Izdvojeno

Mercedes donosi novi motor u Austriju nakon popravka problema s pouzdanošću

Piše: Luka Jurić

Prije 3 godina, 3 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Mercedes i njihove mušterije Racing Point i Williams koristit će novu verziju motora u Austriji, nakon što su napravili određene popravke vezane za pouzdanost motora.

Nakon otkazanja VN Australije u ožujku, F1 sezona će napokon krenuti s dvije utrke za redom na Red Bull Ringu s početkom ovog vikenda.

Mercedesova tvornica u Brixworthu je već bila napravila neke preinake između predsezonskih testiranja u Barceloni i originalne prve utrke sezone, a i još ih je uslijedilo, unatoč restrikcijama dozvoljenog vremena zbog pauziranja sezone.

Odjeli za motore su bili na službenoj zabrani rada po prvi put od ožujka do svibnja, koju je donijelo FIA-ino Svjetsko motosport vijeće.

Pouzdanost motora je bila Ahilova peta za Mercedes tijekom testiranja u Barceloni u veljači, kad su i Mercedes i Williams morali obaviti neplanirane preinake.

Na prvom testiranju, radilo se o problemima s hlađenjem MGU-H jedinice, što je bilo popravljeno za drugi tjedan testiranja. Međutim, na drugom testiranju su imali dva kvara ležajeva – problem koji su riješili prije Australije.

Motori koji su se nalazili u bolidima u Melbourneu nisu bili službeno korišteni jer bolidi nisu napustili pitlane, stoga, broj dopuštenih pogonskih jedinica počinje od nule u Austriji.

„Imamo  različitu specifikaciju od one u Melbourneu jer smo napravili nekoliko poboljšanja vezanih za pouzdanost od tada.

Ona su produkt vremena tijekom kojeg smo mogli raditi od Melbournea, ne računajući zabranu rada, i nadamo se da će nam koristiti uoči ove početne faze sezone.“

– Mercedesov glasnogovornik

Mercedes je također predstavio i nova crna trkaća odijela koja će Lewis Hamilton i Valtteri Bottas nositi kako bi odijela odgovarala novoj Mercedesovoj livreji.

Komentiraj

3 komentara

  1. Ross Brawn
    Tuzlaensis novinar Prikaži

    A baš sam bio zabrinut da će Mercedesova pouzdanost pokvariti sezonu



    4

    0
  2. A jeli Renault donosi novi PU ?
    Svi donose , samo za njih jos nisam cuo.



    2

    0
  3. Ferrari
    jura718 Prikaži

    Oh shit, here we go again.
    Merc P1-P2, sexy lap.
    My tires are gone, next lap-fastest lap.



    1

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni