Izdvojeno

Ferrari u Austriju dolazi s novom pogonskom jedinicom

Piše: Marko Rakić

Prije 2 godina, 10 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Talijanski motorsport objavio je da Ferrari u Austriju dolazi s potpuno novom pogonskom jedinicom, stoga ona s testiranja uopće neće biti donesena na Red Bull Ring. U izvještaju stoji:

“Ferrarijeva pogonska jedinica 062/2 debitirat će u Austriji nakon što je prošla testove izdržljivosti. Verzija 062/1 (koja je korištena na predsezonskim testiranjima) uopće neće biti korištena u utrkama ove godine. Novi motor bi trebao imati oko 15 KS više od stare verzije koja na Catalunyi nije impresionirala.”

Govori se i o mnogo novih aerodinamičkih dijelova, ali koji neće biti implementirani tako brzo, već se dolaziti postepeno s utrke na utrku. Tek dio aero poboljšanja će biti predstavljen u Austriji, a što nije niti previše nužno jer je za Red Bull Ring mnogo bitniji snažan motor.

Prema do sada viđenom Ferrari kaska za Mercedesom, a vjeruje se i da Red Bull ima nešto bolji paket od ekipe iz Maranella, što ih stavlja na treću poziciju.

Komentiraj

10 komentara

  1. Nije lose za mladu ekipu :D



    18

    0
  2. …ova info je izašla još u travnju, pa kad su je nedavno opet objavili mislio sam da su dobili još 20KS… :)



    6

    0
  3. Ayrton Senna
    LR7 Prikaži

    A najbolje da su spavali od ožujka do sada..Jaka konkurencija se uvijek pozdravlja



    6

    0
  4. Michael Schumacher
    Valentin17 Prikaži

    Jedva čekam. :D



    2

    0
  5. Lance Stroll
    CaStroll Prikaži

    Svi dolaze s novim motorim pa neče valjda rabit one izvožene sa testiranja.



    2

    1
  6. Petronas
    robif Prikaži

    A drugi su sigurno spavali…pa imaju prasine u i po motoru….



    1

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Dueli timskih kolega 2022. – pregled kvalifikacija i utrka

Lociranje // Lovro Andraka

Usporedba rezultata timskih kolega često se u raspravama spominje kao "najčišći" mogući oblik komparacije između dvojice vozače Formule 1, stoga ovaj članak donosi pregled unutarmomčadskih duela iz nedavno okončane sezone Pregled je fokusiran na rezultate kvalifikacija i utrka, a vozačima je u duelima dodijeljen poen samo za sesije koje je i njihov timski kolega uspio dovršiti, odnosno, izuzete su kvalifikacije i utrke u kojima...

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Još kolumni