Ferrari će u sutrašnju utrku krenuti s 10. i 14. pozicije. Kao i prije tjedan dana, jedan je Ferrari izbacio drugog u borbi za prolazak u posljednju kvalifikacijsku rundu. Ovaj put su uloge bile obrnute, a Charles Leclerc je pritom još dobio kaznu od 3 mjesta zbog blokiranja Daniila Kvyata.
Mattia Binotto nije bio zadovoljan, što je sasvim razumljivo s obzirom na to da je Ferrari ubrzao s donošenjem nadogradnji i dio onog što je bilo planirano za Mađarsku bilo je spremno već za VN Štajerske.
“Zaista razočaravajuć dan. Moramo prihvatiti da štoperica nikad ne laže. U dvije kvalifikacijske sesije imali smo dva različita vremena uvjeta i nismo bili kompetitivni.”
“Nije samo stvar u tome da smo gubili od direktnih rivala iz prošlih sezona nego smo gubili i protiv nekih drugih. Ti drugi su do jučer bili uglavnom iza nas.”
Osvrnuo se i na nadogradnje:
“Radili smo zaista marljivo kako bismo donijeli nadogradnje ranije nego što je bilo planirano, ali se na stazi nisu baš pokazale.”
“Moramo shvatiti zašto je to bilo tako i promijeniti trenutno stanje. Ovo jednostavno nije dovoljno dobro za ime koje nosimo, ime Ferrarija. Ne smijemo se zanositi oko toga, ali ne možemo ignorirati činjenice.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
…predlažem nagradu za životno djelo obitelji Agnelli i njihovim nasljednicima za uspješno srozavanje nekad vrhunske (još za vrijeme mog djetinjstva ) a danas potpuno propale talijanske auto industrije…klijentelizam, ‘rodijačke’ veze i uspješno ponavljanje jednih te istih grešaka dovele su do ovoga gdje je danas ferrari…čak i površnim praćenjem autoindustrije kroz godine ne mogu reći apsolutno NIŠTA pozitivno o obitelji Agnelli i što prije sve propadne to bolje…to se naravno neće dogoditi iz opet jednih te istih razloga ali nada umire posljednja…da danas zakulisno idete raditi anketu tko je šef momčadi u ferrari-u garantirano biste dobili najmanje 4 pobjednika…
5
10
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Obitelj Agnelli krivac? Juventus top 5 klubova svih vremena, Fiat grupacija daleko najjaca tvrtka u Italiji sa 50miliardi dobiti, Ferrari gt i customer racing se ne zale, u prodaji su top, auti u klasama su im uvijek medju ako ne i najbolji, turbo motori su im najjaci i jos su vec nekoliko godina najjaci brand na svijetu znaci bolji od coca cole, nikea itd. Ovaj negativni niz imaju samo u formuli tako da se ne slazem bas sa tvojim generaliziranjem Agnellia
28
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
…ti baš ne pratiš autoindustriju jelda?…
0
20
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Koliko god malo ipak malo vise od tebe izgleda… Sta brojis Fiattove zlatne godine pa sad ove ne valjaju? Sta npr jedan Ford, Opel, Jaguar, Aston, Chevrollete… nisu isto to prosli i cak ostali u banani? Sta nije dovoljno sta su iz bankrotirane firme od cca unazad 20god napravili najjaci koncern Italije? Reci sta ti nije jasno sa Ferrari automobilima? Pogledaj koji test pa vidi kako kotiraju. Pogledaj malo vremena na stazi sa konkurencijom Ili mozda je Alfa losa iako su napravili Giuliu Quadrofoglio iz vedra neba nakon koliko godina i vise manje na svakom testu bili uz rame M3…, c63 cak nekad i brzi i to govorim ko die hard BMW fan. Ili ti mozda smeta Ducati koji vec dvije ili tri godine za redom odnosi nagradu za najbolji motor u supersport klasi sa Paningaleom?
18
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Drogo malo si fulao. Ducati je u vlasništvu audija već neko vrijeme.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
…50 milijardi dobiti!!!… to je najbolji vic ove godine što sam čuo!…. talijanski narod spašava svoju autoindustriju zadnjih najmanje 40g…to ti ne kažem.ja nego svaki treći talijan kojeg poznajem…ja otkad imam vozačku vozim fiate i alfe i svaka riječ koju ispišem dolazi uz pokriće a ne sa stadiona…ukoliko želiš se informirati potroši dva tjedna i istražuj malo van mainstreama pa ćeš ugrubo naići na podatke koje možeš vrlo lako usporediti sa ovime što ti kao pratiš…pa mi se onda javi…ja ne osporavam nijedan model auta jer je to tema za kafić a ne za ozbiljne razgovore…btw, juve (ne pratim nogomet i nemam favorite) je financiran iz iste kase kao i fiat…
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I uz sve tvoje istrazivanje i poznavanje talijana kako to da nisi procitao prvu stranicu na googleu koja ti govori da imaju 50+ milijardi neto dobiti i da su im dionice u stalnom porastu a od 2018 ili 19 spajanjem koncern fca i psa postali su treci najveci proizvodjac auta i u vrhu sa prihodima sa cca 9000000 prodanih automobila godisnje sa 11milijardi eura godisnje dobiti. Tako je da Juventus se financira iz Fist kase i uz napravljeni novi stadion, uz milionske transfere jedan je od nekolicine klubova koji posluju sa dobiti sta i jednom velikom Realu i Barceloni ne polazi za rukom . Izgleda da bacio dva tijedna u vjetar jer ovo si mogo i u 5min
9
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
…prva stranica na google uopće to ne kaže…kaže 4 milijarde operativne dobiti…a i to je nategnuto jer su isključili x faktora , zato se i zove operativna dobit…dionice u porastu?…trenutno im dionica vrijedi 8,83 eura i trenutno je na najnižoj razini u zadnjih 5g ( u ožujku je bila još i manje no s obzirom na koronu)….proizvodnja automobila im pada zadnjih 10g…tvoji argumenti nisu u skladu s istinom zato sam ti predložio dvotjedno istraživanje…moje traje već 15g i nemam se namjeru natezati s tobom jer ti uopće ne istražuješ…ti čitaš s googla…to su dvije različite stvari….
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bas citam komentar i ne vjerujem, 50 milijardi neto dobiti, a u stvarnosti 4 milijarde i to EBITDA.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vlasnik Ducatija je Audi odnosno VW. Agnelliji su ipak neki Mamici ako cemo bit realni. Fiatovim kapitalom su kupili domacu ligu i sve igrace a cesto nemoc tog kluba vidimo u Europi jer su doma navikli na med i mlijeko. Automobili im koliko toliko valjaju a Ferrari je takav brend i da napravi govno prodat ce se. Ako su od Lancie napravili lakrdiju koja je radila samo jedan automobil za tetkice mogu bez problema i sjebat trkacu diviziju Ferrarija …
EDIT: gore je netko vec spomenuo a to je da bi se placalo C.Ronalda najebalo je masu radnika iz Fiatovih tvornica…
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Znaci sta su drugi vidljivo losi u Italiji odmah ispada da Juventus kupuje prvenstva. Jel njegova krivica sta drugi nemaju vise ni ime ni novac? Ako smatras da je nemoc u Europi sta su bili 8-9 puta drugi i 2 puta prvi a u zadnjih 5 godina cak 2 puta u finalu onda su stvarno nemocni. Osim Reala nitko drugi nema to unazad par godina a mislim i da su po osvojenim trofejima ukupno ako ne i u top 5 europskih klubova. Za Ducatia si u pravu izvinjavam se.
1
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nije upitno da je Juventus velik klub, upitna je geneza njegovog uspjeha. Ocito je da ih simpatiziras sto je u redu. Definitivno nisu simbol uspjeha u Europi. Nacin rada me jako podsjeca na rad jednog hrvatskog nogometnog kluba koji ne zelim spominjat sto je direktno utjecalo na kvalitetu cijele lige. Nebitno, Ferrari ne izgleda nimalo dobro niti vidim svjetlo na kraju tunela….
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nekada sam ih simpatizirao dok je igrala garda sa Ravaneliem i Vialiem te do Zidanea ali reci da nisu simbol uspijeha jer su izgubili 7 finala je malo nategnuto. Malo je boljih a mnogo je gorih u Europi. Kazes smeta ti geneza uspijeha a gotovo svi velikani operiraju slicno ali eto njih se razapinje jer igrom slucaja oni su se oporavili od krize dok drugi velikani Talijanskog i
tada svijetskog nogometa nisu!? 15 godina je Italija bila vrh svijetskog nogometa dok nije sve palo u vodu zbog krize. Osim mozda Bayerna i starog Manchestera gotovo svi veliki klubovi se penju prvenstveno plateznom moci pa tek onda nekim imenom. Barca, City, Psg, Real, Chelsea…. Sve lova do krova i samo kupuj da drugi ne uzme i iza svakog stoji neki Berlusconi, Moggi, Moratti… ali eto kod njih svijetska kriza nije toliko unistila konkurenciju pa izgleda drugacije nego gdje ostane Juve gotovo jedino ime. Pa nije Juve pokupio sve talente Italije i igra vec su Milan i Inter ostali bez platne moci i imena i sada pokusavaju isplivati kao Juventus prije 10..12.. godina. U svakoj ligi je bilo 2, 3 velikana a ostali su osudjeni na mrvice. Ponudi istu ili i vecu lovu igracu da ode u Milan pa onda u Juve i 90% ce i za manje u Juventus jer oce neki rejting koji se dobiva kontinuitetom u vrhu a to je Juventus zadrzao nekad sa vise nekad sa manje uspijeha.
0
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jes’ al u Italiji ;)
3
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
http://xtrahistory.blogspot.com/2013/02/Football-Club.html?m=1
Nije daleko pa nek je i 10 shvatili ste poantu
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pratim F1 skoro 25 godina, Fan Ferraria!
Kroz tih 25 godina bilo je uspona i padova,uzivao sam u zlatnoj eri Michaela Schumachera, Jeana Todta, Brawna, Rorya Byrnea!
