Izdvojeno

Antonello Coletta će zamijeniti Mattiu Binotta?

Piše: Ante Maras

Prije 2 godina, 55 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Već duže vrijeme Ferrariju pod Binottovim vodstvom ne cvijetaju ruže. Performansama su sve dalje od Red Bulla i Mercedesa, a unutarmomčadski odnosi između Vettela i Leclerca daleko su od idealnog, a sve je eskaliralo na Velikoj Nagradi Štajerske sudarom u drugom zavoju utrke. Zbog svega toga se već neko vrijeme trese stolica Mattiji Binottu.

Prema navodima Corierre della Serre, Binottu je konačno odzvonilo te bi ga ubrzo na mjestu šefa momčadi trebao zamijeniti Antonello Coletta.

“John Elkann i Louis Camilleri bi mogli poduzeti ekstremne mjere. Camilleri već radi na traženju alternative u slučaju da se situacija ne promijeni nabolje te bi u tom slučaju na Binottovo mjesto došao Antonello Coletta, dosadašnji šef Ferrari Attivita Sportive GT.”

Kako navodi Corierre della Serra, nadolazeća utrka u Mađarskoj je “biti ili ne biti” i za Ferrari i Binotta, jer ako velike nadogradnje na SF1000 ne profunkcioniraju te ako ponovno dođe do katastrofalnih rezultata i događaja, Binotto bi mogao vrlo lako odstupiti s mjesta šefa momčadi te bi na njegovo mjesto trebao doći Coletta, a za Ferrari bi još jedan loš nastup označio kraj nadanja da će u bližoj budućnosti ostvariti dobar rezultat zbog ograničenog razvoja bolida sljedeće sezone.

Antonello Coletta karijeru u motorsportu započinje 1991. kao sportski direktor F3000 momčadi Forti Corse, a istu je funkciju vršio i u Peugeotu Italy od 1993. do 1995. te u Alfu Romeo od 1995 do 1997. kada odlazi u Ferrari. U Ferrariju je do 2003. bio koordinator natjecanja Ferrari Challenge, a nakon toga postaje voditelj programa Ferrari Corse Clienti. Od 2014. je voditelj Ferrarijevog Sport Activity Departmenta koji objedinjuje aktivnosti momčadi F1 kao i programa Corse Clienti, F1 Clienti, Ferrari Challengea, XX Programmea te programa GT utrka.

Komentiraj

55 komentara

  1. Sebastian Vettel 5
    dzalac Prikaži

    Ode binotto u mercedes



    19

    1
  2. Fernando Alonso
    Mr.Spaceguy Donator Prikaži

    Premalo se vjeruje Matiji :chill:



    13

    3
  3. To je pravi put… Stabilnost.. Uigranost.. Samo vi mijenjajte.. Vidite kako Mercedes i RB stalno mijenjaju nesto…



    8

    1
    • Mick Schumacher 47
      senna66 Donator Prikaži

      A što bi ti da osoba koje sve samo ne šef ekipe ostane i nastavi ovako? Srozao je ekipu toliko nisko da razdoblje iz 2014 i ne izgleda toliko loše. Što je najgore upropastio je 2 sezone jednim udarcem.
      Ekipa je totalno opuštena i ne mijenjaju ništa u bolnim točkama godinama, a frajer je totalni propuh i uvijek daje izjave tipa “Mlada smo momčad”. Iz Mercedesa dolaze izjave da im je žao što je na čelu Ferrarija takav šef.
      Sada je odlično vrijeme za promjene jer ovu i sljedeću sezonu nemaju što tražiti. SAD je zadnji vlak za promjenu.



      10

      0
      • Slazem se da Binotto nije sef ekipe kao Wolff ili kao sto je bio Brawn ali nije toliko nesposoban koliko ga navijaci Ferrarija razapinju, samo bespotrebno stvaraju pritisak… Red Bull je po performansama bio losiji i od Ferrarija pa nisu mijenjali rukovodstvo nego su sutili i radili, a navijaci samo pratili i podrzavali.



        5

        1
        • Ayrton Senna
          Lakinen Prikaži

          Brawn, Jean Todt i Rory Byrne Su postavili neke nove standarde,poslozili momcad nalik sada Mercu i pokazali sta se moze pravim ljudstvom i inzinjerima koje sigurno timovi sa 400m + budzetom ne manjkaju,najmanje sto mogu je miienjati kada ne ide,voziti se u sredini poretka nema opravdanja!



