Izdvojeno

Mugello spreman za F1 u rujnu, utrke na američkim kontinetima upitne, u Sočiju mogući gledatelji

Piše: Luka Kolak

Prije 2 godina, 7 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Mugello, staza koja je u vlasništvu Ferrarija, mogla bi postati prva nova utrka koja će biti ubačena u revidirani F1 kalendar.

Kako se saznaje, utrka bi trebala biti održana nakon utrka u Spa i Monzi. Isto tako, staza u Sočiju se priprema za F1 utrku, koja bi trebala biti 27. rujna, a organizatori su već krenuli s oglašavanjem karata. Utrka u Rusiji bi tako mogla biti među prvima na kojima će gledateljima biti dozvoljen ulaz.

Međutim, najizglednije je kako nećemo gledati utrku u Kanadi ove sezone, ponajprije zbog vremenskih razloga koji su davali priliku jedino da se utrka održi u listopadu. Umjesto Kanade, staza Portimao u Portugalu je najizgledniji kandidat za to mjesto.

Nadalje, Kina i Vijetnam bi trebali dobiti svoje termine krajem listopada. Organizatori u Vijetnamu su bili spremni za odgodu svoje prve utrke za 2021., no zbog snažne podrške državne vlade, utrka je opet u igri. S druge strane, utrka u Kini i nije toliko izvjesna zbog objave ministarstva sporta gdje su obznanili da, “u principu”, neće biti većih sportskih događanja, osim nastavka priprema za Zimske olimpijske igre u Pekingu 2022.

Dok se polako popunjava raspored za rujan i listopad, ostaje nam za vidjeti onaj zimski dio sezone. Amerika, Meksiko i Brazil i dalje stoje, ali su sve tri utrke pod upitnikom, a ako i Kanada otpadne, postoji mogućnost kako ove sezone nećemo gledati niti jednu F1 utrku na oba američka kontinenta.

Plan je završiti sezonu dvjema utrkama u Bahreinu te završnom utrkom u Abu Dhabiju, zaključno s datumom 13. prosinca.

Imola i Hockenheim su i dalje u rezervi kao staze koje bi popunile eventualne rupe u kalendaru.

Komentiraj

7 komentara

  1. Jenson Button
    Lotus Prikaži

    FIA-in najveći problem je smisliti ime za tri talijansje utrke


    0

    0
  2. UUuuu …ovo postaje već i opojno…

    Karma nam vrača malo pomalo & sve više i više sve što nam je ova protekla praznina bez utrka oduzela :klanjam:


    0

    0
  3. Michael Schumacher
    Valentin17 Prikaži

    Koje bi to veselje bilo da vidim Imolu nakon toliko godina. :D



    3

    0
  4. od svih utrka biti će dopušteno gledati VN Rusije. Ironično.


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj košta, vrijeme košta, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez pomoći naših čitatelja - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Što sve vozač vidi na ekranu volana

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Na primjeru Charlesa Leclerca i njegovog Ferrarija možemo jasno očitati što vozač vidi na ekranu svog volana Primjer ekrana na F1 volanu 1) Prethodni krug U gornjem lijevom kutu vidi se vrijeme posljednjeg odvoženog kruga, u ovom slučaju je iznad dvije minute jer se radilo o izlaznom krugu u kvalifikacijama 2) Broj okretaja Nova generacija bolida Formule 1 ne postiže više od 15 tisuća okretaja u minuti, ali samo...

Pogled u budućnost – 1. dio: Mercedes i Red Bull

Lociranje // Lovro Andraka

Iako više od polovice trenutnih vozača u Formuli 1 nije niti će tako skoro zagaziti u tridesete godine života, momčadi uvelike razmišljaju o mladim vozačima koji se tek razvijaju i probijaju kroz juniorske kategorije Ne samo da razmišljaju o njima, već ih imaju pod ugovorima i podupiru njihove karijere Razvijanje vlastitih mladih vozača u sklopu juniorskih akademija postalo je standard u suvremenoj F1 i zato danas gotovo sve...

Još kolumni