Izdvojeno

Szafnauer smatra kako Racing Point može ići još brže

Piše: Luka Kolak

Prije 2 godina, 14 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Iz Racing Pointa smatraju kako postoji potencijal da se unaprijedi njihov ovogodišnji bolid, unatoč tome što neke ekipe već strahuju zbog njihovog tempa koji su pokazali u ove dvije utrke.

Ali, slabim tempom u kvalifikacijama, u momčadi zato smatraju kako imaju još toga za pokazati.

“Imaju neke staze koje će nam pasati više nego ova, pa ćemo biti puno bliže.”

“Koliko bliže, to ne mogu reći. Ja sam sretan što je tempo u utrci dobar.”

“Ima još puno stvari koje trebamo naučiti te moramo poraditi na optimizaciji trkaćeg vikenda.”

S obzirom na to da je Racing Point očigledno adaptirao Mercedesov koncept prošlogodišnjeg bolida, šef momčadi, Otmar Szafnauer, smatra kako ono, što će momčad dalje otkrivati, učiniti RP20 još jačim.

“Potrebno je vremena, morate dosta toga eksperimentirati.”

“Kada sam bio prije nekoliko godina u Hondi, dođete u drugi dio sezone, kada prebacite fokus na sljedeću sezonu te stanete donositi nadogradnje.”

“Na kraju, četiri, pet ili šest utrka za redom dolazite bez nadogradnji, ali, učite više i dalje idete brže. I to se zna dogoditi bolidu ako ga ne mijenjate.”

“Za nas, potrebno je još puno toga da naučimo. Što više petaka budemo imali, to ćemo naučiti više o postavkama.”

Szafnauer je pak rekao kako je momčad dosta toga naučili iz kišnih kvalifikacija, kada nisu mogli gume za kišu zagrijati na optimalnu temperaturu, što je rezultiralo ispadanjem Pereza već u prvoj rundi.

“Ako gume za kiše ne uspijete dovoljno zagrijati, imat ćete problema na stazi.”

“To nam se dogodilo iz različitih razloga koje sada znamo. Idući put kada budemo išli na kišne kvalifikacije, sa znanjem kojeg sada imamo, to će biti potpuno drugačija priča.”

Otmar Szafnauer, šef momčadi Racing Pointa

Komentiraj

14 komentara

  1. Možda da od Mercedesa kupite DAS sustav pa će vam se bolje zagrijavati gume…



    18

    0
  2. Mislim da ce kroz koju utrku izgubit bitku u razvoju! Mclaren i Renault ce ih prestic sigurno!



    13

    1
  3. Kimi Raikkonen 7
    Hydroid prime Prikaži

    Neka u kvalifikacijama Perez izvede Pezzy time i Strol Strolly time kao Hamilton svoj Hammer time pa će biti brži



    6

    0
  4. Imam tonu respekta za ovu ekipu , i sve sta su radili od prvoga dana i od “prvoga imena”. Jer su radili fantastican posao.
    Ali ove sezone se taj respekt prepolovio , ostalo je samo pola tone.
    Sta god netko rekao i pravdao ih , ovo im nikako nije na ponos.
    Naravno, govorim o kopiranju i kako su oni ponosni na to kopiranje. Sta bi oni razbijali glavu i smislili nesto svoje i bili ponosni na svoj vlastiti rad. Kad je lakse baciti nacrte u kopirku i na to biti ponosan. Treba te bit sramota a ne biti ponosan.



    15

    1
    • U potpunosti se slažem.



      3

      1
    • Sergio Perez
      Ibarac00 Donator Prikaži

      Djelomično se slažem s tobom.

      Ako se dokaze full legalnost ovog bolida, bez da je Mercedes umješan onda su oni odradili ogroman posao na izradi bolida. I još uz to da taj bolid stvarno dobro funkcionira.

      Zasto su odradili ogroman posao?

