na soft gumama Verstappen i Albon bili na 8. i 13. mjestu.

Vidjeli smo i nervoznog Maxa Verstappena koji je u jednom navratu čak usporio da bi pokazao prst Nicholasu Latifiju i vozio nakratko paralelno s njim nakon što ga je Latifi blokirao u brzom krugu. Latifi je ranije blokirao i krug Lancea Strolla.

Konačni rezultati

#VozačBolidVrijemeZaostatakKrugovi
144Lewis HamiltonMercedes1’16.00336
277Valtteri BottasMercedes1’16.0890.08637
311Sergio PerezRacing Point-Mercedes1’16.5300.52720
418Lance StrollRacing Point-Mercedes1’16.9670.96435
53Daniel RicciardoRenault1’17.2001.19728
65Sebastian VettelFerrari1’17.2381.23526
716Charles LeclercFerrari1’17.4041.40129
833Max VerstappenRed Bull-Honda1’17.4351.43228
94Lando NorrisMcLaren-Renault1’17.5231.52026
1031Esteban OconRenault1’17.6151.61234
1155Carlos SainzMcLaren-Renault1’17.6751.67232
1220Kevin MagnussenHaas-Ferrari1’17.7131.71034
1323Alexander AlbonRed Bull-Honda1’17.7271.72427
148Romain GrosjeanHaas-Ferrari1’17.8901.88735
156Nicholas LatifiWilliams-Mercedes1’17.9691.96631
1626Daniil KvyatAlphaTauri-Honda1’18.2922.28935
1799Antonio GiovinazziAlfa Romeo-Ferrari1’18.4252.42230
1863George RussellWilliams-Mercedes1’18.5742.57129
1988Robert KubicaAlfa Romeo-Ferrari1’19.1503.14726
2010Pierre GaslyAlphaTauri-Honda0

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: Vlado.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3256 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

33 komentara

  1. David Croft Frantic Donator Prikaži

    That was quick



    2

    0
  2. Ferrari jura718 Prikaži

    Ruganje Mercedesa. Evo šesta sezona zaredom gdje su dominantni. Pa jel moguće da samo kod njih rade geniji, zar u Ferkanu sa onolikim budžetom nema načina da ih nadmaše? I iduća sezona će biti takva, znači 7 prokletih sezona di manje-više gledamo 1-2 Merca. Nije ovo dobro za sport…



    13

    1
  3. Juan Manuel Fangio rudi Prikaži

    Ništa novo.😂



    1

    0
  4. Sebastian Vettel 5 Crash Donator Prikaži

    Prikladna fotka za brzinu Mercedesa…



    7

    0
  5. Tricolore Gorila NoBreaks Prikaži

    kako sad stvari stoje, mečki treba zabraniti daljnje nastupe. Nitko drugi nema nikakve šanse jer oni mogu upumpati milijardi koliko hoće a uz to imaju institute u matičnoj kući za bilo što. Šala naravno, ali ovo je već užasno.
    Ako je do equalityja, onda im treba cipelica jer su sebično ugrabili svu ravnopravnost. hihihihi



    4

    0
  6. Dakle čak i prošlogodišnji Mercedes je brži od ostatka grida (ako se sudi po ovom treningu).



    8

    0
  7. Alfa Romeo limitmaker1 Donator Prikaži

    …tijekom godina naučio sam da kad god toto kaže da će im netko biti opasan konkurent na slijedećoj trci, to obično znači nešto drugačije…volim to njihovo pjesničko izražavanje pogotovo na relaciji horner-toto…



    1

    0
  8. Što je bilo sa RB da su bili tako loši ili jesu tako loši?



    1

    0
  9. Sad kad je Totto kupio dionice Astona lagano će početi leakati postavke za pink mercedes, tako da nećemo imati 1-2 već 1-2-3-4



    10

    0
  10. Ayrton Senna Lakinen Prikaži

    Mercedes na hard brzi pola sekunde od proslogodisneg Mercedesa ,hahahaha motaj kablove….



    9

    0
  11. Fernando Alonso Brane FA14 Prikaži

    Izgleda da se Lujo naljutio na ove što nisu htjeli kleknuti, pa će sad sa svima ‘obrisat pod’..i to na svakoj utrci :D



    8

    1
  12. Tricolore Gorila NoBreaks Prikaži

    F1 se je ubila ! Ovo sa regulacijama, tetkastim kaznama (nisu sve), pa onda black kids doesn’t matter but black thugs thoroughly respected idiotlukom, pa pogodovanje mercedesu kroz godine je postalo presmiješno. Izgleda da prelazim na Formula E kao fer autosport



    7

    8
  13. Sergio Perez Ibarac00 Prikaži

    Pravila su se dogodine trebala promijeniti i svi su prebacili fokus na to, a Mercedes je imao dojavu da će se pojaviti corona.



    7

    1
  14. Fernando Alonso 14 Hyper markoni Prikaži

    Evo taman sam gledao sažetak gdje je Lewis sa najtvrđim gumama bio brži od svih😔



    1

    1
  15. Pascal Wehrlein 94 Wehrlein94 Prikaži

    Pa ovo je preočito sad već da je Totto zapravo tata Formule 1.
    Može mu se kako hoće. Mercedes godinama dominacija,sad je Toto ušao u RP i preimenovat će ga u Aston Martin, i gle čuda, odjednom su druga ekipa na gridu po brzini.
    Moguć je prelazak i Hamiltona u pink Mercedes ubrzo.



    3

    0
  16. Pascal Wehrlein 94 Wehrlein94 Prikaži

    Ja ne znam,ali zbilja ne znam dal Red Bull igra igre skrivača ili je Honda opet napravila zajeb a oni ne žele to javno priznati.
    Prošle godine ovdje je Max bio na poleu,na temelju prvog treninga neće bit ni u trećem startnom redu.
    Očekivao sam puno od Red Bulla ove sezone,ali oni su daleko od svoje prošlogodišnje forme,a kamoli da zaprijete Mercedesu. Užas



    1

    0
  17. Ferrari nelinjo Prikaži

    Mercedesu se ocito sve moze. Svi su ostali varali, samo oni rade ispravno!

    Zasto!?

    Zato sto su oni skrojili tehnicki i svaki drugi pravilnik Formule 1!

    Ne znam kako i ovima u F1 vise ovo ne dosadi! Muka je gledati Formulu 1! Pa ove godine niko drugi nece pobjede uzeti! Ferrari napravi najsnazniji motor! Gasi! Neregularno! 😄

    Ne znam… Ali sve mi mirise da ce i nakon 2021 sve biti jednako dosadno!



    5

    6
  18. Neki nezvanični podaci u zaostatku snage u odnosu na mercedes po redu:
    – HONDA: vjerovali ili ne svega oko 15 kW….
    – RENAULT: pominju se brijke izmedu 25 i 30 kW
    – FERRARI: 35 kW…

    Da li je moguće da najbolji motor prošle godine bude najgori ove? Eh… Sad ve im sigurno boti mafia kriva



    1

    0