Izdvojeno

Binotto: Zaista razočaravajuć dan

Piše: Ante Vetma

Prije 3 godina, 46 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Ferrari će u sutrašnju utrku krenuti s 10. i 14. pozicije. Kao i prije tjedan dana, jedan je Ferrari izbacio drugog u borbi za prolazak u posljednju kvalifikacijsku rundu. Ovaj put su uloge bile obrnute, a Charles Leclerc je pritom još dobio kaznu od 3 mjesta zbog blokiranja Daniila Kvyata.

Mattia Binotto nije bio zadovoljan, što je sasvim razumljivo s obzirom na to da je Ferrari ubrzao s donošenjem nadogradnji i dio onog što je bilo planirano za Mađarsku bilo je spremno već za VN Štajerske.

“Zaista razočaravajuć dan. Moramo prihvatiti da štoperica nikad ne laže. U dvije kvalifikacijske sesije imali smo dva različita vremena uvjeta i nismo bili kompetitivni.”

“Nije samo stvar u tome da smo gubili od direktnih rivala iz prošlih sezona nego smo gubili i protiv nekih drugih. Ti drugi su do jučer bili uglavnom iza nas.”

Osvrnuo se i na nadogradnje:

“Radili smo zaista marljivo kako bismo donijeli nadogradnje ranije nego što je bilo planirano, ali se na stazi nisu baš pokazale.”

“Moramo shvatiti zašto je to bilo tako i promijeniti trenutno stanje. Ovo jednostavno nije dovoljno dobro za ime koje nosimo, ime Ferrarija. Ne smijemo se zanositi oko toga, ali ne možemo ignorirati činjenice.”

🎯 Vaša reklama ovdje?

Nudite proizvod ili uslugu? Reklamirajte se na najposjećenijem specijaliziranom sportskom portalu u Hrvatskoj. Kontaktirajte nas na [email protected].

Komentiraj

46 komentara

  1. …predlažem nagradu za životno djelo obitelji Agnelli i njihovim nasljednicima za uspješno srozavanje nekad vrhunske (još za vrijeme mog djetinjstva ) a danas potpuno propale talijanske auto industrije…klijentelizam, ‘rodijačke’ veze i uspješno ponavljanje jednih te istih grešaka dovele su do ovoga gdje je danas ferrari…čak i površnim praćenjem autoindustrije kroz godine ne mogu reći apsolutno NIŠTA pozitivno o obitelji Agnelli i što prije sve propadne to bolje…to se naravno neće dogoditi iz opet jednih te istih razloga ali nada umire posljednja…da danas zakulisno idete raditi anketu tko je šef momčadi u ferrari-u garantirano biste dobili najmanje 4 pobjednika…



    5

    10
    • Obitelj Agnelli krivac? Juventus top 5 klubova svih vremena, Fiat grupacija daleko najjaca tvrtka u Italiji sa 50miliardi dobiti, Ferrari gt i customer racing se ne zale, u prodaji su top, auti u klasama su im uvijek medju ako ne i najbolji, turbo motori su im najjaci i jos su vec nekoliko godina najjaci brand na svijetu znaci bolji od coca cole, nikea itd. Ovaj negativni niz imaju samo u formuli tako da se ne slazem bas sa tvojim generaliziranjem Agnellia



      28

      0
      • …ti baš ne pratiš autoindustriju jelda?…


        0

        20
        • Koliko god malo ipak malo vise od tebe izgleda… Sta brojis Fiattove zlatne godine pa sad ove ne valjaju? Sta npr jedan Ford, Opel, Jaguar, Aston, Chevrollete… nisu isto to prosli i cak ostali u banani? Sta nije dovoljno sta su iz bankrotirane firme od cca unazad 20god napravili najjaci koncern Italije? Reci sta ti nije jasno sa Ferrari automobilima? Pogledaj koji test pa vidi kako kotiraju. Pogledaj malo vremena na stazi sa konkurencijom Ili mozda je Alfa losa iako su napravili Giuliu Quadrofoglio iz vedra neba nakon koliko godina i vise manje na svakom testu bili uz rame M3…, c63 cak nekad i brzi i to govorim ko die hard BMW fan. Ili ti mozda smeta Ducati koji vec dvije ili tri godine za redom odnosi nagradu za najbolji motor u supersport klasi sa Paningaleom?