      Zato jer je trebalo nacrtat sve dijelove, a bolid se sastoji od 10 000 komada, testirati dijelove, razumjeti te dijelove, ukomponirati te dijelove u cijelinu. I onda shvatiti ponašanje bolida.

      Ovo je promjena cijelog koncepta bolida, kojem je jedna zajednička poveznica sa prethodnim bolidom ta da su nacrtani na bijelom papiru. Ništa drugo.

      Tako da, ako se dokaže legalnost onda se u RPu radilo a u Renaultu spavalo.

      Ako misliš da se bolid može samo tako kopirati i da sve funkcionira i da ti samo odjednom imaš šampionski bolid onda zapravo ne razumiješ bas automobilizam. (ne razumijem ni ja, Al neka mi logika tako nalaže)

      Izvana bolidi izgledaju identično uz neke sitne razlike, ali sačekajmo riješenje FIA da vidimo kakve se stvari nalaze ispod poklopca, do nekih dijelova koji nisu bili dostupni na slikama pa ćemo vidjeti kakva su riješenja u RPa a kakva u Mercedesa.

      Ako se dokaze nelegalnost zelim i da Mercedes odgovora. A poznavajuci Mercedes vjer imaju uigranu priču i na kraju ce bit tresla se brda rodio se miš.

      Lijep pozdrav ?



      4

      0
    • Niki Lauda
      wapi Donator Prikaži

      Radili su fantastičan posao s malim budžetom tako što godinama nisu plaćali račune. Super politika!



      5

      1
    • @Ibarac , uvijek ali apsolutno uvijek je bolji posao , posteniji posao , ponosniji posao kad ti bolid funkcionira a svih 10 000 dijelova si sam iz svoje glave napravio ( naravno govorim o puno glava , jer tvornica je timski rad od puno ljudi ).
      Nikad ali apsoltno nikada nece biti legitmniji posao , ovas sta su u RP napravili nego bilo koja druga ekipa koja sve sama radi.
      Kako sam vec rekao , moze netko reci apsolutno sta god hoce ali moje misljenje nece mjenjati. A i vjerujem misljenje 90% ostalih pratitelja F1 ( onih koji se razumiju u automobilizam i onih koji se ne razumiju ).



      3

      1
  5. Stefan Bellof
    pigmalion Prikaži

    Kako pink ekipa, vadi mast Renault-u. :rofl: :rofl:
    Onako, iz čista mira…… :rofl: :rofl:



    2

    1
  6. Niki Lauda
    wapi Donator Prikaži

    Malo prije sam pročitao zašto su se žalili na hlađenje kočnica. Ako osim vanjskog dizajna i unutrašnjost bude identična onda su Merc i RP u gabuli jer se to nije moglo vidjeti iz fotki….



    1

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj košta, vrijeme košta, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez pomoći naših čitatelja - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Što sve vozač vidi na ekranu volana

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Na primjeru Charlesa Leclerca i njegovog Ferrarija možemo jasno očitati što vozač vidi na ekranu svog volana Primjer ekrana na F1 volanu 1) Prethodni krug U gornjem lijevom kutu vidi se vrijeme posljednjeg odvoženog kruga, u ovom slučaju je iznad dvije minute jer se radilo o izlaznom krugu u kvalifikacijama 2) Broj okretaja Nova generacija bolida Formule 1 ne postiže više od 15 tisuća okretaja u minuti, ali samo...

Pogled u budućnost – 1. dio: Mercedes i Red Bull

Lociranje // Lovro Andraka

Iako više od polovice trenutnih vozača u Formuli 1 nije niti će tako skoro zagaziti u tridesete godine života, momčadi uvelike razmišljaju o mladim vozačima koji se tek razvijaju i probijaju kroz juniorske kategorije Ne samo da razmišljaju o njima, već ih imaju pod ugovorima i podupiru njihove karijere Razvijanje vlastitih mladih vozača u sklopu juniorskih akademija postalo je standard u suvremenoj F1 i zato danas gotovo sve...

Još kolumni