          3

          0
      • Nije bilo toliko bolje stanje sa Arrivabeneom, samo sto motor nije bio sakat kao ove sezone pa je izgledalo ljepse..
        Isto se nije imo dobar plan, strategije se izvlacile iz sesira pa sta ispadne, pa ih je krojio vozac, izmedju zavoja, zakasnjele reakcije..
        Cijeli sustav je trul i promjena TPa bas nista nece napravit, trulez ce izac na vrh tako i tako..
        Binotta su evo potrosili, izgubili covjeka koji je 25 godina u Ferrariju – ne vjerujem da ce htjet nazad na odjel motora premda ne bi bilo lose da se vrati jer ce u protivnom otic negdje drugdje..
        A ako je istina da je ucjenom dosa do trenutne pozicije, treba je odmah dobit nogu sa godinom ili vise “vrtlarenja”



        5

        1
        • Tricolore Gorila
          NoBreaks Prikaži

          Nisi u pravu. Do smrti Marchionnea sve je bilo idilično i titula je bila na vidiku . I onda je Seb krenuo nizbrdo, slobodnim padom



          5

          12
        • To što je Seb krenuo nizbrdo, a što je Ferrari napravio da se to ne dogodi. Hamilton ima plavušu, imao je Vettel dok je bio u RedBullu. Dakle Ferrari nije pomogao svom vozaču da izađe iz lošeg filma – ima 3 godine.

          Nema više frajera ovo danas sve neke mimozice, treba njima da im netko diže samopouzdanje neprestano, a to Ferrari još ne kuži.



          13

          0
        • Tricolore Gorila
          NoBreaks Prikaži

          wapi
          i to je čista istina. Sa takvim budgetom imaš i babu vračaru na platnom spisku a kamoli ne i psiho,moto i sve ostale trenere, barokomore i implatate ako treba



          6

          0
        • Tricolore Gorila
          NoBreaks Prikaži

          kreš
          to da je ucjenjivao sam prije 3 dana skupio preko talijana, samo se ne sjećam sa koje stranice. Mislim da je bilo https://alfavirtualclub.it/ pa bi trebalo tražiti ali mi se ne da



          2

          1
  4. Lando Norris
    Zola Prikaži

    Super je to. Ali brate mili sta ce ovaj napravit ako binoto ode usred sezone. Nista. Jer realno nista se sad ni ne moze napravit. Ovaj ce isto nizat lose rezultate jer prvo i osnovno bolid je kompletni metis. I onda ce ljudi lincovat novog sefa.. I tako stalno u krug.. Slazem se da Matija mora otic. Ali tek na kraju sezone. Sad je gotovo sezona mora proc kakva takva



    15

    1
    • Mick Schumacher 47
      senna66 Donator Prikaži

      Treba otić jer su ova i sljedeća godina prekrižene. Neko treba posložiti momčad za 2022. i nova pravila.
      Što prije to bolje.



      5

      0
      • Slazem se s jednim i drugim.
        Binotto ocito nije kalibar za sefa ekipe, ali opet mijenjati usred sezone nije bas pozitivno za ekipu.
        Ne vjerujem da ce samo promjena sefa ekipe donijeti neke promjene, mislim da Ferrariju treba temeljna promjena nacina rada i razmisljanja ako zele biti kompetitivni 2022.
        S ovakvim nacinom rada i razmisljanja kad dodje smanjenje budzeta ce se svi zajedno pogubiti i potonuti u katastrofu.
        Mozda se ponovi post od 16 sezona bez naslova. ?‍♂️


        0

        0
      • Brawn Gp
        toripuru Prikaži

        Ne bi se baš nadao ni tome:

        Power unit manufacturers will be allowed to introduce new specifications of engine, turbo and MGU-H once per year in 2021, 2022 and 2023. The specification will then be frozen for subsequent seasons.

        Ne znam jel ovo potvrđeno i u pravilima trenutno, Ali see pričalo o tome prije mjesec dva. Kolike us šanse da otkriju nešto šta će im PU dovest nazad iz deficita od par desetaka konja?



