Izdvojeno

Hamilton najbrži i na posljednjem slobodnom treningu za VN Austrije

Piše: Luka Jurić

Prije 2 godina, 15 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 4 minuta

Kao i na prva dva slobodna treninga, Lewis Hamilton postavio je najbrže vrijeme i na trećem. Iza njega ponovno se našao drugi Mercedes Valtterija Bottasa.

Treći je bio Red Bullov Max Verstappen, četvrti Racing Pointov Sergio Perez, dok je najbržu petorku zaokružio Ferrarijev Charles Leclerc.

Šesti je bio Alex Albon u drugom Red Bullu, sedmi je bio drugi Ferrari Sebastiana Vettela, dok je osmi bio Lance Stroll u drugom Racing Pointu. Deveto najbrže vrijeme odvozio je Pierre Gasly u AlphaTauriju, a zadnje mjesto u najbržoj desetorki pripalo je Landu Norrisu u McLarenu.

Treći slobodni trening započeo je usporenim tempom. Norris je prvi izašao na stazu, a slijedili su ga Magnussen, Kvyat, Grosjean i Gasly. Međutim, nakon instalacijskih krugova, svi su se vratili u bokseve te neko vrijeme nitko nije bio na stazi.

To se promijenilo kad je Carlos Sainz izašao na stazu nakon devet minuta treninga, a odmah zatim i postavio prvo vrijeme sesije. Neko vrijeme je bio jedini na stazi, nakon čega su mu se pridružila dva Renaulta, a zatim i većina grida.

Tad se na pozicijama pri vrhu poretka izmjenjuju Renault, Ferrari i Mercedes, uz bitnu napomenu da su u tom dijelu treninga Renault i Ferrari vozili na soft gumama, dok je većina ostalih vozača bila na mediumu. Tako je nakon 23 minute treninga najbrža petorka izgledala ovako: Hamilton, Vettel, Leclerc, Ricciardo i Bottas.

Ubrzo nakon toga, uslijedila je prva crvena zastava sezone – Williamsov Nicholas Latifi ponovno se izvrtio u prvom zavoju, ali ovaj puta se sudario s barijerama i oštetio svoj bolid. U vrijeme tog sudara smo također mogli vidjeti i dim iz bolida Sergia Pereza, no, s obzirom na završni poredak sesije, izgleda kako mu to kasnije nije stvaralo većih problema.

Crvena zastava završila je deset minuta kasnije. Odmah po završetku većina vozača je odmah pohitala iz bokseva, od kojih je prvi bio Lewis Hamilton. S ponovnim pokretanjem ove sesije, svi vozači su se prebacili na simulacije kvalifikacija pa smo tako u posljednjih dvadesetak minuta vidjeli velik broj brzih krugova i promjena pozicija u poretku.

21 minutu do kraja, Ferrarijev dvojac postavlja najbrža vremena na svježim soft gumama. Prvo se Vettel popeo na vrh poretka, a nekoliko trenutaka zatim i Charles Leclerc. Nekoliko minuta kasnije, Ocon također postavlja svoje najbrže vrijeme, koje je tad bilo dovoljno za treću poziciju.

Minutu kasnije, svoja završna vremena postavio je i Mercedesov dvojac. Valtteri Bottas je na kratko bio preuzeo vodstvo u današnjem slobodnom treningu, ali je nekoliko sekundi kasnije Hamilton došao na vrh poretka s najbržim vremenom ove sesije.

Nakon njih su i Verstappen i Ricciardo postavili svoja najbrža vremena, nakon čega je sva pozornost prebačena na Racing Point – tzv. rozi Mercedes. Osam minuta do kraja treninga, Lance Stroll završava svoj najbrži krug na svega desetinku zaostatka za Ferrarijem Sebastiana Vettela, što je tad bilo dovoljno za šestu poziciju. Dok je Sergio Perez, nekoliko minuta kasnije, bio brži od oba Ferrarija – trening je završio na desetinki prednosti ispred Charlesa Leclerca.

Kvalifikacije su uskoro – u 15h!

#VOZAČMOMČADVRIJEME+KRUGOVI
144Lewis HamiltonMercedes1:04.13021
277Valtteri BottasMercedes1:04.277+0.147s22
333Max VerstappenRed Bull Racing Honda1:04.413+0.283s20
411Sergio PerezRacing Point BWT Mercedes1:04.605+0.475s19
516Charles LeclercFerrari1:04.703+0.573s19
623Alexander AlbonRed Bull Racing Honda1:04.725+0.595s22
75Sebastian VettelFerrari1:04.851+0.721s20
818Lance StrollRacing Point BWT Mercedes1:04.918+0.788s18
910Pierre GaslyAlphaTauri Honda1:04.949+0.819s19
104Lando NorrisMcLaren Renault1:04.950+0.820s22
1131Esteban OconRenault1:05.037+0.907s11
123Daniel RicciardoRenault1:05.088+0.958s13
1355Carlos SainzMcLaren Renault1:05.177+1.047s24
1426Daniil KvyatAlphaTauri Honda1:05.290+1.160s24
158Romain GrosjeanHaas Ferrari1:05.363+1.233s18
1663George RussellWilliams Mercedes1:05.565+1.435s21
1720Kevin MagnussenHaas Ferrari1:05.648+1.518s18
1899Antonio GiovinazziAlfa Romeo Racing Ferrari1:05.654+1.524s16
197Kimi RäikkönenAlfa Romeo Racing Ferrari1:05.773+1.643s19
206Nicholas LatifiWilliams Mercedes1:07.049+2.919s6

Komentiraj

15 komentara

  1. Lando Norris
    Zola Prikaži

    Jao majko mila. Znao sam da ce racing point bit dobar… Pas mater nisam nikako zadovoljan.. Kako je prosao melacren



    5

    0
  2. Lance Stroll
    CaStroll Prikaži

    Čekamo Bottasa 10000000000.0



    4

    1
  3. Moram priznati kako ovaj trening ipak malo bolje izgleda. Ja zadovoljan.


    0

    0
  4. Jenson Button
    Lotus Prikaži

    A di mi je mclaren?


    0

    0
  5. Ferrari
    dAr1o77 Prikaži

    tRacing Point BTW Mercedes


    0

    0
  6. Charles Leclerc
    Leclerc1978 Prikaži

    Na sljedecu utrku neka dovezu proslogodisnji bolid i taman su iza merca


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj košta, vrijeme košta, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez pomoći naših čitatelja - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Što sve vozač vidi na ekranu volana

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Na primjeru Charlesa Leclerca i njegovog Ferrarija možemo jasno očitati što vozač vidi na ekranu svog volana Primjer ekrana na F1 volanu 1) Prethodni krug U gornjem lijevom kutu vidi se vrijeme posljednjeg odvoženog kruga, u ovom slučaju je iznad dvije minute jer se radilo o izlaznom krugu u kvalifikacijama 2) Broj okretaja Nova generacija bolida Formule 1 ne postiže više od 15 tisuća okretaja u minuti, ali samo...

Pogled u budućnost – 1. dio: Mercedes i Red Bull

Lociranje // Lovro Andraka

Iako više od polovice trenutnih vozača u Formuli 1 nije niti će tako skoro zagaziti u tridesete godine života, momčadi uvelike razmišljaju o mladim vozačima koji se tek razvijaju i probijaju kroz juniorske kategorije Ne samo da razmišljaju o njima, već ih imaju pod ugovorima i podupiru njihove karijere Razvijanje vlastitih mladih vozača u sklopu juniorskih akademija postalo je standard u suvremenoj F1 i zato danas gotovo sve...

Još kolumni