          18

          1
        • Bernie Ecclestone
          Dani Donator Prikaži

          Drogo malo si fulao. Ducati je u vlasništvu audija već neko vrijeme.



          6

          0
      • …50 milijardi dobiti!!!… to je najbolji vic ove godine što sam čuo!…. talijanski narod spašava svoju autoindustriju zadnjih najmanje 40g…to ti ne kažem.ja nego svaki treći talijan kojeg poznajem…ja otkad imam vozačku vozim fiate i alfe i svaka riječ koju ispišem dolazi uz pokriće a ne sa stadiona…ukoliko želiš se informirati potroši dva tjedna i istražuj malo van mainstreama pa ćeš ugrubo naići na podatke koje možeš vrlo lako usporediti sa ovime što ti kao pratiš…pa mi se onda javi…ja ne osporavam nijedan model auta jer je to tema za kafić a ne za ozbiljne razgovore…btw, juve (ne pratim nogomet i nemam favorite) je financiran iz iste kase kao i fiat…



        6

        0
        • I uz sve tvoje istrazivanje i poznavanje talijana kako to da nisi procitao prvu stranicu na googleu koja ti govori da imaju 50+ milijardi neto dobiti i da su im dionice u stalnom porastu a od 2018 ili 19 spajanjem koncern fca i psa postali su treci najveci proizvodjac auta i u vrhu sa prihodima sa cca 9000000 prodanih automobila godisnje sa 11milijardi eura godisnje dobiti. Tako je da Juventus se financira iz Fist kase i uz napravljeni novi stadion, uz milionske transfere jedan je od nekolicine klubova koji posluju sa dobiti sta i jednom velikom Realu i Barceloni ne polazi za rukom . Izgleda da bacio dva tijedna u vjetar jer ovo si mogo i u 5min



          9

          2
        • …prva stranica na google uopće to ne kaže…kaže 4 milijarde operativne dobiti…a i to je nategnuto jer su isključili x faktora , zato se i zove operativna dobit…dionice u porastu?…trenutno im dionica vrijedi 8,83 eura i trenutno je na najnižoj razini u zadnjih 5g ( u ožujku je bila još i manje no s obzirom na koronu)….proizvodnja automobila im pada zadnjih 10g…tvoji argumenti nisu u skladu s istinom zato sam ti predložio dvotjedno istraživanje…moje traje već 15g i nemam se namjeru natezati s tobom jer ti uopće ne istražuješ…ti čitaš s googla…to su dvije različite stvari….



          4

          0
        • Bas citam komentar i ne vjerujem, 50 milijardi neto dobiti, a u stvarnosti 4 milijarde i to EBITDA.



          1

          0
      • James Hunt
        Luca Badoer Prikaži

        Vlasnik Ducatija je Audi odnosno VW. Agnelliji su ipak neki Mamici ako cemo bit realni. Fiatovim kapitalom su kupili domacu ligu i sve igrace a cesto nemoc tog kluba vidimo u Europi jer su doma navikli na med i mlijeko. Automobili im koliko toliko valjaju a Ferrari je takav brend i da napravi govno prodat ce se. Ako su od Lancie napravili lakrdiju koja je radila samo jedan automobil za tetkice mogu bez problema i sjebat trkacu diviziju Ferrarija …

        EDIT: gore je netko vec spomenuo a to je da bi se placalo C.Ronalda najebalo je masu radnika iz Fiatovih tvornica…



        7

        1
        • Znaci sta su drugi vidljivo losi u Italiji odmah ispada da Juventus kupuje prvenstva. Jel njegova krivica sta drugi nemaju vise ni ime ni novac? Ako smatras da je nemoc u Europi sta su bili 8-9 puta drugi i 2 puta prvi a u zadnjih 5 godina cak 2 puta u finalu onda su stvarno nemocni. Osim Reala nitko drugi nema to unazad par godina a mislim i da su po osvojenim trofejima ukupno ako ne i u top 5 europskih klubova. Za Ducatia si u pravu izvinjavam se.



          1

          2
        • James Hunt
          Luca Badoer Prikaži

          Nije upitno da je Juventus velik klub, upitna je geneza njegovog uspjeha. Ocito je da ih simpatiziras sto je u redu. Definitivno nisu simbol uspjeha u Europi. Nacin rada me jako podsjeca na rad jednog hrvatskog nogometnog kluba koji ne zelim spominjat sto je direktno utjecalo na kvalitetu cijele lige. Nebitno, Ferrari ne izgleda nimalo dobro niti vidim svjetlo na kraju tunela….



          4

          0
        • Nekada sam ih simpatizirao dok je igrala garda sa Ravaneliem i Vialiem te do Zidanea ali reci da nisu simbol uspijeha jer su izgubili 7 finala je malo nategnuto. Malo je boljih a mnogo je gorih u Europi. Kazes smeta ti geneza uspijeha a gotovo svi velikani operiraju slicno ali eto njih se razapinje jer igrom slucaja oni su se oporavili od krize dok drugi velikani Talijanskog i
          tada svijetskog nogometa nisu!? 15 godina je Italija bila vrh svijetskog nogometa dok nije sve palo u vodu zbog krize. Osim mozda Bayerna i starog Manchestera gotovo svi veliki klubovi se penju prvenstveno plateznom moci pa tek onda nekim imenom. Barca, City, Psg, Real, Chelsea…. Sve lova do krova i samo kupuj da drugi ne uzme i iza svakog stoji neki Berlusconi, Moggi, Moratti… ali eto kod njih svijetska kriza nije toliko unistila konkurenciju pa izgleda drugacije nego gdje ostane Juve gotovo jedino ime. Pa nije Juve pokupio sve talente Italije i igra vec su Milan i Inter ostali bez platne moci i imena i sada pokusavaju isplivati kao Juventus prije 10..12.. godina. U svakoj ligi je bilo 2, 3 velikana a ostali su osudjeni na mrvice. Ponudi istu ili i vecu lovu igracu da ode u Milan pa onda u Juve i 90% ce i za manje u Juventus jer oce neki rejting koji se dobiva kontinuitetom u vrhu a to je Juventus zadrzao nekad sa vise nekad sa manje uspijeha.


          0

          3
      • Juventus top 5 klubova svih vremena,

        Jes’ al u Italiji ;)



        3

        2
    • Michael Schumacher
      Ante86 Prikaži

      Pratim F1 skoro 25 godina, Fan Ferraria!

      Kroz tih 25 godina bilo je uspona i padova,uzivao sam u zlatnoj eri Michaela Schumachera, Jeana Todta, Brawna, Rorya Byrnea!
      Problem u Ferrariu pocinje krajem 2004-2005 kada je politicka sfera pocela gurati Italijanizaciju momcadi jer su u to vrijeme mislili da su toliko prepametni i superiorni da ce vijecno biti nepobjedivi! Poznajuci Talijane prgav narod,nestrucan i pun politike progurali su ideju talijanizacije i na kraju smo s godinama dosli tu gdje i jesmo! Nema kontinuiteta, Nema podjele rada/odgovornosti,jasne vizije i misije, strategije i razvoja i To je jednostavno to! Dok se stvari sa Dna fundamentalno ne promijenu bit ce ovo nazalost realnost!



      4

      0
  2. Molio bi ako itko zna da mi kaze ili posalje link sa snimkom kvalifikacija,nisam stigao pogledat.
    Unaprijed hvala



    3

    0
  3. Fernando Alonso 14
    AlonsoForever Prikaži

    Vi ste razočaravajuć odjel, ljudstvo, za sramotu i masovne otkaze. Zbog ljudstva neorganizovanog, nesložnog i mutavog se ovo za ovako veliki tim i dešava.



    1

    0
  4. Lando Norris
    Zola Prikaži

    Cekaj malo dan ili godina?



    8

    0
  5. Fernando Alonso
    Mr.Spaceguy Donator Prikaži

    Može još i puno gore. Samo pitajte nas McLarenovce. :zubo:



    18

    0
    • Bas to. Ili Williams.
      Nemoguce je biti godinama na vrhu. A Ferrari cak i to uspjeva. Samo sto je kod Ferrarija sve osim dvostruke krune (WDC i WCC) neuspjeh. I tako godinama. A relano, skoro stalno su tu negdje. Kad je RedBull harao, oni su im bili glavna konkurencija, sad su glavna konkurencija Mercedesu (uz RedBull koji je isto krenuo).
      Istina da im je ova godina krenula katastrofa, ali vjerujem da ce brzi biti glavni izazivac.



