Izdvojeno

Hamilton na VN Austrije srušio vlastiti rekord u osvajanju bodova, ali i preuzeo vodstvo u kaznenim bodovima

Piše: Lovro Andraka

Prije 2 godina, 13 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Branitelj naslova Lewis Hamilton nije na najbolji mogući način započeo novu sezonu – srušio je svoj rekord u broju uzastopnih utrka u bodovima, ali ne baš idealnom pozicijom, a uspio je i preuzeti vodstvo po broju kaznenih bodova.

Hamilton je od VN Japana 2016. do VN Francuske 2018. postavio novi rekord u uzastopnim utrkama završenim u bodovima s njih 33. Dotad je rekord držao Kimi Raikkonen s 27 između VN Bahreina 2012. i VN Mađarske 2013.

Hamiltonov rekordni niz prekinulo je odustajanje na VN Austrije 2018., a već na idućoj VN Francuske započet je trenutni niz koji nakon prošlog vikenda i njegovog četvrtog mjesta na VN Austrije broji 34 utrke.

Međutim, Hamiltonu prošli vikend neće ostati u dobrom sjećanju, ne samo zbog lošeg plasmana, već i zbog kazni koje je uspio skupiti.

Ignoriranje žutih zastava u kvalifikacijama koje mu je u zadnji čas donijelo tri mjesta kazne na gridu donijelo mu je i dva kaznena boda.

Isti broj kaznenih bodova dobio je i za incident s Alexom Albonom za koji je u utrci kažnjen s 5 sekundi koje su ga u konačnici koštale plasmana na podij.

Britanac sada ima ukupno 7 kaznenih bodova, najviše od svih vozača, a prvi bod briše mu se uoči VN Velike Britanije. Nakon toga neće izgubiti nijedan kazneni bod sve do studenog, stoga će u gustom rasporedu kakav F1 trenutno ima morati pripaziti da mu se ovakvi vikendi ne ponavljaju – 12 kaznenih bodova donosi zabranu nastupa na jednoj utrci.

Vozači s kaznenim bodovima

1Lewis Hamilton7
2Sebastian Vettel5
3Daniil Kvjat3
4Charles Leclerc2
5Max Verstappen2
6Daniel Ricciardo2
7Lance Stroll2
8Kimi Raikkonen2
9Alexander Albon1
10Kevin Magnussen1
11Antonio Giovinazzi1

Komentiraj

13 komentara

  1. Lewis Hamilton 44
    NRteamLH44 Prikaži

    Sve super. Odlican clanak.

    Zanima me kada ce biti clanak o padu performansi za skoro 1s u odnosu na proslu godinu kod svih korisnika Ferrari motora,nakon “dogovora” sa FIA-om ?



    10

    17
    • Nećeš taj film gledat, samo će pokupit hrpu TD na ovaj komentar



      5

      4
    • Max Verstappen 1
      Multi 21 Prikaži

      O tome nitko ne zna ništa nažalost.



      4

      2
    • F1puls Portal
      Ante Vetma glavni urednik Prikaži

      Napiši slobodno i pošalji na [email protected] :thumbs:



      10

      0
      • Lewis Hamilton 44
        NRteamLH44 Prikaži

        Hvala Vam na ponudi! Moj komentar nazalost nije bio aplikacija za posao, nego pitanje upuceno onima koji se tim ovde bave. Na sta ni nisam dobio odgovor. Lp



        3

        12
        • F1puls Portal
          Ante Vetma glavni urednik Prikaži

          Ponuda je bila figurativna. Ali evo i doslovno – s obzirom da na portalu novinari volontiraju smatram da je prilično bezobrazno da netko tko u sadržaju uživa besplatno bilo što dodatno traži od njih. Kritike na napisano su u redu, štoviše, uvijek poželjne i svaki novinar ih pročita i uzme u obzir. Zahtjevi ne dolaze u obzir.

          To je sve što se ove teme tiče.



