Izdvojeno

Mercedes donosi novi motor u Austriju nakon popravka problema s pouzdanošću

Piše: Luka Jurić

Prije 2 godina, 3 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Mercedes i njihove mušterije Racing Point i Williams koristit će novu verziju motora u Austriji, nakon što su napravili određene popravke vezane za pouzdanost motora.

Nakon otkazanja VN Australije u ožujku, F1 sezona će napokon krenuti s dvije utrke za redom na Red Bull Ringu s početkom ovog vikenda.

Mercedesova tvornica u Brixworthu je već bila napravila neke preinake između predsezonskih testiranja u Barceloni i originalne prve utrke sezone, a i još ih je uslijedilo, unatoč restrikcijama dozvoljenog vremena zbog pauziranja sezone.

Odjeli za motore su bili na službenoj zabrani rada po prvi put od ožujka do svibnja, koju je donijelo FIA-ino Svjetsko motosport vijeće.

Pouzdanost motora je bila Ahilova peta za Mercedes tijekom testiranja u Barceloni u veljači, kad su i Mercedes i Williams morali obaviti neplanirane preinake.

Na prvom testiranju, radilo se o problemima s hlađenjem MGU-H jedinice, što je bilo popravljeno za drugi tjedan testiranja. Međutim, na drugom testiranju su imali dva kvara ležajeva – problem koji su riješili prije Australije.

Motori koji su se nalazili u bolidima u Melbourneu nisu bili službeno korišteni jer bolidi nisu napustili pitlane, stoga, broj dopuštenih pogonskih jedinica počinje od nule u Austriji.

„Imamo  različitu specifikaciju od one u Melbourneu jer smo napravili nekoliko poboljšanja vezanih za pouzdanost od tada.

Ona su produkt vremena tijekom kojeg smo mogli raditi od Melbournea, ne računajući zabranu rada, i nadamo se da će nam koristiti uoči ove početne faze sezone.“

– Mercedesov glasnogovornik

Mercedes je također predstavio i nova crna trkaća odijela koja će Lewis Hamilton i Valtteri Bottas nositi kako bi odijela odgovarala novoj Mercedesovoj livreji.

Komentiraj

3 komentara

  1. Ross Brawn
    Tuzlaensis novinar Prikaži

    A baš sam bio zabrinut da će Mercedesova pouzdanost pokvariti sezonu



    4

    0
  2. A jeli Renault donosi novi PU ?
    Svi donose , samo za njih jos nisam cuo.



    2

    0
  3. Ferrari
    jura718 Prikaži

    Oh shit, here we go again.
    Merc P1-P2, sexy lap.
    My tires are gone, next lap-fastest lap.



    1

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj košta, vrijeme košta, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez pomoći naših čitatelja - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Što sve vozač vidi na ekranu volana

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Na primjeru Charlesa Leclerca i njegovog Ferrarija možemo jasno očitati što vozač vidi na ekranu svog volana Primjer ekrana na F1 volanu 1) Prethodni krug U gornjem lijevom kutu vidi se vrijeme posljednjeg odvoženog kruga, u ovom slučaju je iznad dvije minute jer se radilo o izlaznom krugu u kvalifikacijama 2) Broj okretaja Nova generacija bolida Formule 1 ne postiže više od 15 tisuća okretaja u minuti, ali samo...

Pogled u budućnost – 1. dio: Mercedes i Red Bull

Lociranje // Lovro Andraka

Iako više od polovice trenutnih vozača u Formuli 1 nije niti će tako skoro zagaziti u tridesete godine života, momčadi uvelike razmišljaju o mladim vozačima koji se tek razvijaju i probijaju kroz juniorske kategorije Ne samo da razmišljaju o njima, već ih imaju pod ugovorima i podupiru njihove karijere Razvijanje vlastitih mladih vozača u sklopu juniorskih akademija postalo je standard u suvremenoj F1 i zato danas gotovo sve...

Još kolumni