        2

        0
    • Nista nece ni napraviti sto je najgore da se Ferari oporavi od ovog soka treba godina i godina. I 2022 tesko da ce moci sta jer su u rasulu trenutno. A sto se tice BInota ja bi mu ponudio i dalje da radi za Ferari sto je i pre jer on je dobar inzenjer.



      2

      0
  5. Ayrton Senna
    Lakinen Prikaži

    Znaci prvi put cu u zivotu navijati da Ferrari ima sto losiji rezultat,samo da ovaj sto prije ode,ovo je orkestar gluvonijemih,ljudi kada nesto ne ide vrijeme je za promjene,lose je igrati na kartu istorije,istoriju pisu pobjednici!



    7

    1
  6. Napokon! Veselim se tome jer duže vrijeme govorim da Binotto uništava Ferrari. Ferrari nesmije biti na toj razini ili nivou….Ferrari je nešto više nego prosiječan bolid i nesmije si više dopustiti ovakvu blamažu ipak je to najveća i najjača ekipa F1!!



    7

    0
    • Nisam fan Ferrarija,al opet kako sef momčadi da uspije ako mu ne isporuče dobar bolid ,a i na vozače.Ti njega opomeneš,vdrapiš kaznu il’ nzm kaj,ali vozačev posao je da vozi.Možda je peblag prema vozačima,al opet napominjem,nije on kriv za sudar.Jest da on sudjeluje u nekim segmentima razvoja bolida,al kad oni moraju putovati on nije u tvornici nego sve gleda preko slika.Jbga kad nema pogled kao Arivabenne al opet ima školu koju mi neki nemamo nit je nebudemo imali



      1

      3
      • Lando Norris
        Zola Prikaži

        Pa tocno to. Puno tu kadrova treba promjenit. Nije samo binoto kriv. Ruseel je recimo isto odlican vozac ali eto vozi kantu od Williamsa pa je stalno na zacelju. Jel to onda znak da ne valja? Ja mislim da ne. Ipak daj mu recimo meclaren pa da vidis rezultat. Jel treba u ferarariju krivit vozace? Treba kad rade pizdarije tipa u brazzilu i sad na zadnjoj utrci. Za ostalo ne



        8

        1
    • Nigel Mansell
      The Simpsons Prikaži

      @8COMP…
      To se govori već 10 godina ali ovo je Ferrarijev maximum.
      Ne mora se biti najbolji zbog romantike, nostalgije i sl.?
      Trenutno neki to bolje rade od njih a neće propasti svijet ako je Ferrari vječito drugi, treći a možda i četvrti.
      Nezgodno za navijače al šta ćeš,? … Strpljenje, nada i dobri živci ;)



      7

      0
  7. Tricolore Gorila
    NoBreaks Prikaži

    već je 2018 iznuđivao i prijetio Ferrariju da će ići u mercedes. I onda su mu se pominovali jednako kao i u današnje vrijeme black lies matter manijacima. Rezultat izdaja je jedino moguća i uvijek se takvi banditi okrenu protiv vas samih. Stoga, nikad niti biti prijatelj takvima niti im ikad vjerovati. Daj Bog da ga šutnu još danas u tu izdajničku čvalju. Mercedes sada jako dobro zna da im je Costa sasvim dovoljan kao pravi inženjer a ne ova spodoba koja košta Ferrari dobrih milijardu i pol dollara i koja je uništila Ferrari za 3 sezone. Ne da zaslužuje cipelu, zaslužuje puno gore



    8

    0
  8. Tricolore Gorila
    NoBreaks Prikaži

    Ma tko šljivi rezultate. Dosmrtno treba vladati istim načinom?



    3

    0
  9. Definitivno su potrebne promjene i stabilno vodstvo. Mislim da je Seidel dobar primjer kod Mclarena iako bi novom šefu bilo lakše da se ukljuci na pocetku sezone pa da se krene od nule al tako je kako je, ovaj sport je takav tako da se rezultati ocekuju odmah s obzirom na to koliko se ulaze pogotovo kod takve ekipe



    4

    0
  10. Kimi Raikkonen 7
    Rajko Nen Prikaži

    Matiju ne treba otpustati, samo ga treba vratiti u odeljak za motore jer taj posao zna da radi.



