Izdvojeno

Red Bull: Mercedes ima prednost većinom na pravcima

Piše: Luka Jurić

Prije 2 godina, 34 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Iz Red Bulla vjeruju kako će VN Mađarske koja se vozi na Hungaroringu ovaj vikend više odgovarati njihovom bolidu, nakon što su zaključili kako se većina Mercedesove prednosti nalazi u njihovoj brzini na ravnim dijelovima staze.

Momčad iz Milton-Keynesa se nadala kako će biti u mogućnosti boriti se s Mercedesom u dvije utrke na Red Bull Ringu, ali na kraju je Max Verstappen ipak priznao kako je bolid „prespor“, nakon što su Lewis Hamilton i Valtteri Bottas ostvarili pobjede na te dvije utrke.

Međutim, pozitivni znakovi kako je njihov bolid brz kroz spore zavoje ulijeva nadu u Red Bullu kako bi mogli biti brži na Hungaroringu.

Red Bullov šef momčadi Christian Horner natuknuo je kako su ravnice bile glavna Mercedesova prednost u Austriji, dok je situacija bila puno više jednaka u zavojima.

„Njihova brzina na ravnicama je impresivna. Nema toliko toga u brzinama u zavojima.

Ima zavoja u kojima smo mi bolji, nekih u kojima baš i nismo. Ali, na ovoj stazi je njihova brzina na ravnim dijelovima staze definitivno bila impresivna tako da su napravili dobar korak tijekom zime“.

– Christian Horner

Zato bi Hungaroring, koji je uži i s više zavoja, trebao bolje odgovarati za Red Bullov RB16.

Glavni inženjer Paul Monaghan rekao je:

“Mađarska je drugačija vrsta staze, zar ne? Ima trivijalnu ravnicu i puno zavojitih dijelova. Brzina zavoja je niža nego ovdje.

Svi su iste brzine. Stoga, mislim kako je, tipično, Mađarska pod manjim utjecajem promjenjivog vremena u usporedbi s Alpama. I uobičajeno, tamo je dosta vjetrovito, dakle drugačiji skup izazova.

Tko zna, mogli bismo biti bolji tamo? Tako da ćemo stisnuti zube, nadograditi bolid najbolje što možemo, i otići tamo i pokušati pružiti poštenu borbu i, nadamo se, pobijediti ih.”

– Paul Monaghan

Iz Red Bulla vjeruju kako su okolnosti van Mercedesove kontrole također pomogle Mercedesu – hladnije temperature u nedjelju pomogle su s problemima hlađenja koje je Mercedes imao na ovoj stazi u prošlosti.

Osvrčući se na činjenicu da je Mercedes trijumfirao na stazi gdje se mučio posljednjih godina, Horner je rekao:

„Mercedes je podbacio [u Austriji] posljednjih godina. Mučili su se s vrućinom, mučili su se na vrućini ovdje u petak.

Bilo je hladno i obavili su dobar posao ovdje – zaslužili su taj rezultat. Bili su najbolja momčad danas i radit ćemo još više da ih pokušamo uloviti“.

– Christian Horner

Komentiraj

34 komentara

  1. Lando Norris
    Zola Prikaži

    Pa Austrija nije bas neka staza sa ravnicama. Ima ih ali su dosta kratke. Pa prema tome rekao bi da je mercedes dobar all araund. Bas ono odmagle napred u prva dva kruga na 3. 4 sekunde.. Sve im je dobro podeseno svaka vida je na mjestu. I zato im godinama nitko ne moze nista.



    4

    14
    • David Croft
      Ferrari Prikaži

      Austrija je čista power staza, o čemu ti?



      4

      1
      • Pirelli Hypersoft
        Einspritz7 Prikaži

        Otkad je to Austrija čista power staza ?!
        Čiste power staze su Monza , Spa , Silverstone … , a ne Austrija .



        2

        2
        • Staza koja ima 3 “pravca”, na kojoj se najbrži krug odradi sa prosječnih 235 km/h (brže su samo ove 3 koje si naveo, Suzuka je nijansu sporija), uz 80% punog gasa po krugu, bi trebala da bude power staza, zar ne?
          Jedino što je malo haba je dužina kruga.



