Izdvojeno

Seidl: Sudar vozača bih shvatio kao napad na McLaren i sebe

Piše: Luka Kolak

Prije 2 godina, 5 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Andreas Seidl je jasno dao do znanja kako bi, sudar između Carlosa Sainza i Landa Norrisa, utjecao na McLaren i njega samog.

McLaren je ostvario sjajan rezultat na otvaranju sezone u Austriji osvajanjem treće pozicije s Norrisom, kojemu je to ujedno bio i prvi podij u karijeri, te s petom pozicijom Sainza.

No, u utrci smo vidjeli sjajnu borbu McLarenovog dvojca na stazi u završnici utrke gdje je Španjolac imao par napada, no Norris je uspio odbiti da bi, naposljetku, uspio prijeći i Sergija Pereza.

Seidl je rekao da su bili vozači upoznati s pravilima, ali da im se dopustilo da se slobodno utrkuju. No, da je bilo potrebno, momčad bi napravila zamjenu pozicija na stazi, kao što smo svjedočili na VN Brazila.

“Dopustili smo im da se slobodno utrkuju. Ne miješamo se kao momčad sve dok ne postoji opravdan razlog za to, kao što su različite strategije ili različite performanse bolida.”

“Mislim da je to važno, pogotovo na početku sezone, jer tako dobivaš maksimum od oba vozača.”

“Znam da, ako im dopustite da se slobodno utrkuju, do kontakta ne bi trebalo doći. Imam puno povjerenja u dečke.”

“Naravno, nisam naivan, može se dogoditi. Ako pogledamo unazad 30 godina, svaki put kada je bilo dopušteno utrkivanje, to je završilo sa sudarom. Nadam se da se to neće kod nas dogoditi.”

No, ako bi došlo do toga, Seidl je izjavio kako bi to shvatio kao napad na McLaren i samog sebe.

“Vozači znaju biti jako kompetitivni te je jasno kako imaju veliki ego. To je jedan od razloga zašto su toliko daleko dogurali u svojoj karijeri.”

“Ne smijemo zaboraviti da, kada napuste garažu, ovi dečki stavljaju svoje živote na kocku. Morate im dopustiti da naprave greške, inače, ne mogu gurati do krajnjih granica.”

“U istom trenutku, mora biti jasno kako smo mi ovdje zbog McLarena i momčadi.

“Čim bi jedan vozač počeo stavljati svoj ego ispred momčadi, to bi shvatio kao napad na mene.”

Andreas Seidl, šef F1 momčadi McLarena

Komentiraj

5 komentara

  1. James Hunt
    herr_Mihael Prikaži

    Odličan mindset. Binotto bi mogao nešto naučiti.



    11

    0
    • Ayrton Senna
      LR7 Prikaži

      Al pazi svaki put iznova u ovakvim situacijama treba sve ove riječi ponovit kako bi se moglo uopće započet komentirat svaki novi unutar momčadski sudar.Potpuno drugačiji su stavovi dvaju ekipa gdje svak brani svoje stavove al kod jedne momčadi se treba jasno znat.Bravo Seidl,bravo McLaren koji itekako kuži da su zlatna vremena daleko iza njih u da u ovom come backu treba znat tko i kako itd..



      7

      0
      • Kimi Raikkonen 7
        Kos Prikaži

        Baš to. Slažem se sa oba dva komentara. Još bi samo dodao nešto što sam davno napisao a to je da mi se sviđa kako se McLaren posložio i da se polako ali sigurno vraća di mu je mjesto. A to je sami vrh F1. Kada bi se samo još iz Ferraria pokrenuli prema uzlaznoj putanji to bi bilo fenomenalno za cijelu F1.



        4

        0
  2. Bernie Ecclestone
    Comi_mcree Prikaži

    Jedan od boljih intervjua koje sam procitao u vezi f1 ?



    4

    0
  3. Prijatna atmosfera u meklarenu. Izjava na mestu!!!


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj košta, vrijeme košta, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez pomoći naših čitatelja - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Što sve vozač vidi na ekranu volana

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Na primjeru Charlesa Leclerca i njegovog Ferrarija možemo jasno očitati što vozač vidi na ekranu svog volana Primjer ekrana na F1 volanu 1) Prethodni krug U gornjem lijevom kutu vidi se vrijeme posljednjeg odvoženog kruga, u ovom slučaju je iznad dvije minute jer se radilo o izlaznom krugu u kvalifikacijama 2) Broj okretaja Nova generacija bolida Formule 1 ne postiže više od 15 tisuća okretaja u minuti, ali samo...

Pogled u budućnost – 1. dio: Mercedes i Red Bull

Lociranje // Lovro Andraka

Iako više od polovice trenutnih vozača u Formuli 1 nije niti će tako skoro zagaziti u tridesete godine života, momčadi uvelike razmišljaju o mladim vozačima koji se tek razvijaju i probijaju kroz juniorske kategorije Ne samo da razmišljaju o njima, već ih imaju pod ugovorima i podupiru njihove karijere Razvijanje vlastitih mladih vozača u sklopu juniorskih akademija postalo je standard u suvremenoj F1 i zato danas gotovo sve...

Još kolumni