Izdvojeno

Hamilton najbrži na prvom treningu u Mađarskoj

Piše: Ante Vetma

Prije 2 godina, 33 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Tijekom prvih pola sata na stazu su pojurili gotovo svi vozači s obzirom na to da su vremenske prognoze najavljivale kišu tijekom nastavka vikenda pa je svaka minuta bila dragocijena. Valtteri Bottas čak je odmah otišao na najmekšu komponentu guma, a istu taktiku Mercedes je spremio i za svog drugog vozača.

U tom periodu treninga jedini vozači bez vremena bili su Pierre Gasly i Robert Kubica koji je u bolid ušao umjesto Kimija Raikkonena. Kubica se vrlo brzo i izvrtio na stazi jer na tvrđim gumama nije mogao pronaći grip. S druge strane, Pierre Gasly je propustio postaviti vrijeme jer su u AlphaTauriju imali problem s pogonskom jedinicom.

Gledajući vremena – Hamilton i Bottas su pokazali da će i na ovoj stazi imati drugu kategoriju automobila. Naime, imali su dvije sekunde prednosti ispred Sergija Pereza i Lancea Strolla. Ipak, u tom trenutku je na petom mjestu bio Nicholas Latifi u Williamsu pa je bilo za pretpostaviti da ekipe uglavnom još nisu pokazivale svoj pravi tempo.

U drugoj polovici treninga kad su ekipe vratile Pirelliju prvi set guma – dobili smo nova vremena kod većine vozača. Dva Mercedesa ostala su uvjerljiva te je Hamilton u jednom trenutku postavio najbolje vrijeme na najtvrđoj komponenti guma, što je bio dobar šamar za sve druge ekipe. Racing Pointovi vozači su došli na treće i četvrto mjesto (Perez s 4 desetinke prednosti ispred Strolla). Do kraja treninga je prvi nemercedesov bolid bio više od sekundu iza Hamiltona.

Daniel Ricciardo bio je na petom mjestu, a Sebastian Vettel dvije desetinke ispred Charlesa Leclerca na šestom i sedmom mjestu. Red Bull nije briljirao, te su na soft gumama Verstappen i Albon bili na 8. i 13. mjestu.

Vidjeli smo i nervoznog Maxa Verstappena koji je u jednom navratu čak usporio da bi pokazao prst Nicholasu Latifiju i vozio nakratko paralelno s njim nakon što ga je Latifi blokirao u brzom krugu. Latifi je ranije blokirao i krug Lancea Strolla.

Konačni rezultati

#VozačBolidVrijemeZaostatakKrugovi
144Lewis HamiltonMercedes1’16.00336
277Valtteri BottasMercedes1’16.0890.08637
311Sergio PerezRacing Point-Mercedes1’16.5300.52720
418Lance StrollRacing Point-Mercedes1’16.9670.96435
53Daniel RicciardoRenault1’17.2001.19728
65Sebastian VettelFerrari1’17.2381.23526
716Charles LeclercFerrari1’17.4041.40129
833Max VerstappenRed Bull-Honda1’17.4351.43228
94Lando NorrisMcLaren-Renault1’17.5231.52026
1031Esteban OconRenault1’17.6151.61234
1155Carlos SainzMcLaren-Renault1’17.6751.67232
1220Kevin MagnussenHaas-Ferrari1’17.7131.71034
1323Alexander AlbonRed Bull-Honda1’17.7271.72427
148Romain GrosjeanHaas-Ferrari1’17.8901.88735
156Nicholas LatifiWilliams-Mercedes1’17.9691.96631
1626Daniil KvyatAlphaTauri-Honda1’18.2922.28935
1799Antonio GiovinazziAlfa Romeo-Ferrari1’18.4252.42230
1863George RussellWilliams-Mercedes1’18.5742.57129
1988Robert KubicaAlfa Romeo-Ferrari1’19.1503.14726
2010Pierre GaslyAlphaTauri-Honda0

Komentiraj

33 komentara

  1. Ferrari
    jura718 Prikaži

    Ruganje Mercedesa. Evo šesta sezona zaredom gdje su dominantni. Pa jel moguće da samo kod njih rade geniji, zar u Ferkanu sa onolikim budžetom nema načina da ih nadmaše? I iduća sezona će biti takva, znači 7 prokletih sezona di manje-više gledamo 1-2 Merca. Nije ovo dobro za sport…



    13

    1
  2. Juan Manuel Fangio
    rudi Prikaži

    Ništa novo.?



    1

    0
  3. Dan Gurney
    Crash Donator Prikaži

    Prikladna fotka za brzinu Mercedesa…



    7

    0
  4. Tricolore Gorila
    NoBreaks Prikaži

    kako sad stvari stoje, mečki treba zabraniti daljnje nastupe. Nitko drugi nema nikakve šanse jer oni mogu upumpati milijardi koliko hoće a uz to imaju institute u matičnoj kući za bilo što. Šala naravno, ali ovo je već užasno.
    Ako je do equalityja, onda im treba cipelica jer su sebično ugrabili svu ravnopravnost. hihihihi



    4

    0
  5. Dakle čak i prošlogodišnji Mercedes je brži od ostatka grida (ako se sudi po ovom treningu).



    8

    0
  6. …tijekom godina naučio sam da kad god toto kaže da će im netko biti opasan konkurent na slijedećoj trci, to obično znači nešto drugačije…volim to njihovo pjesničko izražavanje pogotovo na relaciji horner-toto…



    1

    0
  7. Što je bilo sa RB da su bili tako loši ili jesu tako loši?



