Izdvojeno

Hamilton želi da F1 bude kreativnija oko duplih utrka

Piše: Ante Vetma

Prije 2 godina, 42 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Lewis Hamilton je pozvao čelnike Formule 1 da budu kreativniji oko organizacije ponovljenih utrka na istoj stazi. Ove godine smo već imali duplu utrku na Red Bull Ringu, a isti scenarij nas čeka početkom kolovoza kad ćemo imati dva GP vikenda na Silverstoneu.

U Austriji su obje utrke za većinu navijača bile relativno zanimljive, a od svih vozača samo je Sergio Perez u oba slučaja završio na istoj poziciji – šestom mjestu.

“Definitivno mislim da bismo možda trebali biti kreativniji, ali ne znam kako.”

“Ne znam konkretne odgovore, ali neće biti dovoljno samo promijeniti dostupne komponente guma. To doslovno nije nikakva razlika za nas.”

“Pitanje je formata. Ako vozite vikend za vikendom onda je šteta što ne možemo imati utrke u obrnutom smjeru… Očigledno, to nije planirano prilikom dizajniranja ovih staza.”

Pirelli će za drugu utrku u Silverstoneu ponuditi mekše komponente guma kako bi unijeli jednu varijablu tog vikenda. S druge strane, dupla utrka u Bahreinu mogla bi se održati na dvije različite konfiguracije.

Hamilton se osvrnuo i na prijedlog obrnutog grida:

“Ako se kvalificiramo pri vrhu i onda nas stavite na posljednje mjesto, to bi bilo teško… Pitam se postoje li trkaće serije koje rade nešto drukčije pa da pogledamo kod njih.”

Nije jasno što je Hamilton mislio s komentarom da bi ih netko stavio na posljednje mjesto ako se kvalificiraju na prvo mjesto, s obzirom da takav prijedlog nikad nije ni bio na stolu. Umjesto kvalifikacija predložena je kratka utrka (čiji bi startni poredak bio obrnut od trenutnog poretka u prvenstvu), a rezultat te utrke onda bi bio startni poredak za glavnu utrku.

Komentiraj

42 komentara

  1. x1

    – Tata, meni je dosadno
    – pa šta bi radio, sine
    – ne znam



    45

    1
  2. Ferrari
    karlo_b Prikaži

    trke u obrnutom smjeru bile bi zanimljive.. recimo sad austrija prva standardna, druga u obrnutom :D
    naravno trebalo bi ispitati i staze koje su u mogučnosti ponuditi nesto takvo..



    8

    0
  3. Charles Leclerc 16
    Domach Donator Prikaži

    Pa da mi u obrnutom gridu još bolje slomiš ovaj sjeb*n Ferrari…
    Nećeš razbojniče



    9

    0
  4. Jenson Button
    Lotus Prikaži

    Za Silverstone mi pada napamet stara staza, ako se ne varam, 2009.
    Na prvom zavoju se nastavlja ravno, onda šikana, i onda dolazimo na brooklands
    Preskočio sam nešto tako da me molim vas nadopunite


    0

    0
  5. A njegovi prvi bili protiv…

    Recimo puno staza ima više vrsta konfiguracije, Austrija je jedna od onih koja nema, ali dalo bi se i tu nešto smisliti.

    U kontra smjeru ne mogu zbog ograda i zaštitnih barijera



    3

    0
    • Jenson Button
      Lotus Prikaži

      Ima Austrija jednu jaaaaako kratku verziju, taman prije drugog zavoja skreneš desno o izađeš na 8. zavoj



      3

      0
    • renato2107
      A ko se nebi bunio protiv takvih nebuloza…daj zamisli situaciju grida u stint utrci…15Vettel..16Leclerc 17Albon 18 Verstapen 19 Bottas 20 Hamilton..
      I Leclerc otiđe napred a Vettel zaustavlja iza sebe ostale…vozi se taman iza ostalih da ima pomoć DRS a ne prestiže ostale i jebe ostale iza sebe…i još stint utrka traje pol sata…prazni auti i motori full mod…koja budala bi pristala na to da budeš “kažnjen”zato jer si najbolji(startas zadnji)



      2

      0
    • Pirelli Hypersoft
      Einspritz7 Prikaži

      A našle bi se valda neke stare gume , bale slame …


      0

      0
  6. Kimi Raikkonen 7
    Ciki-F1 Pretplatnik Prikaži

    Neka jedan vikend voze vegani a drugi vikend normalni. A moze i crni i bili.



    9

    4
  7. Fernando Alonso 14
    AlonsoForever Prikaži

    Nešto razmisljam… i ne mogu se oteti jednoj stvari, vezana za sport koji volim, F1, a koja bi lako mogla da postane istina, stvarnost kroz koju godinu, u bližoj buducnosti.
    Stvar je sljedeća. Da, sam vrh sporta Formule 1, želi dovesti Alonsa, kao što su i uradili. I napraviti pravila sporta, kao što su, takodje uradili, napisali vijest na glavnoj F1 stranici, po samom Alonsu, da ta pravila, koja naprave, sprovedu, ide njemu(Alonsu) na ruke, sve, kako bi mogao čovjek osvajati titule i pobjedjivati. A sve u cilju povrata broja gledanosti sporta, a dalje, sve u cilju, za korist. Da… šta? Da zarade novac koji su zaradjivali prije. Jer znaju, svijet zna, čo’eče Božji, ko je Alonso, i šta je on predstavljao dok je bio u Formuli 1. To žele čelnici(šefovi) sporta nazad. Pod svaku cijenu. Platite ga, znači, koliko god je potrebno i moguće, samo da se gledanost(novci, priliv novca) vrati. Jer vidimo, iz ove 2 godine, koliko je gledanost opala, od kako njega nema. Tj. nije bilo.



    3

    16
    • Vrlo si lako Alonsu pripisao pad gledanosti F1.. Mozda olako.



      6

      1
      • U biti i neznam kak je formula prije alonsa i postojala.
        Možda je to sve još od 1950. godine bila priprema za grande šofera da dođe.
        Kao Neo u Matrix-u je alonso u F1 – the one bokte



        9

        3
        • Bernie Ecclestone
          Dani Donator Prikaži

          Nije on mislio ništa loše. Recimo ovako: RB:Vettel-Max; Mercedes:Hamilton-Bottas/Russell; Ferrari:Leclerc-Sainz ; Renault: Alonso-Ocon i naravno McLarenMercedes! :Ricci-Norris. Nije loše pod uvjetom da su bolidi konkurentniji Mercedesu. Nešto kao ferrari 2017. i 2018.



          3

          0
        • Fernando Alonso 14
          AlonsoForever Prikaži

          Ima ljudi… koji ne vide dalje od nosa svog u životu. Nažalost. Nemaju tu… da kažem, dalekovidnost situacije, ne mogu skontati šta se radi, šta se priča i zakljuciti dvije logične, ovosvjetske stvari, a optužuju, hejtaju ljude, vrijedjaju.
          Umjesto da pometemo u svom dvorištu, mi zagledamo tamo u susjeda kako je. Ooo susjed, šta ima kod mene, jestel šta primijetili da ja nisam primijetio kod sebe? Kako smo susjed? :D


          0

          2
    • Kimi Raikkonen 7
      Ciki-F1 Pretplatnik Prikaži

      Sta ce biti kada jednom ode zauvijek iz f1?


      0

      1
    • Fernando Alonso 14
      Hyper markoni Prikaži

      Pala je gledanost jer F1 forsa priču “sve mladi vozači trebaju voziti”, ja mislim da ne trebaju, kako se daje šansa mlađima, tako neka se da šansa “otpisanima


      0

      0
  8. Pirelli Hypersoft
    Einspritz7 Prikaži

    Fora je ovo sa suprotnim smjerom , samo promijeniš smjer i dobivaš sasvim drugačiju stazu .
    Mislim da je izvedivo , možda najveći problem ulasci u bokseve .



    1

    0
  9. Fernando Alonso
    Alen Šmit Prikaži

    1994 smo imali period gde se sve radilo na sigurnosti i donosile se neke ideje na dizajnu staze, osobno ja se ne sećam tog vremena, ali ako usporedim utrke iz 93 i 94 na istoj stazi u izmenjenoj konfiguraciji nije bilo drastične razlike isto. Čak su ta privremena rešenja smetala.

    Jedino Sakhir i Abu Dhabi mogu ponuditi takva rešenja. Čak šta više Sakhir može imati tri utrke i svaka bi bila različita (GP, Endurance i Outer Ring). Yas Marina se može igrati sa recimo replikom Raidillona i tamo postaviti S krivinu a na početku ravnine se igrati sa onim šikanama, zapravo postoji jedna šikana na sred prvog velikog pravca koja je skoro pa kao Senna zavoj s starog Hockenheimringa.

    Fora je u tome što se dabl hederi trenutno drže na stazama koje ne mogu se odjednom izmenuti, imaju jednu definisanu ruti i to je to. Možda Silverstone može onu šikanu posle Stowe iseći ali to je maksimum. Te jedino možda upotrebiti jači luk u Chapelu (postoji isto kao i u Mistral zavoju s Paul Ricarda ona opcija pomerenog temena).

    Silverston dakle definitivno može se utrkivati na malo drukčijoj konfiguraciji, kao što RBR ne može.



    2

    1
  10. Mclaren
    raca Prikaži

    A da naprave dvosmjerne staze??


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Dueli timskih kolega 2022. – pregled kvalifikacija i utrka

Lociranje // Lovro Andraka

Usporedba rezultata timskih kolega često se u raspravama spominje kao "najčišći" mogući oblik komparacije između dvojice vozače Formule 1, stoga ovaj članak donosi pregled unutarmomčadskih duela iz nedavno okončane sezone Pregled je fokusiran na rezultate kvalifikacija i utrka, a vozačima je u duelima dodijeljen poen samo za sesije koje je i njihov timski kolega uspio dovršiti, odnosno, izuzete su kvalifikacije i utrke u kojima...

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Još kolumni