Problem u Ferrariu pocinje krajem 2004-2005 kada je politicka sfera pocela gurati Italijanizaciju momcadi jer su u to vrijeme mislili da su toliko prepametni i superiorni da ce vijecno biti nepobjedivi! Poznajuci Talijane prgav narod,nestrucan i pun politike progurali su ideju talijanizacije i na kraju smo s godinama dosli tu gdje i jesmo! Nema kontinuiteta, Nema podjele rada/odgovornosti,jasne vizije i misije, strategije i razvoja i To je jednostavno to! Dok se stvari sa Dna fundamentalno ne promijenu bit ce ovo nazalost realnost!
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Molio bi ako itko zna da mi kaze ili posalje link sa snimkom kvalifikacija,nisam stigao pogledat.
Unaprijed hvala
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vi ste razočaravajuć odjel, ljudstvo, za sramotu i masovne otkaze. Zbog ljudstva neorganizovanog, nesložnog i mutavog se ovo za ovako veliki tim i dešava.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Cekaj malo dan ili godina?
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Desetljeće.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa da imas pravo. Zaokruzimo pa smo na miru
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Može još i puno gore. Samo pitajte nas McLarenovce. :zubo:
18
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bas to. Ili Williams.
Nemoguce je biti godinama na vrhu. A Ferrari cak i to uspjeva. Samo sto je kod Ferrarija sve osim dvostruke krune (WDC i WCC) neuspjeh. I tako godinama. A relano, skoro stalno su tu negdje. Kad je RedBull harao, oni su im bili glavna konkurencija, sad su glavna konkurencija Mercedesu (uz RedBull koji je isto krenuo).
Istina da im je ova godina krenula katastrofa, ali vjerujem da ce brzi biti glavni izazivac.
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Možda na kraju godine Vettel i nebude nesretan što odlazi iz Crvenog tima. Hm… ?
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dok je Italijan šef ekipe, ferrari neće imati dobar bolid.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Binotto ti si kompletni idiot.
12
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa Mata čemu briga ipak ste vi najmlađa ekipa na gridu.
Daj si malo vremena da posložiš kockice cirka 15-20 godina i eto vas ponovno u vrhu.
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kao da slušam Plenkovića i ostale jazavce u saboru.
Volio bi ga čut kad podnosi izvještaj nadređenima u Maranellu.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Binotto, mirisni borić na retrovizoru nije nadogradnja
29
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ostavka covjece,imas li obraza
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Klaun ?
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Binotto,samo danas razočaravajući dan? Pa gori ste od McLarena iz najgorih dana. U McLarenu bar nisu najavljivali ništa posebno, a vi bi naslov prvaka
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
iskreno, binottove najave za ovu sezonu su bile vrlo skromne.
12
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Očito je znao koliko ih je košta novi motor po pitanju snage.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@ zeko Ma znam, ne govorim ja za isključivo za ovu godinu, već za niz godina ranije. U biti, jedino kod njih nikakvog napretka. Svi ponešto učine što ih gura naprijed, jedino Ferrari nazaduje i onda su u čudu
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bas zbog tog imena koje nosite, spakuj kofere i idi brate, uzgaja povrće, smimaj porno filmove, radi nešto drugo. Samo idi i ne okreći se!!!!
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Uvjek prijete da ce na pustit sport.. Pa sto se mene tice.. Samo dajte
1
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Binotto je diplomirao inženjerstvo u BiH garant.
1
9
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
:gandalf:
Ne nužno u BiH, ali možda jeste na nekom privatnom fakultetu, koji je smješten negdje onako usput (uz magistralu) i kakavih ima naveliko na Balkanu (BiH, Hrvatska, Srbija, …..).
A možda je diplomirao i na pravom i čestitiom fakultetu u BiH, ali je očigledno imao debelu štelu, pa su mu se upisivale prolazne ocjene.
Ali i toga ima svugdjena brdovitom Balkanu.
Uglavnom ,komentar ti je BEZVEZE.
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zašto sumnjaš u inžinjerstvo u BiH, diplomoran si inženjer iz BiH pa pričaš iz iskustva ili?
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mislio sam na kupovinu diploma.
0
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A toga kao nema na ostatku Balkana (a vjerovatno i šire), jel?
To postoji samo u BiH….?
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@Frantic :rofl:
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Moja prijateljica koja je završila Mašinski fakultet u Tuzli je prvo radila u Škodi, a danas radi u Audiju. Vjerovatno ti znaš bolje od njih.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Neka si se ti Bosne ufatio!!
Prvo očisti ispred vlastitog praga!!
6
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sta se krije iz nagodbe i zasto Ferrari, a ni FIA ne zele da sa tim izlaze u javnost!? Treba sacekati koju godinu… ? Onaj Ferrarijev motor od prosle godine je zvijer! A kriju sve u vezi njega… Ovo je jasno da Hamilton mora da obara rekorde zbog toga i sva hajka ma Ferrari i ostale.
Mozda se 2022 crveni povampire i reinkarnise motor iz 2019te. ?
2
0