Izdvojeno

Kubica će ponovo voziti prvi trening za Alfu

Piše: Lovro Andraka

Prije 2 godina, 0 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Robert Kubica drugi će tjedan zaredom voziti na prvom slobodnom treningu, a ovog će puta zamijeniti Kimija Raikkonena.

Kubica je ove godine postao rezervni vozač Alfa Romea, a s njim je stigao i PKN Orlen koji je postao sunaslovni sponzor momčadi. Prošlog tjedna na VN Štajerske bio je u bolidu Antonija Giovinazzija, a trening je završio na 18. mjestu s četiri desetinke sporijim vremenom od Raikkonena.

“Brz i efikasan razvoj C39 bit će jedan od ključnih dijelova borbe u sredini poretka, a Robert je jedna od najvećih snaga koju momčad ima na svojoj strani.”

“Odradio je iznimno dobar posao u Austriji prošlog tjedna i sretan sam što ćemo ga još jednom imati u bolidu.”

“Podaci koje je omogućio našim inženjerima već su se pokazali korisnim, no i dalje imamo posla, a imati tri sjajna vozača za prikupljanje informacija je definitivno prednost.”

– Frederic Vasseur, šef Alfa Romea

35-godišnji Poljak debitirao je u Formuli 1 na Hungaroringu 2006. godine, a vozio je upravo za momčad iz Hinwila koja se tada zvala BMW Sauber.

“Vožnja ovih bolida uvijek daje izvanredan osjećaj, stoga jedva čekam petak. Osjećaji na stranu, ne smijemo zaboraviti koliko je važan razvoj bolida, pogotovo u ovako stisnutoj sezoni 2020.”, rekao je Kubica.

“Momčad treba podatke i povratne informacije, a pružanje korisnih informacija je ono zbog čega sam ovdje. Imali smo produktivan vikend prošli put i moj je cilj pomoći momčadi da napravi još jedan korak unaprijed ovdje u Mađarskoj.”

Alfa je na VN Štajerske ostala bez ijednog boda, a u prvenstvu drže osmo mjesto zahvaljujući dva boda koja je Antonio Giovinazzi osvojio devetim mjestom na VN Austrije.

Komentiraj

Trenutno nema komentara.
Budi prvi koji će napisati komentar!

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Dueli timskih kolega 2022. – pregled kvalifikacija i utrka

Lociranje // Lovro Andraka

Usporedba rezultata timskih kolega često se u raspravama spominje kao "najčišći" mogući oblik komparacije između dvojice vozače Formule 1, stoga ovaj članak donosi pregled unutarmomčadskih duela iz nedavno okončane sezone Pregled je fokusiran na rezultate kvalifikacija i utrka, a vozačima je u duelima dodijeljen poen samo za sesije koje je i njihov timski kolega uspio dovršiti, odnosno, izuzete su kvalifikacije i utrke u kojima...

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Još kolumni