Lewis Hamilton je pozvao čelnike Formule 1 da budu kreativniji oko organizacije ponovljenih utrka na istoj stazi. Ove godine smo već imali duplu utrku na Red Bull Ringu, a isti scenarij nas čeka početkom kolovoza kad ćemo imati dva GP vikenda na Silverstoneu.
U Austriji su obje utrke za većinu navijača bile relativno zanimljive, a od svih vozača samo je Sergio Perez u oba slučaja završio na istoj poziciji – šestom mjestu.
“Definitivno mislim da bismo možda trebali biti kreativniji, ali ne znam kako.”
“Ne znam konkretne odgovore, ali neće biti dovoljno samo promijeniti dostupne komponente guma. To doslovno nije nikakva razlika za nas.”
“Pitanje je formata. Ako vozite vikend za vikendom onda je šteta što ne možemo imati utrke u obrnutom smjeru… Očigledno, to nije planirano prilikom dizajniranja ovih staza.”
Pirelli će za drugu utrku u Silverstoneu ponuditi mekše komponente guma kako bi unijeli jednu varijablu tog vikenda. S druge strane, dupla utrka u Bahreinu mogla bi se održati na dvije različite konfiguracije.
Hamilton se osvrnuo i na prijedlog obrnutog grida:
“Ako se kvalificiramo pri vrhu i onda nas stavite na posljednje mjesto, to bi bilo teško… Pitam se postoje li trkaće serije koje rade nešto drukčije pa da pogledamo kod njih.”
Nije jasno što je Hamilton mislio s komentarom da bi ih netko stavio na posljednje mjesto ako se kvalificiraju na prvo mjesto, s obzirom da takav prijedlog nikad nije ni bio na stolu. Umjesto kvalifikacija predložena je kratka utrka (čiji bi startni poredak bio obrnut od trenutnog poretka u prvenstvu), a rezultat te utrke onda bi bio startni poredak za glavnu utrku.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
– Tata, meni je dosadno
– pa šta bi radio, sine
– ne znam
45
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
…baš sam se mislio što ću napisati o članku kad ono ti pogodiš u sridu…
19
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sve je rečeno ovim komentarom hahaha Al bas u sridu
9
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I ćorava koka jedno zrno ubode :)
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
trke u obrnutom smjeru bile bi zanimljive.. recimo sad austrija prva standardna, druga u obrnutom :D
naravno trebalo bi ispitati i staze koje su u mogučnosti ponuditi nesto takvo..
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
E zamisli spa u obrnutom smjeru. Sve super dok ne dodu do o rouge zavoja. Mrtvih preko glave bi bilo haha
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
https://youtu.be/ROPWXmB1Yso
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Eau rouge opasan po zivot, ostalo moze.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To je nemoguće, bolidi bi izlijetali. Postoji nešto što se zove nagib krivine, on je od 2 do 7 stepeni ka unutrašnjoj strani, tako da se dio centrifugalne sile upije u asfaltu.
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa ista je strana unutrasnja kad vozis u suprotnom smjeru.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da ali to ej kada gledas sa jedne strane. Kada gledas tok krivine taj nagib sve vise raste, sto znaci u suprotnim smjeru da bi opadao i da vozaci ne bi mogli tek tako stiskati gas cim prođu 1/10 krivine. Jasniji da budem nagib ide kao zavojnica na vijcima (navoj)
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da , isti nagib ispravan je i u suprotnom smjeru , to nije problem.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa sta sam gore bapisso… Bilo bi mrtvih koliko oces
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zola , ne slažem se uopće , mislim da nema nikakve razlike što se sigurnosti tiče , pa neke staze se i voze u suprotnom smjeru (suprotno od kazaljke na satu) , npr. Brazil . Naravno , uz neke preinake , po mojem mišljenju minimalne .
