Aleluja, Formula 1 se vratila!
Prvi taktovi uvodne F1 himne, nova špica i slike iz tmurnog ljetnog dana u planinama Austrije natjerale su osmjehe na lica ljubitelja ovog sporta diljem svijeta.
Početak treninga i prvih petnaestak minuta najbolje je iskoristio McLaren koji uoči ovog vikenda nije imao prilike testirati ovogodišnji bolid, ali ni onaj iz 2018. godine kao neke druge ekipe. Mercedes je pokazao svoj novi bolid uživo na stazi, a novu vizualu ima i Williams. Također, vidjeli smo i AlphaTauri u njihovom novom izdanju.
Nakon 15 minuta počela je padati kiša i ekipe su pohitale na intermedije, što se pokazalo kao pogrešna odluka. Ferrari je odmah vratio svoje vozače u boks jer su im poručili da je presuho za intermedije, dok su i ostali učinili isto. Romain Grosjean je odmah iskusio problem s papučicom kočnice, ali se uspio dogegati natrag do garaže.
Prva zanimljiva situacija dogodila se 35 minuta nakon početka dok je Sergio Perez u svom Racing Pointu pokušao napraviti dobar krug na soft gumama. Imao je vrlo dobre sektore, ali je iz njegovog motora nekoliko puta dobro zadimilo. Čini se da je Mercedes u njegovom bolidu iz nekog razloga loše reagirao u trenutku kad bi Perez sjeo na gas prilikom izlaska iz zavoja.
10 minuta kasnije Perez se vratio na stazu i čini se da je ekipa uspjela riješiti problem!
Pola sata prije kraja treninga vozači su malo isprobali i soft gume pa smo vidjeli neke relativno brze krugove. Mercedes je izgledao odlično, a vidjeli smo i malo DAS-a u akciji tijekom zagrijavanja guma Valtterija Bottasa. Istovremeno, Red Bull je uložio formalni prigovor na korištenje DAS-a i odluku ćemo dobiti tijekom ovog vikenda.
Ferrari nije izlazio na najmekšoj komponenti guma.
Renault je imao relativno solidan dan, ali je 20 minuta prije kraja otpao dio bolida Estebana Ocona na startno ciljnom pravcu. Zbog toga je na minutu proglašen VSC, točno u trenutku kad je Alexander Albon ušao u svoj prvi krug na novom setu soft guma.
Max Verstappen je u svom prvom krugu na soft gumama prošao još gore od svog timskog kolege – izvrtio se u prvom zavoju. Prenio je previše brzine i za trenutak se našao u suprotnom smjeru. Greška nije bila skupa jer nije udario u barijere, a već je u idućem krugu napravio treće najbolje vrijeme (6 desetinki iza Hamiltona).
Daniil Kvyat također je imao elegantan spin u posljednjem zavoju, i to je sve pratio George Russell na čijem je bolidu bio kadar u trenutku incidenta pa se sve vidjelo uživo na prijenosu. Kvyat je jednostavno bio nestrpljiv s dodavanjem gasa prilikom ulaska u brzi krug.
Do kraja su na vrhu ostali Hamilton i Bottas s tri desetinke razmaka između njih, a zatim tri vozača unutar desetinke: Max Verstappen, Carlos Sainz i Sergio Perez.
# | Vozač | Bolid | Vrijeme | + | Krugovi | |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 44 | Lewis Hamilton | Mercedes | 1’04.816 | 42 | |
2 | 77 | Valtteri Bottas | Mercedes | 1’05.172 | 0.356 | 38 |
3 | 33 | Max Verstappen | Red Bull | 1’05.418 | 0.602 | 37 |
4 | 55 | Carlos Sainz | McLaren | 1’05.431 | 0.615 | 41 |
5 | 11 | Sergio Perez | Racing Point | 1’05.512 | 0.696 | 33 |
6 | 4 | Lando Norris | McLaren | 1’05.621 | 0.805 | 41 |
7 | 23 | Alexander Albon | Red Bull | 1’05.701 | 0.885 | 29 |
8 | 3 | Daniel Ricciardo | Renault | 1’05.860 | 1.044 | 29 |
9 | 20 | Kevin Magnussen | Haas | 1’05.907 | 1.091 | 27 |
10 | 16 | Charles Leclerc | Ferrari | 1’05.924 | 1.108 | 31 |
11 | 18 | Lance Stroll | Racing Point | 1’06.074 | 1.258 | 34 |
12 | 5 | Sebastian Vettel | Ferrari | 1’06.077 | 1.261 | 32 |
13 | 31 | Esteban Ocon | Renault | 1’06.270 | 1.454 | 22 |
14 | 99 | Antonio Giovinazzi | Alfa Romeo | 1’06.360 | 1.544 | 24 |
15 | 7 | Kimi Raikkonen | Alfa Romeo | 1’06.365 | 1.549 | 28 |
16 | 10 | Pierre Gasly | AlphaTauri | 1’06.404 | 1.588 | 25 |
17 | 63 | George Russell | Williams | 1’06.495 | 1.679 | 27 |
18 | 6 | Nicholas Latifi | Williams | 1’06.906 | 2.090 | 31 |
19 | 26 | Daniil Kvyat | AlphaTauri | 1’06.943 | 2.127 | 19 |
20 | 8 | Romain Grosjean | Haas | 1’46.361 | 41.545 | 6 |
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj košta, vrijeme košta, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez pomoći naših čitatelja - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Na primjeru Charlesa Leclerca i njegovog Ferrarija možemo jasno očitati što vozač vidi na ekranu svog volana Primjer ekrana na F1 volanu 1) Prethodni krug U gornjem lijevom kutu vidi se vrijeme posljednjeg odvoženog kruga, u ovom slučaju je iznad dvije minute jer se radilo o izlaznom krugu u kvalifikacijama 2) Broj okretaja Nova generacija bolida Formule 1 ne postiže više od 15 tisuća okretaja u minuti, ali samo...