          25

          2
        • Lewis Hamilton 44
          NRteamLH44 Prikaži

          Moje pitanje je takodje bilo figurativno, Ali evo i doslovno – Zasto se na sajtu posvecuje velika paznja stvarima koji idu u prilog diskreditovanja Hamiltona i Mercedesa,a kada se tako nesto slicno desava u taboru Ferrarija onda se o tome suti? Mnogo puta smo mogli citati clanke koji se bave objasnjenjem ili pitanjem kako rade Mercedesove inovacije,jesu li legalne ili ne? A sada o Ferrarijevom motoru ni rijeci. S obzirom da je potencijalna manipulacija cijelom PU daleko veca vijest od uvodjenja DAS sistema,Hamiltonovih kaznenih poena itd … cudi me da je takvo nesto ostalo ne pomenuto.

          Ovo je upravo jedna kritika za koju ste napisali da je uvijek pozeljna,a ne bezobrazni zahtjev kako ga zelite prikazati. Svakome je jasno u kojem kontekstu je moje pitanje bilo postavljeno.



          5

          18
        • F1puls Portal
          Ante Vetma glavni urednik Prikaži

          Zasto se na sajtu posvecuje velika paznja stvarima koji idu u prilog diskreditovanja Hamiltona i Mercedesa,a kada se tako nesto slicno desava u taboru Ferrarija onda se o tome suti?

          A zašto ti nedostaju članci o Ferrarijevoj snazi motora, a recimo nisi se sjetio pitati gdje su članci o dimu iz bolida Racing Pointa, Mercedesa i Williamsa ovog vikenda? Šuti se o jednom i drugom iz istog razloga – nitko nema ništa pametno ni stručno za napisati. Ta ideja da će nas 10 namjerno koordinirano pisati o nečemu, a prešutjeti nešto drugo – to je toliko djetinjasto da uopće ne znam kako objasniti da nema uporište. Evo ja svakog tjedna ekipi u grupu pišem podobne i nepodobne teme, objasnim im o čemu ne smiju pisati i za koje ekipe i vozače se smije navijati i kako to sublimalno provlačiti kroz tekstove. Otkrio si nas.

          I dalje stoji isto, ako ti nedostaju neki tekstovi ovdje – slobodan si potražiti bolje materijale negdje drugdje ili si slobodan sam nešto pridonijeti. Ne mislim pridonijeti u smislu tražiti kruha preko pogače nego zaista pridonijeti.



          15

          2
        • Lewis Hamilton 44
          NRteamLH44 Prikaži

          Nisam pitao za dim iz Mercedesovih motora,jer tamo gdje se dimilo,ti momci su i odustali sa trke,sto je ocigledan problem sa motorom. Ali da neko izgubi performanse nakon intervencije FIA-e u odnosu na prosle godine je jako sumnjivo.

          Ali u redu,dobio sam Vas odgovor na pitanje. Ja sam prvi koji je uvijek pisao da ste najbolji sajt za F1 na balkanu, i ja sam sada taj koji je napisao kritiku. Konstruktivnu kritiku kao podsjetnik na to da ovde ima i drugih navijaca sem Ferrarijevih.



          5

          9
        • Fernando Alonso
          Alen Šmit Prikaži

          Jao jao, kakva rasprava i zašto impliciraš na neke bespotrebne stvari. Dođi na forum da se zabaviš malo, da malo razgovaramo o istini. Zato služi forum, otvorene diskusije o svemu. Ovo je deo portala koji se bavi vestima i koji objavljuje sve što je potkrepljeno zvaničnim objavama, nije kolumna u kojima svako donosi svoje stavove.

          I šta ti nije jasno, F1PulsMedija je pisao o DAS pošto imamo dokaze o tome da je Mercedes to razvijao dve godine, počev od 2018 i hteli su to implementirati u W10 ali FIA je to zabranila. I onda kada su malo bolje čitali pravila, Mercedes se još dogovarao s FIA i uspeli su unutar sive zone pravila stvoriti DAS koji je legalan zato što za taj sustav ne postoji pravilo jer je u sivoj zoni! RB je protestirao ali FIA je rekla da je sve legalno, od 2021 je to zabranjeno pošto FIA ne želi da iko ima takvu prednost jer samo Top3 ekipe to mogu realno napraviti da valja a ostali ne mogu pa bi bilo nefer prema sredini poretka a F1 želi budžetne kape i zbližavanje grida. Eto to je to glede DAS. Šta tu nije jasno. Sve je službeno potrkepljeno.

