Izdvojeno

Brundle: Priča o Hamiltonu u Ferrariju nipošto nije završena!

Piše: Ante Vetma

Prije 2 godina, 6 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Martin Brundle tvrdi da Ferrarijeva odluka o dovođenju Carlosa Sainza nipošto ne znači da je otklonjena mogućnost dolaska Lewisa Hamiltona.

“Sumnjam da je Carlos dogovorio bilo što duže od jedne godine. Ako Toto napusti Mercedes i ako se nastavi ovo rezanje troškova i globalna kriza – cijela scena se mijenja i mislim da onda Lewis može opet razmotriti svoje opcije i pogledati u smjeru Ferrarija. Ja bih to učinio da sam na njegovom mjestu.”

“Razgovarao sam s njim o mogućnosti da nosi crveni kombinezon i da stoji na pobjedničkom postolju u Monzi, a on je odgovorio da voli crvenu boju, da ju ima na svojoj kacigi te da se radi o boji koja označava strast. Međutim, tu je bio i njegov standardan odgovor kako se oduvijek utrkuje u Mercedesovim bolidima.”

“Gledajte to s komercijalne strane – on može zauvijek biti ambasador te firme i to je velika stvar koje se mora odreći.”

Ipak, Brundle je svjestan da odlazak od supermoćnog Mercedesa možda nije najpametnija odluka gledano dugoročno. Iskoristio je primjer Michaela Schumachera koji je otišao u suprotnom smjeru:

“Bilo bi to lijepo za vidjeti, ali Michael Schumacher je bio Ferrarijev junak i onda je otišao u Mercedes. Razbio je vezu s Ferrarijem i to mu se nije isplatilo.”

“Lewis mora otići od brenda koji je bio dio njega cijele profesionalne karijere i zaista se o tome mora jako dobro razmisliti, a sve za romantičnu ideju vožnje u Ferrariju.”

Komentirao je i trenutno stanje u Ferrariju:

“A gdje je to trenutno Ferrari? Hoće li mu dati pobjednički bolid ili će završiti frustriran kao Fernando Alonso ili Sebastian Vettel? Lewis je svjestan da je u posljednjoj fazi karijere. Dok sam se ja utrkivao u F1 dečki su se natjecali duboko u svojim četrdesetim godinama i još uvijek pobjeđivali. Tad je iskustvo značilo nešto više. Mi nismo imali senzore na bolidima ni simulatore.”

“Bolidi su bili životinje i vozač je bio puno integralniji dio u pripremi bolida kroz svoje iskustvo. Sad su vozači puno jači i brži. Mislim da je ovo postao sport za mlade dečke, mlade cure. Iako se čini da Lewis ne stari, hoće li on ovo raditi u svoj četrdesetima? Neće.”

“Vidim ga s još jednim ugovorom jer ima još toga za ponuditi. Kad vidite kako je fizički spreman uoči sezone – za to vam treba motivacija. Nisam vidio nijedan znak da je spreman za povlačenje, ali puno toga se izdogađalo u zadnjih par mjeseci…”

Komentiraj

6 komentara

  1. Ferrari
    jura718 Prikaži

    Ok, sve to stoji. Ali realno, ništa od toga. On je Mercedes, Mercedes je on.



    11

    0
  2. Kimi Raikkonen 7
    Kos Prikaži

    Čovjek je sve dobro rekao. U Hamiltonu sigurno tinja želja ( najvjerojatnije kao u svakom vozaču ) da jedan dan sa Ferrariem osvoji naslov. Makar sumnjam da bi to napravio bez nekog pokazatelja ili ti osjećaja kako Merc gubi moć a Ferrari raste. Vjerojatno da sa Mercom skine Šumija i otiđe u mirovinu nebi nešto previše žalio. Iako ta priča vjerojatno nebi bila dobra za Leclerca za kojeg sam uvjeren kao i za Maxa da će biti višestruki prvak ja bi osobno volio vidjeti Hamiltona u Ferrariu. Jer ako je itko zaslužio skinuti Šumija ( bar po brojkama, jer za mene će Šumi uz Sennu uvijek biti najveći ) onda je to Hamilton.



