Dva sata nakon planiranog početka krenula je glavna utrka Formule 2, a pobjeda je na kraju pripala debitantu Robertu Švarcmanu.
Ferrarijev junior stigao je do pobjede nakon sjajne vožnje, ali i tehničkih problema s team radijom Yukija Tsunode koji su Japanca koštali nekoliko pozicija nakon zaustavljanja u boksu i onemogućili mu da uzme prvu pobjedu nakon starta s pole positiona.
Treće mjesto osvojio je Guanyu Zhou, a četvrti je završio Mick Schumacher kojem je malo nedostajalo da Kinezu oduzme posljednju stepenicu podija. Peti je završio prošlotjedni pobjednik glavne utrke na Red Bull Ringu Callum Ilott, a u bodovima su završili još Lundgaard, Armstrong, Ticktum, Aitken i Gelael.
Odgoda F1 kvalifikacija pomaknula je start glavne F2 utrke sa 16:45 na 17:35, no vremenski uvjeti nisu dopustili da akcija krene u tom terminu. Artjom Markelov završio je svoj nastup prije nego što je utrka uopće počela, Rus je na putu do startnog grida zaglavio u šljunku.
Vozači su krenuli u krug zagrijavanja pod safety carom koji je ostao na stazi četiri kruga, a onda je oglašena crvena zastava i bolidi su se vratili u pitlane. Nakon niza klasičnih 10-minutnih odgoda u ovakvim uvjetima, odlučeno je da će utrka ipak napokon započeti.
Bolide je ponovo poveo safety car, utrka je skraćena s 40 na 36 krugova jer je toliko odvezeno pod safety carom, ali utrka je započela tek u petom krugu jer se safety car ponovo zadržao na četiri kruga.
Start je, kao i čitava utrka, prošao bez ikakvih incidenata. Tsunoda i Zhou su se izdvojili na vrhu, Ilott je ostao treći, a Aitken je uspio proći Ghiotta.
U prvom dijelu utrke nismo imali previše značajnih dvoboja i glavni zapleti dogodili su se tijekom boksova – iako je riječ o kišnoj utrci, jedan pitstop je i dalje bio obavezan.
U tom se periodu najviše izdigao Švarcman, Rus se već uoči zaustavljanja približio Zhouu, a zatim je iz boksa izašao ispred Lundgaarda i Aitkena koji su ranije bili ispred njega. Ilott je ušao krug kasnije, u 24. krugu, i vratio se ispred Švarcmana, no aktualni F3 prvak atraktivno prolazi s vanjske strane zavoja 4.
Tsunoda je cijelo to vrijeme vodio utrku i u 24. krugu pozvan je u boks, međutim, team radio je zakazao i Japanac nije dobio poruku momčadi. Morali su ga pozvati starinskim načinom, preko pitboarda, no Tsunodi su trebala tri kruga da ga primijeti. To ga je u konačnici koštalo pobjede jer je na starim gumama gubio vrijeme, a uz pomoć problema pri promjeni prednjeg lijevog kotača pao je iza Zhoua, Švarcmana i Ilotta.
Švarcman je imao fantastičan tempo na novim wet gumama i u 27. krugu prolazi Zhoua između četvrtog i petog zavoja. Tsunoda je letio s najsvježijim gumama na gridu, probio se ispred Ilotta i za dva kruga skinuo 3.7 sekundi zaostatka za Zhouom kojeg prolazi u prvom zavoju, no Švarcman je ostao predaleko. Tsunoda se u jednom trenutku približio i unutar sekunde, no nije uspio doći u priliku za napad.
Tako nakon tri utrke imamo tri različita pobjednika od kojih su dvojica debitanti. Drugi ovosezonski debitant-pobjednik Felipe Drugovich danas nije imao dobru utrku – kočnice su mu se od pregrijavanja doslovno zapalile i u cilj je ušao tek 13.
Sutrašnja sprint utrka počinje u 11:10, a s pole positiona će krenuti Dan Ticktum.
Vozač | Momčad | |
---|---|---|
1 | Robert Švarcman | Prema Racing |
2 | Yuki Tsunoda | Carlin |
3 | Guanyu Zhou | UNI-Virtuosi |
4 | Mick Schumacher | Prema Racing |
5 | Callum Ilott | UNI-Virtuosi |
6 | Christian Lundgaard | ART Grand Prix |
7 | Marcus Armstrong | ART Grand Prix |
8 | Dan Ticktum | DAMS |
9 | Jack Aitken | Campos Racing |
10 | Sean Gelael | DAMS |
11 | Luca Ghiotto | Hitech Grand Prix |
12 | Jehan Daruvala | Carlin |
13 | Felipe Drugovich | MP Motorsport |
14 | Nikita Mazepin | Hitech Grand Prix |
15 | Roy Nissany | Trident |
16 | Marino Sato | Trident |
17 | Nobuharu Matsushita | MP Motorsport |
18 | Pedro Piquet | Charouz Racing System |
19 | Louis Deletraz | Charouz Racing System |
20 | Guilherme Samaia | Campos Racing |
21 | Giuliano Alesi | BWT HWA RACELAB |
– | Artjom Markelov | BWT HWA RACELAB |
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj košta, vrijeme košta, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez pomoći naših čitatelja - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Na primjeru Charlesa Leclerca i njegovog Ferrarija možemo jasno očitati što vozač vidi na ekranu svog volana Primjer ekrana na F1 volanu 1) Prethodni krug U gornjem lijevom kutu vidi se vrijeme posljednjeg odvoženog kruga, u ovom slučaju je iznad dvije minute jer se radilo o izlaznom krugu u kvalifikacijama 2) Broj okretaja Nova generacija bolida Formule 1 ne postiže više od 15 tisuća okretaja u minuti, ali samo...
Iako više od polovice trenutnih vozača u Formuli 1 nije niti će tako skoro zagaziti u tridesete godine života, momčadi uvelike razmišljaju o mladim vozačima koji se tek razvijaju i probijaju kroz juniorske kategorije Ne samo da razmišljaju o njima, već ih imaju pod ugovorima i podupiru njihove karijere Razvijanje vlastitih mladih vozača u sklopu juniorskih akademija postalo je standard u suvremenoj F1 i zato danas gotovo sve...
Reakcije na komentar
Sviđa mi se
/Ne sviđa mi se
/Ne zelim brzati, no Roberta ocekujem ubrzo u Formuli 1. Ne mogu reci da sam detaljno pratio nize kategorije, no jos prosle sezone mi je “upao u oci” nakon dobrih rezultata iz Formule 3. Haas polako gubi strpljenje s Grosjeanom, Alfa Romeo vrlo vjerojatno ostaje bez Raikkonena u bliskoj buducnosti, a ovaj momak se cini kao odlicna zamjena. Naravno, sve ovisi o nastavku sezone u Formuli 2. Zasad mi je uvjerljiviji nego Schumacher koji pored toga vozi svoju drugu sezonu.
6
0
Reakcije na komentar
Sviđa mi se
/Ne sviđa mi se
/Za Švarcmana sam čuo da je razbucao konkurenciju i u mlađim uzrastima. Tko je gledao utrke F2, je li hype opravdan?
2
0
Reakcije na komentar
Sviđa mi se
/Ne sviđa mi se
/Po meni je apsolutno opravdan. Prošle sezone je u F3 uvjerljivo uzeo titulu, a konkurencija Daruvala, Armstrong, Lungaard, Vips itd.. Prvu utrku u F2 je stvarno odlično odvozio i poboljšavao se cijelo vrijeme, na kraju zavrsio P3. Sad je uzeo pobjedu pod jako nezgodnim uvjetima i vodi prvenstvo. A kao “rookie”… Ako još sutra odradi dobar posao preuzima kontrolu nad prvenstvom..
6
0
Reakcije na komentar
Sviđa mi se
/Ne sviđa mi se
/Gledao sam ga kao rookiea u F3 i na kraju sezone je bio možda i najbrži na gridu. Definitivno hype opravdan.
0
0