Aleluja, Formula 1 se vratila!
Prvi taktovi uvodne F1 himne, nova špica i slike iz tmurnog ljetnog dana u planinama Austrije natjerale su osmjehe na lica ljubitelja ovog sporta diljem svijeta.
Početak treninga i prvih petnaestak minuta najbolje je iskoristio McLaren koji uoči ovog vikenda nije imao prilike testirati ovogodišnji bolid, ali ni onaj iz 2018. godine kao neke druge ekipe. Mercedes je pokazao svoj novi bolid uživo na stazi, a novu vizualu ima i Williams. Također, vidjeli smo i AlphaTauri u njihovom novom izdanju.
Nakon 15 minuta počela je padati kiša i ekipe su pohitale na intermedije, što se pokazalo kao pogrešna odluka. Ferrari je odmah vratio svoje vozače u boks jer su im poručili da je presuho za intermedije, dok su i ostali učinili isto. Romain Grosjean je odmah iskusio problem s papučicom kočnice, ali se uspio dogegati natrag do garaže.
Prva zanimljiva situacija dogodila se 35 minuta nakon početka dok je Sergio Perez u svom Racing Pointu pokušao napraviti dobar krug na soft gumama. Imao je vrlo dobre sektore, ali je iz njegovog motora nekoliko puta dobro zadimilo. Čini se da je Mercedes u njegovom bolidu iz nekog razloga loše reagirao u trenutku kad bi Perez sjeo na gas prilikom izlaska iz zavoja.
10 minuta kasnije Perez se vratio na stazu i čini se da je ekipa uspjela riješiti problem!
Pola sata prije kraja treninga vozači su malo isprobali i soft gume pa smo vidjeli neke relativno brze krugove. Mercedes je izgledao odlično, a vidjeli smo i malo DAS-a u akciji tijekom zagrijavanja guma Valtterija Bottasa. Istovremeno, Red Bull je uložio formalni prigovor na korištenje DAS-a i odluku ćemo dobiti tijekom ovog vikenda.
Ferrari nije izlazio na najmekšoj komponenti guma.
Renault je imao relativno solidan dan, ali je 20 minuta prije kraja otpao dio bolida Estebana Ocona na startno ciljnom pravcu. Zbog toga je na minutu proglašen VSC, točno u trenutku kad je Alexander Albon ušao u svoj prvi krug na novom setu soft guma.
Max Verstappen je u svom prvom krugu na soft gumama prošao još gore od svog timskog kolege – izvrtio se u prvom zavoju. Prenio je previše brzine i za trenutak se našao u suprotnom smjeru. Greška nije bila skupa jer nije udario u barijere, a već je u idućem krugu napravio treće najbolje vrijeme (6 desetinki iza Hamiltona).
Daniil Kvyat također je imao elegantan spin u posljednjem zavoju, i to je sve pratio George Russell na čijem je bolidu bio kadar u trenutku incidenta pa se sve vidjelo uživo na prijenosu. Kvyat je jednostavno bio nestrpljiv s dodavanjem gasa prilikom ulaska u brzi krug.
Do kraja su na vrhu ostali Hamilton i Bottas s tri desetinke razmaka između njih, a zatim tri vozača unutar desetinke: Max Verstappen, Carlos Sainz i Sergio Perez.
# | Vozač | Bolid | Vrijeme | + | Krugovi | |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 44 | Lewis Hamilton | Mercedes | 1’04.816 | 42 | |
2 | 77 | Valtteri Bottas | Mercedes | 1’05.172 | 0.356 | 38 |
3 | 33 | Max Verstappen | Red Bull | 1’05.418 | 0.602 | 37 |
4 | 55 | Carlos Sainz | McLaren | 1’05.431 | 0.615 | 41 |
5 | 11 | Sergio Perez | Racing Point | 1’05.512 | 0.696 | 33 |
6 | 4 | Lando Norris | McLaren | 1’05.621 | 0.805 | 41 |
7 | 23 | Alexander Albon | Red Bull | 1’05.701 | 0.885 | 29 |
8 | 3 | Daniel Ricciardo | Renault | 1’05.860 | 1.044 | 29 |
9 | 20 | Kevin Magnussen | Haas | 1’05.907 | 1.091 | 27 |
10 | 16 | Charles Leclerc | Ferrari | 1’05.924 | 1.108 | 31 |
11 | 18 | Lance Stroll | Racing Point | 1’06.074 | 1.258 | 34 |
12 | 5 | Sebastian Vettel | Ferrari | 1’06.077 | 1.261 | 32 |
13 | 31 | Esteban Ocon | Renault | 1’06.270 | 1.454 | 22 |
14 | 99 | Antonio Giovinazzi | Alfa Romeo | 1’06.360 | 1.544 | 24 |
15 | 7 | Kimi Raikkonen | Alfa Romeo | 1’06.365 | 1.549 | 28 |
16 | 10 | Pierre Gasly | AlphaTauri | 1’06.404 | 1.588 | 25 |
17 | 63 | George Russell | Williams | 1’06.495 | 1.679 | 27 |
18 | 6 | Nicholas Latifi | Williams | 1’06.906 | 2.090 | 31 |
19 | 26 | Daniil Kvyat | AlphaTauri | 1’06.943 | 2.127 | 19 |
20 | 8 | Romain Grosjean | Haas | 1’46.361 | 41.545 | 6 |
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...
Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Crni Mercedes izgleda brutalno! Vremena zanemarimo, tek će nam subota nešto reći više.
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
DAS Schwartz Benz.
Mit DAS.
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Der schwarzer Benz mit “Daj amo sljedecu sezonu” ;)
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
RP, McLaren i Renault jako blizu.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
čini ti se
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Haas-Honda? Jel meni nesto promaklo ili su oni na Ferrari PU?!
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Renault-Ferrari i AlphaTauri-Renault
Valjda će uskoro promjenit malu greškicu, prvi put nakon 7 mjeseca su napisali redosljed tako da nemojmo previše zamjerit.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Renault-Ferrari?
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Naravno da vremena apsolutno nema smisla komentirati.
Niti je vazno tko je blizu niti tko je daleko.
Vidjeli smo ponovo F1 uzivo na stazi , neke nove livreje itd. Moramo biti sretni.
A o vremenima mozemo pricati tek mozda na FP 3.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Sainz tužibaba na radiju traži da se Stroll kazni jer se boji Racing Pointovog “pacea” u utrci hehe
1
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Da , bas zbog toga se zalio na radiu. A ne zato jer mu je opasno usao u putanju.
Svasta covvjek procita
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
nije trazio kaznu, rekao je da samo želi da ga se upozori, da nije bilo u redu od njega.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Bit ce klanja u sredini poretka RP, McL, Renault a tko zna možda i Ferrari.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
McLaren i Renault su jako blizu, Racing Point se tu umiješao, ali jedino što sa sigurnošću znamo je da ništa ne znamo.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Bolid RP kao Miki Maus
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Mene pokidali ovi sa Sky sporta kad je lik rekao Maxident. Mozda je stara fora ali je danas prvi put čujem.
12
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Naslov ne bih kometarisao, osvrnut ću se na neke detalje niže na gridu: opet Haas i kočnice
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
To govori da nije problem samo u proizvođaču kočnica, imaju i oni krivicu u tome svemu sudeći
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Kažu iz RB Honde da nikad nisu bili spremniji?
Da nisu malo pretjerali, pa vrte se po stazi ko balerine?
Zadnji kraj im stalno bježi. :)
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Verstapen je u svojem najbrzem krugu slomio prednje krilce inace kaze da je zadovoljan.
Nada i dalje postoji!
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Naslov:::: FERRARI BEZ SOFT GUMAAAAAAAAAAA. Tražim i nigdje ni jedne riječi o tim gumama. Zaboravili kupiti ili ih je nako ukral ili….
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ima Ferrari soft gume ali nisu ih uopće koristili u prvom slobodnom treningu. Išli su na srednje tvrdim gumama.
0
0