Formula 2

Yuki Tsunoda najbrži u drugim kvalifikacijama F2 sezone

Piše: Lovro Andraka

Prije 2 godina, 1 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Red Bullov i Hondin junior Yuki Tsunoda bio je najbrži u drugim ovosezonskim kvalifikacijama Formule 2 održanim na austrijskom Red Bull Ringu.

UNI-Virtuosijev dvojac ponovo je bio sjajan – s manje od desetinke zaostatka drugo i treće mjesto zauzeli su najbrži iz prošlotjednih kvalifikacija Guanyu Zhou i pobjednik glavne utrke Callum Ilott.

Japanac je bio najbrži i na današnjem slobodnom treningu, a u kvalifikacijama ga je tek na trenutak s vrha skinuo Zhou, nakon čega je debitant ekspresno uzvratio novim najbržim krugom. Prošlog tjedna kvalificirao se tek na 12. mjesto, a u utrkama nije uspio do bodova, stoga su mu četiri boda za pole position prvi ove sezone.

Zhou je pretposljednjem brzom krugu imao ljubičasti prvi sektor, no u trećem zavoju zasmetao mu je Mick Schumacher, stoga bi Nijemac mogao dobiti kaznu zbog usporavanja. Premin vozač započeo je vikend izlijetanjem na treningu, a kvalifikacije je završio kao deveti.

Četvrto mjesto pripalo je Luci Ghiottu, dok je peti završio Jack Aitken koji je jutros vozio na prvom slobodnom treningu Formule 1 za Williams.

Nakon njih su se poredala trojica debitanata, Robert Švarcman, Jehan Daruvala i Christian Lundgaard. Deveti je završio već spomenuti Schumacher, a deseti pobjednik prošlotjedne sprint utrke Felipe Drugovich.

Charouzovi vozači Pedro Piquet i Louis Deletraz kvalificirali su se na 17. i 18., no obojica će pasti za jedno mjesto zbog kazne s treninga – momčad ih je iz F2 paddocka do garaža poslala na kišnim gumama, što nije u skladu s pravilima.

Ne bude li problema s vremenskim uvjetima, glavna utrka počet će sutra u 16:45, a sprint utrka u nedjelju u 11:10.

Rezultati kvalifikacija

Vozač Momčad Zaostatak
1 Yuki Tsunoda Carlin 1m14.803s
2 Guanyu Zhou UNI-Virtuosi 0.038s
3 Callum Ilott UNI-Virtuosi 0.085s
4 Luca Ghiotto Hitech Grand Prix 0.171s
5 Jack Aitken Campos Racing 0.173s
6 Robert Švarcman Prema Racing 0.175s
7 Jehan Daruvala Carlin 0.260s
8 Christian Lundgaard ART Grand Prix 0.296s
9 Mick Schumacher Prema Racing 0.338s
10 Felipe Drugovich MP Motorsport 0.386s
11 Marino Sato Trident 0.427s
12 Marcus Armstrong ART Grand Prix 0.462s
13 Roy Nissany Trident 0.471s
14 Nobuharu Matsushita MP Motorsport 0.501s
15 Dan Ticktum DAMS 0.502s
16 Sean Gelael DAMS 0.529s
17 Pedro Piquet* Charouz Racing System 0.596s
18 Louis Deletraz* Charouz Racing System 0.687s
19 Nikita Mazepin Hitech Grand Prix 0.725s
20 Artjom Markelov BWT HWA RACELAB 0.878s
21 Giuliano Alesi BWT HWA RACELAB 0.918s
22 Guilherme Samaia Campos Racing 1.484s

Konačni poredak Formule 2 2020.

Komentiraj

1 komentar

  1. to mali!!!
    nisam ovo očekivao po njegovim rezultatima iz prošle godine.



    1

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj košta, vrijeme košta, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez pomoći naših čitatelja - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Što sve vozač vidi na ekranu volana

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Na primjeru Charlesa Leclerca i njegovog Ferrarija možemo jasno očitati što vozač vidi na ekranu svog volana Primjer ekrana na F1 volanu 1) Prethodni krug U gornjem lijevom kutu vidi se vrijeme posljednjeg odvoženog kruga, u ovom slučaju je iznad dvije minute jer se radilo o izlaznom krugu u kvalifikacijama 2) Broj okretaja Nova generacija bolida Formule 1 ne postiže više od 15 tisuća okretaja u minuti, ali samo...

Pogled u budućnost – 1. dio: Mercedes i Red Bull

Lociranje // Lovro Andraka

Iako više od polovice trenutnih vozača u Formuli 1 nije niti će tako skoro zagaziti u tridesete godine života, momčadi uvelike razmišljaju o mladim vozačima koji se tek razvijaju i probijaju kroz juniorske kategorije Ne samo da razmišljaju o njima, već ih imaju pod ugovorima i podupiru njihove karijere Razvijanje vlastitih mladih vozača u sklopu juniorskih akademija postalo je standard u suvremenoj F1 i zato danas gotovo sve...

Još kolumni