Izdvojeno

Počelo je: Hamilton najbrži u Austriji, spin Verstappena i Kvyata, Ferrari bez soft guma

Piše: Ante Vetma

Prije 2 godina, 22 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Aleluja, Formula 1 se vratila!

Prvi taktovi uvodne F1 himne, nova špica i slike iz tmurnog ljetnog dana u planinama Austrije natjerale su osmjehe na lica ljubitelja ovog sporta diljem svijeta.

Početak treninga i prvih petnaestak minuta najbolje je iskoristio McLaren koji uoči ovog vikenda nije imao prilike testirati ovogodišnji bolid, ali ni onaj iz 2018. godine kao neke druge ekipe. Mercedes je pokazao svoj novi bolid uživo na stazi, a novu vizualu ima i Williams. Također, vidjeli smo i AlphaTauri u njihovom novom izdanju.

Nakon 15 minuta počela je padati kiša i ekipe su pohitale na intermedije, što se pokazalo kao pogrešna odluka. Ferrari je odmah vratio svoje vozače u boks jer su im poručili da je presuho za intermedije, dok su i ostali učinili isto. Romain Grosjean je odmah iskusio problem s papučicom kočnice, ali se uspio dogegati natrag do garaže.

Dim iz Racing Pointa

Prva zanimljiva situacija dogodila se 35 minuta nakon početka dok je Sergio Perez u svom Racing Pointu pokušao napraviti dobar krug na soft gumama. Imao je vrlo dobre sektore, ali je iz njegovog motora nekoliko puta dobro zadimilo. Čini se da je Mercedes u njegovom bolidu iz nekog razloga loše reagirao u trenutku kad bi Perez sjeo na gas prilikom izlaska iz zavoja.

10 minuta kasnije Perez se vratio na stazu i čini se da je ekipa uspjela riješiti problem!

Soft gume u zadnjih pola sata

Pola sata prije kraja treninga vozači su malo isprobali i soft gume pa smo vidjeli neke relativno brze krugove. Mercedes je izgledao odlično, a vidjeli smo i malo DAS-a u akciji tijekom zagrijavanja guma Valtterija Bottasa. Istovremeno, Red Bull je uložio formalni prigovor na korištenje DAS-a i odluku ćemo dobiti tijekom ovog vikenda.

Ferrari nije izlazio na najmekšoj komponenti guma.

Renault je imao relativno solidan dan, ali je 20 minuta prije kraja otpao dio bolida Estebana Ocona na startno ciljnom pravcu. Zbog toga je na minutu proglašen VSC, točno u trenutku kad je Alexander Albon ušao u svoj prvi krug na novom setu soft guma.

Spin Verstappena i Kvyata u zadnjih par minuta

Max Verstappen je u svom prvom krugu na soft gumama prošao još gore od svog timskog kolege – izvrtio se u prvom zavoju. Prenio je previše brzine i za trenutak se našao u suprotnom smjeru. Greška nije bila skupa jer nije udario u barijere, a već je u idućem krugu napravio treće najbolje vrijeme (6 desetinki iza Hamiltona).

Daniil Kvyat također je imao elegantan spin u posljednjem zavoju, i to je sve pratio George Russell na čijem je bolidu bio kadar u trenutku incidenta pa se sve vidjelo uživo na prijenosu. Kvyat je jednostavno bio nestrpljiv s dodavanjem gasa prilikom ulaska u brzi krug.

Do kraja su na vrhu ostali Hamilton i Bottas s tri desetinke razmaka između njih, a zatim tri vozača unutar desetinke: Max Verstappen, Carlos Sainz i Sergio Perez.

#VozačBolidVrijeme+Krugovi
144Lewis HamiltonMercedes1’04.81642
277Valtteri BottasMercedes1’05.1720.35638
333Max VerstappenRed Bull1’05.4180.60237
455Carlos SainzMcLaren1’05.4310.61541
511Sergio PerezRacing Point1’05.5120.69633
64Lando NorrisMcLaren1’05.6210.80541
723Alexander AlbonRed Bull1’05.7010.88529
83Daniel RicciardoRenault1’05.8601.04429
920Kevin MagnussenHaas1’05.9071.09127
1016Charles LeclercFerrari1’05.9241.10831
1118Lance StrollRacing Point1’06.0741.25834
125Sebastian VettelFerrari1’06.0771.26132
1331Esteban OconRenault1’06.2701.45422
1499Antonio GiovinazziAlfa Romeo1’06.3601.54424
157Kimi RaikkonenAlfa Romeo1’06.3651.54928
1610Pierre GaslyAlphaTauri1’06.4041.58825
1763George RussellWilliams1’06.4951.67927
186Nicholas LatifiWilliams1’06.9062.09031
1926Daniil KvyatAlphaTauri1’06.9432.12719
208Romain GrosjeanHaas1’46.36141.5456

