Izdvojeno

Ferrari požurio s nadogradnjama, stižu već ovog vikenda

Piše: Ante Vetma

Prije 2 godina, 34 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Ferrari je već prije sezone pojasnio da ovaj bolid neće biti dovoljno dobar za borbu za vrh, te da će tek oko VN Mađarske donijeti drugu specifikaciju. Bez obzira na sjajan podij Charlesa Leclerca, u Ferrariju su svjesni da je to uz sjajnu vožnju ipak rezultat otpadanja jako puno vozača zbog problema s pouzdanošću ili zbog incidenata. Stoga je odlučeno da nadogradnje požure i pokušaju što više toga donijeti već ovog vikenda kad se vozi VN Štajerske.

“Nadamo se da ćemo stići odraditi posao do idućeg vikenda. Možda neće biti spremno sve što je planirano za VN Mađarske, ali budu barem neke komponente.”

U momčadi nisu sigurni da će to uspjeti u potpunosti izbrisati deficit od oko sekunde koliko su kasnili za Mercedesom na najkraćoj stazi u kalendaru, ali se nadaju da će dobiti barem nešto pozicija.

Također, postoji i ogroman benefit u činjenici da se vozi na istoj stazi pa će moći direktno usporediti stari i novi paket.

Ferrarijev direktor Louis Camilleri je naglasio da vjeruje u Mattiju Binotta, unatoč teškim vremenima u kojima su se našli:

“Znamo da imamo puno posla. Ovo nije pozicija na kojoj Ferrari treba biti i moramo odgovoriti istog trenutka.”

– Louis Camilleri

“Jasno je da se moramo poboljšati na svim frontama. Jedino rješenje je da reagiramo i zadovoljan sam što na svim razinama ekipe svi marljivo rade.”

“Ne radi se samo o jednokratnom ubrzavanju dovođenja nadogradnji nego o činjenici da se razvojni program mora ubrzati i za nadolazeće utrke. Ovo je odgovor ujedinjene ekipe koja je zavrnula rukave i uhvatila se u koštac s problemima bez plakanja o tome. Počinjemo novi ciklus s dugoročnim planom.”

“Bilo kakvo štucanje na putu neće omesti zacrtanu putanju i vjerujem da će Mattia i ekipa riješiti sve poteškoće.”

Komentiraj

34 komentara

  1. Ayrton Senna
    OffLiberyMedia Prikaži

    Sad kad budu isti i oplačem hahahaha



    19

    0
  2. Michael Schumacher
    HuMS32 Pretplatnik Prikaži

    Rjesavanje poteskoca krece odlaskom Binotta, do tada tapkanje u mraku.



    9

    1
  3. …da, jučer sam gledao jedne talijanske youtube medije pa su objavili da već ide novo prednje i stražnje krilo i podnica…ostalo mađarska…motor nisu bili sigurni hoće li već sada ili ne…



    7

    0
  4. O da ,ne sumnjam kako će od srijede do petka većinu problema riješiti . Ipak su to dva puna radna dana u Ausriji.
    Ma bi to i meni ulijeva povjerenje i wolf je pomalo zabrinut ovim razvojem događanja.



    3

    0
  5. Mick Schumacher 47
    senna66 Donator Prikaži
    x2

    Valjalo bi šefa zamijeniti, to bi bila najbolja nadogradnja.



    11

    0
  6. Sve nadogradnje koje su trebale doci u Madarskoj su vezane za aerodinamiku. To je potvrdio sam Binotto nakon utrke. Pokusao ga je Simon navuci da prica o PU, ali nije se dao omesti. Nekako sumnjam da ce sekundu zaostatka nadoknaditi aero nadogradnjama pogotovo na RB Ringu…



    7

    0
  7. Sebastian Vettel 5
    Vettel-Ferrari Donator Prikaži

    Ferrarijev direktor Louis Camilleri je naglasio da vjeruje u Mattiju Binotta

    Vjerujem da vjeruje kao što je SDP vjerovao da Bernardić može pobjediti na parlamentarnim izborima i postati premijer :chill:



    20

    1
  8. Mogao bi Ferrari izbit na čelo sredine poretka ako nadogradnje budu funkcionirale.



    22

    0
  9. Arrivabene vrati se, tada smo bar bili blizu i nije nas bilo sramota kao sada.



    9

    1
  10. Lance Stroll
    CaStroll Prikaži

    Realno gledajuči ovdje će ta nadogradnja imati mali učinak al će moći potvrditi brojeve iz zračnog tunela.Napravit će naravno i izravnu komparaciju sa prošlim.Iskreno nemam previše očekivanja od svega ovoga ,da možda će postat 3. momčad al dalje od toga neće ić.Ono što ne razumijem je njihova upornost u mijenjanju koncepta bolida svakih 6 mjeseci i mislim da je to glavni razlog svog ovog cirkusa.



    5

    0
  11. Lando Norris
    Zola Prikaži

    Ma da donesu 334 slepera novih preinaka nista im ne bi pomoglo.



    2

    2
  12. Sve će se drastično promijeniti sada. I Vettel i Leclerc će ispasti u Q2.



    7

    2
  13. Ferrari
    Fangio Prikaži

    Ioako su najavljivali za prvu utrku izmjenjeni bolid pa su na kraju odustali. Vjerujem da zapravo imaju spremne nadogradnje. Osim toga bar ce odmah moci vidjeti razliku jer se vozi na istoj stazi.



    1

    0
  14. Max Verstappen
    CroBottas Prikaži

    Msm da je ovakva razina lakrdije i neozbiljnosti nedopuštena za općenito (megamotosportski) brand, ime kao što je Ferrari. Sve nešto navrat na nos?! Što ako ne bude boljitka. Oće biti dostojnih koji će se ustat i reći ‘Ciao ragazzi’. Jesu svjesni da je njihov vozač bio 10. Od 11. Prošlu trku.
    Kakva šteta. Izgleda da će mclaren i rozi mercedes popraviti sezonu.



    5

    1
    • Lance Stroll
      CaStroll Prikaži

      Razina nesposobnosti je neoprostiva.Uspjeli su u godinu dana potrošiti +400M i usporiti bolid za 1sek.Da su došli sa bolidom sa kraja sezone i ovim motorom bili bi brži pola sekunde.Kako je to moguče?Pa likovi mijenjaju smjer razvoja na dnevnoj bazi ,skroz su se pogubili.Riješenje ? Nema ga ,oni su zapeli s ovom kantom 2 sezone.Najbolje što mogu napravit je boriti se za 3. eventualno 2. mjesto i to ako Leclerc vozi ko Fernando a limenke odustanu svaku treču.



      4

      1
      • Max Verstappen 1
        Multi 21 Prikaži

        Nisu oni potrošili puste pare i napravili sporiji bolid. Napravili su oni bolji i brži bolid, ali im se vratilo u glavu muljanje s motorom i gubitci su isključivo s time povezani.



        1

        3
  15. žal mi je šta početkom 80tih nije bilo interneta , kad je na čelu ferraria bija na enzo koji je timom “vlada” autokratski . baš me zanima bi li fanovi “pucali” po enzu ka danas po binottu ? jer npr 1986./87. ferrari pod vodstvom enza je sezonu završija na 4. mistu konstruktora , a najbolje plasirani vozač je bija plasiran na 5. mistu . znači “il Commendatore” sa toliko iskustva , utakmica u nogama ( 36+ sezona) je 1986./87. ima lošiji rezultat od mattie u njegovoj prvoj sezoni na čelu tima kad su završili 2. u konstruktorskom i 4. u vozačkom poredku . iako je tada enzo bija na kraju svog životnog puta , a s obzirom na njegovu autoritarnost vezanu uz upravljanje timom virujem da je “il Drake” ( još jedan nadimak enza ) do zadnjeg časa drža “uzde” tima u svojim rukama . već sam nekoliko puta napisa kako MB nije dizajnira ni lanjski ni ovogodišnji bolid , a čitajući komentare bi neko moga pomislit kako je on “katica za sve” . šta i kakav bi šef bija npr horner bez adriana , u svoje vrime briatore bez byrne – a ? volija bi npr upitat wolfa koliki je njegov doprinos dizajnu/aerodinamici mercedesa od 2014. na ovamo . uostalom , ne znam čemu se čudim ( ovoj “pucnjavi” ) kad su to radili i montezemolu koji je bija jedan od najuspješnijih likova na čelu ferraria u povijesti tima . zaziva se maurizio , a zašto ne npr domenicali koji je tim vodija uspješnije , sa puno više iskustva u moto sportu od maurizia ? jer nosi naočale kao i mattia ?



