Izdvojeno

Leclerc: Ferrari će se mučiti više nego 2019.

Piše: Luka Kolak

Prije 3 godina, 11 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Charles Leclerc je na konferenciji za novinare rekao kako je 99% siguran da će Ferrari imati težu sezonu nego onu što je bila prošle godine.

Nakon predsezonskih testiranja, šef momčadi Mattia Binotto je izjavio kako se Ferrari ne nalazi u previše bajnoj situaciji te da će imati poteškoća tijekom sezone. Isto tako, krenule su priče kako Tifosi planiraju na VN Mađarske donijeti potpuno novi bolid kako bi nadoknadili zaostatak za Mercedesom i Red Bullom.

No, to čekanje bi moglo dati dovoljno vremena navedenim konkurentima da se odvoje te tako zatvore put momčadi iz Maranella da se uopće upusti u ozbiljniju borbu za titulu.

“Mišljenja sam kako je vrlo izazovna sezona ispred nas.”

“I dalje postoje upitnici, no, moramo pričekati kvalifikacije da bismo bili sigurni što reći, iako smo sigurni da ćemo se mučiti više nego prošle godine.”

Leclerc je isto tako rekao kako odluka da se preispita bolid došla tijekom perioda kada je tvornica bila zatvorena zbog pandemije koronavirusa, kada je momčad imala više vremena da proanalizira podatke s testiranja.

“Nakon testiranja, više – manje smo znali da nismo tamo gdje želimo biti, pogotovo po pitanju kvalifikacija.”

“I onda je došla cijela ova situacija s koronavirusom. sve se zatvorilo.”

“Nakon što se sve ponovno otvorilo, analizirali smo podatke u malo vremena koje smo imali te smo odlučili napraviti korak unazad kako bi razumijeli odakle dolazi problem te da ga pokušamo riješiti.”

Charles Leclerc

Sebastian Vettel je također ponovio zabrinutost za tijek sezone, no isto tako je rekao da će vrijeme pokazati gdje se momčad trenutno nalazi.

Komentiraj

11 komentara

  1. Michael Schumacher
    senna66 Donator Prikaži

    Da pogodim, sada će nakon Vettela Leclerc biti dežurni krivac. Eh moj Ferrari…dokle više?



    11

    0
  2. Fernando Alonso
    Alonso king Prikaži

    Tesko da moze gore od 2012. i 1,5 sekundi zaostatka za pole positionom. U najgorem slucaju Ferrari ce imati 3. najbrzi bolid. Daleko su ova nova vremena od 2012., ali nikad ne recite nikad. Imaju dva top vozaca i jednu od najcudnijih sezona ikada. Treba gledati malo i s ove strane ?



    7

    1
  3. Pierre Gasly
    Perica9 Prikaži

    Ima vremena, još je mlada ekipa i ima još 8 utrka do kraja sezone.



    4

    0
  4. dakle…i malac koji nema veze sa šrafima kuži da je “filozofija” karen/tumpleka jednaka samoocjenjivanju najglupljih uključenih u ovaj sport u ovom trenutku a i izvan njega…..kad se netko skriva iza pojma “filozofija”, to podrazumijeva da je apsolutni lajbek i luzer, ali to prikriva velikim riječima da bi se unaprijed isključilo daljnje propitivanje.
    Ferrariju treba Briattore, a ne “get woke go broke” apsolutno beskorisni krelci kao sadašnji “šefek”



    3

    2
  5. Jako se nadam da kopiraju Wolfovu pilu naopako…ali sve više imam osjećaj da nisu shvatili taj termin.



    12

    0
  6. Tricolore Gorila
    NoBreaks Prikaži

    iako mi je Leclerc hype, svidio mi se u virtualnim utrkama ali i tamo je pokazivao nesportsku opakost (protiv čega baš i nisam, jer su svi prvaci bili prgavi i obijesni) stvarno bi mi se digao u očima kad bi uspio izgurati Binotta iz Ferrarija pa makar i sam dobio prijevremeni raskid ugovora. Mali je opaki laktaroš



    5

    0
  7. Ayrton Senna
    LR7 Prikaži

    Nevjerovatno zvuči podatak da je i McLaren kakav je zadnjih godina pokisao i potonuo ali ipak u uzlaznoj formi,ipak 2008.bio prvak sa Ham a Fer 2007.sa Kimijem..A talijani ipak pri vrhu stalno ali ne i na vrhu..Frustrirajuče za navijače tolke godine nadat se i onda na startu nove sezone ovako neš pročitat..



    2

    0
  8. Alain Prost
    Alain Prost Prikaži

    CL i ekipa oko njega dobili su što su htjeli, ne bi trebao biti tako depresivan, ne bi škodilo malo vedra duha, poticaja i sličnog, sada je on novi vođa…. ili je malo zelen za to?



    1

    1
  9. Ono kad sezona nije ni krenula a vec znaju da ce biti losiji nego lani. Gdje su one godine kad se odnos snaga mjenjao svakih par utrka. Danas u F1 trebamo cekati 5 godina na zanimljivu sezonu i ocito je moze spasiti jedino rb ako bude konkurentan mercedesu.


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni