Izdvojeno

Počelo je: Hamilton najbrži u Austriji, spin Verstappena i Kvyata, Ferrari bez soft guma

Piše: Ante Vetma

Prije 3 godina, 22 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Aleluja, Formula 1 se vratila!

Prvi taktovi uvodne F1 himne, nova špica i slike iz tmurnog ljetnog dana u planinama Austrije natjerale su osmjehe na lica ljubitelja ovog sporta diljem svijeta.

Početak treninga i prvih petnaestak minuta najbolje je iskoristio McLaren koji uoči ovog vikenda nije imao prilike testirati ovogodišnji bolid, ali ni onaj iz 2018. godine kao neke druge ekipe. Mercedes je pokazao svoj novi bolid uživo na stazi, a novu vizualu ima i Williams. Također, vidjeli smo i AlphaTauri u njihovom novom izdanju.

Nakon 15 minuta počela je padati kiša i ekipe su pohitale na intermedije, što se pokazalo kao pogrešna odluka. Ferrari je odmah vratio svoje vozače u boks jer su im poručili da je presuho za intermedije, dok su i ostali učinili isto. Romain Grosjean je odmah iskusio problem s papučicom kočnice, ali se uspio dogegati natrag do garaže.

Dim iz Racing Pointa

Prva zanimljiva situacija dogodila se 35 minuta nakon početka dok je Sergio Perez u svom Racing Pointu pokušao napraviti dobar krug na soft gumama. Imao je vrlo dobre sektore, ali je iz njegovog motora nekoliko puta dobro zadimilo. Čini se da je Mercedes u njegovom bolidu iz nekog razloga loše reagirao u trenutku kad bi Perez sjeo na gas prilikom izlaska iz zavoja.

10 minuta kasnije Perez se vratio na stazu i čini se da je ekipa uspjela riješiti problem!

Soft gume u zadnjih pola sata

Pola sata prije kraja treninga vozači su malo isprobali i soft gume pa smo vidjeli neke relativno brze krugove. Mercedes je izgledao odlično, a vidjeli smo i malo DAS-a u akciji tijekom zagrijavanja guma Valtterija Bottasa. Istovremeno, Red Bull je uložio formalni prigovor na korištenje DAS-a i odluku ćemo dobiti tijekom ovog vikenda.

Ferrari nije izlazio na najmekšoj komponenti guma.

Renault je imao relativno solidan dan, ali je 20 minuta prije kraja otpao dio bolida Estebana Ocona na startno ciljnom pravcu. Zbog toga je na minutu proglašen VSC, točno u trenutku kad je Alexander Albon ušao u svoj prvi krug na novom setu soft guma.

Spin Verstappena i Kvyata u zadnjih par minuta

Max Verstappen je u svom prvom krugu na soft gumama prošao još gore od svog timskog kolege – izvrtio se u prvom zavoju. Prenio je previše brzine i za trenutak se našao u suprotnom smjeru. Greška nije bila skupa jer nije udario u barijere, a već je u idućem krugu napravio treće najbolje vrijeme (6 desetinki iza Hamiltona).

Daniil Kvyat također je imao elegantan spin u posljednjem zavoju, i to je sve pratio George Russell na čijem je bolidu bio kadar u trenutku incidenta pa se sve vidjelo uživo na prijenosu. Kvyat je jednostavno bio nestrpljiv s dodavanjem gasa prilikom ulaska u brzi krug.

Do kraja su na vrhu ostali Hamilton i Bottas s tri desetinke razmaka između njih, a zatim tri vozača unutar desetinke: Max Verstappen, Carlos Sainz i Sergio Perez.

#VozačBolidVrijeme+Krugovi
144Lewis HamiltonMercedes1’04.81642
277Valtteri BottasMercedes1’05.1720.35638
333Max VerstappenRed Bull1’05.4180.60237
455Carlos SainzMcLaren1’05.4310.61541
511Sergio PerezRacing Point1’05.5120.69633
64Lando NorrisMcLaren1’05.6210.80541
723Alexander AlbonRed Bull1’05.7010.88529
83Daniel RicciardoRenault1’05.8601.04429
920Kevin MagnussenHaas1’05.9071.09127
1016Charles LeclercFerrari1’05.9241.10831
1118Lance StrollRacing Point1’06.0741.25834
125Sebastian VettelFerrari1’06.0771.26132
1331Esteban OconRenault1’06.2701.45422
1499Antonio GiovinazziAlfa Romeo1’06.3601.54424
157Kimi RaikkonenAlfa Romeo1’06.3651.54928
1610Pierre GaslyAlphaTauri1’06.4041.58825
1763George RussellWilliams1’06.4951.67927
186Nicholas LatifiWilliams1’06.9062.09031
1926Daniil KvyatAlphaTauri1’06.9432.12719
208Romain GrosjeanHaas1’46.36141.5456

Komentiraj

22 komentara

  1. Felipe Massa 19
    mrgud88 Prikaži

    Crni Mercedes izgleda brutalno! Vremena zanemarimo, tek će nam subota nešto reći više.



    8

    0
  2. Fernando Alonso
    Mr.Spaceguy Donator Prikaži

    RP, McLaren i Renault jako blizu.



    2

    0
  3. Fernando Alonso
    Brane FA14 Prikaži

    Haas-Honda? Jel meni nesto promaklo ili su oni na Ferrari PU?!



    2

    0
  4. Naravno da vremena apsolutno nema smisla komentirati.
    Niti je vazno tko je blizu niti tko je daleko.
    Vidjeli smo ponovo F1 uzivo na stazi , neke nove livreje itd. Moramo biti sretni.
    A o vremenima mozemo pricati tek mozda na FP 3.



    2

    0
  5. Bit ce klanja u sredini poretka RP, McL, Renault a tko zna možda i Ferrari.



    5

    0
  6. McLaren i Renault su jako blizu, Racing Point se tu umiješao, ali jedino što sa sigurnošću znamo je da ništa ne znamo.



    4

    0
  7. Bolid RP kao Miki Maus


    0

    0
  8. Michael Schumacher
    27Ferrari28 Donator Prikaži

    Mene pokidali ovi sa Sky sporta kad je lik rekao Maxident. Mozda je stara fora ali je danas prvi put čujem.



    12

    0
  9. Ross Brawn
    Tuzlaensis novinar Prikaži

    Naslov ne bih kometarisao, osvrnut ću se na neke detalje niže na gridu: opet Haas i kočnice



    2

    0
  10. Nigel Mansell
    The Simpsons Prikaži

    Kažu iz RB Honde da nikad nisu bili spremniji?
    Da nisu malo pretjerali, pa vrte se po stazi ko balerine?
    Zadnji kraj im stalno bježi. :)


    0

    0
  11. Naslov:::: FERRARI BEZ SOFT GUMAAAAAAAAAAA. Tražim i nigdje ni jedne riječi o tim gumama. Zaboravili kupiti ili ih je nako ukral ili….


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni