Izdvojeno

Hamilton najbrži i na drugom slobodnom treningu za VN Austrije

Piše: Luka Jurić

Prije 2 godina, 16 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 4 minuta

Lewis Hamilton postavio je najbrže vrijeme i na drugom slobodnom treningu na Red Bull Ringu. Iza njega našao se Valtteri Bottas na dvije desetinke zaostatka.

Treći je bio Racing Pointov Sergio Perez, četvrti Ferrarijev Sebastian Vettel, dok je najbržu petorku zaokružio Daniel Ricciardo u Renaultu.

McLarenov Lando Norris završio je trening na šestom mjestu, Lance Stroll bio je sedmi, Verstappen osmi, a Leclerc deveti. Najbržu desetorku zaokružio je Carlos Sainz u drugom McLarenu.

Prvi je na stazu izašao Romain Grosjean kako bi nadoknadio izgubljeno vrijeme iz prvog slobodnog treninga zbog problema s kočnicom. Iza njega, na stazu izašao je Carlos Sainz, a zatim i Lance Stroll te obje Alfe.

Vrlo brzo je većina vozača izašla na stazu pa su tako 13 minuta nakon početka treninga svi vozači, osim dva Renaulta, bili na stazi. Na vrhu poretka izmjenjivali su se vozači Mercedesa, Racing Pointa i Verstappen, sve do 48 minuta do kraja sesije kad je Hamilton tijekom simulacije kvalifikacija postavio najbrže vrijeme, koje je i ostalo do kraja treninga (1:04.304).

Nakon pola sata treninga, i Renaultovi vozači izašli su na stazu i odvozili svoje prve krugove na ovom treningu. Nedugo nakon toga, većina grida je započela sa simulacijama kvalifikacija. Jedna od iznimki tome je bio McLaren, koji je u to vrijeme vozio duže stintove na hard (Sainz) i medium (Norris) gumama.

43 minute do kraja sesije Daniel Ricciardo postavlja peto najbrže vrijeme na ovome slobodnom treningu, nakon čega više nije bilo znatnijih promjena poretka. Ubrzo nakon toga, mnogi su se prebacili na simulaciju utrke.

Bitno je spomenuti kako su se tijekom treninga u prvom zavoju izvrtjeli Kvyat, Latifi i Albon. Isto se tako izvrtio i Albonov momčadski kolega Max Verstappen. Oba Red Bullova vozača žalila su se na oversteer ili probleme s prednjim krajem bolida preko radija. Bit će zanimljivo vidjeti hoće li još netko od vozača imati sličnih problema na sutrašnjim treninzima ili eventualno u utrci.

Također, čini se da novo postavljeni senzori u zadnjem zavoju obavljaju svoj posao jer su Hamiltonu i Strollu izbrisana vremena iz jednog kruga zbog prekoračenja granica staze.

Iako današnja vremena ne pokazuju previše u smislu konačne brzine u kvalifikacijama ili utrci, mogu se primijetiti određeni zanimljivi detalji. Za početak, zasigurno se treba spomenuti razlika od pola sekunde između Ricciardovog i Oconovog najbržeg kruga. Iako je ovo prva Oconova utrka od pauze u F1, kao i prva utrka u novoj momčadi, to je relativno velik zaostatak za momčadskim kolegom.

Slično tome, možemo spomenuti i šest desetinki prednosti koje je Kvyat imao ispred svog momčadskog kolege Pierrea Gaslyja. Za tu razliku u zaostatku bitno je navesti kako je Gasly odvozio 51 krug na ovom treningu, najviše od svih vozača. S druge strane, Kvyat je odvozio 34 kruga pa je upitno jesu li bili na istom programu.

Najveća razlika između momčadskih kolega je definitivno ona između dva Williamsa. Naime, Russell je odvozio krug sekundu brže od Latifija. Međutim, to se vrlo lako može pripisati tome da se radi o prvoj Latifijevoj utrci u Formuli 1.

Pri samome kraju treninga, Bottas je prijavio problem preko timskog radija kako ne može promijeniti brzinu, nakon čega je ubrzo ušao u boks – jedini problem koji je Mercedes imao na ovome slobodnom treningu.

Treći slobodni trening je na rasporedu sutra u 12 sati.

#VOZAČMOMČADVRIJEME+KRUGOVI
144Lewis HamiltonMERCEDES1:04.30442
277Valtteri BottasMERCEDES1:04.501+0.197s37
311Sergio PerezRACING POINT BWT MERCEDES1:04.945+0.641s48
45Sebastian VettelFERRARI1:04.961+0.657s48
53Daniel RicciardoRENAULT1:04.972+0.668s36
64Lando NorrisMCLAREN RENAULT1:05.087+0.783s38
718Lance StrollRACING POINT BWT MERCEDES1:05.135+0.831s48
833Max VerstappenRED BULL RACING HONDA1:05.215+0.911s41
916Charles LeclercFERRARI1:05.298+0.994s46
1055Carlos SainzMCLAREN RENAULT1:05.352+1.048s37
1131Esteban OconRENAULT1:05.415+1.111s42
1226Daniil KvyatALPHATAURI HONDA1:05.443+1.139s34
1323Alexander AlbonRED BULL RACING HONDA1:05.453+1.149s47
1499Antonio GiovinazziALFA ROMEO RACING FERRARI1:05.608+1.304s49
1520Kevin MagnussenHAAS FERRARI1:05.678+1.374s44
168Romain GrosjeanHAAS FERRARI1:05.908+1.604s50
1710Pierre GaslyALPHATAURI HONDA1:06.016+1.712s51
1863George RussellWILLIAMS MERCEDES1:06.125+1.821s40
197Kimi RäikkönenALFA ROMEO RACING FERRARI1:06.278+1.974s44
206Nicholas LatifiWILLIAMS MERCEDES1:07.124+2.820s45

Komentiraj

16 komentara

  1. Nigel Mansell
    The Simpsons Prikaži

    Dominacija se izgleda nastavlja.
    Race pace im je brutalan.
    Ferrari loš, RB-u izgleda svaki povjetarac pravi probleme.
    RP je pokazatelj koliko je prošlogodišnji Merc ustvari vrhunsko vozilo.
    Rano je za nedjeljnu prognozu ali moja je Merc, RP i Perez ?



