Formula 2

Felipe Drugovich dominantno do pobjede u sprint utrci!

Piše: Lovro Andraka

Prije 2 godina, 4 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Debitant Felipe Drugovich uspio je obraniti pole position i stići do svoje prve pobjede u Formuli 2. Drugo mjesto pripalo je daleko iskusnijem Louisju Deletrazu, a prvi podij osvojio je Williamsov junior Dan Ticktum.

Drugovich je zahvaljujući jučerašnjem osmom mjestu u današnju sprint utrku krenuo s pole positiona i tu je priliku iskoristio maksimalno. Unatoč tome što je morao preživjeti čak tri restarta nakon safety cara, ni u jednom trenutku nije ispustio vodstvo.

Louis Deletraz završio je na drugom mjestu, no s obzirom na to da mu je to već četvrto u kategoriji, Švicarac vjerojatno nije zadovoljan činjenicom da je čovjek u svojoj tek drugoj utrci stao na put između njega i prve pobjede.

Dan Ticktum osvojio je svoj prvi podij u Formuli 2 nakon starta s četvrtog mjesta, no dijelom može zahvaliti tehničkim problemima na ART-u Marcusa Armstronga. Jučer drugoplasirani Novozelanđanin nastavio je debitantski vikend u odličnom tempu, sa sedmog mjesta probio se do trećeg već u prvom krugu, no u kasnijem dijelu utrke gubi snagu i staje pored staze, izazvavši time treći safety car dana.

Odlične plasmane ponovo su ostvarili Robert Švarcman i Christian Lundgaard četvrtim i petim mjestom, a iza njih je završio Nobuharu Matsushita nakon sjajne obrane od napada Micka Schumachera koji je nakon jučerašnje greške ovim sedmim mjestom uzeo prve bodove sezone.

Posljednji bod pripao je Jacku Aitkenu i to nakon što je u posljednjem krugu prestigao jučerašnjeg pobjednika Ilotta. Dodatna dva boda za najbrži krug pripala su pobjedniku Drugovichu koji je tako dodatno uljepšao svoj današnji performans.

Jedan od glavnih favorita za naslov, najbrži iz kvalifikacija i jučer vodeći sve do kvara Guanyu Zhou prvi vikend sezone završio je bez bodova u utrkama. Danas je startao sa začelja i nije uspio dalje od 14. mjesta.

Prvi vikend po dobrom neće pamtiti ni Luca Ghiotto, nakon što jučer nije uspio doći do grida, danas ga je utrci izbacio Jehan Daruvala udarcem u četvrtom zavoju. Bez plasmana je ostao i Giuliano Alesi nakon kvara koji je izazvao prvi safety car, a za vrijeme tog safety cara stao je i Sean Gelael.

Iduće utrke voze se već idućeg vikenda u sklopu VN Štajerske, također na Red Bull Ringu.

Vozač Momčad Zaostatak
1 Felipe Drugovich MP Motorsport
2 Louis Deletraz Charouz Racing System 2.400s
3 Dan Ticktum DAMS 2.700s
4 Robert Švarcman Prema Racing 3.300s
5 Christian Lundgaard ART Grand Prix 5.300s
6 Nobuharu Matsushita MP Motorsport 9.100s
7 Mick Schumacher Prema Racing 9.700s
8 Jack Aitken Campos Racing 14.000s
9 Callum Ilott UNI-Virtuosi 14.200s
10 Nikita Mazepin Hitech Grand Prix 15.300s
11 Yuki Tsunoda Carlin 17.500s
12 Roy Nissany Trident 18.400s
13 Pedro Piquet Charouz Racing System 19.100s
14 Guanyu Zhou UNI-Virtuosi 19.600s
15 Guilherme Samaia Campos Racing 22.000s
16 Jehan Daruvala Carlin 24.200s
17 Marino Sato Trident 24.900s
18 Artjom Markelov BWT HWA RACELAB 1 krug
Marcus Armstrong ART Grand Prix kvar
Luca Ghiotto Hitech Grand Prix sudar
Sean Gelael DAMS kvar
Giuliano Alesi BWT HWA RACELAB kvar

Konačni poredak Formule 2 2020.

Komentiraj

4 komentara

  1. Bravo Felipe, intervjuirate dobre vozače :mrgreen:
    Schumacher je bio danas loš, izgledalo je kao da nema m*da, treba on još puno graha pojesti da dođe na F1 razinu.



    1

    0
    • Felipe odličan, druga trka i pobjeda.

      Zašto je bio loš?
      3-4 puta je dobro pokušao, Nobu mu je znalački zatvoriao unutrašnju stranu i tjt.
      Vidjeli smo to i u drugim duelima danas.
      Nije baš lako nekoga preteći u istom bolidu (čak i uz pomoć DRSa), a povrh toga Nobu je iskusnjara za Micka (stariji je 5 godina).
      Takođe, možda nije htio rizikovati još jedno odustajanje, nakon jučerašnjeg gubitka bodova.
      Čak je i bio jedan kontakt, ali srećom vrlo malen, niti je Mick ostao bez krila niti Nobu bez gume.
      Meni vrlo zanimljiva borba.

      Ali slažem se da Mick (to sam i jučer napisao, nakon izlijetanja) treba popiti još mlijeka.

      Generalno, nije bilo toliko preticanja, niti jučer, niti danas, koliko se očekivalo, ali je bilo zanimljivih borbi.



      2

      0
  2. Pascal Wehrlein 94
    Wehrlein94 Prikaži

    Prvovich !!!



    3

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj košta, vrijeme košta, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez pomoći naših čitatelja - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Što sve vozač vidi na ekranu volana

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Na primjeru Charlesa Leclerca i njegovog Ferrarija možemo jasno očitati što vozač vidi na ekranu svog volana Primjer ekrana na F1 volanu 1) Prethodni krug U gornjem lijevom kutu vidi se vrijeme posljednjeg odvoženog kruga, u ovom slučaju je iznad dvije minute jer se radilo o izlaznom krugu u kvalifikacijama 2) Broj okretaja Nova generacija bolida Formule 1 ne postiže više od 15 tisuća okretaja u minuti, ali samo...

Pogled u budućnost – 1. dio: Mercedes i Red Bull

Lociranje // Lovro Andraka

Iako više od polovice trenutnih vozača u Formuli 1 nije niti će tako skoro zagaziti u tridesete godine života, momčadi uvelike razmišljaju o mladim vozačima koji se tek razvijaju i probijaju kroz juniorske kategorije Ne samo da razmišljaju o njima, već ih imaju pod ugovorima i podupiru njihove karijere Razvijanje vlastitih mladih vozača u sklopu juniorskih akademija postalo je standard u suvremenoj F1 i zato danas gotovo sve...

Još kolumni