Izdvojeno

Kubica će ponovo voziti prvi trening za Alfu

Piše: Lovro Andraka

Prije 2 godina, 0 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Robert Kubica drugi će tjedan zaredom voziti na prvom slobodnom treningu, a ovog će puta zamijeniti Kimija Raikkonena.

Kubica je ove godine postao rezervni vozač Alfa Romea, a s njim je stigao i PKN Orlen koji je postao sunaslovni sponzor momčadi. Prošlog tjedna na VN Štajerske bio je u bolidu Antonija Giovinazzija, a trening je završio na 18. mjestu s četiri desetinke sporijim vremenom od Raikkonena.

“Brz i efikasan razvoj C39 bit će jedan od ključnih dijelova borbe u sredini poretka, a Robert je jedna od najvećih snaga koju momčad ima na svojoj strani.”

“Odradio je iznimno dobar posao u Austriji prošlog tjedna i sretan sam što ćemo ga još jednom imati u bolidu.”

“Podaci koje je omogućio našim inženjerima već su se pokazali korisnim, no i dalje imamo posla, a imati tri sjajna vozača za prikupljanje informacija je definitivno prednost.”

– Frederic Vasseur, šef Alfa Romea

35-godišnji Poljak debitirao je u Formuli 1 na Hungaroringu 2006. godine, a vozio je upravo za momčad iz Hinwila koja se tada zvala BMW Sauber.

“Vožnja ovih bolida uvijek daje izvanredan osjećaj, stoga jedva čekam petak. Osjećaji na stranu, ne smijemo zaboraviti koliko je važan razvoj bolida, pogotovo u ovako stisnutoj sezoni 2020.”, rekao je Kubica.

“Momčad treba podatke i povratne informacije, a pružanje korisnih informacija je ono zbog čega sam ovdje. Imali smo produktivan vikend prošli put i moj je cilj pomoći momčadi da napravi još jedan korak unaprijed ovdje u Mađarskoj.”

Alfa je na VN Štajerske ostala bez ijednog boda, a u prvenstvu drže osmo mjesto zahvaljujući dva boda koja je Antonio Giovinazzi osvojio devetim mjestom na VN Austrije.

Komentiraj

Trenutno nema komentara.
Budi prvi koji će napisati komentar!

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj košta, vrijeme košta, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez pomoći naših čitatelja - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Što sve vozač vidi na ekranu volana

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Na primjeru Charlesa Leclerca i njegovog Ferrarija možemo jasno očitati što vozač vidi na ekranu svog volana Primjer ekrana na F1 volanu 1) Prethodni krug U gornjem lijevom kutu vidi se vrijeme posljednjeg odvoženog kruga, u ovom slučaju je iznad dvije minute jer se radilo o izlaznom krugu u kvalifikacijama 2) Broj okretaja Nova generacija bolida Formule 1 ne postiže više od 15 tisuća okretaja u minuti, ali samo...

Pogled u budućnost – 1. dio: Mercedes i Red Bull

Lociranje // Lovro Andraka

Iako više od polovice trenutnih vozača u Formuli 1 nije niti će tako skoro zagaziti u tridesete godine života, momčadi uvelike razmišljaju o mladim vozačima koji se tek razvijaju i probijaju kroz juniorske kategorije Ne samo da razmišljaju o njima, već ih imaju pod ugovorima i podupiru njihove karijere Razvijanje vlastitih mladih vozača u sklopu juniorskih akademija postalo je standard u suvremenoj F1 i zato danas gotovo sve...

Još kolumni