Izdvojeno

Nakon 7 mjeseci – F1 se sutra vraća na stazu! F1 TV nudi popust od 25%

Piše: Ante Vetma

Prije 2 godina, 13 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Sedam mjeseci nakon posljednje GP utrke – Formula 1 se napokon vraća, i to u ekstremno intenzivnom tempu (F1 kalendar 2020). Kako bi olakšali pristup i približili akciju onima koji nemaju prijenos na televizijskim kanalima – F1 je odlučila svim novim pretplatnicima ponuditi novi popust.

Svi koji žele popratiti live timing, popratnu emisiju 45 minuta prije početka utrke i 30 minuta nakon završetka, sve treninge, kvalifikacije i utrku – sad to mogu učiniti uz kupon BACK25 i iznos od 48,75 EUR, odnosno 370 HRK.

Prvi slobodni trening na rasporedu je sutra u 11 sati, a očekuje se kišno vrijeme. Drugi trening vozit će se u 15 sati. U subotu je treći trening u 12, kvalifikacije u 15, a u nedjelju utrka u 15 sati i 10 minuta. Svi korisnici Android uređaja podsjetnike za početak GP događaja mogu dobiti notifikacijom kroz našu besplatnu aplikaciju.

Komentiraj

13 komentara

  1. Samo feedback da kod BACK25 ne radi uopce… baca gresku “Voucher code is not applicable”


    0

    0
  2. Sebastian Vettel 5
    Vordas Donator Prikaži

    Meni daje 64,99 eur sa 25%


    0

    0
  3. Pirelli Hypersoft
    Einspritz7 Prikaži

    Ma , IPTV majka !


    0

    0
  4. Pirelli Hypersoft
    Einspritz7 Prikaži

    Evo svi mi napokon dočekali početak , ali ima jedna stvar koja mi baš nije jasna : kako to da nije , prije nego li započne sezona , određeno točno koliko utrka će biti ? Nije li osnova , bit , svakog sporta , natjecanja , da su unaprijed poznata pravila i uvjeti pod kojima se natječe. ? Ovako mi to djeluje malo nepravedno , rekao bih čak i neregularno .



    1

    0
    • Blue Flag
      Tow Pie Pie Prikaži

      Vjerovatno jer je ovo zeznuta godina u smislu da se ništa ne može dugoročno planirati i da se ide iz mjeseca u mjesec (iz tjedna u tjedan) s obzirom na globalnu svjetsku situaciju, nitko ne može garantirati natjecanje na raznim kontinentima do kraja godine kada se nezna kako će se situacija sa Covidom razvijati….jednistavno s*ebana je godina tako i sva planiranja…ni ja nisam mislio da ću ostati bez posla pa jesam.


      0

      0
      • Pirelli Hypersoft
        Einspritz7 Prikaži

        Ma razumijem da je zbog virusa i da je situacija ove godine teška u F1 , ali i općenito u sportu i općenito u životu . Ali ipak se radi o osnovnim stvarima , a mislim da se moglo sve bolje riješiti .
        Npr. da su stavili fiksni i konačni broj utrka odmah , unaprijed poznat , pa makar par utrka manje bude , a onda nekoliko staza/utrka u rezervi ako nešto bude otkazano , ako treba i 10 ,15 u rezervi . A sad je i lakše organizatorima pripremiti sve za utrku kad nema gledatelja.
        Ovako doslovce nitko ne zna koliko će biti utrka , može biti samo 8 , a može ih biti i 18 . I ova situacija širom otvara vrata za manipulaciju .
        Zamislimo da do kraja srpnja donesu i ostatak kalendara (većinu ili konačni ) , predzadnju utrku netko osigura naslov , a onda oni kažu da će biti još 3 utrke . Pa onda ispadne da taj vozač automatski zapravo nema osiguran naslov. I ko za vraga , u te dodatne 3 utrke netko drugi osvoji naslov …


        0

        0
      • Pirelli Hypersoft
        Einspritz7 Prikaži

        I da , još važnije , nadam se da ćeš pronaći posao , jednako dobar ili još bolji?!


        0

        0
  5. Jel radi F1TV app na 4k firesticku, nigdje ne mogu pronaci da sljaka


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj košta, vrijeme košta, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez pomoći naših čitatelja - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Što sve vozač vidi na ekranu volana

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Na primjeru Charlesa Leclerca i njegovog Ferrarija možemo jasno očitati što vozač vidi na ekranu svog volana Primjer ekrana na F1 volanu 1) Prethodni krug U gornjem lijevom kutu vidi se vrijeme posljednjeg odvoženog kruga, u ovom slučaju je iznad dvije minute jer se radilo o izlaznom krugu u kvalifikacijama 2) Broj okretaja Nova generacija bolida Formule 1 ne postiže više od 15 tisuća okretaja u minuti, ali samo...

Pogled u budućnost – 1. dio: Mercedes i Red Bull

Lociranje // Lovro Andraka

Iako više od polovice trenutnih vozača u Formuli 1 nije niti će tako skoro zagaziti u tridesete godine života, momčadi uvelike razmišljaju o mladim vozačima koji se tek razvijaju i probijaju kroz juniorske kategorije Ne samo da razmišljaju o njima, već ih imaju pod ugovorima i podupiru njihove karijere Razvijanje vlastitih mladih vozača u sklopu juniorskih akademija postalo je standard u suvremenoj F1 i zato danas gotovo sve...

Još kolumni