Iz Racing Pointa smatraju kako postoji potencijal da se unaprijedi njihov ovogodišnji bolid, unatoč tome što neke ekipe već strahuju zbog njihovog tempa koji su pokazali u ove dvije utrke.
Ali, slabim tempom u kvalifikacijama, u momčadi zato smatraju kako imaju još toga za pokazati.
“Imaju neke staze koje će nam pasati više nego ova, pa ćemo biti puno bliže.”
“Koliko bliže, to ne mogu reći. Ja sam sretan što je tempo u utrci dobar.”
“Ima još puno stvari koje trebamo naučiti te moramo poraditi na optimizaciji trkaćeg vikenda.”
S obzirom na to da je Racing Point očigledno adaptirao Mercedesov koncept prošlogodišnjeg bolida, šef momčadi, Otmar Szafnauer, smatra kako ono, što će momčad dalje otkrivati, učiniti RP20 još jačim.
“Potrebno je vremena, morate dosta toga eksperimentirati.”
“Kada sam bio prije nekoliko godina u Hondi, dođete u drugi dio sezone, kada prebacite fokus na sljedeću sezonu te stanete donositi nadogradnje.”
“Na kraju, četiri, pet ili šest utrka za redom dolazite bez nadogradnji, ali, učite više i dalje idete brže. I to se zna dogoditi bolidu ako ga ne mijenjate.”
“Za nas, potrebno je još puno toga da naučimo. Što više petaka budemo imali, to ćemo naučiti više o postavkama.”
Szafnauer je pak rekao kako je momčad dosta toga naučili iz kišnih kvalifikacija, kada nisu mogli gume za kišu zagrijati na optimalnu temperaturu, što je rezultiralo ispadanjem Pereza već u prvoj rundi.
“Ako gume za kiše ne uspijete dovoljno zagrijati, imat ćete problema na stazi.”
“To nam se dogodilo iz različitih razloga koje sada znamo. Idući put kada budemo išli na kišne kvalifikacije, sa znanjem kojeg sada imamo, to će biti potpuno drugačija priča.”
Otmar Szafnauer, šef momčadi Racing Pointa
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Možda da od Mercedesa kupite DAS sustav pa će vam se bolje zagrijavati gume…
18
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Mislim da ce kroz koju utrku izgubit bitku u razvoju! Mclaren i Renault ce ih prestic sigurno!
13
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
I onda RP donese nadogradnju, W11.
24
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ako Mecka posalje koji USB mozda bude i W12 :P
13
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Čuješ, force india je uvijek bila odlična u razvoju bolida kroz sezonu, a možda će doista kupovati lanjske nadogradnje mercedesa
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Neka u kvalifikacijama Perez izvede Pezzy time i Strol Strolly time kao Hamilton svoj Hammer time pa će biti brži
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Pezzy time, Strolly time :rofl:
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Imam tonu respekta za ovu ekipu , i sve sta su radili od prvoga dana i od “prvoga imena”. Jer su radili fantastican posao.
Ali ove sezone se taj respekt prepolovio , ostalo je samo pola tone.
Sta god netko rekao i pravdao ih , ovo im nikako nije na ponos.
Naravno, govorim o kopiranju i kako su oni ponosni na to kopiranje. Sta bi oni razbijali glavu i smislili nesto svoje i bili ponosni na svoj vlastiti rad. Kad je lakse baciti nacrte u kopirku i na to biti ponosan. Treba te bit sramota a ne biti ponosan.
15
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
U potpunosti se slažem.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Djelomično se slažem s tobom.
Ako se dokaze full legalnost ovog bolida, bez da je Mercedes umješan onda su oni odradili ogroman posao na izradi bolida. I još uz to da taj bolid stvarno dobro funkcionira.
Zasto su odradili ogroman posao?
Zato jer je trebalo nacrtat sve dijelove, a bolid se sastoji od 10 000 komada, testirati dijelove, razumjeti te dijelove, ukomponirati te dijelove u cijelinu. I onda shvatiti ponašanje bolida.
Ovo je promjena cijelog koncepta bolida, kojem je jedna zajednička poveznica sa prethodnim bolidom ta da su nacrtani na bijelom papiru. Ništa drugo.
Tako da, ako se dokaže legalnost onda se u RPu radilo a u Renaultu spavalo.
Ako misliš da se bolid može samo tako kopirati i da sve funkcionira i da ti samo odjednom imaš šampionski bolid onda zapravo ne razumiješ bas automobilizam. (ne razumijem ni ja, Al neka mi logika tako nalaže)
Izvana bolidi izgledaju identično uz neke sitne razlike, ali sačekajmo riješenje FIA da vidimo kakve se stvari nalaze ispod poklopca, do nekih dijelova koji nisu bili dostupni na slikama pa ćemo vidjeti kakva su riješenja u RPa a kakva u Mercedesa.
Ako se dokaze nelegalnost zelim i da Mercedes odgovora. A poznavajuci Mercedes vjer imaju uigranu priču i na kraju ce bit tresla se brda rodio se miš.
Lijep pozdrav ?
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Radili su fantastičan posao s malim budžetom tako što godinama nisu plaćali račune. Super politika!
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
@Ibarac , uvijek ali apsolutno uvijek je bolji posao , posteniji posao , ponosniji posao kad ti bolid funkcionira a svih 10 000 dijelova si sam iz svoje glave napravio ( naravno govorim o puno glava , jer tvornica je timski rad od puno ljudi ).
Nikad ali apsoltno nikada nece biti legitmniji posao , ovas sta su u RP napravili nego bilo koja druga ekipa koja sve sama radi.
Kako sam vec rekao , moze netko reci apsolutno sta god hoce ali moje misljenje nece mjenjati. A i vjerujem misljenje 90% ostalih pratitelja F1 ( onih koji se razumiju u automobilizam i onih koji se ne razumiju ).
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Kako pink ekipa, vadi mast Renault-u. :rofl: :rofl:
Onako, iz čista mira…… :rofl: :rofl:
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Malo prije sam pročitao zašto su se žalili na hlađenje kočnica. Ako osim vanjskog dizajna i unutrašnjost bude identična onda su Merc i RP u gabuli jer se to nije moglo vidjeti iz fotki….
1
1