Izdvojeno

Senzori postavljeni umjesto rubnika na posljednja dva zavoja

Piše: Lovro Andraka

Prije 2 godina, 10 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Nakon što su momčadi izrazile zabrinutost oko mogućeg nedostatka rezervnih dijelova, FIA je odlučila ukloniti visoke rubnike s posljednja dva zavoja Red Bull Ringa.

VN Austrije bit će prva od tri uzastopne utrke, stoga su momčadi zabrinute da bi mogle ostati bez dovoljno rezervnih dijelova u slučaju više incidenata, a upravo su rubnici u zavojima 9 i 10 izazivali niz manjih, ali svejedno značajnih oštećenja na bolidima.

Iz tog su razloga oni za ovaj vikend uklonjeni, a umjesto njih su postavljeni senzori koji će automatski bilježiti nepoštivanje granica staze.

Svaki krug s prelaskom preko granica u tim zavojima bit će automatski poništen, a u utrci će biti tolerirana tri neprisiljena izlaska.

“Treći put kada vozač izađe iza crveno-bijelog rubnika na izlazu iz zavoja 9 [ili 10] tijekom utrke pokazat će mu se crno-bijela zastava (službeno upozorenje, op.a.), a svaki idući izlazak prijavit će se sucima.”

“Momčadi će za svaki prelazak iza crveno-bijelog rubnika biti obaviještene putem službenog komunikacijskog sustava.”

“U svim ranije navedenim slučajevima vozač se mora vratiti na stazu kada je to sigurno i bez stjecanja značajne prednosti.”

“Zahtjevi spomenuti iznad neće se odnositi na vozače koji su izgurani sa staze, svaki takav slučaj pregledat će se pojedinačno.”

– službeni naputci sudaca

Komentiraj

10 komentara

  1. Susie Wolff
    Har Kl Donator Prikaži

    Lovro lijepa slika za naslovnicu :thumbs:



    4

    0
  2. Hm…možda bi momčadima bolje bilo da oko toga popričaju s vozačima. Ovo sa senzorima je totalna glupost jer se uvijek kod nekog može dogoditi da ‘ne radi kako treba’. Pijesak je idealno riješenje.



    4

    0
    • Niki Lauda
      wapi Donator Prikaži

      Mogu se kladiti da ponekad senzori iz misterioznih razloga neće raditi, a to ćemo saznati samo ako netko bude, a netko ne bude kažnjen. Opravdanje će biti da su se senzori malo zbunili zbog tamnoplave i crne boje bolida, ali da će sljedeće godine biti bolji. Obećavaju sljepilo na crvenu….



      12

      1
  3. Nije mi sad jasno, jesu to senzori samo za Ferrari ili za sve.



    7

    1
  4. Alain Prost
    Alain Prost Prikaži

    Da je zid ne bi bilo trećeg puta. Kada znaš da ti neće biti ništa… i onda su ovi dečkići kao bolji od stare ekipe.



    9

    0
  5. Ayrton Senna
    LR7 Prikaži

    Puuuno i previše je tehnologija ušla u život pa se polagano počinje i gadit kada umjetno igra ulogu.Da ne povjeruješ:senzori u rubnjacima :(



    3

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj košta, vrijeme košta, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez pomoći naših čitatelja - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Što sve vozač vidi na ekranu volana

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Na primjeru Charlesa Leclerca i njegovog Ferrarija možemo jasno očitati što vozač vidi na ekranu svog volana Primjer ekrana na F1 volanu 1) Prethodni krug U gornjem lijevom kutu vidi se vrijeme posljednjeg odvoženog kruga, u ovom slučaju je iznad dvije minute jer se radilo o izlaznom krugu u kvalifikacijama 2) Broj okretaja Nova generacija bolida Formule 1 ne postiže više od 15 tisuća okretaja u minuti, ali samo...

Pogled u budućnost – 1. dio: Mercedes i Red Bull

Lociranje // Lovro Andraka

Iako više od polovice trenutnih vozača u Formuli 1 nije niti će tako skoro zagaziti u tridesete godine života, momčadi uvelike razmišljaju o mladim vozačima koji se tek razvijaju i probijaju kroz juniorske kategorije Ne samo da razmišljaju o njima, već ih imaju pod ugovorima i podupiru njihove karijere Razvijanje vlastitih mladih vozača u sklopu juniorskih akademija postalo je standard u suvremenoj F1 i zato danas gotovo sve...

Još kolumni