Izdvojeno

Hamilton kažnjen i pomaknut na P5! Priznat mu je krug pod žutim zastavama, ali je dobio +3 mjesta

Piše: Ante Vetma

Prije 2 godina, 33 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Nevjerojatno, ali istinito – manje od sat vremena prije početka utrke suci su priznali svoju jučerašnju pogrešku i dosudili da je Lewis Hamilton ipak trebao usporiti pod žutim zastavama u svom kvalifikacijskom krugu.

Tako je pomaknut na 5. poziciju (+3 mjesta) iako nije sasvim jasno zašto je +3 mjesta dobio na drugu poziciju koja je očigledno ostvarena ilegalno. Hamilton u Q3 nije imao nijedan legalan krug jer mu je jučer prvi pokušaj poništen zbog izlaska sa staze.

Komentiraj

33 komentara

  1. Hahahhhaah koje gluposti…



    4

    0
  2. Video je pokazao da je FIA lagala kod obrazloženja u vezi žutih zastava!
    A zašto mu je priznato prvo vrijeme koje mu je poništeno jer je izašo sa staze?
    To, treba pitat sudce da to obrazlože i stvarno bi bilo interesantno pročitat objašnjenje!

    Bravo Red Bull!



    19

    1
    • Samo FIA moze nesto takvoga izjaviti i zakomplicirati…



      4

      0
    • Red Bull
      Maxi09 Prikaži

      Priznat mu je drugi krug, taj je bio ok samo što je pod žutim zastavama bilo pa zato +3.
      Isto tako je bilo i u Mexicu za Maxa tako da je dobra odluka sudaca, al iz drugog pokušaja.



      5

      0
    • dakle…fia laže za sve!

      kako smo sigurni da je ferrarijev motor ilegalan a das legalan kad i ovakve očite stvari lažu?
      a vidimo da lažu…a koliko lažu?…uvijek ili samo kad treba?….ko svjetska zdravstvena org?…lažu?



      8

      1
  3. Narain Karthikeyan
    Narain Karthikeyan Prikaži

    Sad ce biti protesti u svijetu



    7

    1
  4. Kimi Raikkonen 7
    Ciki-F1 Pretplatnik Prikaži

    Ajde protest i na tu grešku. Napokon da mogu reći bravo FIA.
    I vrhunac vikenda je upravo prošao.



    4

    0
  5. Nelson Piquet
    Grah0 Pretplatnik Prikaži

    Čuj priznat krug pod žutim zastavama? Interesantno…



    11

    0
  6. Fernando Alonso
    Lovro Andraka urednik Prikaži

    Napokon netko udara po Mečki, barem politički, bravo Red Bull :thumbs:



    18

    1
  7. Michael Schumacher
    VRSV546 Prikaži

    Dakle krug nelegalan al se racuna?? Max je u mexiku dobia plus 3 na vrijeme koje je postavio prije a zadnji pokusaj izbrisan tako da i ovo je sve slabo kaznjeno treba je na 13 mjesto. 10 jer nema vrime +3 kazne



    12

    1
  8. Ajmo Hondaaa!!!Engine mode 11 position 5!!! https://youtu.be/8Joa5pWqnK4



    3

    0
  9. Honda
    plavi Prikaži

    Znaci Hamilton nije ima legalan krug u q3 i starta 5.?
    Koliko je Mercedes privilegiran postaje vec odvratno. Pitanje koje se meni namece bi li motor i bolid zadnjih godina bio najbolji da nisu imali privilegije i povlastice.Naravno mislim na one za koje mi ne znamo a logicki se to pitanje namece.



    8

    1
  10. F1puls Portal
    Ante Vetma glavni urednik Prikaži

    Samo da rezimiramo:
    – tri sata da se poništi krug koji je bio ilegalan iako su senzori na tom dijelu staze
    – istraga oko žutih zastava odbačena nakon pregleda video materijala
    – ista istraga pokrenuta opet sat vremena prije utrke kad im je Red Bull dao dodatan video (onaj isti koji je F1.com postavila na svoj Twitter)
    – priznat krug pod žutim zastavama i dodana kazna +3 mjesta

    Dobro su počeli.



    22

    1
  11. Michael Schumacher
    Valentin17 Prikaži

    Premala kazna.



    6

    0
  12. Znači Max starta iz prvog reda, a Lando iza Valterija – wwaaa… AAAJJJMMOoooooo



    3

    0
  13. Pirelli Intermedium
    crofessional Donator Prikaži

    I F1 TV briljira… sjajan početak



    2

    0
  14. Formula 1
    tomz Prikaži

    Reći ću samo clown fiesta.


    0

    0
  15. Zato jer su suci retardirani. Da su mu odma brisali krug, moral bi ponoviti a ovak vozac nezna za to. Vażi za bilo kojeg vozača. Suce diskvalificirati.. suci zarađuju milijarde a glupi ko ku…


    0

    0
  16. Marlboro
    Hey You Prikaži

    Cuz black lives matter.



    1

    0
  17. ulazna špica me satrala….konačno



    2

    0
  18. Ferrari
    GRID.N01 Prikaži

    Dakle, jedna nelogična odluka za drugom. Ovo više stvarno nema smisla. Kao što sam jučer rekao, izgleda da su suci prošli trening u Hrvatskom pravosuđu.


    0

    0
  19. Rekel sam u postu prije, ovi se zajebavaju


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj košta, vrijeme košta, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez pomoći naših čitatelja - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Što sve vozač vidi na ekranu volana

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Na primjeru Charlesa Leclerca i njegovog Ferrarija možemo jasno očitati što vozač vidi na ekranu svog volana Primjer ekrana na F1 volanu 1) Prethodni krug U gornjem lijevom kutu vidi se vrijeme posljednjeg odvoženog kruga, u ovom slučaju je iznad dvije minute jer se radilo o izlaznom krugu u kvalifikacijama 2) Broj okretaja Nova generacija bolida Formule 1 ne postiže više od 15 tisuća okretaja u minuti, ali samo...

Pogled u budućnost – 1. dio: Mercedes i Red Bull

Lociranje // Lovro Andraka

Iako više od polovice trenutnih vozača u Formuli 1 nije niti će tako skoro zagaziti u tridesete godine života, momčadi uvelike razmišljaju o mladim vozačima koji se tek razvijaju i probijaju kroz juniorske kategorije Ne samo da razmišljaju o njima, već ih imaju pod ugovorima i podupiru njihove karijere Razvijanje vlastitih mladih vozača u sklopu juniorskih akademija postalo je standard u suvremenoj F1 i zato danas gotovo sve...

Još kolumni