F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Force India, Racing Point, Pink Mercedes; or whatever the fuck it’s called

Antonio Lončarević

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

U lipnju prošle godine ova momčad se našla se raskrižju. Zahvaljujući novom vlasniku, bogatom kanadskom biznismenu Lawrenceu Strollu, konačno su dobili financijsku potporu koja je toliko nedostajala prethodnih godina, dok su još bili poznati kao simpatična momčad Force India. Strollova injekcija novca očistila je dugove u kojima se Force India koprcala te uskrsnula pod novim imenom – Racing Point. Godinama se ova momčad, onako Jordanovski, borila rame uz rame s mnogo jačim i bogatijim, a njihov najzapaženiji rezultat svakako je Fisichellin pole position 2009. u Belgiji, a potom i drugo mjesto na nedjeljnoj utrci – što je lako mogla biti i senzacionalna pobjeda za indijsku momčad baziranu u Silverstoneu, no u tome ih je spriječio safety car i KERS na Ferrarijevom bolidu. Neke sjajne utrke za ovu momčad priredio nam je i Nico Hülkenberg, ali preostalih pet podija djelo je jednog čovjeka – pogađate – sjajnoga Sergia Pereza, čije će se ime još ovdje spominjati.

Vizionar debelog novčanika

Prepoznavši potencijal koju ova ekipa posjeduje, Stroll im pruža ruku spasa i stvara jasnu viziju o momčadi koja bi u skorijoj budućnosti trebala napraviti golem iskorak. Novac više nije bio problem, pred ekipom su postavljeni neki novi izazovi – nazovimo ih slatke muke. Odakle početi, u kojem smjeru ići?!

Prošla 2019. godina i nije bila pretjerano uspješna za novu momčad u starom ruhu. Možda su očekivanja bila prevelika, jer je Force India prethodnih godina postavila prilično visoke standarde i emancipirala se kao četvrta najbolja momčad (nakon tzv. velike trojke). Novoj eri ”pink pantera” kumovala je i promjena u vozačkom tandemu. Premda su i Perez i Ocon bilježili dobre rezultate, među njima se stvorila i velika netrpeljivost, koja je često na stazi znala eskalirati incidentima. Bilo je jasno da u Strollovoj viziji nema mjesta za obojicu, a takav ”neprijateljski” odnos ova dva vozača poslužio je i kao sjajan alibi bogatom Kanađaninu da se jednog od njih riješi, a na njegovo mjesto postavi svoga sina Lancea. Odlučili su zadržati iskusnijeg (i još uvijek boljeg) Pereza. Ali ovakva odluka je naišla i na mnoge protuteze.

Naime, velik je broj onih koji su smatrali da je kombinacija Perez-Stroll osuđena na propast – ili će Perez tako uvjerljivo poniziti Strolla mlađeg, da će ”tatica” biti prisiljen reagirati, ili će od samog starta sezone momčad favorizirati mladog Kanađanina, pritom pokušavajući ”stvoriti iluziju da je bolji od Pereza”. Niti jedno od nagađanja se nije pokazalo točnim. Perezu je pruženo maksimalno povjerenje, što im je Meksikanac vratio dobrim rezultatima (onoliko koliko je bilo moguće). S druge strane, niti Stroll Jr. nije izgledao baš tako inferiorniji u odnosu na iskusnijeg kolegu. U momčadi je zavladala prijateljska atmosfera i čini se kako ovaj tandem učitelja i učenika doista funkcionira. Međutim, kako niti bolid nije bio na očekivanoj razini, tako ni rezultati nisu bili bajni. To se moglo opravdati činjenicom da je momčad doživjela promjene, ali već iduće, odnosno ove godine, Racing Point je morao otići korak dalje i razviti bolid dostojan Strollovih očekivanja. Znajući da 2021. s novim pravilima dolazi i nova prilika (barem smo tada mislili da dolazi), momčad je morala postaviti dobre temelje za budućnost. Svjesni da u McLarenu i Renaultu neće spavati, Racing Pointu je bila potrebna velika promjena da bi uhvatili korak s posrnulim divovima, koji se polako bude iz višegodišnje hibernacije.

Rezultat takvih težnji je jedan od najkontroverznijih ovosezonskih bolida – Racing Point RP20 – široj javnosti poznatiji i kao ”Pink Mercedes”.