          5

          0
        • Lando Norris
          Zola Prikaži

          A kina? Ako ono nije power staza onda stvarno



          3

          1
      • Lando Norris
        Zola Prikaži

        Dva su pravca ako cemo iskreno startno ciljna i ona poslje zavoja 1. I to su kratke ravnice. Po meni nit je power staza nit je za puno downforcea.



        1

        2
  2. Pascal Wehrlein 94
    Wehrlein94 Prikaži

    Dakle, mislim da bi Renaultov motor u Red Bullu opet bio top kombinacija.
    Ne ide s ovom Hondom i ne ide. Ne možeš vjerovati koji drek od motora oni rade , užas .



    7

    10
    • Kimi Raikkonen 7
      Kos Prikaži

      Pa neznam baš da je sada Honda takav shit. Naravno ovaj motor Honde je naspram onog od prije 3 sezone spaceshutlle a još uvijek vjerojatno jako daleko od Mercedesovoga. Makar Mercu ni Renault a Boga mi ni Ferrari ove godine nemogu konkurirati. Tako da bi ja rekao da Honda ove sezone i nije previše udaljena od Renaulta i Ferraria. I zaboravljaš da su tu Japanci nenormalno radni i fokusirani ljudi tako da me nebi iznenadilo da kroz sezonu dvije budu sami vrh.



      8

      2
      • Pusti ga, vidiš da trolla
        A imam neki osjećaj da su svi jači od ovog “kastriranog” Ferrarijevog motora



        11

        4
      • Ayrton Senna
        Lakinen Prikaži

        Mozemo li mi kako iz Ferrarija dobiti Hondine motore,ne bih rekao da su najgori a nekako bi se kladio na Japance da marljivije rade od Talijana,posle dvije trke mi ne zvuci lose Scuderia Ferrari Honda!?



        3

        0
    • Kasni ti komentar 3-4 godine. :chill:



      10

      4
  3. Ferrari
    GRID.N01 Prikaži

    Dakle, stari Enzo jednom je rekao da je razlika između Ferraria i ostalih automobila u tome što je Ferrari jedini auto koji je brz i pri tome se njime može skretati.
    Prema tome, čuvajte se svi na Hungaroringu, jer Ferrari dolazi…



    9

    4
  4. Nekako mi naslov bode oko – može biti i zavojita staza na ravnici… vjerujem da je autor mislio na pravce a ne ravnice.


    0

    0
  5. Max Verstappen 1
    Multi 21 Prikaži

    Ajde onda rasturite Mađarsku… :chill:
    Svi krivi osim Red Bulla, a istina je ta da od 2013. godine ulaze u sezonu sa bolidima koji su lošiji od najavljenog…



    9

    0
  6. …srećom za rb lani na hungaroringu je merc bio užasno spor, toliko da je lewis razvalio maxa ko’ beba zvečku…ove godine su još sporiji…ovo meni liči na početak borbe za ostanak max-a u rb-u i očito u rb-u newey i ekipa nisu dorasli merc-u i to je priča koja se mora odgađati što dulje…s obzirom na maxovog tatu čisto sumnjam da nije bio na kavi s totom već najmanje 25 puta ali konj koji pobjeđuje se ne mijenja i to je jedini razlog zašto je max još uvijek u rb-u…


    0

    0
    • Pirelli Hypersoft
      Einspritz7 Prikaži

      Slažem se u većini , iako ne bih rekao ovo u vezi jedinog razloga zašto je Max još uvijek u RB-u . Mislim da Mercedes ne cilja uopće na Maxa , već Ocon , Russell ili Norris , pa onda odabir između njih trojice u ovisnosti kako će se razvijati .
      A nekako sve više mi izgleda da bi Max mogao zaglaviti u “slijepoj ulici” (RB-u).



      1

      1
  7. Mick Schumacher 47
    senna66 Donator Prikaži

    Ako ovdje RB ne dobije to je to, onda definitivno nisu prevelika prijetnja Mercedesu kroz cijelu sezonu. Po pričama iz RB očekivao sam više od njih.



    6

    0
  8. A mogli bi neke senzore nabacit za Mercedes ha



    4

    2
    • ma daj, pa to je neormalno da oni imaju sve naj naj. Drugima idu senzori kad su brzi, bolji.



