Kao i na prva dva slobodna treninga, Lewis Hamilton postavio je najbrže vrijeme i na trećem. Iza njega ponovno se našao drugi Mercedes Valtterija Bottasa.
Treći je bio Red Bullov Max Verstappen, četvrti Racing Pointov Sergio Perez, dok je najbržu petorku zaokružio Ferrarijev Charles Leclerc.
Šesti je bio Alex Albon u drugom Red Bullu, sedmi je bio drugi Ferrari Sebastiana Vettela, dok je osmi bio Lance Stroll u drugom Racing Pointu. Deveto najbrže vrijeme odvozio je Pierre Gasly u AlphaTauriju, a zadnje mjesto u najbržoj desetorki pripalo je Landu Norrisu u McLarenu.
Treći slobodni trening započeo je usporenim tempom. Norris je prvi izašao na stazu, a slijedili su ga Magnussen, Kvyat, Grosjean i Gasly. Međutim, nakon instalacijskih krugova, svi su se vratili u bokseve te neko vrijeme nitko nije bio na stazi.
To se promijenilo kad je Carlos Sainz izašao na stazu nakon devet minuta treninga, a odmah zatim i postavio prvo vrijeme sesije. Neko vrijeme je bio jedini na stazi, nakon čega su mu se pridružila dva Renaulta, a zatim i većina grida.
Tad se na pozicijama pri vrhu poretka izmjenjuju Renault, Ferrari i Mercedes, uz bitnu napomenu da su u tom dijelu treninga Renault i Ferrari vozili na soft gumama, dok je većina ostalih vozača bila na mediumu. Tako je nakon 23 minute treninga najbrža petorka izgledala ovako: Hamilton, Vettel, Leclerc, Ricciardo i Bottas.
Ubrzo nakon toga, uslijedila je prva crvena zastava sezone – Williamsov Nicholas Latifi ponovno se izvrtio u prvom zavoju, ali ovaj puta se sudario s barijerama i oštetio svoj bolid. U vrijeme tog sudara smo također mogli vidjeti i dim iz bolida Sergia Pereza, no, s obzirom na završni poredak sesije, izgleda kako mu to kasnije nije stvaralo većih problema.
Crvena zastava završila je deset minuta kasnije. Odmah po završetku većina vozača je odmah pohitala iz bokseva, od kojih je prvi bio Lewis Hamilton. S ponovnim pokretanjem ove sesije, svi vozači su se prebacili na simulacije kvalifikacija pa smo tako u posljednjih dvadesetak minuta vidjeli velik broj brzih krugova i promjena pozicija u poretku.
21 minutu do kraja, Ferrarijev dvojac postavlja najbrža vremena na svježim soft gumama. Prvo se Vettel popeo na vrh poretka, a nekoliko trenutaka zatim i Charles Leclerc. Nekoliko minuta kasnije, Ocon također postavlja svoje najbrže vrijeme, koje je tad bilo dovoljno za treću poziciju.
Minutu kasnije, svoja završna vremena postavio je i Mercedesov dvojac. Valtteri Bottas je na kratko bio preuzeo vodstvo u današnjem slobodnom treningu, ali je nekoliko sekundi kasnije Hamilton došao na vrh poretka s najbržim vremenom ove sesije.
Nakon njih su i Verstappen i Ricciardo postavili svoja najbrža vremena, nakon čega je sva pozornost prebačena na Racing Point – tzv. rozi Mercedes. Osam minuta do kraja treninga, Lance Stroll završava svoj najbrži krug na svega desetinku zaostatka za Ferrarijem Sebastiana Vettela, što je tad bilo dovoljno za šestu poziciju. Dok je Sergio Perez, nekoliko minuta kasnije, bio brži od oba Ferrarija – trening je završio na desetinki prednosti ispred Charlesa Leclerca.
Kvalifikacije su uskoro – u 15h!
