Izdvojeno

Red Bull: Ovako spremni nismo bili od 2013. godine

Piše: Ante Vetma

Prije 2 godina, 8 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Christian Horner kaže da je Red Bull nestrpljiv da sezona napokon krene, te da ovako dobro pripremljeni nisu bili još od 2013. godine kad je njegova ekipa osvojila posljednji naslov.

Prve dvije utrke F1 će odraditi na Red Bullovoj domaćoj stazi gdje su trijumfirali 2018. i 2019. godine, a Mercedes se borio s pouzdanošću i brzinom bolida.

Na predsezonskim testiranjima su izgledali dobro, a odradili su domaću zadaću i tijekom ove proširene pauze.

“Bit će ovo intenzivna i uzbudljiva godina. Utrke će nam samo dolaziti. Imam osjećaj da ovako spremni nismo bili vjerojatno još od 2013. godine.”

“Ovo je bila naša najbolja pauza od početka hibridne ere. U drugoj godini suradnje s Hondom sad bolje surađujemo, oni su dio ekipe. Uzbuđeni smo i zaista jedva čekamo utrkivanje.”

Horner je pojasnio zašto su u Silverstoneu testirali bez Maxa Verstappena:

“Za nas je to bilo korisno kako bismo navježbali sigurnosne procedure i slične stvari. Bilo je dobro opet trenirati neke osnove samo kako bismo uklonili sitne smetnje i probleme. Također, bilo je korisno za Alexa. On je u drugoj godini utrkivanja u Formuli 1 i koristi mu odraditi još 100 kilometara.”

“Odlučili smo već prije nekog vremena da nema smisla provlačiti Maxa kroz karantenu da bi odradio 50 kilometara. To je manje od par krugova u Austriji, nema smisla.”

“Prema tome, da, bilo je to korisno. Lijepo je vidjeti bolid ponovo na stazi i ekipu koja odmah odradi zamjenu guma za manje od dvije sekunde.”

Komentiraj

8 komentara

  1. Jenson Button
    Lotus Prikaži

    I taman kada timovi postanu izjednačeni,stiže nova regulacija koja će opet izroditi nečiju dominaciju



    22

    0
  2. Kimi Raikkonen 7
    Kos Prikaži

    Iako nisam neki fan RB nadam se da je ovo istina i da ćemo gledati neizvjesno prvenstvo a ne da na polovici prvenstva znamo pobjednika. Još da samo iz Ferraria pokažu ( ne pričom nego na prve dvije utrke recimo) dobru, konkuretnu formu ja bi bio sretan ko mala beba.



    19

    1
  3. Dosta velike i hrabre najave od strane Red Bulla. Samo se nadam da ce biti i istinite i da ce napokon Mercedes imati pravu konkurenciju.



    15

    0
  4. I onda dođe crni Benz na stazu na kojoj su zadnjih godina (iz ovog ili onog razloga) loši, a gdje je RB dobar (odličan), te pokupi na 2 vikenda 88 bodova…. :mrgreen:
    Nadam se da ćemo imati zanimljivu sezonu.



    20

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj košta, vrijeme košta, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez pomoći naših čitatelja - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Što sve vozač vidi na ekranu volana

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Na primjeru Charlesa Leclerca i njegovog Ferrarija možemo jasno očitati što vozač vidi na ekranu svog volana Primjer ekrana na F1 volanu 1) Prethodni krug U gornjem lijevom kutu vidi se vrijeme posljednjeg odvoženog kruga, u ovom slučaju je iznad dvije minute jer se radilo o izlaznom krugu u kvalifikacijama 2) Broj okretaja Nova generacija bolida Formule 1 ne postiže više od 15 tisuća okretaja u minuti, ali samo...

Pogled u budućnost – 1. dio: Mercedes i Red Bull

Lociranje // Lovro Andraka

Iako više od polovice trenutnih vozača u Formuli 1 nije niti će tako skoro zagaziti u tridesete godine života, momčadi uvelike razmišljaju o mladim vozačima koji se tek razvijaju i probijaju kroz juniorske kategorije Ne samo da razmišljaju o njima, već ih imaju pod ugovorima i podupiru njihove karijere Razvijanje vlastitih mladih vozača u sklopu juniorskih akademija postalo je standard u suvremenoj F1 i zato danas gotovo sve...

Još kolumni