Izdvojeno

Robert Kubica će na prvom slobodnom treningu voziti za Alfu Romeo

Piše: Luka Kolak

Prije 2 godina, 5 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Alfa Romeo je potvrdila kako će na prvom slobodnom treningu u petak na VN Štajerske nastupiti Robert Kubica.

Kubica će sjesti u Giovinazzijev bolid, a zavidan rezultat je postigao već u C39 na predsezonskim testiranjima kada je ostvario najbrže vrijeme četvrtog dana testiranja.

Poljak se prošle sezone vratio na velika vrata u F1, vozeći za momčad Williamsa. No, zbog loših rezultata i određenih nesuglasica, koje je Kubica imao s vodstvom momčadi, raskinuo je suradnju s momčadi te se nedugo zatim priključio talijanskoj momčadi kao rezervni vozač.

“Radujem se povratku u akciju nakon dugog prekida koji je zadesio motosport.”

“Moj cilj je, kao i obično, da pružim što je više moguće podataka i povratnih informacija našim inženjerima iz kokpita.”

Robert Kubica

Kubica je, do sada, samo jednom vozio na Red Bull Ringu i to prošle sezone s Williamsom jer od 2006. do 2010., kada je Poljak vozio za BMW Sauber, staza nije bila dio F1 kalendara.

Tako se pridružio Jack Aitkenu koji će voziti upravo bolid njegove bivše momčadi u petak na treningu.

Komentiraj

5 komentara

  1. Nek se kimi umirovi (nažalost mislim da mu je pomalo i vrijeme), i nek sljedeće sezone Kubica dobije još jednu šansu u Alfi. Šteta što je imao te nesreće, mislim da bi sada imali sasvim drugačije F1 prvake da je on vozio svih ovih godina….



    2

    7
    • Dan Gurney
      Crash Donator Prikaži

      Zestoko.. Kubica bi ima problema da dovede Mercedes u bodove iz vikenda u vikend..
      Doduse, slazem se za Kimija…



      2

      8
      • Kimi Raikkonen 7
        Kos Prikaži

        Zašto mi vas dvojica terate Ice Cold Kimija u penziju. Pa da je i zadnji na gridu ( a nije ) čiji bi team radio slušali ako ne njegov ?.



        8

        0
        • Dan Gurney
          Crash Donator Prikaži

          Hehe..
          Vozit ce on dok god se njemu vozi osim ako vas ne bude kriminalan u sto sumnjam.. ?



          2

          1
        • Blue Flag
          dFixxx3r Prikaži

          zasto kimi u penziju kad nabija rogove onom talijanu A.G., nek on ide ća



          2

          0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj košta, vrijeme košta, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez pomoći naših čitatelja - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Što sve vozač vidi na ekranu volana

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Na primjeru Charlesa Leclerca i njegovog Ferrarija možemo jasno očitati što vozač vidi na ekranu svog volana Primjer ekrana na F1 volanu 1) Prethodni krug U gornjem lijevom kutu vidi se vrijeme posljednjeg odvoženog kruga, u ovom slučaju je iznad dvije minute jer se radilo o izlaznom krugu u kvalifikacijama 2) Broj okretaja Nova generacija bolida Formule 1 ne postiže više od 15 tisuća okretaja u minuti, ali samo...

Pogled u budućnost – 1. dio: Mercedes i Red Bull

Lociranje // Lovro Andraka

Iako više od polovice trenutnih vozača u Formuli 1 nije niti će tako skoro zagaziti u tridesete godine života, momčadi uvelike razmišljaju o mladim vozačima koji se tek razvijaju i probijaju kroz juniorske kategorije Ne samo da razmišljaju o njima, već ih imaju pod ugovorima i podupiru njihove karijere Razvijanje vlastitih mladih vozača u sklopu juniorskih akademija postalo je standard u suvremenoj F1 i zato danas gotovo sve...

Još kolumni