      4

      4
      • Lewis Hamilton 44
        NRteamLH44 Prikaži

        Pa sto se niko ne zali na njihovo sve naj naj ako nije tako? Mercedes do sada dominira vec 6-7 godina i oficijalnih tuzbi drugih timova protiv njihovih nelegalnosti je jako malo.

        Pa zar su rivali Mercedesa toliko nesposobni,da se navijaci moraju zaliti za njih?

        Ferrari,RB,Renault … institucije vrijedne milijarde i milijarde dolara,cute,ali zato Realista i Alonso na forumima znaju da je to nemoguce :D



        9

        1
        • F1puls
          ivanh Prikaži

          badava žalbe kada mečki sve prolazi…poput das-a ove godine?



          2

          0
        • Ivanah

          Pa ajde neka se barem proba, nego ovako kukaju navijaci koji nemaju pojma o teh. pravilniku i koji nemaju uvid u telemetriju, a oni koji to znaju sute



          2

          0
  9. James Hunt
    Luca Badoer Prikaži

    Meni tek sad do glave dolazi da krug u Austriji traje minuti i 3 sekunde a Ferrari kasni punu sekundu i vise za Mercom…sta ce tek biti na SPA? Uf …



    2

    1
    • To sam odmah na prvi trci spomenuo…
      Da na tako kratkoj stazi oni naprave takvu prednost u kvalama…i tu je praktički sezona završila prije nego je i počela…samo se moraju Bottas i Lewis izboriti ko je top ove godine…


      0

      0
  10. Sjećam se kad je netko rekao za Ferarri njihova brzina na pravcima je impresivna. I onda došla milijarda senzora i nadzora. Šta mislite jeli se nešto slično može dogoditi Mercu?

    Aha kako da ne.

    Iako moram priznati da mi nije jasno kako se i zašto baš nitko nije barem probao žaliti na Merc. Pa i da nisi u pravu žali se samo nek se zamuti malo.



    3

    1
    • Hey You…ti si takav prirodno ili treniras ..??
      Oćeš reci da ostale momčadi šute i ništa nisu poduzele u svezi pritužbi i da motor nije bio već X puta na pregledu… Ferrari je za sad jedina momčad koja je uhvaćena s prstima u pekmezu (pitanje motora) i to je tako kaj got VI stručnjaci pisali ili mislili…



      2

      2
      • Mercedes
        brmbrm Prikaži

        Boze moj,gde da propadne sezona velikog Ferrarija!Malo su se otviorili ali nazalost placace visoku cenu…kriv si dok ne dokazes da nisi.



        2

        0
        • Lance Stroll
          CaStroll Prikaži

          Mislim da citat glasi “Nevin si dok se ne dokaže suprotno” a dokaza o ferrariju nigdje.


          0

          0
        • Bernie Ecclestone
          Dani Donator Prikaži

          Da. Baš zato su se nagodili sa FIA- om. Jer su nevini.


          0

          1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj košta, vrijeme košta, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez pomoći naših čitatelja - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Što sve vozač vidi na ekranu volana

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Na primjeru Charlesa Leclerca i njegovog Ferrarija možemo jasno očitati što vozač vidi na ekranu svog volana Primjer ekrana na F1 volanu 1) Prethodni krug U gornjem lijevom kutu vidi se vrijeme posljednjeg odvoženog kruga, u ovom slučaju je iznad dvije minute jer se radilo o izlaznom krugu u kvalifikacijama 2) Broj okretaja Nova generacija bolida Formule 1 ne postiže više od 15 tisuća okretaja u minuti, ali samo...

Pogled u budućnost – 1. dio: Mercedes i Red Bull

Lociranje // Lovro Andraka

Iako više od polovice trenutnih vozača u Formuli 1 nije niti će tako skoro zagaziti u tridesete godine života, momčadi uvelike razmišljaju o mladim vozačima koji se tek razvijaju i probijaju kroz juniorske kategorije Ne samo da razmišljaju o njima, već ih imaju pod ugovorima i podupiru njihove karijere Razvijanje vlastitih mladih vozača u sklopu juniorskih akademija postalo je standard u suvremenoj F1 i zato danas gotovo sve...

Još kolumni