Racing Point
Racing Point RP20

Pink Mercedes

Da bismo shvatili kako je i zašto došlo do ”kopiranja” Mercedesovog prošlogodišnjeg bolida, morat ćemo se vratiti i nekoliko godina unatrag i zaviriti u povijest aerodinamičkog razvoja dvije najrevolucionarnije momčadi desetljeća – Mercedesa i Red Bulla. Nije nikakva tajna da se manje momčadi od pamtivijeka ugledaju na one uspješnije, te ako neka momčad razvije uspješan koncept, samo je pitanje vremena kada ćemo isti koncept ugledati i kod ostalih. Tako je Red Bull, kojeg s pravom možemo nazvati pionirom moderne aerodinamike, postavio aerodinamički trend u prethodnoj dekadi.

Zaštitni znak svih njihovih bolida je tzv. high rake, odnosno kut pod kojim automobil ”sjedi” kada ga gledamo sa strane. Pogledamo li stražnji kraj bilo kojeg Red Bullovog bolida, možemo primijetiti da je bolid ”podignut”, u usporedbi s drugim bolidima. Prednosti ovakvog koncepta su potencijalno ogromne, jer veći rake angle povećava i brzinu zraka koji protječe ispod bolida, stvarajući tako veću količinu downforcea, koji automobil priljepljuje na stazu. U tome ključnu ulogu igra uspješno brtvljenje podnice bolida, kojim se sprječava istjecanje zraka s bočnih strana.

Unatoč matematičkoj preciznosti koju ovakav koncept zahtjeva, većina timova je vremenom prihvatila Red Bullov high-rake angle. Ili bolje rečeno, svi timovi su prihvatili takav koncept – svi osim Mercedesa. Mercedes je bio i ostao dosljedan tradicionalnom low-rake konceptu, što možda na prvu zvuči čudno. Međutim, pogledamo li rezultate koje je Mercedes prethodnih godina ostvario, onda je prilično jasno zašto nikada nije postojala potreba da se to mijenja. Racing Point je od 2014. pa sve do 2019. godine bio vjeran Red Bullovom high-rake dizajnu. Međutim, kao što znate, Racing Point je pogonjen Mercedesovim motorima, a s njima u paketu ide i Mercedesov mjenjač te komponente stražnjeg ovjesa. A te komponente su izgrađene na Mercedesovoj low-rake filozofiji.

Tako se Racing Point našao u ćorsokaku i nisu uspijevali Mercedesove komponente uspješno prilagoditi jednoj drugačijoj filozofiji. Rezultat tih neuspjelih pokušaja bila je prethodna sezona. Složit ćete se – ne baš najuspješnija sezona za Pink Pantere. U takvoj situaciji, Racing Pointu nije preostalo drugo nego da se okrene Mercedesovoj low-rake filozofiji, na čijim su temeljima i zasnovani njihovi dijelovi. No, bez puno vremena u rukama te bez iskustva u izgradnji low-rake bolida, Racing Pointu je trebala neka polazna točka. Ta polazna točka bio je Mercedes iz 2019. godine.

Sve dok aerodinamički podaci ili intelektualno vlasništvo ostaje u rukama Mercedesa, ne postoji zakon koji bi Racing Point (ili bilo koju drugu momčad) spriječio u kopiranju istog. Dopušteno je prodavanje detaljnih fotografija i nekih komponenti – u ovom slučaju: motora, hidraulike, specifikacije mjenjača i ovjesa. A kao rezultat takvog trgovanja nastao je taj kontroverzni ”Pink Mercedes”, odnosno RP20. I doista, ogromna sličnost s prošlogodišnjim Mercedesom je neosporna, ali okolnosti u kojima je došlo do repliciranja su unutar granica zakona. Dakako, nikada ne znamo što se kuha iza kulisa, ali čini se kako u taboru Racing Pointa niti najmanje nisu zabrinuti raznim optužbama koje stižu od konkurentnih timova (kao što je nedavna Renaultova žalba). Tehnički direktor Andrew Green ne bježi od činjenice da je RP20 replika Mercedesa, ali napominje kako je njegova momčad napravila ono što je svaka druga momčad mogla napraviti. Uz to, napominje još da iza ovog naizgled dobitnog poteza, stoji ogroman rizik od neuspjeha.

I doista, vratimo li se malo u prošlost, vidjet ćemo da su slični slučajevi kopiranja postojali i ranije. Možda je najbolji takav primjer slučaj ”Haas”, čiji bolid iz godine u godinu uvijek izgleda kao replika prošlogodišnjeg Ferrarija. Ali, upravo je Haas dokaz da kopiranje dobrog automobila ne znači nužno uspjeh. Jer, kako i sam Green navodi, kopiranje automobila je jedna stvar, ali razumijevanje tog automobila, to je nešto potpuno drugo. U Haasu ga nikada nisu uspjeli razumjeti, a premda ovogodišnji Racing Point zasad djeluje jako obećavajuće, još uvijek je prerano donositi zaključke. Potencijal je tu, no hoće li taj potencijal znati iskoristiti momčad koja je godinama zastupala sasvim drugačiju filozofiju?!

Na papiru sve to izgleda jednostavno, ali uzmimo u obzir da Racing Point nema pristup aerodinamičkim podacima, kao niti drugoj bazi podataka koja se, takoreći, tiče njihovog bolida. A već na kišnim kvalifikacijama u Štajerskoj, vidjeli smo i prve poteškoće s kojima se Racing Point suočava. Tako loše kvalifikacije rezultat su ničega drugog nego nedovoljnog poznavanja vlastitog bolida. No, na njihovu veliku sreću, u nedjelju ih je dočekalo lijepo vrijeme, te je Racing Point pokazao prve znakove renesanse. A nešto više ćemo doznati idući vikend, kada Perez i Stroll odlaze u Mađarsku, ohrabreni dobrim rezultatima iz Austrije.

Tata, kupi mi auto..

Sergio ”Checo” Perez, 30-godišnji je Meksikanac koji se vremenom profilirao u eksperta za hvatanje podija u slabijim bolidima. Dolazi iz bogate porodice, a iako je bio član Ferrarijeve akademije, njegov dolazak u F1 ponajprije je bio posljedica debelog novčanika obitelji Perez. Pay driveri obično ne bivaju dobro prihvaćeni među ljubiteljima formule, pa tako se i Checo na početku karijere suočio sa mnogim kritikama onih koji su mu svaku grešku gledali kroz povećalo. No za razliku od njegovog trenutnog timskog kolege, Checo je veoma brzo ušutkao kritičare i pokazao nepobitnu brzinu i vozačko umijeće. Vrijedi spomenuti da je 2010. završio kao viceprvak GP2 serije (iza Pastora Maldonada), a već iduće godine u svojoj debitantskoj sezoni u F1, Checo je skupio 14 bodova za Sauber. No, 2012. je bila godina kada je Meksikanac prvi puta dao do znanja da u ovom sportu nije samo prolaznik. U Maleziji hvata svoj prvi podij i završava utrku na drugom mjestu. Iste je sezone još u dva navrata završavao na podiju i polako su nestajale sumnje u Pereza, a počeo se sve češće povezivati i sa Ferrarijem.

Međutim, umjesto Ferrarija, Perezov idući veliki korak bio je McLaren. Ili bolje rečeno trebao je biti velik. U momčad je stigao kao zamjena za Hamiltona, ali njegov dolazak se poklopio s početkom McLarenove agonije, iz koje su se tek sada počeli čupati. Bolid nije bio na razini zadatka, a ni Checova agresivna vožnja, kojom je često znao ugroziti druge vozače, uključujući i timskog kolegu Buttona, nije bila od pomoći. Takva loša sezona probudila je opet kritike; i premda je Checo nesumnjivo podbacio, možda su takve kritike ipak bile pretjerane. McLaren je te godine, kao i idućih godina, bio daleko od velike momčadi, a niti Button nije uspio te godine dohvatiti podij. No, u McLarenu nisu imali razumijevanja za temperamentnog Meksikanca, te ga u idućoj sezoni zamjenjuju Kevin Magnussenom, ostavivši ga pritom u nezavidnoj poziciji.

Ali, Checo novu sreću pronalazi u Force Indiji, ponovno izgrađuje narušenu reputaciju te svom vozačkom profilu dodaje još pet podija, u razdoblju od 2014. godine pa do sadašnjosti. U tri zajedničke sezone sa Hulkenbergom, dva puta je sezonu završavao ispred Nijemca. Uspješno je porazio i Ocona, mada smo tih godina vidjeli i neku drugu Perezovu stranu. A prošle godine je bez većih poteškoća nadmašio i Strolla. Povjerenje ekipe u Pereza najbolje oslikava ugovor do 2022. godine, međutim, nije isključeno da će Perez i ranije napustiti momčad, posebno ako mu se ukaže neka bolja prilika, koju je svojim vožnjama zasigurno zaslužio. Webberovskim rječnikom – not bad for a pay driver.

