Guanyu Zhou došao je do svog drugog pole positiona u F2 na otvaranju nove sezone u Austriji. Do drugog mjesta je stigao mladi Brazilac Felipe Drugovich, dok je treće mjesto uzeo Callum Ilott.
Na početku su svi vozači čekali u redu kako bi izašli na stazu nakon pojave zelenog svjetla na kraju boksa. Giuliano Alesi je na ulazu u brzi krug otišao preširoko te otišao van staze. Prilikom vraćanja na stazu, dotaknuo je zid prednjim dijelom, no nije bilo većih oštećenja.
Dvojac iz Carlina, Daruvala i Tsunoda, nizali su najbrža vremena, no, iskusni već sada, Guanyu Zhou, uspio je pronaći tempo i postaviti najbrže vrijeme prvog stinta kvalifikacija. Nažalost, Tsunoda je imao sjajan krug s najbržim srednjim sektorom, no pri ulasku u predzadnji zavoj, Mick Schumacher je, ulazivši u boks, zasmetao te je Japanac morao otići preširoko te tako izgubio tempo za potencijalno najbrže vrijeme.
Izlaskom na stazu, prije početka mjerenih vremena, Marino Sato je izgubio kontrolu nad bolidom i zapeo u šljunku pored staze. Crvena zastava je odmah označena, no najviše od cijele situacije je profitirao Felipe Drugovich koji je u posljednji trenutak uspio odraditi mjereni krug i zasjeo na treće mjesto.
Bolid je u kratkom vremenu maknut sa staze te su kvalifikacije odmah nastavljene. Lundgaard je popravio vrijeme i zasjeo na drugo mjesto, no Drugovich je uspio odvoziti sjajan krug te je preuzeo poziciju. No, Zhou je danas potvrdio svoju dominaciju u kvalifikacijama odvozivši još jedan sjajan krug te potpuno zasluženo uzeo prvi pole position ove sezone. Na kraju, Ilott se uspio ugurati na treće mjesto, a Nikita Mazepin se 10 sekundi prije kraja izvrtio na stazi što je svima pokvarilo mjerene krugove.
Podsjećamo, glavna utrka počinje sutra u 16:45, a sprint utrka u nedjelju 11:10.
Vozač | Momčad | Zaostatak | |
---|---|---|---|
1 | Guanyu Zhou | UNI-Virtuosi | 1m14.416s |
2 | Felipe Drugovich | MP Motorsport | 0.464s |
3 | Callum Ilott | UNI-Virtuosi | 0.468s |
4 | Christian Lundgaard | ART Grand Prix | 0.506s |
5 | Mick Schumacher | Prema Racing | 0.536s |
6 | Jehan Daruvala | Carlin | 0.612s |
7 | Luca Ghiotto | Hitech Grand Prix | 0.628s |
8 | Robert Shwartzman | Prema Racing | 0.635s |
9 | Dan Ticktum | DAMS | 0.712s |
10 | Louis Deletraz | Charouz Racing System | 0.735s |
11 | Nikita Mazepin | Hitech Grand Prix | 0.736s |
12 | Yuki Tsunoda | Carlin | 0.741s |
13 | Marcus Armstrong | ART Grand Prix | 0.792s |
14 | Jack Aitken | Campos Racing | 0.848s |
15 | Pedro Piquet | Charouz Racing System | 0.960s |
16 | Roy Nissany | Trident | 1.041s |
17 | Sean Gelael | DAMS | 1.188s |
18 | Giuliano Alesi | BWT HWA RACELAB | 1.272s |
19 | Guilherme Samaia | Campos Racing | 1.287s |
20 | Artem Markelov | BWT HWA RACELAB | 1.330s |
21 | Nobuharu Matsushita | MP Motorsport | 1.481s |
22 | Marino Sato | Trident | 1.595s |
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj košta, vrijeme košta, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez pomoći naših čitatelja - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Na primjeru Charlesa Leclerca i njegovog Ferrarija možemo jasno očitati što vozač vidi na ekranu svog volana Primjer ekrana na F1 volanu 1) Prethodni krug U gornjem lijevom kutu vidi se vrijeme posljednjeg odvoženog kruga, u ovom slučaju je iznad dvije minute jer se radilo o izlaznom krugu u kvalifikacijama 2) Broj okretaja Nova generacija bolida Formule 1 ne postiže više od 15 tisuća okretaja u minuti, ali samo...
Iako više od polovice trenutnih vozača u Formuli 1 nije niti će tako skoro zagaziti u tridesete godine života, momčadi uvelike razmišljaju o mladim vozačima koji se tek razvijaju i probijaju kroz juniorske kategorije Ne samo da razmišljaju o njima, već ih imaju pod ugovorima i podupiru njihove karijere Razvijanje vlastitih mladih vozača u sklopu juniorskih akademija postalo je standard u suvremenoj F1 i zato danas gotovo sve...
Reakcije na komentar
Sviđa mi se
/Ne sviđa mi se
/Svaka čast Zhouu, mogao bi on biti favorit za naslov ove sezone, a samim time i za Renault 2021.
Bravo i za Felipea, odvozio je dva fantastična kruga, vidi se da se isplati dati intervju za Puls :mrgreen:
Imamo solidan miks debitanata i iskusnih vozača u top 10, bit će zanimljivo sutra.
Odličan mi je komentar na Alesijevo izlijetanje:
“Jean Alesi je zbog ovoga prodao F40”
https://twitter.com/StockCarLiveITA/status/1279069901991415808
2
0
Reakcije na komentar
Sviđa mi se
/Ne sviđa mi se
/Zhou pomeo konkurenciju.. bravo
1
0
Reakcije na komentar
Sviđa mi se
/Ne sviđa mi se
/naš drugi!
3
0
Reakcije na komentar
Sviđa mi se
/Ne sviđa mi se
/Abahahahahahhahahqhahahahhqhqhah
0
1