Christian Lundgaard uzeo je pobjedu na sprint utrci VN Štajerske, te tako postao četvrti različiti pobjednik u F2 ove sezone. Dan Ticktum, koji je startao s najbolje pozicije, završio je drugi dok je Lundgaardov momčadski kolega, Marcus Armstrong, došao do treće pozicije.
Guanyu Zhou je došao do četvrte pozicije, dok je krug petorice zatvorio Callum Ilott. Jack Aitken je završio šesti, a u bodovima su još završili Seal Galeal i Nikita Mazepin, koji se uspio obraniti od Daruvale.
Tickum je imao sjajan start dok je Lundgaard boljim startom preskočio Armstronga. Švarcman, vodeći u poretku i pobjednik jučerašnje glavne utrke, izlaskom iz prvog zavoja, bez kontakta se sam izvrtio na stazi. Iako se pokušao vratiti u boks, morao je parkirati bolid pored staze i završiti svoju utrku. Na stazi je nastupio virtualni sigurnosni automobil.
Nakon što je utrka nastavljena, Lundgaard je, uz pomoć DRS-a, s vanjske strane trećeg zavoja napao Ticktuma te uspio preuzeti vodstvo, što će se na kraju pokazati potez vrijedan pobjede. Marino Sato je , zbog problema na bolidu, drugi vozač koji je morao odustati. Japanac nije uspio dovesti bolid do boksa, nego je ostao upravo ispred njega.
Lundgaard je pojačao svoj tempo te napravio prednost od dvije i pol sekunde ispred Ticktuma, koji je odmah iza sebe imao Armstronga i Schumachera. Nažalost, zbog problema s kvačilom, Yuki Tsunoda, nakon jučerašnjeg drugog mjesta, morao je odustati.
Armstrong je spustio tempo što je iskoristio Schumacher koji je prošao ART-a i došao na treće mjesto. No, Nijemca opet sreća nije pomazila. Tik prije devetog zavoja, aktivirao se aparat za gašenje vatre zbog čega je ispustio potencijalni podij. Nissany je jedini vozač koji je napravio zamjenu guma zbog kontakta s Deletrazom, kojeg će sudci pregledati nakon utrke.
Lundgaard je, unatoč instrukciji DAMS-a Ticktumu da napadne Danca, držao sjajan tempo u utrci te zasluženo odnijeo prvu pobjedu sezone za ART momčad. Zadnja dva kruga smo vidjeli borbu Zhoua i Ilotta, no kineski vozač je uspio zadržati četvrtu poziciju.
Uzbuđenja u F2 pratimo sljedeći vikend u Mađarskoj!
Pozicija | # | Vozač | Momčad | Broj krugova | Zaostatak |
---|---|---|---|---|---|
1 | 6 | Christian Lundgaard | ART Grand Prix | 28 | – |
2 | 2 | Dan Ticktum | DAMS | 28 | 2.000 |
3 | 5 | Marcus Armstrong | ART Grand Prix | 28 | 10.200 |
4 | 3 | Guanyu Zhou | UNI-Virtuosi | 28 | 10.900 |
5 | 4 | Callum Ilott | UNI-Virtuosi | 28 | 11.500 |
6 | 9 | Jack Aitken | Campos Racing | 28 | 20.400 |
7 | 1 | Sean Gelael | DAMS | 28 | 22.900 |
8 | 24 | Nikita Mazepin | HitechGP | 28 | 23.600 |
9 | 8 | Jehan Daruvala | Carlin | 28 | 24.100 |
10 | 25 | Luca Ghiotto | HitechGP | 28 | 27.700 |
11 | 14 | Nobuharu Matsushita | MP Motorsport | 28 | 28.300 |
12 | 11 | Louis Deletraz | Charouz Racing System | 28 | 29.200 |
13 | 15 | Felipe Drugovich | MP Motorsport | 28 | 32.700 |
14 | 12 | Pedro Piquet | Charouz Racing System | 28 | 34.100 |
15 | 17 | Giuliano Alesi | HWA AG | 28 | 41.800 |
16 | 16 | Artem Markelov | HWA AG | 28 | 49.200 |
17 | 10 | Guilherme Samaia | Campos Racing | 28 | 50.800 |
18 | 22 | Roy Nissany | Trident | 28 | 1’11.300 |
20 | Mick Schumacher | Prema Powerteam | 13 | 15 laps | |
7 | Yuki Tsunoda | Carlin | 9 | 19 laps | |
23 | Marino Sato | Trident | 1 | 27 laps | |
21 | Robert Shwartzman | Prema Powerteam | 0 | 28 laps |
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Na današnji dan prije 53 godine poginuo je Jochen Rindt Ime je to koje bi pratiteljima Formule 1 danas vrlo vjerojatno stanovalo u uhu baš kao što stanuju ona Jackieja Stewarta, Bernija Ecclestonea ili Helmuta Marka, da nije došlo do nesreće tog kobnog dana u Monzi Bilo je to na treningu za Veliku Nagradu Italije 1970 godine, netom prije Parabolice, gdje su bolidi tada kao i danas prilazili s brzinom većom od 300 km/h Rindt je u tada...
Nikad u povijesti Formule 1 nije se dogodilo da nema baš nijedne vozačke promjene između sezona, no čini se da bismo u 2024 mogli ući bez ijednog transfera Evo kakvo je stanje s postojećim ugovorima u svakoj momčadi i koje bi se promjene ipak mogle dogoditi naredne sezone Pored svakog vozača navedena je posljednja godina njihovog tekućeg ugovora, uz napomenu kako za mnoge vozače nije poznato točno trajanje jer su objavljeni samo...
Radio transkript // Ante Vetma
Radio komunikacija između Maxa Verstappena i ekipe Red Bulla otkriva kako su se u posljednja dva kruga odlučili na dodatno zaustavljanje po novi set soft guma i osvajanje dodatnog boda za najbrži krug: Krug 64/71 Lambiase Just make sure you have some tyres left for the end of the race Might decide to use them Verstappen Well you could also do a pit stop Lambiase That perhaps it’s slightly more risk but either way, just look...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Svaka čast Lundgaardu, vrhunski je prošao Ticktuma, Schumacher nema sreće ni ove sezone, stvarno bizaran kvar.
Nissany je napao Alesija u Maldonado stilu :mrgreen:
0
0