    12

    1
  11. Ayrton Senna
    OffLiberyMedia Prikaži

    Sad kad ekinomista preuzme ulogu ŠEFA pa ferrari ode potpuno u kurac



    1

    6
    • Formula 1
      tomz Prikaži

      Ekipu bi trebao voditi menadžer, a ne nužno “ekonomist”. Dakle osoba koja zna upravljati ljudima i resursima, i koja zna rasporediti ljude na mjesta na kojima mogu pružiti najbolji output. Ovo što sada imamo je očiti šlamperaj.

      Zamislite lošeg menadžera na čelu Applea.



      9

      0
    • Charles Leclerc
      F12000 Prikaži

      Flavio Briatore je stasao u poslu vezanom za restorane, o Formuli je inicijalno znao jako malo. No opet je osvajao titule na čelu Benettona i Renaulta, te je otkrio talente poput Schumachera i Alonsa.



      5

      0
      • Ayrton Senna
        OffLiberyMedia Prikaži

        Po meni glavni lik jedne momcadi u ovom cirkusu mora da bude inzenjercina i po. Da svaku odluku od ostatka tima potvrdi ili negira, tada se zna ko je krivac za sve. A ne ovo tata nisam ja kriv on je. Šef je uvijek kriv i za sve. Međutim ako nije stručan ne možeš mu ništa prigovoriti.


        0

        0
  12. Ayrton Senna
    Lakinen Prikaži

    Jednom mi jedan pametan inzinjer iz Italije Balkanskog porijekla,inace avio inzinjer iz bivse Juge koji je 90’ih radio u Ferrari sa Alesijem na moje odusevljenje klinacko Sumijevim usjesima rece 02’,nije uspjeh sto se vozi Prvi Shumacher sa Ferrarijem i budzetom preko 500m,nego je uspjeh sto se vozi Minardi pozadi sa budzetom od 50m ili manjim na sekundu ipol samo,aludirajuci na kreativnost napraviti od nicega nesto,e ovaj je spucao 400m da bi bio samo sekundu od sebe sporiji od prosle god i napravio od necega nista,Genije



    11

    0
  13. Alfa Romeo
    Tito Prikaži

    kasnite jedan i pol dan od te objave :D



    1

    9
  14. Ako je ovo istina dobit cete donaciju.


    0

    0
  15. Hmm cijele sezone slusamo od navijaca ” kad ce Binotto otici , pa sta ne kuzi da je on sve kriv ” itd itd.
    I sada kad se samo nagovjrsti odlazak 90% tih istih ljudi negoduje zasto odlazi ? Mislim halo ?
    Nesto pisete o stabilnosti ekipe , da je bolje da ode na kraju sezone.
    Ako ode na kraju sezone onda je i sljedeca sezona u banani. Jer se sljedeca sezona priprema dok traje ova.
    Nece Ferrari imati nista bolju ovu sezonu ako Binotto ostane do kraja ili ako ode odmah. Apsolutno nema veze.
    Zato , za one koji zele da Binotto ode , bolje da ode odmah jer ako ce cekati kraj sezone mozda ne ode nikako onda.



    2

    0
  16. Blue Flag
    dFixxx3r Prikaži

    meni taj lik karakterno ne odgovara ovoj poziciji.
    pa kak može bit tak miran ko da ga boli kifla za sve. djeluje potpuno izgubljeno. ferari tone a on u filmu pomaloo


    0

    0
  17. Fernando Alonso 14
    Hyper markoni Prikaži

    Ajde hvala Bogu da će netko doć umjesto ovog Binotta,.on nema liderske sposobnosti, nek se vrati di je bio 2017.


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Dueli timskih kolega 2022. – pregled kvalifikacija i utrka

Lociranje // Lovro Andraka

Usporedba rezultata timskih kolega često se u raspravama spominje kao "najčišći" mogući oblik komparacije između dvojice vozače Formule 1, stoga ovaj članak donosi pregled unutarmomčadskih duela iz nedavno okončane sezone Pregled je fokusiran na rezultate kvalifikacija i utrka, a vozačima je u duelima dodijeljen poen samo za sesije koje je i njihov timski kolega uspio dovršiti, odnosno, izuzete su kvalifikacije i utrke u kojima...

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Još kolumni