Izdvojeno

Bottasa problem s prednjom kočnicom koštao potencijalnog pole positiona

Piše: Luka Kolak

Prije 2 godina, 7 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Mercedesov Valtteri Bottas, nakon kvalifikacija je izjavio kako je problem s kočnicom uzrok frustrirajućeg četvrtog mjesta na kišnim kvalifikacijama VN Štajerske.

Bottas, koji je prošli tjedan uhvatio prvi pole position sezone na Red Bull Ringu, nije imao povjerenja u prednju kočnicu, koje su poljuljale njegovo samopouzdanje u nezgodnim uvjetima na stazi.

U posljednjoj rundi, zaostao je čak sekundu i pol za Lewisom Hamiltonom, koji je odvozio maestralan krug kvalifikacija.

“Nije bilo lagano. Nisam se nadao da ću završiti četvrti, no ovakvi uvjeti uvijek donose određene izazove.”

“Mislim da nisam dovoljno zagrijao gume te da sam zbog toga imao problema s prednjom kočnicom, koja je bila glazirana, te mi je kroz cijele kvalifikacije zadavala probleme.”

“Zbog toga nisam mogao izvući maksimum iz bolida kod kočenja jer nisam bio previše siguran kako će kočnica reagirati u određenom trenutku.”

“Bilo je poprilično nezgodno i definitivno na kraju za mene razočaravajuće.”

Valtteri Bottas

Komentiraj

7 komentara

  1. Pobjedi li Bottas opet biti će psihološki trijumf nad Hamiltonom za ostatak sezone, no Hami neće gledati kako ga Bottas prolazi..



    1

    1
  2. Mclaren
    KERS Prikaži

    Uvjeren sam da i da je sve uredu s bolidom nebi osvojio pole..



    8

    3
  3. Meni je bilo čudno da onoliko zaostaje za Hamiltonom u Q3, jer se u prethodnim rundama bili blizu jedan drugom. No, da bi ga uspio pobjediti, čisto sumnjam. Mislim da bi mu vrhunac bio da bude u par desetinki iza Hamiltona, što opet ne bi bila loša pozicija za današnju utrku, ovako mislim da može biti presretan s P2 danas :)


    0

    0
  4. Po stazi kakva je bila jucer , Bottas nema apsolutno nikakve sanse kraj Lewisa. P2 bi mozda uzeo i morao bi biti sretan.



    4

    1
  5. Pascal Wehrlein 94
    Wehrlein94 Prikaži

    Ma jučer je Hamilton odvezao onako kako sam on može na kiši. Kakav Bo77as 3.0, jučer nitko pored Hamiltona ne bi imao šanse u istom bolidu.
    Kada je Hamilton u ovakvom izdanju,od njega boljeg nema .



    3

    1
    • Jenson Button
      Lotus Prikaži

      Točno to, čini mi se da kada je Lewisu loš dan onda mu se sve skupi, promaše strategiju, pogriješi, crkne mu motor, a kada ima dobar dan onda je jednostavno nepobjediv, nažalost, Mercedes mu dopušta da takav dan ima svaku prijestupnu godinu a inače se provlači sa, za njega, osrednjim performansama



      1

      0
  6. Daniel Ricciardo
    _bataziv_0809 Prikaži

    Ma i u prosloj trci je Hamilton bio brzi vozac Mercedesa tak da…



    3

    2

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj košta, vrijeme košta, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez pomoći naših čitatelja - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Što sve vozač vidi na ekranu volana

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Na primjeru Charlesa Leclerca i njegovog Ferrarija možemo jasno očitati što vozač vidi na ekranu svog volana Primjer ekrana na F1 volanu 1) Prethodni krug U gornjem lijevom kutu vidi se vrijeme posljednjeg odvoženog kruga, u ovom slučaju je iznad dvije minute jer se radilo o izlaznom krugu u kvalifikacijama 2) Broj okretaja Nova generacija bolida Formule 1 ne postiže više od 15 tisuća okretaja u minuti, ali samo...

Pogled u budućnost – 1. dio: Mercedes i Red Bull

Lociranje // Lovro Andraka

Iako više od polovice trenutnih vozača u Formuli 1 nije niti će tako skoro zagaziti u tridesete godine života, momčadi uvelike razmišljaju o mladim vozačima koji se tek razvijaju i probijaju kroz juniorske kategorije Ne samo da razmišljaju o njima, već ih imaju pod ugovorima i podupiru njihove karijere Razvijanje vlastitih mladih vozača u sklopu juniorskih akademija postalo je standard u suvremenoj F1 i zato danas gotovo sve...

Još kolumni