Izdvojeno

Leclerc: Ferrari će se mučiti više nego 2019.

Piše: Luka Kolak

Prije 2 godina, 11 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Charles Leclerc je na konferenciji za novinare rekao kako je 99% siguran da će Ferrari imati težu sezonu nego onu što je bila prošle godine.

Nakon predsezonskih testiranja, šef momčadi Mattia Binotto je izjavio kako se Ferrari ne nalazi u previše bajnoj situaciji te da će imati poteškoća tijekom sezone. Isto tako, krenule su priče kako Tifosi planiraju na VN Mađarske donijeti potpuno novi bolid kako bi nadoknadili zaostatak za Mercedesom i Red Bullom.

No, to čekanje bi moglo dati dovoljno vremena navedenim konkurentima da se odvoje te tako zatvore put momčadi iz Maranella da se uopće upusti u ozbiljniju borbu za titulu.

“Mišljenja sam kako je vrlo izazovna sezona ispred nas.”

“I dalje postoje upitnici, no, moramo pričekati kvalifikacije da bismo bili sigurni što reći, iako smo sigurni da ćemo se mučiti više nego prošle godine.”

Leclerc je isto tako rekao kako odluka da se preispita bolid došla tijekom perioda kada je tvornica bila zatvorena zbog pandemije koronavirusa, kada je momčad imala više vremena da proanalizira podatke s testiranja.

“Nakon testiranja, više – manje smo znali da nismo tamo gdje želimo biti, pogotovo po pitanju kvalifikacija.”

“I onda je došla cijela ova situacija s koronavirusom. sve se zatvorilo.”

“Nakon što se sve ponovno otvorilo, analizirali smo podatke u malo vremena koje smo imali te smo odlučili napraviti korak unazad kako bi razumijeli odakle dolazi problem te da ga pokušamo riješiti.”

Charles Leclerc

Sebastian Vettel je također ponovio zabrinutost za tijek sezone, no isto tako je rekao da će vrijeme pokazati gdje se momčad trenutno nalazi.

Komentiraj

11 komentara

  1. Mick Schumacher 47
    senna66 Donator Prikaži

    Da pogodim, sada će nakon Vettela Leclerc biti dežurni krivac. Eh moj Ferrari…dokle više?



    11

    0
  2. Fernando Alonso
    Alonso king Prikaži

    Tesko da moze gore od 2012. i 1,5 sekundi zaostatka za pole positionom. U najgorem slucaju Ferrari ce imati 3. najbrzi bolid. Daleko su ova nova vremena od 2012., ali nikad ne recite nikad. Imaju dva top vozaca i jednu od najcudnijih sezona ikada. Treba gledati malo i s ove strane ?



    7

    1
  3. Pierre Gasly
    Perica9 Prikaži

    Ima vremena, još je mlada ekipa i ima još 8 utrka do kraja sezone.



    4

    0
  4. dakle…i malac koji nema veze sa šrafima kuži da je “filozofija” karen/tumpleka jednaka samoocjenjivanju najglupljih uključenih u ovaj sport u ovom trenutku a i izvan njega…..kad se netko skriva iza pojma “filozofija”, to podrazumijeva da je apsolutni lajbek i luzer, ali to prikriva velikim riječima da bi se unaprijed isključilo daljnje propitivanje.
    Ferrariju treba Briattore, a ne “get woke go broke” apsolutno beskorisni krelci kao sadašnji “šefek”



    3

    2
  5. Jako se nadam da kopiraju Wolfovu pilu naopako…ali sve više imam osjećaj da nisu shvatili taj termin.



    12

    0
  6. Tricolore Gorila
    NoBreaks Prikaži

    iako mi je Leclerc hype, svidio mi se u virtualnim utrkama ali i tamo je pokazivao nesportsku opakost (protiv čega baš i nisam, jer su svi prvaci bili prgavi i obijesni) stvarno bi mi se digao u očima kad bi uspio izgurati Binotta iz Ferrarija pa makar i sam dobio prijevremeni raskid ugovora. Mali je opaki laktaroš



    5

    0
  7. Ayrton Senna
    LR7 Prikaži

    Nevjerovatno zvuči podatak da je i McLaren kakav je zadnjih godina pokisao i potonuo ali ipak u uzlaznoj formi,ipak 2008.bio prvak sa Ham a Fer 2007.sa Kimijem..A talijani ipak pri vrhu stalno ali ne i na vrhu..Frustrirajuče za navijače tolke godine nadat se i onda na startu nove sezone ovako neš pročitat..



    2

    0
  8. Alain Prost
    Alain Prost Prikaži

    CL i ekipa oko njega dobili su što su htjeli, ne bi trebao biti tako depresivan, ne bi škodilo malo vedra duha, poticaja i sličnog, sada je on novi vođa…. ili je malo zelen za to?



    1

    1
  9. Ono kad sezona nije ni krenula a vec znaju da ce biti losiji nego lani. Gdje su one godine kad se odnos snaga mjenjao svakih par utrka. Danas u F1 trebamo cekati 5 godina na zanimljivu sezonu i ocito je moze spasiti jedino rb ako bude konkurentan mercedesu.


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj košta, vrijeme košta, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez pomoći naših čitatelja - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Što sve vozač vidi na ekranu volana

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Na primjeru Charlesa Leclerca i njegovog Ferrarija možemo jasno očitati što vozač vidi na ekranu svog volana Primjer ekrana na F1 volanu 1) Prethodni krug U gornjem lijevom kutu vidi se vrijeme posljednjeg odvoženog kruga, u ovom slučaju je iznad dvije minute jer se radilo o izlaznom krugu u kvalifikacijama 2) Broj okretaja Nova generacija bolida Formule 1 ne postiže više od 15 tisuća okretaja u minuti, ali samo...

Pogled u budućnost – 1. dio: Mercedes i Red Bull

Lociranje // Lovro Andraka

Iako više od polovice trenutnih vozača u Formuli 1 nije niti će tako skoro zagaziti u tridesete godine života, momčadi uvelike razmišljaju o mladim vozačima koji se tek razvijaju i probijaju kroz juniorske kategorije Ne samo da razmišljaju o njima, već ih imaju pod ugovorima i podupiru njihove karijere Razvijanje vlastitih mladih vozača u sklopu juniorskih akademija postalo je standard u suvremenoj F1 i zato danas gotovo sve...

Još kolumni