# | VOZAČ | MOMČAD | VRIJEME | + | KRUGOVI | |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 44 | Lewis Hamilton | Mercedes | 1:04.130 | 21 | |
2 | 77 | Valtteri Bottas | Mercedes | 1:04.277 | +0.147s | 22 |
3 | 33 | Max Verstappen | Red Bull Racing Honda | 1:04.413 | +0.283s | 20 |
4 | 11 | Sergio Perez | Racing Point BWT Mercedes | 1:04.605 | +0.475s | 19 |
5 | 16 | Charles Leclerc | Ferrari | 1:04.703 | +0.573s | 19 |
6 | 23 | Alexander Albon | Red Bull Racing Honda | 1:04.725 | +0.595s | 22 |
7 | 5 | Sebastian Vettel | Ferrari | 1:04.851 | +0.721s | 20 |
8 | 18 | Lance Stroll | Racing Point BWT Mercedes | 1:04.918 | +0.788s | 18 |
9 | 10 | Pierre Gasly | AlphaTauri Honda | 1:04.949 | +0.819s | 19 |
10 | 4 | Lando Norris | McLaren Renault | 1:04.950 | +0.820s | 22 |
11 | 31 | Esteban Ocon | Renault | 1:05.037 | +0.907s | 11 |
12 | 3 | Daniel Ricciardo | Renault | 1:05.088 | +0.958s | 13 |
13 | 55 | Carlos Sainz | McLaren Renault | 1:05.177 | +1.047s | 24 |
14 | 26 | Daniil Kvyat | AlphaTauri Honda | 1:05.290 | +1.160s | 24 |
15 | 8 | Romain Grosjean | Haas Ferrari | 1:05.363 | +1.233s | 18 |
16 | 63 | George Russell | Williams Mercedes | 1:05.565 | +1.435s | 21 |
17 | 20 | Kevin Magnussen | Haas Ferrari | 1:05.648 | +1.518s | 18 |
18 | 99 | Antonio Giovinazzi | Alfa Romeo Racing Ferrari | 1:05.654 | +1.524s | 16 |
19 | 7 | Kimi Räikkönen | Alfa Romeo Racing Ferrari | 1:05.773 | +1.643s | 19 |
20 | 6 | Nicholas Latifi | Williams Mercedes | 1:07.049 | +2.919s | 6 |
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj košta, vrijeme košta, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez pomoći naših čitatelja - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Na primjeru Charlesa Leclerca i njegovog Ferrarija možemo jasno očitati što vozač vidi na ekranu svog volana Primjer ekrana na F1 volanu 1) Prethodni krug U gornjem lijevom kutu vidi se vrijeme posljednjeg odvoženog kruga, u ovom slučaju je iznad dvije minute jer se radilo o izlaznom krugu u kvalifikacijama 2) Broj okretaja Nova generacija bolida Formule 1 ne postiže više od 15 tisuća okretaja u minuti, ali samo...
Iako više od polovice trenutnih vozača u Formuli 1 nije niti će tako skoro zagaziti u tridesete godine života, momčadi uvelike razmišljaju o mladim vozačima koji se tek razvijaju i probijaju kroz juniorske kategorije Ne samo da razmišljaju o njima, već ih imaju pod ugovorima i podupiru njihove karijere Razvijanje vlastitih mladih vozača u sklopu juniorskih akademija postalo je standard u suvremenoj F1 i zato danas gotovo sve...
Reakcije na komentar
Sviđa mi se
/Ne sviđa mi se
/Jao majko mila. Znao sam da ce racing point bit dobar… Pas mater nisam nikako zadovoljan.. Kako je prosao melacren
5
0
Reakcije na komentar
Sviđa mi se
/Ne sviđa mi se
/Čekamo Bottasa 10000000000.0
4
1
Reakcije na komentar
Sviđa mi se
/Ne sviđa mi se
/Uzima Bottas pp. Pazi kaj ti velim.
4
0
Reakcije na komentar
Sviđa mi se
/Ne sviđa mi se
/Bravo dani
2
0
Reakcije na komentar
Sviđa mi se
/Ne sviđa mi se
/Haha iskreno imao sam filing da Hamilton nije svoj zbog raznih događaja van staze, ali Bottas je odvozio dobar krug.
1
1
Reakcije na komentar
Sviđa mi se
/Ne sviđa mi se
/Ovaj komentar sam pročitao 15-10 minuta prije kvalifikacija, u sridu @Dani ?.
1
0
Reakcije na komentar
Sviđa mi se
/Ne sviđa mi se
/Sad ce samo sta nije. Loading 1%
1
1
Reakcije na komentar
Sviđa mi se
/Ne sviđa mi se
/Zašto ne bi? Imao je Bottas u Austriji dobrih kvalifikacija prošlih godina. Iako Lewis djeluje superiorno trenutno svašta je moguće.
2
0
Reakcije na komentar
Sviđa mi se
/Ne sviđa mi se
/U timu di je lewis samo jedno je moguce
2
3
Reakcije na komentar
Sviđa mi se
/Ne sviđa mi se
/Loading 100% ?
3
0
Reakcije na komentar
Sviđa mi se
/Ne sviđa mi se
/Vidi cuda. Znas sta neka je on osvojio pole. Drago mi je za valterija?
1
0
Reakcije na komentar
Sviđa mi se
/Ne sviđa mi se
/Moram priznati kako ovaj trening ipak malo bolje izgleda. Ja zadovoljan.
0
0
Reakcije na komentar
Sviđa mi se
/Ne sviđa mi se
/A di mi je mclaren?
0
0
Reakcije na komentar
Sviđa mi se
/Ne sviđa mi se
/tRacing Point BTW Mercedes
0
0
Reakcije na komentar
Sviđa mi se
/Ne sviđa mi se
/Na sljedecu utrku neka dovezu proslogodisnji bolid i taman su iza merca
0
0