Izdvojeno

Horner: Racing Point je bio impresivan, u jednom periodu čak brži i od Mercedesa

Piše: Ante Vetma

Prije 2 godina, 34 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Red Bullov šef Christian Horner kaže da je utrka u Štajerskoj dobro upozorenje za sve ekipe po pitanju brzine Racing Pointa.

Sergio Perez je u posljednjem stadiju utrke letio stazom i na kraju napao Alexandera Albona u Red Bullu za četvrto mjesto. Ipak, nije uspio i nakon oštećenja prednjeg krila je jedva došepao do cilja.

Christian Horner je impresioniran brzinom kojom je Perez hvatao Albona:

“Mislim da bi svi bili zabrinuti oko Racing Pointa… Hoću reći, Perez je u jednom stadiju utrke bio brži od Mercedesa.”

“Uzmite u obzir da je Bottas bio na gumama sličnog stanja kao Perez – Racing Point je bio tri ili četiri desetinke brži. To je bio impresivan tempo.”

“Mislim da je Alex vozio nevjerojatno dobro da ga zadrži iza sebe. Ako pogledate Alexov tempo na tim gumama u usporedbi s Bottasom – možemo vidjeti neke ohrabrujuće znakove s tog bolida koji nije imao oštećenja.”

Max Verstappen nije bio oduševljen brzinom Red Bulla i kaže da zaostaju za Mercedesom:

“Njihova brzina na pravcu je impresivna. Mi smo uglavnom tu negdje kad su u pitanju zavoji. U nekim zavojima smo bolji, u nekima nismo tako dobri. Na ovoj stazi su definitivno imali odličnu maksimalnu brzinu. Čini se da su dobro napredovali preko zime.”

Podsjetimo, Renault je jučer uložio protest protiv Racing Pointa, a FIA je taj protest zaprimila i poručila da će zatražiti od Mercedesa iste dijelove kako bi usporedila je li Racing Point dovoljno originalan.

Komentiraj

34 komentara

  1. Mick Schumacher 47
    senna66 Donator Prikaži
    x1

    eto šta ti je Mercedes, brži su i od samih sebe. :rofl:



    45

    1
  2. Lando Norris
    Zola Prikaži

    Stvarno odlican tempo su imali. Dobro da se stroll malo polakomio u zadnjem krugu. Neki put uspije neki put ne ovoga puta nije uspijelo. U madjsrskok ce isto bit zajebani



    5

    0
  3. … Šta postoje u FIA-inom pravilniku i neke odredbe o “parametrima orginalnosti bolida” , jbt?!? ?… Taj pravilnik je neka fakat “debela knjiga'”, bi’će… ?



    4

    0
    • Pa na neki nacin cak i da. Neke dijelove za bolid ne smiju uzeti od tvornickih ekipa, a isto tako ne smiju koristiti “dizajnere” bolida druge ekipe ukoliko se ta momcad natjece u F1.. Sad je pitanje, postoje li ti zabranjeni dijelovi na njihovom bolidu, a to mi sigurno ne mozemo vidjet ovak laičkim pogledom, a i bog zna sto je ispod te roze boje ?



      1

      0
      • … Ne moraš se bogu obraćat za odgovor na tvoje pitanje… ja ti mogu reć da je ispod te roze srebrna boja… Ako ne bukvalno, a onda makar metaforički…. ?… mislim očigledno je… ?️… Iskreno neznam šta bi si uopće mislio o tom pravilu (odnosno setu pravila- točnije) pošto, s jedne strane onemogućava “švercanje” B i C timova, a s druge opet razređuje “race pace” u utrkama… I još jedan problem koji se nazire u budućnosti bi mogao nastati, usljed permanentnog i dugogodišnjeg “sužavanja” pravilnika, ako dvije ekipe dođu do sličnih ili identičnih rješenja- po kojem kriteriju bi se odlučivalo ko je koga (i dali je uopće) pokrao?!? ?… Ja ustvari navijam za što izjednačenije bolide, i samim time interesantnije utrkivanja, ali sam svjestan da ne postoji niti će ikad’ postojati pravilnik koji će onemogućiti ekipe koje imaju više para da dominiraju kompeticijom… ?… A šta’š?!?… To tak’ valjda mora biti?!? ?



        1

        0
  4. Zanimljivo kako nitko ne preispituje mercedesovu brzinu na pravcima. To ide pod normalno……



    11

    2
  5. Ovo se mora riješiti.
    Jer ako je to baš sve ok sa R.P. bolidom, onda toplo preporučam Williamsu da se ne pate više, nek to lijepo tobože “iskopiraju” preko zime i to je to. Dosta im je 2 mjeseca posla. Isto tako što će McLarenu ovaj novi supermoderni zračni tunel koji planiraju izraditi, nek lijepo isto “iskopiraju” ako im što treba i fali i to je to. Uštediti će lijep novac.
    A mi svi ostali ćemo gledati od 10 bolida koji osvajaju bodove, barem jedno osam Mercedesa, i to da bude zanimljivije u raznim bojama. Da nisu baš svi isti.
    A Ferrari, Red Bull, Renault i ostali nek se bore za još koji bod, 9 i 10 mjesto. Jer je to u redu.
    Da li je u redu?



    16

    1
  6. …mislim da je lewis pokazao koliki je tempo merc-a kad je par krugova prije kraja išao na FL, tako da merc-ov tempo je puno jači od onog što brojke u nekom trenutku pokazuju…istina je da je sergio vozio sjajno i da je pravi tempo rp-a odličan pogotovo kad temperature nisu previsoke (kao i merc lani) ali lewis (a i valtteri) kad zatreba mogu dignuti tempo još i više…stvar je čisto u kontroliranju guma, a zašto i forsirati kad te nitko ne može stići…horner pili kako mu odgovara no mislim da su uvidjeli da će rp biti možda i druga sila ove godine ako im se poklope faktori…tako da ona pričanja o spremnosti rb-a za napad na naslov su bila i ostala samo priča…



    20

    0
  7. David Croft
    Ferrari Prikaži

    Zato što je Mercedes vozio na 70%



    6

    2
  8. Moze li mi neko reci zašto se mijenja unos teksta poslije objave komentara??
    Ono što sam napisao je izmjenjeno!!


    0

    0
  9. Mclaren
    raca Prikaži

    Evo jedne male digresije. U obje utrke, McLaren ima najbrže krugove i to sa oba vozača



    7

    0
  10. Max Verstappen 1
    Multi 21 Prikaži

    Brži su jer Mečka kao i zadnjih 7 godina vozi s pola gasa…


    0

    0
  11. Bernie Ecclestone
    Dani Donator Prikaži

    Primjetio sam da su skoro svi počeli koristiti uži nos kakav je prvi imao mercedes. Jedino su ferrari, haas, williams, alfa tauri i alfa romeo sa širim nosom. A po rezultatima se čini da su pogriješili.



    1

    0
    • Jenson Button
      Lotus Prikaži

      Uži nos se ne koristi zbog užeg nosa već zbog usmjerivača zraka, ako pogledaš malo bliže vidjet ćeš plohe koje služe za usmjeravanje zraka do bargeboardova. Najčešće je crne boje ili čistog karbona


      0

      0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Pogled u budućnost – 3. dio: Alpine, Williams i Sauber

Lociranje // Lovro Andraka

Posljednji dio serijala o juniorima donosi kratke biografije mladih vozača iz Alpinea, Williamsa i Saubera Pogled u budućnost – 1 dio: Mercedes i Red BullPogled u budućnost – 2 dio: Ferrari i McLaren Alpine Alpineova akademija pod raznim nazivima postoji još od 2002 godine, a radi se o istim promjenama naziva koje su pratile momčad iz Enstonea, što znači da su dosad djelovali kao Renaultova, Lotusova i zatim ponovo...

Pogled u budućnost – 2. dio: Ferrari i McLaren

Lociranje // Lovro Andraka

U prvom dijelu serijala mogli ste se upoznati s potencijalnim budućim zvijezdama Mercedesa i Red Bulla, a sada su na redu dvije najdugovječnije, a po mnogim kriterijima i najuspješnije momčadi - Ferrari i McLaren Ferrari Mladunci Propetog konjića uzgajaju se već gotovo 13 godina, a prvi član Ferrarijeve vozačke akademije bio je Jules Bianchi koji je predstavljen u prosincu 2009 godine Bianchi je stigao do F1 u sezoni 2013 s...

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Još kolumni