    15

    2
    • Da je bilo interneta u ono doba ne vidim razloga zašto fanovi nebi “pucali” po Enzu, ljudi su uvijek bili ljudi, a netko snosi odgovornost za cijeli tim bez obzira tko je zapravo kriv, a odgovornost uvijek nosi vođa, ako je pravi. Ali vjerovatno danas su ljudi još osjetljiviji na Ferrariev neuspjeh jer primaju najviše novaca sve ove godine…i ništa.



      2

      0
    • To da nema iskustva se vidi. Nitko s iskustvom ne bi stavio Leclerca kraj Vettela. Trebao je do kraja Vettelovog ugovora ostaviti Kimija i onda obojici reći doviđenja, ako ne bi osvojili naslov – a ne bi. Ovako je prošle godine napravio nered u kokošinjcu, a za vrlo sličan konačni rezultat kao s Kimijem.

      Također pristati na nagodbu s FIAom i promjenu motora može samo potpuna budala. Trebao ih je natjerati da dokažu. Ako ne mogu, žao mi je ali idemo dalje. Ovako je implicitno priznao krivicu, jer je pristao promijeniti dizajn motora koji se nije sviđao FIAi. Sad komotno može do 2025 prijeći u WEC jer u F1 ne bude ništa od rezultata do nove specke motora.



      2

      0
  16. Michael Schumacher
    Slavenowsky Donator Prikaži

    Pa ako budu donijeli komponente koje su kontali koristiti za Madjarsku onda cemo biti jos gori? Konfiguracija staza nisu ista, nama treba brzine! A sobzirom kako bolid plese, nama fali svega…



    3

    0
  17. u slucaju da budu bolji,sljedi kmecenje dvolicniog wolfa i balavog verstapena.i milion senzora.ma fia radi za mercedes,i coravom je to jasno



    2

    4
  18. Izgleda da moral šefa Mate baš i nije na nekoj razini ako mu head cheff mora davati izjave za medije.
    Ili možda čovjek zna što je sram pa nema obraza lagati medijima kako će sve srediti do Mađarske.



    3

    0
  19. Monisha Kaltenborn
    monkeyseat Prikaži

    Meni jednostavno nije jasno da svake godine imaju neka sranja/relacije/korelacije u i sa zračnim tunelom. Toliko vrhunskih inženjera, a svaki puta brojke nisu odgovarajuće. Koristio se i bivši Toyotin zračni tunel i opet kito mudić. Sad još i ogroman deficit snage motora koji je jasan svima osim valjda gospodi Devi, Potteru i sličnima. Eto odlazi Vettel, pa nek razliku love Sainz/Vettel ulože u pokojeg inženjera. Očito sve treba resetirat i krenut od nule: i bolid i strukturu momčadi.



    2

    0
  20. Ovo je kao kad slušaš Top Shop ili sam ja već izgorio…


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Pogled u budućnost – 3. dio: Alpine, Williams i Sauber

Lociranje // Lovro Andraka

Posljednji dio serijala o juniorima donosi kratke biografije mladih vozača iz Alpinea, Williamsa i Saubera Pogled u budućnost – 1 dio: Mercedes i Red BullPogled u budućnost – 2 dio: Ferrari i McLaren Alpine Alpineova akademija pod raznim nazivima postoji još od 2002 godine, a radi se o istim promjenama naziva koje su pratile momčad iz Enstonea, što znači da su dosad djelovali kao Renaultova, Lotusova i zatim ponovo...

Pogled u budućnost – 2. dio: Ferrari i McLaren

Lociranje // Lovro Andraka

U prvom dijelu serijala mogli ste se upoznati s potencijalnim budućim zvijezdama Mercedesa i Red Bulla, a sada su na redu dvije najdugovječnije, a po mnogim kriterijima i najuspješnije momčadi - Ferrari i McLaren Ferrari Mladunci Propetog konjića uzgajaju se već gotovo 13 godina, a prvi član Ferrarijeve vozačke akademije bio je Jules Bianchi koji je predstavljen u prosincu 2009 godine Bianchi je stigao do F1 u sezoni 2013 s...

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Još kolumni