    5

    4
  3. Jenson Button
    Lotus Prikaži

    Kada #blessed dođe u Ferrari, sigurno će nekim čudom početi dominacija Ferrarija



    1

    0
  4. Mattia Binotto
    Har Kl Donator Prikaži

    Priča nije završena, naravno. Svako može da priča :prnjau:
    Realnost je skroz drugačija.
    Ova rečenica

    Lewis mora otići od brenda koji je bio dio njega cijele profesionalne karijere i zaista se o tome mora jako dobro razmisliti, a sve za romantičnu ideju vožnje u Ferrariju.

    ujedno i objašnjava kolike su šanse da se to i dogodi.



    5

    0
  5. Petronas
    robif Prikaži

    Kad Ferrari proradi,Hamilton ce bit u penziji



    1

    1
  6. Ova zadnja izjava Martin Brundlea samo još jednom pokazuju na koliko nizak nivo su pali britanski komentatori tj. Sky-jevi F1 komentatori, iako treba priznati je Brundle još i vjerovatno ponajbolji njihov kometator tj. najmanje loš (naročito ako se poredi s najnekorektnijeg Skyjevim novinarom John Herbertom ).
    Krenimo redom:
    Brundle kaže da ako nastavi rezanje troškova i globalna kriza Hamillton bi mogao da pređe u Ferrarijjev tabor?

    Zar će samo rezanje troškova biti u Mercedesu, a ne i u Ferrariju? Zar se to manje osjeća globalna kriza u Ferrariju? Ili nam vrli novinar želi reći kako Ferrari novčano bolje stoji u odnosu na Mercedes?

    Floskule o crvenoj boji neću komentirati. Ono fakat je jasno da Hamilton nije najbistrije čeljade, zapravo vrlo često njegovi izričaji mirišu na pelene, ali Hamilton nije komentator pa se njegova uskogrudnost može tolerisati kako je maestralan vozač, no šta reći za šezdesetogodišnjeg Brundle koji je regresiorao u pubertetliju pa zbog očaranosti Hamiltonom sada igra ulogu slijepe krtice ……..(zaljubljenost je stanje u kojem ljude najčešće vide stvari onakvima kakve one nisu).

    Brundle kaže kako je Hamilton je pri kraju karijere (ja ne mislim tako), i da ga ne vjeruje da će voziti u četrdesetima (Hamilton sada ima 35 godina), a 2025 će već zaći u četrdesete pa kako će onda moći voziti za Ferrari? Ovdje mi se čini potpuno jasno da će LH ostati s Mercedesom bar do kraja 2025.

    I kada razgolimo Brundle-ove misli šta na kraju ostaje? Prosto ništa osim možda ako ovo nije neka vrsta stvaranja alibi priče tj. odvlačenje pažnje od narativa da Hamilton praktično cijelu karijeru vozi vrhunske bolide i da će po svemu sudeći tako biti do kraja njegove F1 karijere.

    Kako je krenulo još ćemo uskoro čitati kako je Hamilton u “mentalnom kontaktu” s njegovim psom “Cocom” koji je u vječnim lovištima, a koji ga prekline da i dalje ostane tu gdje jeste, a on bi kao želio tražiti izazova, ali eto ne može “jer je moralna vertikala” kako reče jedan autosportov komentator za Hamiltona.

    Istina je da niti jedan od vozača današnje F1 nebi napustio šampionski tim kakav je Mercedes sve dok ne bi izvukao sve što može. Ako Vi starci – pubertetlije još vjeruju u fairy tails to je do vas, ali poštedite nas iluzije da ćemo mi “obični gledaoci” pristati da dobrovoljno budemo zamorci za vaše kolektivne halucinacije i maštarije.



    4

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni