Izdvojeno

Vettel iznenađen slabim rezultatom u kvalifikacijama

Piše: Luka Kolak

Prije 2 godina, 23 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Nakon eliminacije već u drugoj kvalifikacijskoj rundi, Sebastian Vettel nije krio svoje razočarenje tako lošim rezultatom.

Iako su iz momčadi najavljivali kako će se mučiti na Red Bull Ringu zbog kašnjenja određenih nadogradnji, koje bi trebale biti spremne za Mađarsku, fascinantan je drastičan pad forme jer je prije 12 mjeseci, Charles Leclerc uzeo pole position na istoj stazi.

Danas, Vettel je završio 11., dok je Leclerc jedva prošao u Q2 te ostvario sedmo vrijeme, iza Mercedesa, Red Bulla, McLarena i Racing Pointa.

“Očigledno sam iznenađen.”

“Mislili smo da imamo šanse, no, izgleda da su ostali potrošili malo više goriva te bili konzervativniji na treninzima.”

“Nisam bio sretan s bolidom. Imao sam dosta preupravljanja na ulasku nego što inače volim. Ali, vidjet ćemo.”

Vettel je također rekao kako su i više temperature, nego one koje su bile u petak na treninzima, išle protiv momčadi.

“Sutra imamo drugačiju sliku.”

“Danas, kako je staza postajala sve toplija, to nam je više štetilo.”

“Dugačka je utrka. Mislim da smo u utrci uvijek bolji. Smatram da ćemo napraviti dobru podlogu kako bi uzeli što je moguće više bodova.

Sebastian Vettel

Komentiraj

23 komentara

  1. Sebastian Vettel 5
    dzalac Prikaži

    jer je prije 12 mjeseci, Charles Leclerc uzeo pole position na istoj stazi.

    I to cak 0.9 brze vrijeme nego ovogodisnje u starom bolidu :O



    8

    0
    • Nigel Mansell
      The Simpsons Prikaži

      Jbga nema muljanja sa PU.
      To su se dogovorili… nema kazne od FIA ali ova blamaža je dovoljna kazna.
      Svi bolidi sa Ferr PU su katastrofa.



      11

      1
      • Fernando Alonso 14
        AlonsoForever Prikaži

        a kako mislite muljaža sa motorom? prosle godine Ferrari je napravio isto vrijeme kao ovogodisnji Mercedes. 0,073s samo sporije od Bottasovog vremena, je imao Leclerc 2019 pole. I SA TIM, FERRARI JE MULJAO, A SADA S OVIM VREMENOM OD MERCEDESA, MERCEDES NE MULJA S MOTOROM? Kako to? može li neko da mi malo objasni, iako pratim F1 od 2003 godine.



        5

        9
        • Kimi Raikkonen
          zoka Prikaži

          Mercedes napredovao u svemu po malo, a ferarijjev deficit u motoru je usporio novi bolid a jos je prva trka nisu ocigledno optimalno podesili



          1

          1
        • Mercedes
          brmbrm Prikaži

          Ocigledno kratko pratis f1, u vreme sumija,brawna i ostalih vidjena je sposobnpst snalazenja u sivim zonama dok danasnje rukovodstvo ferarija nije sposobno za tako nesto.Svi muljaju u sivoj zoni,nema postenih!!!



          2

          2
        • Fazon je da je Ferrari ubrljao i bolid, a snaga je samo gratis, mada moguće da je pola bolid pola snaga, jer ni Alfe i Haasovi nisu blistali kao prethodne dvije godine, barem ne na pravcima.



          1

          0
        • Fernando Alonso 14
          AlonsoForever Prikaži

          a kako onda i zašto nisu iz FIA-e tražili na kraju 2018 isto urade? jer su eto imali ultra jak motor vec 2018, vidjeli smo Monzu, pol poziciju i kasnije borba za pobjedu, što VEĆ TADA nisu okarakterisali Ferrarijev motor čudan i ilegalan? što tada već FIA nije sprovela nešto?
          I drugo pitanje, bi li sprovela FIA istragu motora da Ferrari nije pobjedio u Spa i Monzi,i kasnije u Singapuru sa Vettelom? mislim da ne bi. Sve se radi na Mercedesov mlin. Dopušta se DAS, dopušta se “merge” sa njihovim kupcima kako bi se napravili 1-2 i 3-4, dupla lova u trkama… sve ide na Mercedesov mlin iz FIA-e, a sabotira se Ferrari.
          Evo Kimijev pole u Monzi 2018, https://www.youtube.com/watch?v=q5_fo16E4LU
          JOŠ I BRŽI NEGO LECLERCOV 2019, ZAŠTO ONDA TADA JOŠ NISU IZ FIA-e SPROVELI PRAVU ISTRAGU?
          Može li mi na ovo sve neko odgovoriti ? :D



          3

          2
        • Bilo je i tada istraga i senzora na Ferrarijevom motoru, samo onda nisu mogli fakat ništa naći + ovi su im objasnili svoju pogonsku jedinicu na pola sezone negdje.

          2019 ih nisu mogli nikako pronaći, pa je FIA tražila objašnjenje, kad su im ovi objasnili o čemu se radi ispod poklopca, FIA rekla da je to ilegalno i da miču za 2020, ali FIA neće razotkrivati šta je u pitanju + Ferrari im je obećao pomagati oko kontrole PJ, jer ipak ako su znali da zaobiđu FIA senzore, znaju onda kako da druge preispitaju.



          1

          1
        • Fernando Alonso 14
          AlonsoForever Prikaži

          ahaaa, hvala puno LH44


          0

          0
  2. Iznenadjen??? Ma hajde :)


    0

    1
  3. Monisha Kaltenborn
    monkeyseat Prikaži

    Bolid vam je sad službeno kvalificiran kao zamjena za marsov rover.



    16

    2
  4. bogatu premiju binottu za izrazitu požrtvovnost u tuđim interesima….hoće li u ponedjeljak podnijeti ostavku ili ga se zaista silom treba izbaciti?



    7

    1
    • Formula1
      f1zd Prikaži

      Pa mlada su ekipa, treba im vremena. Samo polako



      16

      1
      • kak je tamo svima gmo popio pamet, ne bih se čudio da je odlučio binottić da će ipak pričekati da procvate sav potencijal njegove genijalne inženjerske kreativnosti i bogom dane vizije koje očekuje u idućim desetljećima samo ako on bude i dalje na čelu ferrarija…to je jedina šansa



        6

        1
        • Nigel Mansell
          The Simpsons Prikaži

          Sllušao sam danas zvuk Ferrarijeve PU pri onboard prijenosu i nešto mi je zvučao čudno.
          Nekako blijedo



          2

          0
  5. Lando Norris
    Zola Prikaži

    Sve je islo protiv momcadi. Inace auto je super stvarno
    ?????



    11

    1
  6. Tragično !!!!!
    – 10 kmh na svim ravnicama sa sporijim ubrzanjima…tragedija…to svi već sad pišu

    https://www.youtube.com/watch?v=fVvMBVE5uWo



    5

    1
  7. Fernando Alonso 14
    Lukica Prikaži

    “GP2 engine.” F. Alonso



    3

    1
  8. Dobro, bolid je sranje ali Vettel i Leclerc oboje voze bolid koji je sranje… A opet Vettel iza momcadskog kolege.



    3

    9
  9. Brawn Gp
    F1 Zagorec Prikaži

    Žena i ja gledamo kvalifikacije i Vettel ispadne u Q2.
    Ja vičem (ne psujem nikad, fala Bogu!) na Ferrari i Binotta i sve ostale u crvenim kombinezonima a žena mi veli: “Bolje da vičeš na Ferrari nego na mene!”
    A kak da vičem na svoju ženu kad znam da bi mi opalila žestoki šamar?! ?? Zato, fala Bogu za F1 koji me “riješava” frustracija ??



    9

    0
  10. Michael Schumacher
    27Ferrari28 Donator Prikaži

    Prošle sezone sam tvrdio kako je ovo naša sezona i svi će jesti Binottu iz ruke. Ocigledno i meni treba mozak nadogradnju.



    3

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj košta, vrijeme košta, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez pomoći naših čitatelja - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Što sve vozač vidi na ekranu volana

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Na primjeru Charlesa Leclerca i njegovog Ferrarija možemo jasno očitati što vozač vidi na ekranu svog volana Primjer ekrana na F1 volanu 1) Prethodni krug U gornjem lijevom kutu vidi se vrijeme posljednjeg odvoženog kruga, u ovom slučaju je iznad dvije minute jer se radilo o izlaznom krugu u kvalifikacijama 2) Broj okretaja Nova generacija bolida Formule 1 ne postiže više od 15 tisuća okretaja u minuti, ali samo...

Pogled u budućnost – 1. dio: Mercedes i Red Bull

Lociranje // Lovro Andraka

Iako više od polovice trenutnih vozača u Formuli 1 nije niti će tako skoro zagaziti u tridesete godine života, momčadi uvelike razmišljaju o mladim vozačima koji se tek razvijaju i probijaju kroz juniorske kategorije Ne samo da razmišljaju o njima, već ih imaju pod ugovorima i podupiru njihove karijere Razvijanje vlastitih mladih vozača u sklopu juniorskih akademija postalo je standard u suvremenoj F1 i zato danas gotovo sve...

Još kolumni