          Ali Ferrari je druga priča, oni su unutar sive zone pravila pronašli način na koji sagorevaju ulje koje služi za rashlađivanje turbo komponenti. Ovo nije službeno potvrđeno, ja mislim. Možda grešim, ali ta informacija je najbliža onom što bi možda mogla biti istina. A ovo ostalo je puko nagađanje. Dakle, F1 je donela ove godine dupli senzor koji detektuje šta sve prolazi kroz dovod goriva prema motoru i stoga nemoguće je prevariti senzor te paliti ulja iz bilokog izvora. Ferrariju je pretilo da im se poništi 2019 sezona ali taj dogovor je sprečio to. Ko zna šta taj dogovor znači, ali videli smo ove godine da nisu toliko jaki. Ferrarijeva priča je kompleksna jer nema dokaza za sve to, kod Mercedesovog DAS je sve manje više crno bjelo i od toga se može napisati legitimni članak.

          Ja više ne znam šta ti nije jasno, poštuj rad portala i novinara. Ugled su stekli pisavši legitimne članke koji nisu click bait, i tako ćese nastaviti. Sedni i uživaj, molim te.



          8

          0
        • Lewis Hamilton 44
          NRteamLH44 Prikaži

          Alen Smit , nije uopste neka teska rasprava,postavio sam pitanje,kroz par replika dobio i odgovor. Bez vrijedjanja,kulturno i civilizovano iznosenje misljenja.

          Ne znam zasto to toliko emotivno dozivljavas,zar je kritika postala toliko uvrijedljiva da je vecina smatra za napad na nekoga? Zar je toliki problem napisati nesto protiv Ferrarija.

          Tu smo svi zajedno,pisemo,druzimo se,iznosimo misljenja i stavove,zar to i ne cini sajt onime sto jeste? Sta bi sajt bio bez posjetioca i slobode govora?

          Sportski pozdrav



          1

          0
    • Fernando Alonso
      Alen Šmit Prikaži

      Zato što nema pokrepljivih dokaza za sve to, onda bi novinari samo predpostavljali i to bi im oštetilo rejting i ugled kad bi prava istina izašla na videlo. Ovde pričamo o ozbiljnim temama koje trebaju ozbiljan pristup.

      Za sada se navodna zna da su navodno sagorevali ulje za rashlađivanje turbo komponenti u samim cilindrima, ove godine uvedeni su novi dvostruki senzori pa se više ne može varati. A dogovor je bio vrlo verovatno oko toga da će Ferrari ćutati a da im FIA neće brisati bodove iz 2019.

      Ovo je sve bazirano na možda, vjerovatno i slično. Od toga se ne može praviti članak. Možda kolumna ali opet ne ne ne….



      9

      0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj košta, vrijeme košta, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez pomoći naših čitatelja - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Što sve vozač vidi na ekranu volana

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Na primjeru Charlesa Leclerca i njegovog Ferrarija možemo jasno očitati što vozač vidi na ekranu svog volana Primjer ekrana na F1 volanu 1) Prethodni krug U gornjem lijevom kutu vidi se vrijeme posljednjeg odvoženog kruga, u ovom slučaju je iznad dvije minute jer se radilo o izlaznom krugu u kvalifikacijama 2) Broj okretaja Nova generacija bolida Formule 1 ne postiže više od 15 tisuća okretaja u minuti, ali samo...

Pogled u budućnost – 1. dio: Mercedes i Red Bull

Lociranje // Lovro Andraka

Iako više od polovice trenutnih vozača u Formuli 1 nije niti će tako skoro zagaziti u tridesete godine života, momčadi uvelike razmišljaju o mladim vozačima koji se tek razvijaju i probijaju kroz juniorske kategorije Ne samo da razmišljaju o njima, već ih imaju pod ugovorima i podupiru njihove karijere Razvijanje vlastitih mladih vozača u sklopu juniorskih akademija postalo je standard u suvremenoj F1 i zato danas gotovo sve...

Još kolumni