Sergio Perez, Racing Pint
Sergio Perez, Racing Point

S druge strane, imamo jednu popriličnu enigmu zvanu Lance Stroll. Pay driveri u F1 nisu ništa novo, ali vjerojatno nitko u povijesti nije stekao toliku količinu mržnje, kao mladi Kanađanin. U jednu ruku, takav status je razumljiv, obzirom da je Lawrence Stroll odigrao ključnu ulogu u karijeri svoga sina. Međutim, sada kada je Lance već četvrtu sezonu prisutan u F1 te se u određenoj mjeri i dokazao, bilo bi za očekivati da se intenzitet mržnje smanji. Nažalost po mladog Kanađanina, prva asocijacija na njegovo ime i dalje su očevi dolari. Koliko je Lance zaslužio takve kritike, o tome bi se dalo raspravljati. Ono što vrijedi naglasiti je činjenica da se Strollu, kao i Perezu ranije, počelo suditi i prije nego je sjeo u bolid.

Svaka dobra Strollova utrka pokušala se omalovažiti ili prikazati kao plod sreće, profitiranje na tuđim incidentima i sl., a svaki najmanji incident u koji bi Stroll bio umiješan, preuveličan je do te mjere da su ga prozvali najgorim debitantnom u povijesti. Pogledamo li u povijest F1, naći ćemo vozače koji kroz čitavu karijeru nisu uspjeli uhvatiti niti boda, a Stroll je u svojoj prvoj sezoni, koja nije bila sjajna, uspio završiti i na podiju za Williams, u onom kaotičnom Bakuu. Debitantsku sezonu je završio na 12. mjestu, samo tri boda iza timskog kolege, nesuđenog prvaka iz 2008. godine, Felipea Masse.

Godina 2018. bila je katastrofalna za Williams, pa se stoga ni Strollu ne može objektivno suditi, a 2019. u očevoj momčadi, Stroll nije baš oduševio. Međutim, čak i u toj relativno lošoj sezoni za Strolla, Kanađanin je na kišnom Hockenheimu zamalo opet završio na podiju. Na kraju se morao zadovoljiti četvrtim mjestom, no to je bio najbolji rezultat Racing Pointa prethodne godine. Velike zasluge za taj plasman idu strategiji momčadi, ali ono što nitko ne može osporiti – Stroll je vozio sjajno u kišnim uvjetima, na stazi gdje su Bottas, Leclerc, Hulkenberg, Hamilton i drugi zvučniji vozači posrnuli. Solidan je tempo pokazao i u Monzi (na kojoj je 2017. odradio svoje najbolje kvalifikacije te startao iz prvog startnog reda), ali Vettel mu upropaštava potencijalno dobru utrku. No, to je gotovo sve što smo prethodne godine vidjeli od Strolla.

Lance Stroll, Sergio Perez

Glavni razlog njegovih loših rezultata i Strollova najveća boljka su definitivno kvalifikacije. Čini se kako Kanađaninu kronično nedostaje brzine, barem kada je one-lap pace u pitanju. Vjerojatno je u tom aspektu najlošiji na gridu. Međutim, ono što Strolla izvlači, to je njegov sjajan race pace – odličan tempo i sasvim solidan racecraft. Nisam uspio pronaći nikakve podatke na internetu, ali sam 99% siguran da je Stroll prethodne godine nadoknadio najviše pozicija na startu, ili je u tom segmentu pri samom vrhu. Rijetko kada se događa da Lance utrku završi ispod početne pozicije, ali sve dok u kvalifikacijama ne može dalje od Q1, to je jako slaba utjeha.

Jako je teško doći do bodova, ako utrku startate pri kraju grida, tako da njegovih pet ili šest nadoknađenih pozicija ne znače baš ništa, ako utrku završi izvan deset najboljih. U pogledu racecrafta, vidjeli smo da Stroll zna izbjeći nevolje – neke od svojih najboljih rezultata karijere ostvario je upravo u onim najluđim utrkama prepunim incidenata. Ono što me vjerojatno najviše zbunjuje je činjenica da je Kanađanin jako dobar na kiši, a ako je vjerovati pričama, na kiši vozačko umijeće najbolje dolazi do izražaja. Jedno je sigurno – Stroll u F1 nije zalutao.