    1

    0
  8. Sad kad je Totto kupio dionice Astona lagano će početi leakati postavke za pink mercedes, tako da nećemo imati 1-2 već 1-2-3-4



    10

    0
  9. Ayrton Senna
    Lakinen Prikaži

    Mercedes na hard brzi pola sekunde od proslogodisneg Mercedesa ,hahahaha motaj kablove….



    9

    0
  10. Fernando Alonso
    Brane FA14 Prikaži

    Izgleda da se Lujo naljutio na ove što nisu htjeli kleknuti, pa će sad sa svima ‘obrisat pod’..i to na svakoj utrci :D



    8

    1
  11. Tricolore Gorila
    NoBreaks Prikaži

    F1 se je ubila ! Ovo sa regulacijama, tetkastim kaznama (nisu sve), pa onda black kids doesn’t matter but black thugs thoroughly respected idiotlukom, pa pogodovanje mercedesu kroz godine je postalo presmiješno. Izgleda da prelazim na Formula E kao fer autosport



    7

    8
  12. Sergio Perez
    Ibarac00 Donator Prikaži

    Pravila su se dogodine trebala promijeniti i svi su prebacili fokus na to, a Mercedes je imao dojavu da će se pojaviti corona.



    7

    1
  13. Fernando Alonso 14
    Hyper markoni Prikaži

    Evo taman sam gledao sažetak gdje je Lewis sa najtvrđim gumama bio brži od svih?



    1

    1
  14. Pascal Wehrlein 94
    Wehrlein94 Prikaži

    Pa ovo je preočito sad već da je Totto zapravo tata Formule 1.
    Može mu se kako hoće. Mercedes godinama dominacija,sad je Toto ušao u RP i preimenovat će ga u Aston Martin, i gle čuda, odjednom su druga ekipa na gridu po brzini.
    Moguć je prelazak i Hamiltona u pink Mercedes ubrzo.



    3

    0
  15. Pascal Wehrlein 94
    Wehrlein94 Prikaži

    Ja ne znam,ali zbilja ne znam dal Red Bull igra igre skrivača ili je Honda opet napravila zajeb a oni ne žele to javno priznati.
    Prošle godine ovdje je Max bio na poleu,na temelju prvog treninga neće bit ni u trećem startnom redu.
    Očekivao sam puno od Red Bulla ove sezone,ali oni su daleko od svoje prošlogodišnje forme,a kamoli da zaprijete Mercedesu. Užas



    1

    0
  16. Ferrari
    nelinjo Prikaži

    Mercedesu se ocito sve moze. Svi su ostali varali, samo oni rade ispravno!

    Zasto!?

    Zato sto su oni skrojili tehnicki i svaki drugi pravilnik Formule 1!

    Ne znam kako i ovima u F1 vise ovo ne dosadi! Muka je gledati Formulu 1! Pa ove godine niko drugi nece pobjede uzeti! Ferrari napravi najsnazniji motor! Gasi! Neregularno! ?

    Ne znam… Ali sve mi mirise da ce i nakon 2021 sve biti jednako dosadno!



    5

    6
  17. Ayrton Senna
    OffLiberyMedia Prikaži

    Neki nezvanični podaci u zaostatku snage u odnosu na mercedes po redu:
    – HONDA: vjerovali ili ne svega oko 15 kW….
    – RENAULT: pominju se brijke izmedu 25 i 30 kW
    – FERRARI: 35 kW…

    Da li je moguće da najbolji motor prošle godine bude najgori ove? Eh… Sad ve im sigurno boti mafia kriva



    1

    0
    • Dobro je Dr. Helmut zborio.
      40kW (Golf 2 dizel). :mrgreen:


      0

      0
    • Tricolore Gorila
      NoBreaks Prikaži

      Jedna slavna francuska tredseterica/feministkinja dok peče kruh u svojoj pekarnici kaže da ona ima sikrit dodatak. Kaže da je najbolja ženska mokrača iz javnih wc-a koje ona tamo skuplja i njeni kupci su oduševljeni tim proizvodima. Možda mečka ima isto tako tajni sastojak? Muda labudova? hehehehehe



      2

      1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj košta, vrijeme košta, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez pomoći naših čitatelja - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Što sve vozač vidi na ekranu volana

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Na primjeru Charlesa Leclerca i njegovog Ferrarija možemo jasno očitati što vozač vidi na ekranu svog volana Primjer ekrana na F1 volanu 1) Prethodni krug U gornjem lijevom kutu vidi se vrijeme posljednjeg odvoženog kruga, u ovom slučaju je iznad dvije minute jer se radilo o izlaznom krugu u kvalifikacijama 2) Broj okretaja Nova generacija bolida Formule 1 ne postiže više od 15 tisuća okretaja u minuti, ali samo...

Pogled u budućnost – 1. dio: Mercedes i Red Bull

Lociranje // Lovro Andraka

Iako više od polovice trenutnih vozača u Formuli 1 nije niti će tako skoro zagaziti u tridesete godine života, momčadi uvelike razmišljaju o mladim vozačima koji se tek razvijaju i probijaju kroz juniorske kategorije Ne samo da razmišljaju o njima, već ih imaju pod ugovorima i podupiru njihove karijere Razvijanje vlastitih mladih vozača u sklopu juniorskih akademija postalo je standard u suvremenoj F1 i zato danas gotovo sve...

Još kolumni