McLarenov šef Andreas Seidl se nada da će Formula 1 kao sport jednog dana izbaciti pravila koja služe za niveliranje performansi i umjetna pomagala za pretjecanja.
Taj osvježavajući stav dolazi nedugo nakon forsiranja ideje čelnika F1 o obrnutom gridu i kvalifikacijskim utrkama i nakon potvrde da će se uvesti pravila o “aerodinamičkom hendikepu”. Naime, ekipe će ovisno o plasmanu na kraju godine dobiti ograničenje koliko će smjeti raditi na aerodinamičkom razvoju. Seidl nije oduševljen:
“Rekao bih da sam ja malo staromodan po tom pitanju. Recimo, ja ne volim DRS jer mi je u Formuli 1 uvijek bilo drago da svi imaju iste uvjete i na kraju pobjeđuje onaj vozač i ona ekipa koja je napravila najbolji posao.”
“To mi je uvijek bilo drago, za razliku od nekih drugih trkaćih serija u kojima sam bio. Ja još uvijek sanjam da ćemo s novim pravilnikom od 2022. pa nadalje biti jednog dana u poziciji da svi imaju ista pravila i da nemamo umjetna pomagala za pretjecanje. Jednostavno, dobra zabava kroz kompetitivnost ekipa i bolide koji se mogu pratiti na manjim razmacima.”
Unatoč tome, Seidl prepoznaje da bi uvođenje obrnutog grida možda išlo na ruku McLarenu:
“Naravno da bi ekipa poput McLarena bila za to jer bi nam to bila sjajna prilika za velike rezultate koje u normalnim utrkama trenutno ne možemo ostvariti. Međutim, shvaćam da ekipa poput Mercedesa ne želi ispustiti dominaciju i prepustiti se nasumičnim utrkama.”
U predviđanjima za 2020. godinu ne očekuje puno promjena:
“Iskreno, ne vjerujem da će se na vrhu nešto drastično mijenjati što se tiče odnosa snaga ekipa. S obzirom na stabilni tehnički pravilnik očekujem uglavnom sličnu situaciju među top tri ekipe i sredine poretka.”
“Po onom što smo vidjeli u Barceloni mogu reći da možemo očekivati vrlo jak Racing Point. Razvili su svoj bolid zajedno s Mercedesom i bit će vrlo jaki. Očekujemo vrlo neizvjesnu borbu u sredini poretka, kao i prošle godine.”
“Prve potrese bi mogli vidjeti 2022. ili 2023. jednom kad dođe novi pravilnik i ograničenje budžeta.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Recimo da se dijelom slažem u vezi DRS-a, ali ne ga ukinuti, jednostavno svima omogućiti korištenje istog u zonama, znači bez pravila od 1 sec.
Moje mišljenje je da DRS sam po sebi nije “umjetan” ali način na koji se provodi je bull*hit. Pogotovo kad ga leader utrke dobije od benchmarka.
7
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
I koja je onda poanta DRS-a ako ga svi mogu koristiti na istom mjestu? Dođe na isto kao da ga i nema.
I onako usput…riječ koju trebaš je backmarker (natjecatelj koji je među posljednjima), a ne benchmark (referentna točka za uspoređivanje).
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Hvala na ispravku…a poanta DRS-a je brzina i samo brzina.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Naravno, ali DRS nema smisla u tom slučaju jer ga svi imaju. I to na istom mjestu. Potpuno isto kao i da ga svi nemaju :D
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Fia je sama zakuhala stvar pocetkom 2000 ih kad je usporavala bolide sa uvođenjem gumama sa sarama i ostalim stvarima i otjerala inžinjere u prekomjeran razvoj aerodinamike i dovelo je do toga da je nemoguce pratit bolide a da ne izgubis pola downforca . Pa onda gase požar sa drs pred 10 godina pa smo dobili zaobilazenja po ravnini.. Pa im je jos 10 godina trebalo da skuze da nisu rjesili problem i napokon rezu aerodinamiku..Dakle kad se rijesi da se mogu bolidi pratit treba ostaviti drs u povijesti i zakljucat u ladicu.
14
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
‘šare’ na gumama su od 1998.
2
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
DRS mora ostati, sve dok se bolidi radikalno ne promijene.
Na 90% staza bi Boga molili da nam da ili kišu ili neki veliki krš.
Činjenica jeste da je utrkivanje uvijek bolje od samog čina preticanja, ali ne ako unaprijed znaš da će vozač preteći samo uz grešku onog vozača ispred.
Vozači i timovi bi se vrlo brzo privikli na igru zvanu pole to win ;)
7
0