Iako više od polovice trenutnih vozača u Formuli 1 nije niti će tako skoro zagaziti u tridesete godine života, momčadi uvelike razmišljaju o mladim vozačima koji se tek razvijaju i probijaju kroz juniorske kategorije Ne samo da razmišljaju o njima, već ih imaju pod ugovorima i podupiru njihove karijere Razvijanje vlastitih mladih vozača u sklopu juniorskih akademija postalo je standard u suvremenoj F1 i zato danas gotovo sve...
Reakcije na komentar
Sviđa mi se
/Ne sviđa mi se
/Crni Mercedes izgleda brutalno! Vremena zanemarimo, tek će nam subota nešto reći više.
8
0
Reakcije na komentar
Sviđa mi se
/Ne sviđa mi se
/DAS Schwartz Benz.
Mit DAS.
5
1
Reakcije na komentar
Sviđa mi se
/Ne sviđa mi se
/Der schwarzer Benz mit “Daj amo sljedecu sezonu” ;)
1
1
Reakcije na komentar
Sviđa mi se
/Ne sviđa mi se
/RP, McLaren i Renault jako blizu.
2
0
Reakcije na komentar
Sviđa mi se
/Ne sviđa mi se
/čini ti se
1
0
Reakcije na komentar
Sviđa mi se
/Ne sviđa mi se
/Haas-Honda? Jel meni nesto promaklo ili su oni na Ferrari PU?!
2
0
Reakcije na komentar
Sviđa mi se
/Ne sviđa mi se
/Renault-Ferrari i AlphaTauri-Renault
Valjda će uskoro promjenit malu greškicu, prvi put nakon 7 mjeseca su napisali redosljed tako da nemojmo previše zamjerit.
6
0
Reakcije na komentar
Sviđa mi se
/Ne sviđa mi se
/Renault-Ferrari?
1
0
Reakcije na komentar
Sviđa mi se
/Ne sviđa mi se
/Naravno da vremena apsolutno nema smisla komentirati.
Niti je vazno tko je blizu niti tko je daleko.
Vidjeli smo ponovo F1 uzivo na stazi , neke nove livreje itd. Moramo biti sretni.
A o vremenima mozemo pricati tek mozda na FP 3.
2
0
Reakcije na komentar
Sviđa mi se
/Ne sviđa mi se
/Sainz tužibaba na radiju traži da se Stroll kazni jer se boji Racing Pointovog “pacea” u utrci hehe
1
7
Reakcije na komentar
Sviđa mi se
/Ne sviđa mi se
/Da , bas zbog toga se zalio na radiu. A ne zato jer mu je opasno usao u putanju.
Svasta covvjek procita
3
1
Reakcije na komentar
Sviđa mi se
/Ne sviđa mi se
/nije trazio kaznu, rekao je da samo želi da ga se upozori, da nije bilo u redu od njega.
0
0
Reakcije na komentar
Sviđa mi se
/Ne sviđa mi se
/Bit ce klanja u sredini poretka RP, McL, Renault a tko zna možda i Ferrari.
5
0
Reakcije na komentar
Sviđa mi se
/Ne sviđa mi se
/McLaren i Renault su jako blizu, Racing Point se tu umiješao, ali jedino što sa sigurnošću znamo je da ništa ne znamo.
4
0
Reakcije na komentar
Sviđa mi se
/Ne sviđa mi se
/Bolid RP kao Miki Maus
0
0
Reakcije na komentar
Sviđa mi se
/Ne sviđa mi se
/Mene pokidali ovi sa Sky sporta kad je lik rekao Maxident. Mozda je stara fora ali je danas prvi put čujem.
12
0
Reakcije na komentar
Sviđa mi se
/Ne sviđa mi se
/Naslov ne bih kometarisao, osvrnut ću se na neke detalje niže na gridu: opet Haas i kočnice
2
0
Reakcije na komentar
Sviđa mi se
/Ne sviđa mi se
/To govori da nije problem samo u proizvođaču kočnica, imaju i oni krivicu u tome svemu sudeći
1
0
Reakcije na komentar
Sviđa mi se
/Ne sviđa mi se
/Kažu iz RB Honde da nikad nisu bili spremniji?
Da nisu malo pretjerali, pa vrte se po stazi ko balerine?
Zadnji kraj im stalno bježi. :)
0
0
Reakcije na komentar
Sviđa mi se
/Ne sviđa mi se
/Verstapen je u svojem najbrzem krugu slomio prednje krilce inace kaze da je zadovoljan.
Nada i dalje postoji!
0
1
Reakcije na komentar
Sviđa mi se
/Ne sviđa mi se
/Naslov:::: FERRARI BEZ SOFT GUMAAAAAAAAAAA. Tražim i nigdje ni jedne riječi o tim gumama. Zaboravili kupiti ili ih je nako ukral ili….
0
0
Reakcije na komentar
Sviđa mi se
/Ne sviđa mi se
/Ima Ferrari soft gume ali nisu ih uopće koristili u prvom slobodnom treningu. Išli su na srednje tvrdim gumama.
0
0