Njegovi kvalifikacijski krugovi će vjerojatno i dalje biti lošiji od Perezovih, ali će to sve skupa puno pristojnije izgledati u konkurentnom bolidu. A nije isključeno ni da će Lance vremenom napredovati, jer podsjećam, u ovaj sport je ušao sa samo 18 godina, još uvijek je jako mlad i ima mjesta napretku. Moguće i da su sve te kritike javnosti utjecale na njegovu psihu i stvorile jak pritisak, s kojim se teško nosi. Na kraju krajeva, nije sve u novcu. Lance se čini, barem po onome što sam dosad vidio, kao pristojna i staložena osoba, iako se javnost baš trudi prikazati ga kao razmaženo derište. Moram priznati da me jako iznenadio i pogled na njegovu Spotify playlistu, gdje sam ugledao redom bendove kao što su: Led Zeppelin, CCR, The Rolling Stones, Jimi Hendrix itd.

Valjda smo svi donekle podlegli medijskoj manipulaciji koja nam je o Strollu stvorila neku prividno lošu sliku, kao da nije sasvim običan mladić koji je u životu, eto, imao malo više sreće nego prosječan klinac pa se rodio kao sin multimilijunaša. Nisam siguran da će ikada biti dovoljno dobar da osvoji utrku, ali ne bih se ni najmanje iznenadio da upravo nepredvidljivi Stroll bude taj koji će Racing Pointu donijeti prvi podij ove sezone. Ako ništa, to mu priželjkujem, upravo zbog svih negativnih komentara s kojima se redovno susreće. Puno je lošijih vozača prošlo kroz F1, neki su pay driveri ostvarili solidne rezultate, stoga nema potrebe da se Strolla konstantno izdvaja, kao nekog negativca koji je u sport ušao s namjerom da ukrade mjesto bogomdanim talentima buržoazije.

Karta do budućnosti

I za kraj, vratio bih se na Force Ind.. pardon, Racing Point – or whatever the f*ck it’s called. Njihov cilj i ambicije su jasne – stvoriti dobru podlogu za dugoročni napredak. Mnogima se ne sviđa način na koji to rade, ali jednu im stvar moramo priznati – treba imati i hrabrosti pa graditi bolid na osnovu nekoliko slika i šturih podataka. To bi se lako mogao pokazati i kao veliki promašaj, ukoliko ne budu znali ukrotiti opaku Mercedesovu mašineriju. Treba još sačekati i vidjeti kako će se razviti situacija sa Renaultovom žalbom. Osobno, meni to izgleda više kao Renaultov očajnički potez, u čiji pozitivan ishod niti sami ne vjeruju. Ako se ipak pronađu neregularnosti na Racing Pointovom bolidu (točnije, sporan je tzv. brake duct), te ako se ispostavi da su u Racing Pointu imali ispomoć Mercedesa u dizajniranju istog, momčad bi se izvjesno mogla suočiti sa velikim problemima. Međutim, Szafnauer se ne čini zabrinut zbog optužbi, smatrajući kako je to sve rezultat Renaultove neupućenosti i političkih igrica. A doista, ne vidim niti razlog zašto bi u Mercedesu išli na taj nepotreban rizik.

Kakav god vaš stav o Pink Mercedesu bio, ono što nas može kolektivno veseliti je činjenica da smo dobili još jednu momčad koja može začiniti sezonu. A složit ćete se, to nam je u ovo sterilno doba od velike važnosti. Barem ćemo gledati ludu i neizvjesnu ”best of the rest” borbu između nekoliko momčadi, a upravo se Racing Point čini kao glavni konkurent za tu titulu. Hoće li Perez i Stroll biti na razini zadatka, to ostaje vidjeti. Momčad od iduće sezone doživljava novu promjenu i postaje Aston Martin. Promjena pravilnika je pak odgođena za 2022. godinu, uslijed pandemije coronavirusa, koja je u cijelom svijetu izazvala kaotičnu neizvjesnost. A ova momčad, kako god se zvala, čini se da radi dobar posao i postavlja dobre temelje za budućnost, koja bi nakon novih pravila mogla postati svjetlija nego ikad.

