Za nadolazeću sezonu Formula 1 uvodi sustav tokena, što znači da će ekipe biti ograničene po pitanju nadogradnji koje se mogu napraviti za 2021. godinu. Šef Renaulta Cyril Abiteboul očekuje da će pojedine ekipe imati problema s prilagodbom, a prvenstveno ističe McLaren koji će svoje tokene morati iskoristiti kako bi uopće ugurao Mercedesov motor u svoj bolid.
Renaultov Daniel Ricciardo će iduće godine prijeći u McLaren nakon dvije godine provedene u trenutnoj ekipi, pa su novinari pitali Abiteboula hoće li isključiti Ricciarda iz istraživanja i razvoja:
“Ne, Esteban i Daniel će biti tretirani jednako. Nema potrebe za isključivanjem bilo koga jer McLaren ne može puno naučiti iz Ricciardovog znanja. Njima će trebati jako puno tokena da integriraju novu pogonsku jedinicu u svoj bolid.”
“Kako trenutno stvari stoje u F1 – bolidi su uglavnom zamrznuti za iduću godinu. Ono malo prostora što bude otvoreno za promjene – McLaren će morati iskoristiti za integraciju nove pogonske jedinice. Imat će jako malo nadogradnji. Zbog toga možemo i dalje blisko surađivati s Ricciardom u nadolazećoj sezoni.”
Naravno, kad je riječ o razvoju bolida za 2022. godinu koja dolazi s potpuno novim setom tehničkih pravila – priča je drukčija:
“Nećemo ga uključiti u projekt za 2022., ali on o tome ionako neće znati puno jer je 2022. godina daleko ispred nas.”
Nudite proizvod ili uslugu? Reklamirajte se na najposjećenijem specijaliziranom sportskom portalu u Hrvatskoj. Kontaktirajte nas na [email protected].
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Završila je pretposljednja utrka kalendara Formule 1 na ulicama Las Vegasa O samom događaju je napisano pregršt tekstova uz neviđenu pompu oko samog eventa pa ćemo se ovdje pokušati manje fokusirati na neke „cringe“ trenutke, a više na sami sportski događaj koji je sve u svemu donio zanimljivost i na samome vrhu Borba u vrhu se odvijala između Ferrarija i Red Bulla, točnije Verstappena i Leclerca, gdje se uz pomoć SC-a...
Nakon nekoliko prijašnjih analiza što momčadi tako i vozača došlo je vrijeme za podrobniju analizu najstarijeg od svih Nekima drag nekima mrzak, ali vjerojatno svima vozač koji plijeni pažnju svojim vožnjama (bome i karakterom) iz vikenda u vikend od ranih dvijetisućitih pa do Velike Nagrade Brazila prethodnog vikenda, a tko zna koliko još Stoga, uživajmo u ovakvim izvedbama dok traju kao i u ovakvim utrkama koje Interlagos...
Kroz prizmu taktike i odabira guma za završetak utrke u Meksiku sve se svelo na medium ili hard Što odabrati ovisi o postavkama bolida, pretpostavljenoj potrošnji guma i slično Svaka od ekipa ima simulacijski softver pomoću kojih provjerava ogromne količine podataka koje će na kraju dovesti do jedne konačne odluke Naravno, puno je parametara u igri, ali čini se da se u Ferrariju od hrpe podataka znaju pogubiti pa možemo izreći...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Cisto sumnjam da ce se adaptacije na novi motor smatrat kao potroseni tokeni, sta ako npr nema dovoljno tokena za sve izmjene koje su potrebne, nece stavit motor, onak sta, kakve su ovo bedastoce… Po meni sve adaptacije vezane za promjenu motora nemaju veze s tokenima, nakon sto adaptiraju novi motor, od tada se koriste tokeni u svrhu poboljsanja paketa.
I jos da napomenem, dobro da nisu skontali u proslosti kako glupost sa tokenima NE FUNKCIONIRA.
4
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Koliko god da je Abiteboul nestručan i ne baš najbolji šef neke ekipe na gridu, vjerujem da je ipak malo više upućeniji od tebe i mene. :)
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
A mozda je sam ljubomoran i baca trash talk i gura svoju politiku. Za tokene i ostala ogranicenja, momcadi su se morale sloziti, tako da ne vjerujem da se McLaren slozio da nece imat tokena za razvoj, vjerojatno postoji neka suglasnost(osim Renaulta iz ocitih razloga) oko toga kad se mijenja dobavljac motora
1
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Kad se samo sjetim Mclaren Honde 2015 i tokena….patnja i muka
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
100 tokena nam nije bilo dovoljno. :D
13
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Da nisu uveli te glupe tokene imali bi ovako priblizno jednake motore 2 godine ranije i bolja prvenstva.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
100 + 100 gratis ???
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Kao prvo cisto sumnjam da ce Ricci biti 100% ukljucen u sve. Tj mislim da nema sanse , jer kud ne zele da “previse” zna , kud su “ljuti” na njega i McLaren i ne zele da apsolutno nista ne prenese u drugu ekipu. Lako za to sta Abiteboul prica.
A kao drugo , pa ne dolazi Ricci iz top 3 ekipe u McLaren pa da ce u McLarenu biti jako zainteresirani za informacije iz njegove prosle ekipe.
Vjerujem da u McLarenu misle da su podjednaka momcad ako ne i bolja momcad od Renaulta. Pa nevidim logiku da ih pretjerano zanimaju informacije s kojima nece profitirati nista.
Vise ce profitirati sa informacijama od ljudi koje vec imaju u tvornici nego informacijama iz Renaulta.
2
1