Vettel ljutit zbog incidenta

David Vidović

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Vettel ljutit zbog incidenta

David Vidović

Sebastian Vettel, Ferrari

Sebastian Vettel, Ferrari

Sebastian Vettel se vozio na trećem mjestu na početku 42. kruga današnje VN Belgije, kada je na izlazu na Kemmel pravac njegova zadnja desna guma eksplodirala. Sebastian je nakon utrke bio jako ljut, i zaključio da se ovakve stvari ne smiju ponavljati, jer bi mogle imati tragične posljedice.

“Planirao sam ostati na stazi do kraja, nije mi nedostajalo puno krugova. Ovakve stvari se ne smiju događati. Da se ovo dogodilo 10 sekundi ranije, ne bih bio ovdje, već bih bio zabijen u zidove pokraj Eau Rougea. Ovo je utrkivanje, rezultat je jedna stvar, zaslužili smo postolje danas, ali kao što sam rekao, tko zna što bi bilo da se nešto takvo dogodilo na drugom dijelu staze. Ovakve se stvari stalno ponavljaju, nitko ih ne spominje, ali one su neprihvatljive. U petak smo se žalili na gume kod Charilija [Whitinga], ali složili su nam neku priču, možda je Rosberg otišao preširoko negdje, ili dijelovi na stazi, ili je bio problem s bolidom koji je oštetio gumu, i slična sranja. Ako nam je Nico rekao da nije otišao van staze, onda nije, zašto bi lagao? Isto je bilo i sa mnom, nisam otišao van staze, guma je jednostavno eksplodirala.

“Prije Monze moramo sjesti [vozači] i popričati o ovome, naravno situacija nije kao što je bila na Silverstoneu 2013., ali je i dalje ozbiljna.”

Podrži nas

Zadnji donatori:
DrWho

Top donatori:
Jester
Crash
wapi

Ako cijenite što radimo već 7 godina, podržite nas iznosom po volji ovdje.

David Vidović
Pulsmedia autor
320 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

15 komentara

  1. Juan Manuel Fangio rudi Prikaži

    Daj Seb ne pizdi.to su dvi potpuno drugačije stvari.niko je imao već istrošenu gumu koja se počela gulit i onda eksplodirala čitaj raspala,tvoji su genijalci na utrci koja se i ne može drugčije vozit nego preko rubnika ti tvrdiš da nisi vozija priko njih.daj molim te.razumin te ljut si ali nisi u pravu.ža mi je šta si osta bez bodova ali popričaj malo sa inženjerom trkačim možda ti bude jasnije.molim ostale korisnike ovoga portala da izvine na riječima ali ima na rtl.de,sky sport itd masu videa koji lipo uštopano (super slow motion) pokazuju njegovu zadnju desnu livu gumu ne na trkaćoj površini već sa strane gume vanjske je popustilo.znači guma se nije raspala kako Seb kaže zbog Pirellija već dragi moj Seb jednostano nije izdržala tolika opterećenja na ovakvoj stazi.a zamisli da nije bilo drugog starta pa da ti je pukla 3 kruga prije kraja,ili prije cilja.svejedno ža mi je.


    0

    0
    • Chase Carey hattrick Donator Prikaži

      Mislim da si u krivu.. imali su sve podatke koji su upućivali da se mogu držati prvotnog plana (jedno zaustavljanje), uz blagoslov Pirellijevog inžinjera. Znači one priče u medijima nedrže vodu. Dva zaustavljanja, ili tri , drugi timovi nisu imali zbog straha pucanja, već su im podaci govorili kako nemogu sa tom trategijom imati konkurentni race-pace, ništa drugo. Pirelli je i sam rekao kako tvrđa komponenta može izdržati na toj stazi sa tim naporima 40 krugova, te je tokom utrke u svakom timu po nekoliko Pirellijevih inžinjeraq koji prate performanse određene gume od svakog pojedinog proizvođača, te skreće pažnju na problem ako se već sluti na njega. Sve je bilo u savršenom redu.. sve dok se nije razletila Vettelova guma.

      Sad naravno glavni šef Pirellija ima već uobičajeni teatar koji smo vidjeli i prošlih godina.
      Evo što kaže Arrivabene:

      He insisted there was no warning from Pirelli during the race of any potential problem.

      “All the teams have an engineer from Pirelli, and what do you think that engineer is doing?” Arrivabene said.

      “He’s not there to chew chewing gum, he’s there to check the tyres and to read the data from the team.”

      “It was our main plan before the race. We decided that at 11 o’clock this morning,”

      “The strategy was absolutely right,” he said.

      “I want to clear that up immediately, because when we do the strategy we have the data, and the data is based on the strategy.

      “Seb is of course disappointed. When you have one and a half laps and you can see the third position on the podium and you are going to lose it suddenly of course you are disappointed.