Pomicanje i/ili dodavanje zaštitnih ograda (alternativa su gume i pijesak) , proširenje izletnih zona ako je potrebno i ne znam , to bi bilo to …
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jasno , ovisi od staze do staze , možda na nekim stazama i ne bi bilo uopće moguće , ali na većini staza mislim da bi bilo moguće.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nedavno sam ovo vidio, možda i ovdje (između ostalog).
Uglavnom, čovjek fino objasnio na primjeru Silverstonea, zašto je skoro pa neizvodljivo pretvoriti stazu sa “clockwise” smjerom vožnje u stazu sa “anti-clockwise” smjerom (naravno, važi i obrnuto).
https://www.youtube.com/watch?v=BSjLoGljZ3s
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Već je bilo govora o tome, izletne zone su projektirane za smjer utrkivanja kakav je trenutno na stazama. U obrnutom smjeru bi bile dosta opasnije i postojala bi mogućnost da bolidi izlete van staze na prolazima gdje se sad izvoze neispravni/oštećeni bolidi, jer je taj prolaz uvijek u kontra smjeru staze.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da citiram
Eau Rouge-Radillion naopako izgleda kao brža i izduženija verzija Corkscrewa na Laguna Seci.
Ondje bi bilo žešćeg lupanja.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
obrnute staze ne uzimam zaozbiljno.
jedino ovaj popis morate uzet za zbiljno:
https://www.fia.com/file/102290/download
jedino bahrein ima više grade 1 konfiguracija.
0
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To je super, ali je problem što infrastruktura nije pravljena za suprotni smjer staze(semafori, rubnici itd.)
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa da mi u obrnutom gridu još bolje slomiš ovaj sjeb*n Ferrari…
Nećeš razbojniče
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kako god okreneš Ferrari od 10-15 mjesta nikako na vrhu ?
1
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Za Silverstone mi pada napamet stara staza, ako se ne varam, 2009.
Na prvom zavoju se nastavlja ravno, onda šikana, i onda dolazimo na brooklands
Preskočio sam nešto tako da me molim vas nadopunite
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
1. Zavoj je bia Copse
Na sadasnjoj ciljnoj ravnini se islo livo u sikanu abbey, pa bridge i brooklands.. ostalo je sve isto, razlicit je samo taj dio
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da na tu sam mislio i znao sam da je copse bio prvi zavoj nego govorim za danasnji prvi zavoj
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A njegovi prvi bili protiv…
Recimo puno staza ima više vrsta konfiguracije, Austrija je jedna od onih koja nema, ali dalo bi se i tu nešto smisliti.
U kontra smjeru ne mogu zbog ograda i zaštitnih barijera
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ima Austrija jednu jaaaaako kratku verziju, taman prije drugog zavoja skreneš desno o izađeš na 8. zavoj
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
renato2107
A ko se nebi bunio protiv takvih nebuloza…daj zamisli situaciju grida u stint utrci…15Vettel..16Leclerc 17Albon 18 Verstapen 19 Bottas 20 Hamilton..
I Leclerc otiđe napred a Vettel zaustavlja iza sebe ostale…vozi se taman iza ostalih da ima pomoć DRS a ne prestiže ostale i jebe ostale iza sebe…i još stint utrka traje pol sata…prazni auti i motori full mod…koja budala bi pristala na to da budeš “kažnjen”zato jer si najbolji(startas zadnji)
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A našle bi se valda neke stare gume , bale slame …
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Neka jedan vikend voze vegani a drugi vikend normalni. A moze i crni i bili.
9
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nešto razmisljam… i ne mogu se oteti jednoj stvari, vezana za sport koji volim, F1, a koja bi lako mogla da postane istina, stvarnost kroz koju godinu, u bližoj buducnosti.
