Formula 2

Guanyu Zhou najbrži na kvalifikacijama u Austriji

Piše: Luka Kolak

Prije 2 godina, 4 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Guanyu Zhou došao je do svog drugog pole positiona u F2 na otvaranju nove sezone u Austriji. Do drugog mjesta je stigao mladi Brazilac Felipe Drugovich, dok je treće mjesto uzeo Callum Ilott.

Na početku su svi vozači čekali u redu kako bi izašli na stazu nakon pojave zelenog svjetla na kraju boksa. Giuliano Alesi je na ulazu u brzi krug otišao preširoko te otišao van staze. Prilikom vraćanja na stazu, dotaknuo je zid prednjim dijelom, no nije bilo većih oštećenja.

Dvojac iz Carlina, Daruvala i Tsunoda, nizali su najbrža vremena, no, iskusni već sada, Guanyu Zhou, uspio je pronaći tempo i postaviti najbrže vrijeme prvog stinta kvalifikacija. Nažalost, Tsunoda je imao sjajan krug s najbržim srednjim sektorom, no pri ulasku u predzadnji zavoj, Mick Schumacher je, ulazivši u boks, zasmetao te je Japanac morao otići preširoko te tako izgubio tempo za potencijalno najbrže vrijeme.

Izlaskom na stazu, prije početka mjerenih vremena, Marino Sato je izgubio kontrolu nad bolidom i zapeo u šljunku pored staze. Crvena zastava je odmah označena, no najviše od cijele situacije je profitirao Felipe Drugovich koji je u posljednji trenutak uspio odraditi mjereni krug i zasjeo na treće mjesto.

Bolid je u kratkom vremenu maknut sa staze te su kvalifikacije odmah nastavljene. Lundgaard je popravio vrijeme i zasjeo na drugo mjesto, no Drugovich je uspio odvoziti sjajan krug te je preuzeo poziciju. No, Zhou je danas potvrdio svoju dominaciju u kvalifikacijama odvozivši još jedan sjajan krug te potpuno zasluženo uzeo prvi pole position ove sezone. Na kraju, Ilott se uspio ugurati na treće mjesto, a Nikita Mazepin se 10 sekundi prije kraja izvrtio na stazi što je svima pokvarilo mjerene krugove.

Podsjećamo, glavna utrka počinje sutra u 16:45, a sprint utrka u nedjelju 11:10.

Vozač Momčad Zaostatak
1 Guanyu Zhou UNI-Virtuosi 1m14.416s
2 Felipe Drugovich MP Motorsport 0.464s
3 Callum Ilott UNI-Virtuosi 0.468s
4 Christian Lundgaard ART Grand Prix 0.506s
5 Mick Schumacher Prema Racing 0.536s
6 Jehan Daruvala Carlin 0.612s
7 Luca Ghiotto Hitech Grand Prix 0.628s
8 Robert Shwartzman Prema Racing 0.635s
9 Dan Ticktum DAMS 0.712s
10 Louis Deletraz Charouz Racing System 0.735s
11 Nikita Mazepin Hitech Grand Prix 0.736s
12 Yuki Tsunoda Carlin 0.741s
13 Marcus Armstrong ART Grand Prix 0.792s
14 Jack Aitken Campos Racing 0.848s
15 Pedro Piquet Charouz Racing System 0.960s
16 Roy Nissany Trident 1.041s
17 Sean Gelael DAMS 1.188s
18 Giuliano Alesi BWT HWA RACELAB 1.272s
19 Guilherme Samaia Campos Racing 1.287s
20 Artem Markelov BWT HWA RACELAB 1.330s
21 Nobuharu Matsushita MP Motorsport 1.481s
22 Marino Sato Trident 1.595s

Komentiraj

4 komentara

  1. Fernando Alonso
    Lovro Andraka urednik Prikaži

    Svaka čast Zhouu, mogao bi on biti favorit za naslov ove sezone, a samim time i za Renault 2021.
    Bravo i za Felipea, odvozio je dva fantastična kruga, vidi se da se isplati dati intervju za Puls :mrgreen:
    Imamo solidan miks debitanata i iskusnih vozača u top 10, bit će zanimljivo sutra.

    Odličan mi je komentar na Alesijevo izlijetanje:
    “Jean Alesi je zbog ovoga prodao F40”
    https://twitter.com/StockCarLiveITA/status/1279069901991415808



    2

    0
  2. Pascal Wehrlein 94
    Wehrlein94 Prikaži

    Zhou pomeo konkurenciju.. bravo



    1

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj košta, vrijeme košta, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez pomoći naših čitatelja - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Što sve vozač vidi na ekranu volana

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Na primjeru Charlesa Leclerca i njegovog Ferrarija možemo jasno očitati što vozač vidi na ekranu svog volana Primjer ekrana na F1 volanu 1) Prethodni krug U gornjem lijevom kutu vidi se vrijeme posljednjeg odvoženog kruga, u ovom slučaju je iznad dvije minute jer se radilo o izlaznom krugu u kvalifikacijama 2) Broj okretaja Nova generacija bolida Formule 1 ne postiže više od 15 tisuća okretaja u minuti, ali samo...

Pogled u budućnost – 1. dio: Mercedes i Red Bull

Lociranje // Lovro Andraka

Iako više od polovice trenutnih vozača u Formuli 1 nije niti će tako skoro zagaziti u tridesete godine života, momčadi uvelike razmišljaju o mladim vozačima koji se tek razvijaju i probijaju kroz juniorske kategorije Ne samo da razmišljaju o njima, već ih imaju pod ugovorima i podupiru njihove karijere Razvijanje vlastitih mladih vozača u sklopu juniorskih akademija postalo je standard u suvremenoj F1 i zato danas gotovo sve...

Još kolumni