Izdvojeno

Vettel potvrdio da razgovara s Racing Pointom, Perez otkrio kontakt s drugom momčadi

Piše: Lovro Andraka

Prije 2 godina, 13 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Glasine prema kojima bi Sebastian Vettel mogao nastaviti karijeru u Aston Martinu, momčadi koja trenutno nosi ime Racing Point, sve su učestalije, a Nijemac je potvrdio kako postoje određeni razgovori između njih.

Lance Stroll vjerojatno može ostati u momčadi koliko god želi, a iako Sergio Perez ima ugovor do kraja 2022., smatra se kako momčad može iskoristiti izlaznu klauzulu u tom ugovoru koja se može aktivirati do kraja mjeseca.

“U ovoj fazi je riječ samo o razgovorima. Prošlog tjedna sam rekao da sam primjerice razgovarao s Renaultom, stoga su ovo samo razgovori”, rekao je Vettel o poveznici s Racing Pointom.

“Istina je da u ovoj fazi nema ničega za objavu ni ničeg konkretnijeg od površnih razgovora.”

Čovjek koji bi u takvom scenariju ostao bez mjesta u momčadi otkrio je kako ga je kontaktirala konkurentska momčad.

“U Formuli 1 nikad ne znate hoćete li se utrkivati dok god niste na startu”, rekao je Perez kada su ga pitali je li 100% siguran da će ostati u momčadi.

“Tako to ide. Ja znam da imam ugovor.”

“Tijekom tjedna su se pojavile glasine i kontaktirala nas je momčad iz paddocka – imena neću spominjati, naravno – i momčadi iz drugih kategorija, što je bilo poprilično iznenađujuće s obzirom na to da ovdje imamo ugovor za iduću godinu.”

“U ovom trenutku su to samo glasine. Nemam ništa za dodati osim da mi imamo potpisan ugovor.”

30-godišnji Meksikanac debitirao je u F1 za Sauber 2011. godine. Tamo je proveo još jednu godinu, a zatim je na jednu sezonu prešao u McLaren. Od 2014. vozi za trenutnu momčad koja se tada zvala Force India. Moguće nove destinacije su mu Haas ili Alfa Romeo.

Komentiraj

13 komentara

  1. Ferrari
    jura718 Prikaži

    Baš šteta koji god da dobije pedalu. Ali realno radije bi Vettela gledao u nekom manjem timu pa da pokaže da nije još za staro željezo. Općenito je dosta licemjernih ljudi, koji ovdje žale Pereza, jer u biti ne vole Vettela/Ferrari pa ga manje-više žele u mirovinu, a Kimija bi svi gledali do 50-e godine. Dok je taj isti Kimi u Ferrariju bio demoliran od strane Vettela. Poanta je da je Vettel pukao pod pritiskom Ferrarija, i kad se to kombinira s činjenicom da je tamo pola ljudi nesposobno i preko veze, jednostavno je došlo vrijeme za rastanak. I mislim da Seb zaslužuje još jednu šansu, jedan od posljednjih iz stare garde. Nije vrijeme da četverostruki šampion ode a da makar još jednom ne ponovi onu 2008 i Torro Rosso na Monzi ?



    27

    2
  2. Aston Martin zeli biti marka kakvo ime i nosi, zato Vettel, šampion na rasprodaji.



    5

    5
  3. HAAS je momčad koja definitivno ima najslabije vozače na gridu, a nisu stalno imali najslabiji bolid.



    5

    0
  4. Blue Flag
    dFixxx3r Prikaži

    Iako je Perez Stroll kombinacija koja funkcionira, a kad nešto funkcionira onda to ne mijenjaš, kombinacija Vettel Stroll bi mogla biti jako dobra.
    ako se seb pokaže lošim i sporim, mladi Stroll će ispast jako dobar, marketing će odraditi svoje i momčad zadovoljna.
    ako se seb pokaže brzim, biti će odličan učitelj za strola i odličan vođa momčadi, marketing će odraditi svoje i svi zadoljni.
    win win situacija za RP.
    Više je vettelu rizik doć u lošu momčad. ali nema nekog izbora trenutačno.
    Jbga, Perez je kolateralna žrtva. Meni neće faliti, a možda negdje i nađe mjesto. Alfa i Hass trebaju napraviti potpuni remont vozača, tu su 4 mjesta slobodna ako se mene pita.



    14

    2
  5. Fernando Alonso
    Brane FA14 Prikaži

    Mislim da bi Vettel u Aston Martinu mogao proci slicno kao i Alonso u McLarenu 2015.-2018., ali eto ipak bi se vozio



    4

    4
    • Sebastian Vettel
      Pastor Prikaži

      Ni slučajno. Alonso je došao u McLaren – Hondu, projekat koji je puno obećavao, a ništa nije dao. A Vettel (ako pređe) dolazi u tim sa zvučnim imenom, ali to ime tek ulazi u F1, i to u osrednji tim… Očekivanja nisu nikako na istom nivou kao u projektu McLaren – Honda. Tako da ni potencijalno razočarenje neće biti isto. A sve se čini da razočarenje neće biti ni približno onome što je ostvario McLaren sa Hondom. Barem ne za sljedeću godinu, kada stvari ostaju otprilike iste kao i ove godine. A za 2022 ćemo vidjeti. Mislim da ni tada (u drugoj godini Aston Martina) neće biti prevelika očekivanja. Ali mi se čini da će ipak ostvariti više nego što će se očekivati od njih, za razliku od McLarena.



      2

      0
  6. Ljudi se boje da bi Perez mogao ostati bez mjesta… pa čovjek je najbrži pay driver valjda ikad u F1, slabije momčadi će se putuči da ga potpišu.



    8

    0
    • Kimi Raikkonen 7
      Kos Prikaži

      Ma ostat će Perez u F1, samo je šteta što če opet otić u shity team, čitaj Hass ili Alfa, taman sada kada je konačno dočekao bolid koji če se realno boriti za postolja a možda i za koju pobjedu. I tako čemo pamtit Perez kao još jednog ok vozača a ja mislim da bi taj dečko sa konkurentim bolidom mnoge iznenadio.



      2

      2
  7. Bernie Ecclestone
    Dani Donator Prikaži

    ide on u alfu po mom sudu


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Dueli timskih kolega 2022. – pregled kvalifikacija i utrka

Lociranje // Lovro Andraka

Usporedba rezultata timskih kolega često se u raspravama spominje kao "najčišći" mogući oblik komparacije između dvojice vozače Formule 1, stoga ovaj članak donosi pregled unutarmomčadskih duela iz nedavno okončane sezone Pregled je fokusiran na rezultate kvalifikacija i utrka, a vozačima je u duelima dodijeljen poen samo za sesije koje je i njihov timski kolega uspio dovršiti, odnosno, izuzete su kvalifikacije i utrke u kojima...

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Još kolumni