Komentiraj

22 komentara

  1. Felipe Massa 19
    mrgud88 Prikaži

    Crni Mercedes izgleda brutalno! Vremena zanemarimo, tek će nam subota nešto reći više.



    8

    0
  2. Fernando Alonso
    Mr.Spaceguy Donator Prikaži

    RP, McLaren i Renault jako blizu.



    2

    0
  3. Fernando Alonso
    Brane FA14 Prikaži

    Haas-Honda? Jel meni nesto promaklo ili su oni na Ferrari PU?!



    2

    0
    • Red Bull
      Maxi09 Prikaži

      Renault-Ferrari i AlphaTauri-Renault
      Valjda će uskoro promjenit malu greškicu, prvi put nakon 7 mjeseca su napisali redosljed tako da nemojmo previše zamjerit.



      6

      0
  4. Naravno da vremena apsolutno nema smisla komentirati.
    Niti je vazno tko je blizu niti tko je daleko.
    Vidjeli smo ponovo F1 uzivo na stazi , neke nove livreje itd. Moramo biti sretni.
    A o vremenima mozemo pricati tek mozda na FP 3.



    2

    0
  5. Sergio Perez
    Ibarac00 Donator Prikaži

    Bit ce klanja u sredini poretka RP, McL, Renault a tko zna možda i Ferrari.



    5

    0
  6. McLaren i Renault su jako blizu, Racing Point se tu umiješao, ali jedino što sa sigurnošću znamo je da ništa ne znamo.



    4

    0
  7. Honda
    dzeno Prikaži

    Bolid RP kao Miki Maus


    0

    0
  8. Michael Schumacher
    27Ferrari28 Donator Prikaži

    Mene pokidali ovi sa Sky sporta kad je lik rekao Maxident. Mozda je stara fora ali je danas prvi put čujem.



    12

    0
  9. Ross Brawn
    Tuzlaensis novinar Prikaži

    Naslov ne bih kometarisao, osvrnut ću se na neke detalje niže na gridu: opet Haas i kočnice



    2

    0
  10. Nigel Mansell
    The Simpsons Prikaži

    Kažu iz RB Honde da nikad nisu bili spremniji?
    Da nisu malo pretjerali, pa vrte se po stazi ko balerine?
    Zadnji kraj im stalno bježi. :)


    0

    0
  11. Naslov:::: FERRARI BEZ SOFT GUMAAAAAAAAAAA. Tražim i nigdje ni jedne riječi o tim gumama. Zaboravili kupiti ili ih je nako ukral ili….


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj košta, vrijeme košta, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez pomoći naših čitatelja - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Što sve vozač vidi na ekranu volana

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Na primjeru Charlesa Leclerca i njegovog Ferrarija možemo jasno očitati što vozač vidi na ekranu svog volana Primjer ekrana na F1 volanu 1) Prethodni krug U gornjem lijevom kutu vidi se vrijeme posljednjeg odvoženog kruga, u ovom slučaju je iznad dvije minute jer se radilo o izlaznom krugu u kvalifikacijama 2) Broj okretaja Nova generacija bolida Formule 1 ne postiže više od 15 tisuća okretaja u minuti, ali samo...

Pogled u budućnost – 1. dio: Mercedes i Red Bull

Lociranje // Lovro Andraka

Iako više od polovice trenutnih vozača u Formuli 1 nije niti će tako skoro zagaziti u tridesete godine života, momčadi uvelike razmišljaju o mladim vozačima koji se tek razvijaju i probijaju kroz juniorske kategorije Ne samo da razmišljaju o njima, već ih imaju pod ugovorima i podupiru njihove karijere Razvijanje vlastitih mladih vozača u sklopu juniorskih akademija postalo je standard u suvremenoj F1 i zato danas gotovo sve...

Još kolumni