Lewis Hamilton postavio je najbrže vrijeme i na drugom slobodnom treningu na Red Bull Ringu. Iza njega našao se Valtteri Bottas na dvije desetinke zaostatka.
Treći je bio Racing Pointov Sergio Perez, četvrti Ferrarijev Sebastian Vettel, dok je najbržu petorku zaokružio Daniel Ricciardo u Renaultu.
McLarenov Lando Norris završio je trening na šestom mjestu, Lance Stroll bio je sedmi, Verstappen osmi, a Leclerc deveti. Najbržu desetorku zaokružio je Carlos Sainz u drugom McLarenu.
Prvi je na stazu izašao Romain Grosjean kako bi nadoknadio izgubljeno vrijeme iz prvog slobodnog treninga zbog problema s kočnicom. Iza njega, na stazu izašao je Carlos Sainz, a zatim i Lance Stroll te obje Alfe.
Vrlo brzo je većina vozača izašla na stazu pa su tako 13 minuta nakon početka treninga svi vozači, osim dva Renaulta, bili na stazi. Na vrhu poretka izmjenjivali su se vozači Mercedesa, Racing Pointa i Verstappen, sve do 48 minuta do kraja sesije kad je Hamilton tijekom simulacije kvalifikacija postavio najbrže vrijeme, koje je i ostalo do kraja treninga (1:04.304).
Nakon pola sata treninga, i Renaultovi vozači izašli su na stazu i odvozili svoje prve krugove na ovom treningu. Nedugo nakon toga, većina grida je započela sa simulacijama kvalifikacija. Jedna od iznimki tome je bio McLaren, koji je u to vrijeme vozio duže stintove na hard (Sainz) i medium (Norris) gumama.
43 minute do kraja sesije Daniel Ricciardo postavlja peto najbrže vrijeme na ovome slobodnom treningu, nakon čega više nije bilo znatnijih promjena poretka. Ubrzo nakon toga, mnogi su se prebacili na simulaciju utrke.
Bitno je spomenuti kako su se tijekom treninga u prvom zavoju izvrtjeli Kvyat, Latifi i Albon. Isto se tako izvrtio i Albonov momčadski kolega Max Verstappen. Oba Red Bullova vozača žalila su se na oversteer ili probleme s prednjim krajem bolida preko radija. Bit će zanimljivo vidjeti hoće li još netko od vozača imati sličnih problema na sutrašnjim treninzima ili eventualno u utrci.
Također, čini se da novo postavljeni senzori u zadnjem zavoju obavljaju svoj posao jer su Hamiltonu i Strollu izbrisana vremena iz jednog kruga zbog prekoračenja granica staze.
Iako današnja vremena ne pokazuju previše u smislu konačne brzine u kvalifikacijama ili utrci, mogu se primijetiti određeni zanimljivi detalji. Za početak, zasigurno se treba spomenuti razlika od pola sekunde između Ricciardovog i Oconovog najbržeg kruga. Iako je ovo prva Oconova utrka od pauze u F1, kao i prva utrka u novoj momčadi, to je relativno velik zaostatak za momčadskim kolegom.
Slično tome, možemo spomenuti i šest desetinki prednosti koje je Kvyat imao ispred svog momčadskog kolege Pierrea Gaslyja. Za tu razliku u zaostatku bitno je navesti kako je Gasly odvozio 51 krug na ovom treningu, najviše od svih vozača. S druge strane, Kvyat je odvozio 34 kruga pa je upitno jesu li bili na istom programu.
Najveća razlika između momčadskih kolega je definitivno ona između dva Williamsa. Naime, Russell je odvozio krug sekundu brže od Latifija. Međutim, to se vrlo lako može pripisati tome da se radi o prvoj Latifijevoj utrci u Formuli 1.
Pri samome kraju treninga, Bottas je prijavio problem preko timskog radija kako ne može promijeniti brzinu, nakon čega je ubrzo ušao u boks – jedini problem koji je Mercedes imao na ovome slobodnom treningu.
Treći slobodni trening je na rasporedu sutra u 12 sati.
