Izdvojeno

Abiteboul: McLaren ove godine neće imati puno nadogradnji

Piše: Ante Vetma

Prije 3 godina, 8 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Za nadolazeću sezonu Formula 1 uvodi sustav tokena, što znači da će ekipe biti ograničene po pitanju nadogradnji koje se mogu napraviti za 2021. godinu. Šef Renaulta Cyril Abiteboul očekuje da će pojedine ekipe imati problema s prilagodbom, a prvenstveno ističe McLaren koji će svoje tokene morati iskoristiti kako bi uopće ugurao Mercedesov motor u svoj bolid.

Renaultov Daniel Ricciardo će iduće godine prijeći u McLaren nakon dvije godine provedene u trenutnoj ekipi, pa su novinari pitali Abiteboula hoće li isključiti Ricciarda iz istraživanja i razvoja:

“Ne, Esteban i Daniel će biti tretirani jednako. Nema potrebe za isključivanjem bilo koga jer McLaren ne može puno naučiti iz Ricciardovog znanja. Njima će trebati jako puno tokena da integriraju novu pogonsku jedinicu u svoj bolid.”

“Kako trenutno stvari stoje u F1 – bolidi su uglavnom zamrznuti za iduću godinu. Ono malo prostora što bude otvoreno za promjene – McLaren će morati iskoristiti za integraciju nove pogonske jedinice. Imat će jako malo nadogradnji. Zbog toga možemo i dalje blisko surađivati s Ricciardom u nadolazećoj sezoni.”

Naravno, kad je riječ o razvoju bolida za 2022. godinu koja dolazi s potpuno novim setom tehničkih pravila – priča je drukčija:

“Nećemo ga uključiti u projekt za 2022., ali on o tome ionako neće znati puno jer je 2022. godina daleko ispred nas.”

🎯 Vaša reklama ovdje?

Nudite proizvod ili uslugu? Reklamirajte se na najposjećenijem specijaliziranom sportskom portalu u Hrvatskoj. Kontaktirajte nas na [email protected].

Komentiraj

8 komentara

  1. Cisto sumnjam da ce se adaptacije na novi motor smatrat kao potroseni tokeni, sta ako npr nema dovoljno tokena za sve izmjene koje su potrebne, nece stavit motor, onak sta, kakve su ovo bedastoce… Po meni sve adaptacije vezane za promjenu motora nemaju veze s tokenima, nakon sto adaptiraju novi motor, od tada se koriste tokeni u svrhu poboljsanja paketa.
    I jos da napomenem, dobro da nisu skontali u proslosti kako glupost sa tokenima NE FUNKCIONIRA.



    4

    4
  2. Kao prvo cisto sumnjam da ce Ricci biti 100% ukljucen u sve. Tj mislim da nema sanse , jer kud ne zele da “previse” zna , kud su “ljuti” na njega i McLaren i ne zele da apsolutno nista ne prenese u drugu ekipu. Lako za to sta Abiteboul prica.

    A kao drugo , pa ne dolazi Ricci iz top 3 ekipe u McLaren pa da ce u McLarenu biti jako zainteresirani za informacije iz njegove prosle ekipe.
    Vjerujem da u McLarenu misle da su podjednaka momcad ako ne i bolja momcad od Renaulta. Pa nevidim logiku da ih pretjerano zanimaju informacije s kojima nece profitirati nista.
    Vise ce profitirati sa informacijama od ljudi koje vec imaju u tvornici nego informacijama iz Renaulta.



    2

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Koliko je daleko bila Leclercova pobjeda?

Analiza // Andro Rak

Završila je pretposljednja utrka kalendara Formule 1 na ulicama Las Vegasa O samom događaju je napisano pregršt tekstova uz neviđenu pompu oko samog eventa pa ćemo se ovdje pokušati manje fokusirati na neke „cringe“ trenutke, a više na sami sportski događaj koji je sve u svemu donio zanimljivost i na samome vrhu Borba u vrhu se odvijala između Ferrarija i Red Bulla, točnije Verstappena i Leclerca, gdje se uz pomoć SC-a...

Alonsov masterclass

Analiza // Andro Rak

Nakon nekoliko prijašnjih analiza što momčadi tako i vozača došlo je vrijeme za podrobniju analizu najstarijeg od svih Nekima drag nekima mrzak, ali vjerojatno svima vozač koji plijeni pažnju svojim vožnjama (bome i karakterom) iz vikenda u vikend od ranih dvijetisućitih pa do Velike Nagrade Brazila prethodnog vikenda, a tko zna koliko još Stoga, uživajmo u ovakvim izvedbama dok traju kao i u ovakvim utrkama koje Interlagos...

Hamilton vs. Leclerc

Analiza // Andro Rak

Kroz prizmu taktike i odabira guma za završetak utrke u Meksiku sve se svelo na medium ili hard Što odabrati ovisi o postavkama bolida, pretpostavljenoj potrošnji guma i slično Svaka od ekipa ima simulacijski softver pomoću kojih provjerava ogromne količine podataka koje će na kraju dovesti do jedne konačne odluke Naravno, puno je parametara u igri, ali čini se da se u Ferrariju od hrpe podataka znaju pogubiti pa možemo izreći...

Još kolumni