Izdvojeno

Abiteboul: McLaren ove godine neće imati puno nadogradnji

Piše: Ante Vetma

Prije 2 godina, 8 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Za nadolazeću sezonu Formula 1 uvodi sustav tokena, što znači da će ekipe biti ograničene po pitanju nadogradnji koje se mogu napraviti za 2021. godinu. Šef Renaulta Cyril Abiteboul očekuje da će pojedine ekipe imati problema s prilagodbom, a prvenstveno ističe McLaren koji će svoje tokene morati iskoristiti kako bi uopće ugurao Mercedesov motor u svoj bolid.

Renaultov Daniel Ricciardo će iduće godine prijeći u McLaren nakon dvije godine provedene u trenutnoj ekipi, pa su novinari pitali Abiteboula hoće li isključiti Ricciarda iz istraživanja i razvoja:

“Ne, Esteban i Daniel će biti tretirani jednako. Nema potrebe za isključivanjem bilo koga jer McLaren ne može puno naučiti iz Ricciardovog znanja. Njima će trebati jako puno tokena da integriraju novu pogonsku jedinicu u svoj bolid.”

“Kako trenutno stvari stoje u F1 – bolidi su uglavnom zamrznuti za iduću godinu. Ono malo prostora što bude otvoreno za promjene – McLaren će morati iskoristiti za integraciju nove pogonske jedinice. Imat će jako malo nadogradnji. Zbog toga možemo i dalje blisko surađivati s Ricciardom u nadolazećoj sezoni.”

Naravno, kad je riječ o razvoju bolida za 2022. godinu koja dolazi s potpuno novim setom tehničkih pravila – priča je drukčija:

“Nećemo ga uključiti u projekt za 2022., ali on o tome ionako neće znati puno jer je 2022. godina daleko ispred nas.”

Komentiraj

8 komentara

  1. Cisto sumnjam da ce se adaptacije na novi motor smatrat kao potroseni tokeni, sta ako npr nema dovoljno tokena za sve izmjene koje su potrebne, nece stavit motor, onak sta, kakve su ovo bedastoce… Po meni sve adaptacije vezane za promjenu motora nemaju veze s tokenima, nakon sto adaptiraju novi motor, od tada se koriste tokeni u svrhu poboljsanja paketa.
    I jos da napomenem, dobro da nisu skontali u proslosti kako glupost sa tokenima NE FUNKCIONIRA.



    4

    4
  2. Kao prvo cisto sumnjam da ce Ricci biti 100% ukljucen u sve. Tj mislim da nema sanse , jer kud ne zele da “previse” zna , kud su “ljuti” na njega i McLaren i ne zele da apsolutno nista ne prenese u drugu ekipu. Lako za to sta Abiteboul prica.

    A kao drugo , pa ne dolazi Ricci iz top 3 ekipe u McLaren pa da ce u McLarenu biti jako zainteresirani za informacije iz njegove prosle ekipe.
    Vjerujem da u McLarenu misle da su podjednaka momcad ako ne i bolja momcad od Renaulta. Pa nevidim logiku da ih pretjerano zanimaju informacije s kojima nece profitirati nista.
    Vise ce profitirati sa informacijama od ljudi koje vec imaju u tvornici nego informacijama iz Renaulta.



    2

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni