Izdvojeno

Odgođen početak kvalifikacija za VN Štajerske

Piše: Luka Jurić

Prije 2 godina, 13 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Iako je Q1 trebao započeti bez problema, kiša je ponovno počela padati pa je početak Q1 odgođen.

Trkaća kontrola je objavila kako će izdati upozorenje za početak Q1 deset minuta unaprijed. S izdanjem te vijesti, dobar dio vozača izašao je iz bolida.

U 15:05 Ted Kravitz je na službenom prijenosu rekao kako se prestanak kiše očekuje za 20 minuta, stoga, preostaje nam vidjeti kako će se situacija razvijati.

UPDATE: U 15:18 McLarenov šef Zak Brown navodi kako je kiša počela još jače padati, a da bi se, prema njihovom radaru, trebala smiriti za 30 minuta.

UPDATE 2: U 15:36, trkaća kontrola donosi odluku kako Q1 počinje za 10 minuta! Kvalifikacije će se ipak održati danas!

Komentiraj

13 komentara

  1. Ma daj, ponašaju se kao da je u pitanju tajfun 5. kategorije, a ne obična kiša. Stvarno su počeli pretjerivati s tim glupostima, još malo pa će postati kao Amerikanci i na najmanju kap kiše odgoditi sve na barem mjesec dana za svaki slučaj.



    11

    3
  2. Kimi Raikkonen
    zoka Prikaži

    Sreca pa ne voze Sena ili Sumaher, bas bi ostali upamceni kao rainmasteri ?



    13

    2
  3. Kimi Raikkonen
    zoka Prikaži

    Kako moto gp vozi po kisi?



    6

    0
  4. I onda uspoređivati ove vozače s nekim iz prošlih vremenima?
    Još malo utrke će se održavati samo ako je vlažnost zraka do 30% i temperatura između 18 i 28°C



    7

    2
  5. Michael Schumacher
    Valentin17 Prikaži

    Puno elektronike je tu, a elektronika baš ne voli vodu. :D



    1

    1
  6. Ayrton Senna
    Lakinen Prikaži

    Kriminal je sta celnici rade od F1,jos malo idu zatvorske kazne za kontakt,i 30% zena na gridu,kisne gume su ocito za ukras,cemu sluze!?



    5

    1
  7. Sta li bi rekao Sena ili Lauda na ovo otezanje kao da voze bolide od secera pa da se istope. Nema ova danasnja formula je uzas



    1

    4
  8. Kisne gume su problematicne. Cini mi se da je Kimmi prosle godine bas govorio da je problem kontrola bolida, odnosno nedostatak iste. Pirelli usrao s gumama, pa to ti je.



    2

    0
  9. Fernando Alonso 14
    alonso05espana Prikaži

    Evo krećemo ?. Mislim da je veći problem u Pirelli wet gumama koje nisu dovoljno dobre nego u vozačima.



    1

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj košta, vrijeme košta, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez pomoći naših čitatelja - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Što sve vozač vidi na ekranu volana

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Na primjeru Charlesa Leclerca i njegovog Ferrarija možemo jasno očitati što vozač vidi na ekranu svog volana Primjer ekrana na F1 volanu 1) Prethodni krug U gornjem lijevom kutu vidi se vrijeme posljednjeg odvoženog kruga, u ovom slučaju je iznad dvije minute jer se radilo o izlaznom krugu u kvalifikacijama 2) Broj okretaja Nova generacija bolida Formule 1 ne postiže više od 15 tisuća okretaja u minuti, ali samo...

Pogled u budućnost – 1. dio: Mercedes i Red Bull

Lociranje // Lovro Andraka

Iako više od polovice trenutnih vozača u Formuli 1 nije niti će tako skoro zagaziti u tridesete godine života, momčadi uvelike razmišljaju o mladim vozačima koji se tek razvijaju i probijaju kroz juniorske kategorije Ne samo da razmišljaju o njima, već ih imaju pod ugovorima i podupiru njihove karijere Razvijanje vlastitih mladih vozača u sklopu juniorskih akademija postalo je standard u suvremenoj F1 i zato danas gotovo sve...

Još kolumni