Formula 2

Lundgaard uzeo pobjedu na sprint utrci VN Štajerske

Piše: Luka Kolak

Prije 2 godina, 1 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Christian Lundgaard uzeo je pobjedu na sprint utrci VN Štajerske, te tako postao četvrti različiti pobjednik u F2 ove sezone. Dan Ticktum, koji je startao s najbolje pozicije, završio je drugi dok je Lundgaardov momčadski kolega, Marcus Armstrong, došao do treće pozicije.

Guanyu Zhou je došao do četvrte pozicije, dok je krug petorice zatvorio Callum Ilott. Jack Aitken je završio šesti, a u bodovima su još završili Seal Galeal i Nikita Mazepin, koji se uspio obraniti od Daruvale.

Tickum je imao sjajan start dok je Lundgaard boljim startom preskočio Armstronga. Švarcman, vodeći u poretku i pobjednik jučerašnje glavne utrke, izlaskom iz prvog zavoja, bez kontakta se sam izvrtio na stazi. Iako se pokušao vratiti u boks, morao je parkirati bolid pored staze i završiti svoju utrku. Na stazi je nastupio virtualni sigurnosni automobil.

Nakon što je utrka nastavljena, Lundgaard je, uz pomoć DRS-a, s vanjske strane trećeg zavoja napao Ticktuma te uspio preuzeti vodstvo, što će se na kraju pokazati potez vrijedan pobjede. Marino Sato je , zbog problema na bolidu, drugi vozač koji je morao odustati. Japanac nije uspio dovesti bolid do boksa, nego je ostao upravo ispred njega.

Lundgaard je pojačao svoj tempo te napravio prednost od dvije i pol sekunde ispred Ticktuma, koji je odmah iza sebe imao Armstronga i Schumachera. Nažalost, zbog problema s kvačilom, Yuki Tsunoda, nakon jučerašnjeg drugog mjesta, morao je odustati.

Armstrong je spustio tempo što je iskoristio Schumacher koji je prošao ART-a i došao na treće mjesto. No, Nijemca opet sreća nije pomazila. Tik prije devetog zavoja, aktivirao se aparat za gašenje vatre zbog čega je ispustio potencijalni podij. Nissany je jedini vozač koji je napravio zamjenu guma zbog kontakta s Deletrazom, kojeg će sudci pregledati nakon utrke.

Lundgaard je, unatoč instrukciji DAMS-a Ticktumu da napadne Danca, držao sjajan tempo u utrci te zasluženo odnijeo prvu pobjedu sezone za ART momčad. Zadnja dva kruga smo vidjeli borbu Zhoua i Ilotta, no kineski vozač je uspio zadržati četvrtu poziciju.

Uzbuđenja u F2 pratimo sljedeći vikend u Mađarskoj!

Pozicija#VozačMomčadBroj krugovaZaostatak
16 Christian Lundgaard ART Grand Prix28
22 Dan Ticktum DAMS282.000
35 Marcus Armstrong ART Grand Prix2810.200
43 Guanyu Zhou UNI-Virtuosi2810.900
54 Callum Ilott UNI-Virtuosi2811.500
69 Jack Aitken Campos Racing2820.400
71 Sean Gelael DAMS2822.900
824 Nikita Mazepin HitechGP2823.600
98 Jehan Daruvala Carlin2824.100
1025 Luca Ghiotto HitechGP2827.700
1114 Nobuharu Matsushita MP Motorsport2828.300
1211 Louis Deletraz Charouz Racing System2829.200
1315 Felipe Drugovich MP Motorsport2832.700
1412 Pedro Piquet Charouz Racing System2834.100
1517 Giuliano Alesi HWA AG2841.800
1616 Artem Markelov HWA AG2849.200
1710 Guilherme Samaia Campos Racing2850.800
1822 Roy Nissany Trident281’11.300
 20 Mick Schumacher Prema Powerteam1315 laps
 7 Yuki Tsunoda Carlin919 laps
 23 Marino Sato Trident127 laps
 21 Robert Shwartzman Prema Powerteam028 laps

Komentiraj

1 komentar

  1. Svaka čast Lundgaardu, vrhunski je prošao Ticktuma, Schumacher nema sreće ni ove sezone, stvarno bizaran kvar.
    Nissany je napao Alesija u Maldonado stilu :mrgreen:


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj košta, vrijeme košta, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez pomoći naših čitatelja - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Što sve vozač vidi na ekranu volana

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Na primjeru Charlesa Leclerca i njegovog Ferrarija možemo jasno očitati što vozač vidi na ekranu svog volana Primjer ekrana na F1 volanu 1) Prethodni krug U gornjem lijevom kutu vidi se vrijeme posljednjeg odvoženog kruga, u ovom slučaju je iznad dvije minute jer se radilo o izlaznom krugu u kvalifikacijama 2) Broj okretaja Nova generacija bolida Formule 1 ne postiže više od 15 tisuća okretaja u minuti, ali samo...

Pogled u budućnost – 1. dio: Mercedes i Red Bull

Lociranje // Lovro Andraka

Iako više od polovice trenutnih vozača u Formuli 1 nije niti će tako skoro zagaziti u tridesete godine života, momčadi uvelike razmišljaju o mladim vozačima koji se tek razvijaju i probijaju kroz juniorske kategorije Ne samo da razmišljaju o njima, već ih imaju pod ugovorima i podupiru njihove karijere Razvijanje vlastitih mladih vozača u sklopu juniorskih akademija postalo je standard u suvremenoj F1 i zato danas gotovo sve...

Još kolumni