      “But I tell you the strategy normally, even if aggressive, is based on clear data.

      “We are not so stupid or crazy to take a risk for the driver if you are not reading quite well the data.”

      ..najlakše je suditi po novinarskom natezanju priče.


      0

      0
  2. Juan Manuel Fangio rudi Prikaži

    Evo da ne bi ispalo da bezveze govorim o Sebu.ako vas interesira na ovom linku možete pročitati šta kažu o ferarijevoj taktici i o gumama u pirelliju http://www.planetf1.com/driver/55667788/72830/Pirelli-surprised-by-one-stop


    0

    0
  3. Sebastian Vettel 5 Ronin Donator Prikaži

    Pirelli je kriv! Već godinama rade sranje sa tim gumama.


    0

    0
    • Lewis Hamilton 44 rizla Prikaži

      Pirelli kriv a jedino vettelu pukla guma u utrci, a on isao samo jednom u box, a ostali vodeci 2 puta… Čija majka crnu vunu prede? Izgleda Vettelova…


      0

      0
    • Zašto ljudi uvijek krive Pirelli? Pirelli radi točno onakve gume kakve Bernie zahtjeva! Sad zamisli da želiš namještaj po narudžbi, i nakon što ti ga naprave točno onakvog kakvog si ga htio, ti vidiš da baš i nije funkcionalan – tko je kriv? Ti koji si ga takvog htio, ili proizvođač koji ga je napravio točno onakvim kakvim si htio?


      0

      0
  4. Lewis Hamilton 44 rizla Prikaži

    Dečko ti bi cijelu utrku na 2 seta guma??? To je Spa, ne mozes tako planirati strategiju… Sad ti je lako kriviti pirelli, a ti si cijeli vikend “jahao” rubnike, cak i zalazio u pjescane zamke i onda se cudis kako ti je guma pukla… Decko smiri se i koncentriraj na sljedecu utrku. Ovo je greska ferrarijevog boxa i vozaca a ne pirellija…


    0

    0
  5. Clay Regazzoni HeatBlast44 Prikaži

    koliko god da je Pirreli kriv, toliko je i Ferrari kriv za tu taktiku i toliko je Vettel kriv što je vazda preko rubnjaka išao, cjeli vikend ide preko rubnjaka i na neki krivinama (malmedy) preširoko.
    I dalje msm da je Pirreli najveći krivac, jer guma bi trebala da izdrži cjelu trku da ne pukne, taman je vozio preko ne znam čega i taman na njoj ostalo milimetar sloja gume i taman one bile nevozljive, ne smiju pucati i tjt… ali o5 to ne umanjuje krivnju i rizik koji su poduzeli kao ekipa Ferrari i Seb, jer nije isto napravit proračun bez ikakvih testiranja da guma može izdržat 40 krugova, jer proračuni, treninzi i trka nisu isto :)
    izgleda da je Pirreli pravio proračun bez rubnjaka…


    0

    0
  6. Chase Carey hattrick Donator Prikaži

    Samo se nadam kako će na licitaciji pobijediti Michelin, oni zahtijevaju kvalitetne komponente koje će izdržati cijelu utrku.. pad performansi je jedno, a izdržljivost je dugo. Mislim da nije moguće napraviti idealnu gumu koja će imati fenomenalno ljepljivo držanje kroz cijelu utrku, te će i dalje vozači birati da li će postići idealni race-pace sa jednim ili više ulazaka.. no mislim da je moguće napraviti gumu koja se neće raspadati na bolidima u vrhu. Napominjem da se takve stvari kao što se desilo Vettelu vjerovatno neće nikad desiti Manoru ili većini ekipa sa donjeg i srednjeg segmenta, no na bolidima koji imaju puno veća opterećenja aerodinamičnog potiska u kombinaciji višeg okretnog momenta i jačine mašine sigurno su najveće opasnosti od deliminacije, puknuća i inih oštećenja koje vode tomu.

    Stoga ona naklapanje kako većina nije imala problem treba uzeti sa rezervom, jer se gume trebaju raditi kako bi izdržale napore najboljih bolida na gridu.. u granicama koja FIA predlaže, a to je jedan ulazak u boks.


    0

    0
  7. Ovdje je rezultat sasvim sporedna stvar jer na tablici vozača ili ekipa ne mijenja ništa bitno, a također se nije radilo o pobjedi ili nečem tako značajnom. Stvar je u čistoj sigurnosti vozača i nadam se da će se veći dio njih konačno pridružiti lajavom Vettelu protiv Bernijevih bolesnih ideja.
    Uostalom , Vettel govori slično kao većina ljubitelja F1 (i na ovom forumu) i provodi ankete među njima, samo iz daleko drugačije perspektive.


    0

    0