# | VOZAČ | MOMČAD | VRIJEME | + | KRUGOVI | |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 44 | Lewis Hamilton | MERCEDES | 1:04.304 | 42 | |
2 | 77 | Valtteri Bottas | MERCEDES | 1:04.501 | +0.197s | 37 |
3 | 11 | Sergio Perez | RACING POINT BWT MERCEDES | 1:04.945 | +0.641s | 48 |
4 | 5 | Sebastian Vettel | FERRARI | 1:04.961 | +0.657s | 48 |
5 | 3 | Daniel Ricciardo | RENAULT | 1:04.972 | +0.668s | 36 |
6 | 4 | Lando Norris | MCLAREN RENAULT | 1:05.087 | +0.783s | 38 |
7 | 18 | Lance Stroll | RACING POINT BWT MERCEDES | 1:05.135 | +0.831s | 48 |
8 | 33 | Max Verstappen | RED BULL RACING HONDA | 1:05.215 | +0.911s | 41 |
9 | 16 | Charles Leclerc | FERRARI | 1:05.298 | +0.994s | 46 |
10 | 55 | Carlos Sainz | MCLAREN RENAULT | 1:05.352 | +1.048s | 37 |
11 | 31 | Esteban Ocon | RENAULT | 1:05.415 | +1.111s | 42 |
12 | 26 | Daniil Kvyat | ALPHATAURI HONDA | 1:05.443 | +1.139s | 34 |
13 | 23 | Alexander Albon | RED BULL RACING HONDA | 1:05.453 | +1.149s | 47 |
14 | 99 | Antonio Giovinazzi | ALFA ROMEO RACING FERRARI | 1:05.608 | +1.304s | 49 |
15 | 20 | Kevin Magnussen | HAAS FERRARI | 1:05.678 | +1.374s | 44 |
16 | 8 | Romain Grosjean | HAAS FERRARI | 1:05.908 | +1.604s | 50 |
17 | 10 | Pierre Gasly | ALPHATAURI HONDA | 1:06.016 | +1.712s | 51 |
18 | 63 | George Russell | WILLIAMS MERCEDES | 1:06.125 | +1.821s | 40 |
19 | 7 | Kimi Räikkönen | ALFA ROMEO RACING FERRARI | 1:06.278 | +1.974s | 44 |
20 | 6 | Nicholas Latifi | WILLIAMS MERCEDES | 1:07.124 | +2.820s | 45 |
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...
Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Dominacija se izgleda nastavlja.
Race pace im je brutalan.
Ferrari loš, RB-u izgleda svaki povjetarac pravi probleme.
RP je pokazatelj koliko je prošlogodišnji Merc ustvari vrhunsko vozilo.
Rano je za nedjeljnu prognozu ali moja je Merc, RP i Perez ?
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Fun fact: Perezu receno da je race pace jednak Verstappenovom.
20
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nebi nikad rekao da će Hamilton i Mercedesi biti najbrži. Iskreno sam šokiran. Neko je neki dan napisao da Ferrari nemože biti lošiji nego 2012 i +1,5 sec po krugu i da 3 mjesto nije ništa strašno. Sve to stoji samo moraju pobjediti pinki Mercedes ove godine da bi bili 3.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ako se po jutru dan poznaje,očekuje nas sezona sa puno Cheka Pereza na pobjedničkim postoljima :D i još jedna brutalno dominantna sezona Mercedesa i LH44
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Jos ce rozi Mercedes biti bolji od Ferrarija
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
iako mi mozda nije drago zbog nacina racing pointa kako su dosli do bolida, izuzetno mi je drago zbog Pereza, bolji bolid nije imao od lude 2012, a od tada ja jako sazrio. Gledat ćemo njegove odlične voznje siguran sam
9
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
https://www.youtube.com/watch?v=AJJqbtovT2k ova mi je puno bolja
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Odlična, još se spominje Mercedes. :)
Eh, da bar Japanci ”unište” dominaciju jednog njemačkog tima ove sezone.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ne bih imao ništa protiv :D
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Iskreno,ovo sa pinki mečkom je totalna debilana i nadam se da neće biti jaki..DAS pak je i čista genijalnost i za prednost i za preskakanje pravila iako ako nosi prednost a kolko vidimo nosi nije ravnopravno s ostalima tak da..Malo sam zatečen da ga u ovih 4 mj nitko nije uspio iskopirat pored resursa i tehničkih mozgova kojima raspolažu..
3
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Zasto je to totalna debilana? Svjesni su iz Racing Pointa da uz onoliko novaca koliko imaju na raspolaganju nije moguce biti 1-2-3, stoga zasto ne bi probali sa Mercedesovim proslogodisnjim bolidom, i zamisli da budu barem 3. to bi bila genijalnost! Ili mozda njima nije dozvoljeno da napreduju?
A ovo o ravnopravnosti drugih i Mercedesa je pomalo smijesno… tko zna sto drugi imaju i skrivaju, a i kad smo vec kod RP, je li ravnopravno to sto RP ima 150M budzet a Ferrari, Red Bull i Mercedes +300M?
4
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Hm……. samo su dva tima od kojih se realno moglo očekivati da iskopiraju DAS: Red Bull i Ferrari …… Ferrari je ukroćen( zbog petljanja s pogonskom jedinicom), a kako je Red Bull odlučio da ide na zvanični protest logično je zašto se samo Mercedes pojavio s DAS sistem u Austriji. No, ako zahtjev RB bude odbačen (izvjesno je da hoće) možda tek onda vidimo u nekoj od narednih utrka i RB verziju DASa.
No, otvoreno je pitanje i koliko treba vremena da se to ugradi u automobil naknadno tj. u slučaju kada izvorno nije planirana ugradnja DAS-a, i nakon toga opet ostaje pitanje kolika bi bila efikasnost tog naknadno integrisanog sistema.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Mogao bi Pink Cadillac ove godine uzeti par postolja. Najava tome je bila još prošla godina u drugom dijelu
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Sezona počinje u nedjelju.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Jebote na ovako kratkoj stazi ovolike razlike…
Nadam se preokretu sutra…
1
0