    1

    0
  2. Kimi Raikkonen 7
    Kos Prikaži

    Nebi nikad rekao da će Hamilton i Mercedesi biti najbrži. Iskreno sam šokiran. Neko je neki dan napisao da Ferrari nemože biti lošiji nego 2012 i +1,5 sec po krugu i da 3 mjesto nije ništa strašno. Sve to stoji samo moraju pobjediti pinki Mercedes ove godine da bi bili 3.



    4

    0
  3. Pascal Wehrlein 94
    Wehrlein94 Prikaži

    Ako se po jutru dan poznaje,očekuje nas sezona sa puno Cheka Pereza na pobjedničkim postoljima :D i još jedna brutalno dominantna sezona Mercedesa i LH44



    4

    0
  4. Narain Karthikeyan
    Narain Karthikeyan Prikaži

    Jos ce rozi Mercedes biti bolji od Ferrarija



    5

    0
  5. Kimi Raikkonen 7
    Azavi Donator Prikaži

    iako mi mozda nije drago zbog nacina racing pointa kako su dosli do bolida, izuzetno mi je drago zbog Pereza, bolji bolid nije imao od lude 2012, a od tada ja jako sazrio. Gledat ćemo njegove odlične voznje siguran sam



    9

    2
  6. Monisha Kaltenborn
    monkeyseat Prikaži

    Biće bolje, neko viče
    na papiru mrtvo slovo
    na istoku stare priče
    na zapadu ništa novo



    8

    0
  7. Ayrton Senna
    LR7 Prikaži

    Iskreno,ovo sa pinki mečkom je totalna debilana i nadam se da neće biti jaki..DAS pak je i čista genijalnost i za prednost i za preskakanje pravila iako ako nosi prednost a kolko vidimo nosi nije ravnopravno s ostalima tak da..Malo sam zatečen da ga u ovih 4 mj nitko nije uspio iskopirat pored resursa i tehničkih mozgova kojima raspolažu..



    3

    6
    • Zasto je to totalna debilana? Svjesni su iz Racing Pointa da uz onoliko novaca koliko imaju na raspolaganju nije moguce biti 1-2-3, stoga zasto ne bi probali sa Mercedesovim proslogodisnjim bolidom, i zamisli da budu barem 3. to bi bila genijalnost! Ili mozda njima nije dozvoljeno da napreduju?

      A ovo o ravnopravnosti drugih i Mercedesa je pomalo smijesno… tko zna sto drugi imaju i skrivaju, a i kad smo vec kod RP, je li ravnopravno to sto RP ima 150M budzet a Ferrari, Red Bull i Mercedes +300M?



      4

      3
    • Hm……. samo su dva tima od kojih se realno moglo očekivati da iskopiraju DAS: Red Bull i Ferrari …… Ferrari je ukroćen( zbog petljanja s pogonskom jedinicom), a kako je Red Bull odlučio da ide na zvanični protest logično je zašto se samo Mercedes pojavio s DAS sistem u Austriji. No, ako zahtjev RB bude odbačen (izvjesno je da hoće) možda tek onda vidimo u nekoj od narednih utrka i RB verziju DASa.
      No, otvoreno je pitanje i koliko treba vremena da se to ugradi u automobil naknadno tj. u slučaju kada izvorno nije planirana ugradnja DAS-a, i nakon toga opet ostaje pitanje kolika bi bila efikasnost tog naknadno integrisanog sistema.



      3

      0
  8. Mclaren
    raca Prikaži

    Mogao bi Pink Cadillac ove godine uzeti par postolja. Najava tome je bila još prošla godina u drugom dijelu



    1

    0
  9. Lance Stroll
    CaStroll Prikaži

    Sezona počinje u nedjelju.


    0

    0
  10. Max Verstappen 1
    Multi 21 Prikaži

    Jebote na ovako kratkoj stazi ovolike razlike…
    Nadam se preokretu sutra…



    1

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj košta, vrijeme košta, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez pomoći naših čitatelja - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Što sve vozač vidi na ekranu volana

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Na primjeru Charlesa Leclerca i njegovog Ferrarija možemo jasno očitati što vozač vidi na ekranu svog volana Primjer ekrana na F1 volanu 1) Prethodni krug U gornjem lijevom kutu vidi se vrijeme posljednjeg odvoženog kruga, u ovom slučaju je iznad dvije minute jer se radilo o izlaznom krugu u kvalifikacijama 2) Broj okretaja Nova generacija bolida Formule 1 ne postiže više od 15 tisuća okretaja u minuti, ali samo...

Pogled u budućnost – 1. dio: Mercedes i Red Bull

Lociranje // Lovro Andraka

Iako više od polovice trenutnih vozača u Formuli 1 nije niti će tako skoro zagaziti u tridesete godine života, momčadi uvelike razmišljaju o mladim vozačima koji se tek razvijaju i probijaju kroz juniorske kategorije Ne samo da razmišljaju o njima, već ih imaju pod ugovorima i podupiru njihove karijere Razvijanje vlastitih mladih vozača u sklopu juniorskih akademija postalo je standard u suvremenoj F1 i zato danas gotovo sve...

Još kolumni