Izdvojeno

Kvalifikacije danas moguće, ali izglednije sutra

Piše: Lovro Andraka

Prije 2 godina, 12 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Manje od pola sata ostalo je do planiranog početka kvalifikacija za VN Štajerske. Dobra vijest je da kiša trenutno ne pada i staza se suši, ali prognoza najavljuje još kiše, stoga početak nije siguran.

Ranije održana F3 utrka je prekinuta, a treći slobodni trening za F1 je otkazan nakon što je prvotno samo odgođen.

“Prolazi velika fronta, kreće se sporo, ali predvidljivo. Postoji šansa da ćemo na kraju dana imati nešto akcije, ali sutra svakako izgleda dobro”, rekao je sportski direktor F1 Ross Brawn.

Kvalifikacije će se pokušati održati u 15 sati, no morat ćemo biti spremni na odgode:

“Pričekat ćemo kvalifikacije u zakazanom terminu u 15 sati i evaluirati vremenske uvjete u tom trenutku”, rekao je trkaći direktor Michael Masi.

“Ako će vremenski uvjeti biti slični trenutnima [potopu tijekom FP3], odgodit ćemo početak kvalifikacija i nastaviti s evaluacijom kako vrijeme bude prolazilo.”

Kvalifikacije bi se sutra održale u 10 sati, stoga bi sprint utrka Formule 2 mogla biti otkazana, a bude li i danas previše odgoda, F2 bi mogla ostati bez ijedne utrke.

“Imamo raspored za sutra prema kojem bismo izgubili sprint utrku Formule 2 i utrku Porsche [Supercupa]”, rekao je Brawn.

“Mislimo da možemo sve ugurati sutra, stoga će kvalifikacije biti ujutro.”

“Ako ne uspijemo u tome, onda će, kao što znate, vremena s drugog treninga postati relevantna, no nadam se da to nećemo trebati.”

“Mislim da ćemo imati kvalifikacije ujutro.”

Komentiraj

12 komentara

  1. Ayrton Senna
    Lakinen Prikaži

    Dajte ljudi pa jesu li ovo najbolji vozaci na svijetu ili manekeni,u kakvim se sve uvjetima ranije vozilo,na kisi najbolji dolaze do izrazaja!ovo su moderni gladijatori!



    11

    4
  2. Narain Karthikeyan
    Narain Karthikeyan Prikaži

    Cem sluze kisne gume? Jel zna netko?



    5

    1
    • Prilično jako pada,50-ak km sam od Spielberga.Pada od jutros i neće prestat do večera rekli na radiju,a sad kako njima radar pokaže možda bolje nego ovima na nacionalnom radiju



      2

      0
  3. Ferrari
    dAr1o77 Prikaži

    Zna li neko sta je sa pijenosom na areni 2 jer ovo je smijesno?



    1

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj košta, vrijeme košta, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez pomoći naših čitatelja - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Što sve vozač vidi na ekranu volana

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Na primjeru Charlesa Leclerca i njegovog Ferrarija možemo jasno očitati što vozač vidi na ekranu svog volana Primjer ekrana na F1 volanu 1) Prethodni krug U gornjem lijevom kutu vidi se vrijeme posljednjeg odvoženog kruga, u ovom slučaju je iznad dvije minute jer se radilo o izlaznom krugu u kvalifikacijama 2) Broj okretaja Nova generacija bolida Formule 1 ne postiže više od 15 tisuća okretaja u minuti, ali samo...

Pogled u budućnost – 1. dio: Mercedes i Red Bull

Lociranje // Lovro Andraka

Iako više od polovice trenutnih vozača u Formuli 1 nije niti će tako skoro zagaziti u tridesete godine života, momčadi uvelike razmišljaju o mladim vozačima koji se tek razvijaju i probijaju kroz juniorske kategorije Ne samo da razmišljaju o njima, već ih imaju pod ugovorima i podupiru njihove karijere Razvijanje vlastitih mladih vozača u sklopu juniorskih akademija postalo je standard u suvremenoj F1 i zato danas gotovo sve...

Još kolumni