      4

      1
  6. Možda na kraju godine Vettel i nebude nesretan što odlazi iz Crvenog tima. Hm… ?



    7

    0
  7. Dok je Italijan šef ekipe, ferrari neće imati dobar bolid.



    6

    0
  8. Charles Leclerc
    Leclerc1978 Prikaži

    Binotto ti si kompletni idiot.



    12

    0
  9. Pa Mata čemu briga ipak ste vi najmlađa ekipa na gridu.
    Daj si malo vremena da posložiš kockice cirka 15-20 godina i eto vas ponovno u vrhu.



    9

    0
  10. Monisha Kaltenborn
    monkeyseat Donator Prikaži

    Kao da slušam Plenkovića i ostale jazavce u saboru.
    Volio bi ga čut kad podnosi izvještaj nadređenima u Maranellu.



    4

    0
  11. Michael Schumacher
    27Ferrari28 Donator Prikaži
    x2

    Binotto, mirisni borić na retrovizoru nije nadogradnja



    29

    0
  12. Ayrton Senna
    Lakinen Prikaži

    Ostavka covjece,imas li obraza



    4

    0
  13. Mclaren
    raca Prikaži

    Binotto,samo danas razočaravajući dan? Pa gori ste od McLarena iz najgorih dana. U McLarenu bar nisu najavljivali ništa posebno, a vi bi naslov prvaka



    4

    0
  14. Bas zbog tog imena koje nosite, spakuj kofere i idi brate, uzgaja povrće, smimaj porno filmove, radi nešto drugo. Samo idi i ne okreći se!!!!



    4

    0
  15. Binotto je diplomirao inženjerstvo u BiH garant.



    1

    9
  16. Ferrari
    nelinjo Prikaži

    Sta se krije iz nagodbe i zasto Ferrari, a ni FIA ne zele da sa tim izlaze u javnost!? Treba sacekati koju godinu… ? Onaj Ferrarijev motor od prosle godine je zvijer! A kriju sve u vezi njega… Ovo je jasno da Hamilton mora da obara rekorde zbog toga i sva hajka ma Ferrari i ostale.

    Mozda se 2022 crveni povampire i reinkarnise motor iz 2019te. ?



    2

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Koliko je daleko bila Leclercova pobjeda?

Analiza // Andro Rak

Završila je pretposljednja utrka kalendara Formule 1 na ulicama Las Vegasa O samom događaju je napisano pregršt tekstova uz neviđenu pompu oko samog eventa pa ćemo se ovdje pokušati manje fokusirati na neke „cringe“ trenutke, a više na sami sportski događaj koji je sve u svemu donio zanimljivost i na samome vrhu Borba u vrhu se odvijala između Ferrarija i Red Bulla, točnije Verstappena i Leclerca, gdje se uz pomoć SC-a...

Alonsov masterclass

Analiza // Andro Rak

Nakon nekoliko prijašnjih analiza što momčadi tako i vozača došlo je vrijeme za podrobniju analizu najstarijeg od svih Nekima drag nekima mrzak, ali vjerojatno svima vozač koji plijeni pažnju svojim vožnjama (bome i karakterom) iz vikenda u vikend od ranih dvijetisućitih pa do Velike Nagrade Brazila prethodnog vikenda, a tko zna koliko još Stoga, uživajmo u ovakvim izvedbama dok traju kao i u ovakvim utrkama koje Interlagos...

Hamilton vs. Leclerc

Analiza // Andro Rak

Kroz prizmu taktike i odabira guma za završetak utrke u Meksiku sve se svelo na medium ili hard Što odabrati ovisi o postavkama bolida, pretpostavljenoj potrošnji guma i slično Svaka od ekipa ima simulacijski softver pomoću kojih provjerava ogromne količine podataka koje će na kraju dovesti do jedne konačne odluke Naravno, puno je parametara u igri, ali čini se da se u Ferrariju od hrpe podataka znaju pogubiti pa možemo izreći...

Još kolumni