Esport / Izdvojeno

Igor Filipić prvak F1 Adria lige

Piše: Marosh

Prije 3 godina, 0 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 5 minuta

Posljednja dva tjedna održane su utrke u F1 Adria ligi u kojoj su se riješila pitanja pobjednika iz obje divizije. Velike nagrade Singapura i Japana te Rusije i Italije pružile su prave male spektakle.

U Singapuru je ifilipic17 u Haasu odlučio startati sa začelja tako što nije nastupio u kvalifikacijama. Pole poziciju zauzeo je Not Dimitrije u Racing Pointu, tri desetinke brži od prvih pratitelja matije_24 u McLarenu i Williamsovog kovee.

Utrka je krenula kaotično jer već u prvih par zavoja došlo je do sudara između nekoliko vozača. Sigurnosno vozilo odmah je izašlo na stazu, a od njegovog izlaska najbolje su profitirali vozači na tvrdim gumama koji su startali iznad desetog mjesta. Na početku petog kruga Renaultov Shiljo se izvrtio na startnoj-ciljnoj ravnini, izgubivši nekoliko pozicija, čime je ostao bez prednjeg krila.

Od 7. do 17. kruga na stazu je triput izašlo sigurnosno vozilo pa u tom periodu nije bilo pretjerane akcije. Nekoliko vozača je odustalo, a u 14. krugu je HowToGetRight u Renault zakasnio na kočenju i udario u McLaren RoyalMare. Mikadin u Red Bullu nastradao je u tom udesu, pokušavajući obići spomenutu dvojicu vozača.

Potkraj utrke dogodio se fair play trenutak u kojem je glavni akter bio ifilipic17. Matija_24 bio je ispred Haasovog vozača, kada ga je internetska povezanost odlučila izbaciti iz igre. Par krugova kasnije vratio se u igru na drugom mjestu. Ifilipic17 je shvatio što se dogodilo i odlučio ga je sačekati te propustiti. Matija_24 tako je odnio pobjedu na Velikoj nagradi Singapura, no to mu nije bilo dovoljno da zadrži nadu u borbi za naslov prvaka.

Ifilipic17 drugim je mjestom osigurao prvu titulu F1 Adria ligi. Matija_24 je tako osigurao drugu poziciju, dok će se za treću boriti čak petero vozača. Najbrži krug utrke i titulu vozača dana dobio je ifilipic17, koji je s posljednjeg mjesta stigao na drugo.

Tjedan dana kasnije vozila se utrka na Suzuki. Ifilipic17 ponovo je startao sa začelja i odnio pobjedu u utrci. U kvalifikacijama se najbolje snašao matija_24, a iza njega su se smjestili Luka Djotunovic i lovropg.

Start utrke prošao je relativno dobro kroz prva dva zavoja. U S sekciji zavoja došlo je do izlijetanja nekoliko vozača, među kojima je bio ifilipic17, a bijeliluk je morao odustati. Na stazu je izašao Safety Car i nekolicina vozača ušla je u boks na promjenu guma. Nakon odlaska sigurnosnog vozila, dogodilo se nekoliko pretjecanja između vozača. Najviše se probijao ifilipic17 koji je jurio po stazi kako bi se dokopao prvog mjesta.

Izlazak drugog sigurnosnog vozila na stazu dogodio se polovicom utrke. Mnogi vozači imali problema kroz S sekciju zavoja, čime su se dogodila izlijetanja i odustajanja. Prilika je to bila za igrače da odu na promjenu guma, što su neki iskoristili. U 20. krugu Dux je kasno kočio u šikani i pogodio HowToGetRighta te RoyalMaru. Obojica su morala na promjenu prednjeg krila, što ih je udaljilo od bodova. Četvero vozača borilo se za posljednje mjesto na postolju, a na kraju je ono pripalo lovropgu koji se može zahvaliti mikadinovim prikupljenim kaznama na tom učinku.

Trojac na postolju bio je ifilipic17, matija_24 i lovropg. Nakon pregleda snimki, Dux je zaradio pet sekundi vremenske kazne zbog situacije u 20. krugu i omogućio RoyalMari da se vrati u bodove. Vozačem dana proglašen je ifilipic17 koji je ovog puta uspio slaviti na Velikoj nagradi Japana.

U ukupnom poretku ifilipic17 ima 286 bodova, 117 više od drugoplasiranog matije_24. Treće mjesto drži Rajkonen koji ima četiri boda više od prvog pratitelja Luke Djotunovica. Za petama su im kovee s 97, bijeliluk 83 i miljevic1 sa 74 boda. Red Bull u poretku konstruktora vodi, a na drugom mjestu je McLaren koji ima 54 boda manje. Velika bitka vodi se za treće mjesto, gdje ekipa Red Bulla trenutno izlazi kao pobjednik, ali četiri momčadi im dišu za vratom.

F2 divizija vozila je svoje utrke u Italiji i Rusiji. Velika nagrada Italije bila je promjenjivog vremena pa su vozači morali voziti na suhim i mokrim uvjetima. Tamo se najbolje snašao FrankyPi koji je slavio ispred Luke i Yode. Tjedan dana kasnije vozači su krenuli put Sochija, gdje su odvezli 11. utrku F2 divizije. Pobjedu je odnio Yoda, a iza njega su se smjestili Mario i HowToGetRight.

Zmajo, koji nije mogao nastupiti na posljednje dvije utrke, tako je osigurao titulu u F2 diviziji. Drugo mjesto i dalje je otvoreno te će posljednja utrka biti izrazito zanimljiva. Mario, FrankyPi i hbalent nalaze se unutar 22 boda razmaka. Što se tiče konstruktora, Red Bull i Alfa Romeo jedini su ostali u borbi za naslov. Zmajo i MarinCane ulaze u 12. utrku sezone s 41 bodom prednosti ispred DunkelSchwarza i hbalenta.

Večeras je na rasporedu Velika nagrada Meksika u F1 diviziji od 20:00 sati. U četvrtak će se voziti posljednja utrka F2 divizije na stazi u Abu Dhabiju. Obje će se moći pratiti na službenom Twitch kanalu F1 Adria lige: https://twitch.tv/F1adria.

Komentiraj

Trenutno nema komentara.
Budi prvi koji će napisati komentar!

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Poredak vozača: 5-1

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Pročitajte najprije:Poredak vozača: Pozicije 20-16Poredak vozača: Pozicije 15-11Poredak vozača: Pozicije 10-6 5 Lando Norris Kako je McLaren krenuo u sezonu bili smo prilično uvjereni da će ovo biti neobično loša godina za Landa Norrisa i Daniela Ricciarda Bahrein je bolje ne spominjati, a na drugoj utrci sezone, u Saudijskoj Arabiji, je zapeo u Q2 Cijele prošle sezone se nije dogodilo da na dva uzastopna GP vikenda ostane...

Još kolumni