Stvar je sljedeća. Da, sam vrh sporta Formule 1, želi dovesti Alonsa, kao što su i uradili. I napraviti pravila sporta, kao što su, takodje uradili, napisali vijest na glavnoj F1 stranici, po samom Alonsu, da ta pravila, koja naprave, sprovedu, ide njemu(Alonsu) na ruke, sve, kako bi mogao čovjek osvajati titule i pobjedjivati. A sve u cilju povrata broja gledanosti sporta, a dalje, sve u cilju, za korist. Da… šta? Da zarade novac koji su zaradjivali prije. Jer znaju, svijet zna, čo’eče Božji, ko je Alonso, i šta je on predstavljao dok je bio u Formuli 1. To žele čelnici(šefovi) sporta nazad. Pod svaku cijenu. Platite ga, znači, koliko god je potrebno i moguće, samo da se gledanost(novci, priliv novca) vrati. Jer vidimo, iz ove 2 godine, koliko je gledanost opala, od kako njega nema. Tj. nije bilo.
3
16
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vrlo si lako Alonsu pripisao pad gledanosti F1.. Mozda olako.
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
U biti i neznam kak je formula prije alonsa i postojala.
Možda je to sve još od 1950. godine bila priprema za grande šofera da dođe.
Kao Neo u Matrix-u je alonso u F1 – the one bokte
9
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nije on mislio ništa loše. Recimo ovako: RB:Vettel-Max; Mercedes:Hamilton-Bottas/Russell; Ferrari:Leclerc-Sainz ; Renault: Alonso-Ocon i naravno McLarenMercedes! :Ricci-Norris. Nije loše pod uvjetom da su bolidi konkurentniji Mercedesu. Nešto kao ferrari 2017. i 2018.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ima ljudi… koji ne vide dalje od nosa svog u životu. Nažalost. Nemaju tu… da kažem, dalekovidnost situacije, ne mogu skontati šta se radi, šta se priča i zakljuciti dvije logične, ovosvjetske stvari, a optužuju, hejtaju ljude, vrijedjaju.
Umjesto da pometemo u svom dvorištu, mi zagledamo tamo u susjeda kako je. Ooo susjed, šta ima kod mene, jestel šta primijetili da ja nisam primijetio kod sebe? Kako smo susjed? :D
0
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sta ce biti kada jednom ode zauvijek iz f1?
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pala je gledanost jer F1 forsa priču “sve mladi vozači trebaju voziti”, ja mislim da ne trebaju, kako se daje šansa mlađima, tako neka se da šansa “otpisanima
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Fora je ovo sa suprotnim smjerom , samo promijeniš smjer i dobivaš sasvim drugačiju stazu .
Mislim da je izvedivo , možda najveći problem ulasci u bokseve .
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Za voziti utrku po stazi u suprotnom smjeru trebalo bi kompletno promjeniti zone za izlijetanje i rubnike.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
pa nek šljakaju mamu im. nek plate. moš mislit treba napravit nešto
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
1994 smo imali period gde se sve radilo na sigurnosti i donosile se neke ideje na dizajnu staze, osobno ja se ne sećam tog vremena, ali ako usporedim utrke iz 93 i 94 na istoj stazi u izmenjenoj konfiguraciji nije bilo drastične razlike isto. Čak su ta privremena rešenja smetala.
Jedino Sakhir i Abu Dhabi mogu ponuditi takva rešenja. Čak šta više Sakhir može imati tri utrke i svaka bi bila različita (GP, Endurance i Outer Ring). Yas Marina se može igrati sa recimo replikom Raidillona i tamo postaviti S krivinu a na početku ravnine se igrati sa onim šikanama, zapravo postoji jedna šikana na sred prvog velikog pravca koja je skoro pa kao Senna zavoj s starog Hockenheimringa.
Fora je u tome što se dabl hederi trenutno drže na stazama koje ne mogu se odjednom izmenuti, imaju jednu definisanu ruti i to je to. Možda Silverstone može onu šikanu posle Stowe iseći ali to je maksimum. Te jedino možda upotrebiti jači luk u Chapelu (postoji isto kao i u Mistral zavoju s Paul Ricarda ona opcija pomerenog temena).
Silverston dakle definitivno može se utrkivati na malo drukčijoj konfiguraciji, kao što RBR ne može.
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A da naprave dvosmjerne staze??
0
0