Izdvojeno

Norris šokiran 4. mjestom, u utrci želi ostati ispred Ferrarija

Piše: Ante Vetma

Prije 2 godina, 7 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Lando Norris je jučer bio jedna od zvijezda kvalifikacija. Svoj McLaren je doveo do četvrtog startnog mjesta i tako pokazao McLarenov potencijal za ovu sezonu.

To je njegova najbolja subota u F1 karijeri, a i on je priznao da je bio malo šokiran:

“Imali smo određena očekivanja, ali smo vidjeli da je Racing Point od početka bio ekstremno brz. Nikad nismo mislili da imamo realne šanse pobijediti ih ili im se približiti. U kvalifikacijama je bolid oživio i počeo sam se osjećati puno bolje.”

“Ova staza nam je jako odgovarala prošle godine. Možemo se osloniti na bolid i nadam se da će utrka proći dobro.”

“Vozimo dva vikenda na ovoj stazi i nadam se da možemo ponoviti isto i idući put.”

Ispred Norrisa su samo dva Mercedesa i Max Verstappen. Gledajući iza sebe, očekuje da će mu najveća prijetnja biti Ferrari:

“Racing Point je u petak definitivno bio brži od nas, ali nas to nije iznenadilo.”

“100% sam zadovoljan kvalifikacijskim rezultatom, ali koliko god ću u utrci nastojati gledati ispred sebe i pokušavati dobiti pozicije – mislim da je iza nas jako puno brzih bolida, pogotovo Ferrari čiji je tempo za utrku jako dobar.”

“Iz nekog razloga u kvalifikacijama nisu dobri, ali je ispalo da nije ni Racing Point. Imaju jako dobar bolid, puno downforcea i mislim da brinu o gumama malo bolje nego mi.”

“Bit će teško, ali bit ću sretan ako ostanemo ispred Ferrarija.”

“Bolid je dobar, mogu se osloniti na njega i ovo četvrto mjesto je naša najbolja startna pozicija već dugo vremena. No, utrka je neka sasvim druga priča.”

Zadnji put kad je McLaren startao ovako visoko bilo je upravo u Austriji 2016. godine kad je Jenson Button imao 3. poziciju.

Komentiraj

7 komentara

  1. Max Verstappen
    CroBottas Prikaži

    Hoće li ova trka bit nagovještaj da Ferrari neće biti top 3. ove sezone?! Strava, pa ljudi imaju sekund zasotatka u odnosu na 2019.? To bi nedi značilo podiliti par otkaza?!



    2

    0
  2. Nije ovo ništa, imali smo mi i p2 na strtu u austriji s jensonom prije nekolk godina

    Šalu na stranu, svaka čast Lando, raduje me ovaj dobar pičeral, nadam se da necemo nazadovati



    1

    0
  3. Za Ferrari se ne trebaš brinuti, oni su još mladi…



    7

    0
  4. Lando Norris
    Zola Prikaži

    Ja mu iz sveg srca zelim da ostane ispred Ferrarija i da se bori za podium. Ajmo lando!



    3

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj košta, vrijeme košta, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez pomoći naših čitatelja - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Što sve vozač vidi na ekranu volana

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Na primjeru Charlesa Leclerca i njegovog Ferrarija možemo jasno očitati što vozač vidi na ekranu svog volana Primjer ekrana na F1 volanu 1) Prethodni krug U gornjem lijevom kutu vidi se vrijeme posljednjeg odvoženog kruga, u ovom slučaju je iznad dvije minute jer se radilo o izlaznom krugu u kvalifikacijama 2) Broj okretaja Nova generacija bolida Formule 1 ne postiže više od 15 tisuća okretaja u minuti, ali samo...

Pogled u budućnost – 1. dio: Mercedes i Red Bull

Lociranje // Lovro Andraka

Iako više od polovice trenutnih vozača u Formuli 1 nije niti će tako skoro zagaziti u tridesete godine života, momčadi uvelike razmišljaju o mladim vozačima koji se tek razvijaju i probijaju kroz juniorske kategorije Ne samo da razmišljaju o njima, već ih imaju pod ugovorima i podupiru njihove karijere Razvijanje vlastitih mladih vozača u sklopu juniorskih akademija postalo je standard u suvremenoj F1 i zato danas gotovo sve...

Još kolumni