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: Vlado.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Antonio Lončarević
Pulsmedia autor
25 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

23 komentara

  1. Lewis Hamilton 44 NRteamLH44 Prikaži

    Odlican tekst. Jako mi se svidja. Sve pohvale za autora, u potpunosti se slazem sa svim sto je napisao.

    Odlicno receno da Haas odavno pokusava kopirati Ferrari,pa im to ne uspjeva i niko se ne zali na to,svima je samo simpaticno,a kada to uradi RP i kada se cini da ce funkcionisati onda je to na udari kritika,meni je to odlicno ako je sve u granicama dozvoljenog.

    Uostalom,niko se ne zali na to da je Ferrari ove godine kopirao proslogodisnji Wiliams. :D



    16

    3
  2. Lando Norris Zola Prikaži

    E vidis ja sam strolla prosudio tek kad je odvozio koju sezonu. I dalje sam pri svom stavu mali mi je ljiga i uvjek ce bit. Nit ima karizmu niti je zanimljiv lik. Meni apsolutno nema nista simpsticnoga. Ali to sam samo ja jel



    5

    3
    • F1puls Portal Antonio Lončarević novinar Prikaži

      Ma definitivno nema karizmu niti je nešto posebno, samo mi se čini da nije baš toliko loš koliko ga kritiziraju. Ali evo sad vidim vijest o Vettelu.. i ako Perez izgubi mjesto, a Stroll ostane, to je onda zaista tragikomično



      6

      1
    • Svi hejtaju Strolla, pa čak i u odnosu na druge pay-drivere. Ali za razliku od drugih pay-drivera, on nije nikome uzeo mjesto, nego je čak stvorio dodatno mjesto u F1. Jer da nije njega, tata ne bi kupio Force Indiu i ona bi bankrotirala. Dakle, bila bi dva vozačka mjesta manje. I ako je stvarno nepravedno zauzeo jedno mjesto, još uvijek je stvorio drugo za Pereza (ili Vettela).
      Meni on nije neki interesantan lik, ali mislim da su navijači malo preoštri prema njemu…



      1

      0
      • Lando Norris Zola Prikaži

        Ocon se sam izbacio?



        1

        0
        • Force India je bankrotirala. Propala.
          Nije Stroll uzeo mjesto Oconu nego prijašnji vlasnik Vijay Mallaya koji je propao.
          Bile su četiri opcije:
          1. Sve ide na bubanj, sve osoblje ostaje nezaposleno, a Ocon i Perez idu doma i voze samo svoje žene u dućan.
          2. Tata Stroll ulijeće sa paricom, njegov sin dobiva igračku, tim ostaje u F1, jedino Ocon ostaje bez posla
          3. Tata Stroll ulijeće sa paricom iz čisto humanitarnih razloga zato jer je dobar čovjek, tim ostaje u F1, Ocon i Perez i dalje voze i međusobno se razbijaju i tako troše Strollove novce, dok sinek sjedi doma i gleda F1 na telki iako je hmm, recimo prihvatljiv vozač za F1.
          4. Netko drugi dolazi s novcem u zadnji čas i spašava tim.

          Svi znamo da je opcija 3 nemoguća u realnom svijetu. Opcija 4 postoji samo na papiru.Tako ostaju opcije 1 i 2. Svakom tko voli F1 je opcija 2 draža. Dakle ponovo, nije Stroll uzeo mjesto Oconu, nego je dao mjesto Perezu. Probajte razumjeti kako svijet funkcionira…



          5

          0
        • Lando Norris Zola Prikaži

          Glasan za opciju koju nema tate strola i njegovog odvratnog sina


          0

          5
        • Lando Norris Zola Prikaži

          E i hvala sta si mi objasnio kako svjet funkcionora. Progledao sam



          1

          4
        • F1puls Portal Ante Vetma glavni urednik Prikaži

          Glasan za opciju koju nema tate strola i njegovog odvratnog sina

          U tome i jest fora – pravo na glas imaju samo oni koji su uložili novac.



          2

          1
  3. Mclaren raca Prikaži

    Čini mi se, jako zdrava sredina. McLaren će imati grdnih muka s njima. Tekst za više od ” za svaku pohvalu”



    7

    0
  4. Michael Schumacher Octanefreak47 Prikaži

    Svaka čast odličan tekst !!!


    0

    0