Formula 2

Robert Švarcman stigao do prve pobjede u dva sata odgođenoj kišnoj utrci!

Piše: Lovro Andraka

Prije 2 godina, 4 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 4 minuta

Dva sata nakon planiranog početka krenula je glavna utrka Formule 2, a pobjeda je na kraju pripala debitantu Robertu Švarcmanu.

Ferrarijev junior stigao je do pobjede nakon sjajne vožnje, ali i tehničkih problema s team radijom Yukija Tsunode koji su Japanca koštali nekoliko pozicija nakon zaustavljanja u boksu i onemogućili mu da uzme prvu pobjedu nakon starta s pole positiona.

Treće mjesto osvojio je Guanyu Zhou, a četvrti je završio Mick Schumacher kojem je malo nedostajalo da Kinezu oduzme posljednju stepenicu podija. Peti je završio prošlotjedni pobjednik glavne utrke na Red Bull Ringu Callum Ilott, a u bodovima su završili još Lundgaard, Armstrong, Ticktum, Aitken i Gelael.

Odgoda F1 kvalifikacija pomaknula je start glavne F2 utrke sa 16:45 na 17:35, no vremenski uvjeti nisu dopustili da akcija krene u tom terminu. Artjom Markelov završio je svoj nastup prije nego što je utrka uopće počela, Rus je na putu do startnog grida zaglavio u šljunku.

Vozači su krenuli u krug zagrijavanja pod safety carom koji je ostao na stazi četiri kruga, a onda je oglašena crvena zastava i bolidi su se vratili u pitlane. Nakon niza klasičnih 10-minutnih odgoda u ovakvim uvjetima, odlučeno je da će utrka ipak napokon započeti.

Bolide je ponovo poveo safety car, utrka je skraćena s 40 na 36 krugova jer je toliko odvezeno pod safety carom, ali utrka je započela tek u petom krugu jer se safety car ponovo zadržao na četiri kruga.

Start je, kao i čitava utrka, prošao bez ikakvih incidenata. Tsunoda i Zhou su se izdvojili na vrhu, Ilott je ostao treći, a Aitken je uspio proći Ghiotta.

U prvom dijelu utrke nismo imali previše značajnih dvoboja i glavni zapleti dogodili su se tijekom boksova – iako je riječ o kišnoj utrci, jedan pitstop je i dalje bio obavezan.

U tom se periodu najviše izdigao Švarcman, Rus se već uoči zaustavljanja približio Zhouu, a zatim je iz boksa izašao ispred Lundgaarda i Aitkena koji su ranije bili ispred njega. Ilott je ušao krug kasnije, u 24. krugu, i vratio se ispred Švarcmana, no aktualni F3 prvak atraktivno prolazi s vanjske strane zavoja 4.

Tsunoda je cijelo to vrijeme vodio utrku i u 24. krugu pozvan je u boks, međutim, team radio je zakazao i Japanac nije dobio poruku momčadi. Morali su ga pozvati starinskim načinom, preko pitboarda, no Tsunodi su trebala tri kruga da ga primijeti. To ga je u konačnici koštalo pobjede jer je na starim gumama gubio vrijeme, a uz pomoć problema pri promjeni prednjeg lijevog kotača pao je iza Zhoua, Švarcmana i Ilotta.

Švarcman je imao fantastičan tempo na novim wet gumama i u 27. krugu prolazi Zhoua između četvrtog i petog zavoja. Tsunoda je letio s najsvježijim gumama na gridu, probio se ispred Ilotta i za dva kruga skinuo 3.7 sekundi zaostatka za Zhouom kojeg prolazi u prvom zavoju, no Švarcman je ostao predaleko. Tsunoda se u jednom trenutku približio i unutar sekunde, no nije uspio doći u priliku za napad.

Tako nakon tri utrke imamo tri različita pobjednika od kojih su dvojica debitanti. Drugi ovosezonski debitant-pobjednik Felipe Drugovich danas nije imao dobru utrku – kočnice su mu se od pregrijavanja doslovno zapalile i u cilj je ušao tek 13.

Sutrašnja sprint utrka počinje u 11:10, a s pole positiona će krenuti Dan Ticktum.

Vozač Momčad
1 Robert Švarcman Prema Racing
2 Yuki Tsunoda Carlin
3 Guanyu Zhou UNI-Virtuosi
4 Mick Schumacher Prema Racing
5 Callum Ilott UNI-Virtuosi
6 Christian Lundgaard ART Grand Prix
7 Marcus Armstrong ART Grand Prix
8 Dan Ticktum DAMS
9 Jack Aitken Campos Racing
10 Sean Gelael DAMS
11 Luca Ghiotto Hitech Grand Prix
12 Jehan Daruvala Carlin
13 Felipe Drugovich MP Motorsport
14 Nikita Mazepin Hitech Grand Prix
15 Roy Nissany Trident
16 Marino Sato Trident
17 Nobuharu Matsushita MP Motorsport
18 Pedro Piquet Charouz Racing System
19 Louis Deletraz Charouz Racing System
20 Guilherme Samaia Campos Racing
21 Giuliano Alesi BWT HWA RACELAB
Artjom Markelov BWT HWA RACELAB

Konačni poredak Formule 2 2020.

Komentiraj

4 komentara

  1. Fernando Alonso
    Alonso king Prikaži

    Ne zelim brzati, no Roberta ocekujem ubrzo u Formuli 1. Ne mogu reci da sam detaljno pratio nize kategorije, no jos prosle sezone mi je “upao u oci” nakon dobrih rezultata iz Formule 3. Haas polako gubi strpljenje s Grosjeanom, Alfa Romeo vrlo vjerojatno ostaje bez Raikkonena u bliskoj buducnosti, a ovaj momak se cini kao odlicna zamjena. Naravno, sve ovisi o nastavku sezone u Formuli 2. Zasad mi je uvjerljiviji nego Schumacher koji pored toga vozi svoju drugu sezonu.



    6

    0
  2. F1puls Portal
    Ante Vetma glavni urednik Prikaži

    Za Švarcmana sam čuo da je razbucao konkurenciju i u mlađim uzrastima. Tko je gledao utrke F2, je li hype opravdan?



    2

    0
    • Po meni je apsolutno opravdan. Prošle sezone je u F3 uvjerljivo uzeo titulu, a konkurencija Daruvala, Armstrong, Lungaard, Vips itd.. Prvu utrku u F2 je stvarno odlično odvozio i poboljšavao se cijelo vrijeme, na kraju zavrsio P3. Sad je uzeo pobjedu pod jako nezgodnim uvjetima i vodi prvenstvo. A kao “rookie”… Ako još sutra odradi dobar posao preuzima kontrolu nad prvenstvom..



      6

      0
    • Mick Schumacher
      Kaiser Prikaži

      Gledao sam ga kao rookiea u F3 i na kraju sezone je bio možda i najbrži na gridu. Definitivno hype opravdan.


      0

      0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj košta, vrijeme košta, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez pomoći naših čitatelja - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Što sve vozač vidi na ekranu volana

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Na primjeru Charlesa Leclerca i njegovog Ferrarija možemo jasno očitati što vozač vidi na ekranu svog volana Primjer ekrana na F1 volanu 1) Prethodni krug U gornjem lijevom kutu vidi se vrijeme posljednjeg odvoženog kruga, u ovom slučaju je iznad dvije minute jer se radilo o izlaznom krugu u kvalifikacijama 2) Broj okretaja Nova generacija bolida Formule 1 ne postiže više od 15 tisuća okretaja u minuti, ali samo...

Pogled u budućnost – 1. dio: Mercedes i Red Bull

Lociranje // Lovro Andraka

Iako više od polovice trenutnih vozača u Formuli 1 nije niti će tako skoro zagaziti u tridesete godine života, momčadi uvelike razmišljaju o mladim vozačima koji se tek razvijaju i probijaju kroz juniorske kategorije Ne samo da razmišljaju o njima, već ih imaju pod ugovorima i podupiru njihove karijere Razvijanje vlastitih mladih vozača u sklopu juniorskih akademija postalo je standard u suvremenoj F1 i zato danas gotovo sve...

Još kolumni