Esport / Izdvojeno

Slavljem Ferrarija završena premijerna sezona Esports F1 simRacing Hrvatska prvenstva

Piše: Dejan Fabris

Prije 2 godina, 1 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 4 minuta

Velika Nagrada Brazila

Posljednjom utrkom, Velikom Nagradom Brazila, riješena je i zadnja nepoznanica u premijernoj sezoni F1 sRHR-a: konkretno, ukupni pobjednik PS4 Divizije 2.

Trećim mjestom na Interlagosu, Bruno Radić je osigurao titulu naboljeg u D2 te ujedno i mjesto u elitnoj Diviziji u slijedećoj sezoni. Radiću su nedostajala samo tri boda kako bi postao definitivno nedostižan drugom Zdenku Kalamiru, kojemu je za osvajanje naslova igrala samo pobjeda i loš rezultat Radića. Budući da se niti jedno ni drugo nije dogodilo, Bruno Radić je postao posljednji osvajač jedne od Divizija F1 sRHR-a.

Inače na utrci, svoju je drugu pobjedu odnio Ivan Šalinović (McLaren), drugi je ponovno bio Mario Fraska (Renault), a treći, već gore spomenuti ukupni pobjednik D2, Bruno Radić (Ferrari).

Konstruktorski je naslov otišao Ferrariju, ispred Williamsa i Renaulta.

Rezultati utrke za VN Brazila – PS4 Divizija 2:

  1. Ivan Šalinović (McLaren)
  2. Mario Fraska (Renault)
  3. Bruno Radić (Ferrari)

Konačni poredak PS4 Divizije 2 nakon završene Sezone 1:


U ostalim utrkama po Divizijama, pobjednička su postolja podijeljena uglavnom između favorita.

Elitna je Divizija završila drugom pobjedom Stefana Pandže iz Ferrarija, ispred ukupnog pobjednika Frane Erjavca (Racing Point) te trećeg Daria Fotaka (Ferrari).

Ferrari je prvim i trećim mjestom dokazao da je bio najkompletnija momčad u Sezoni 1 te tako i tu uzeo naslov konstruktorskog pobjednika, ispred Racing Pointa i McLarena.

Rezultati utrke za VN Brazila – PS4 Divizija 1:

  1. Stefano Pandža (Ferrari)
  2. Frane Erjavac (Racing Point)
  3. Dario Fotak (Ferrari)

Konačni poredak PS4 Divizije 1 nakon završene Sezone 1:


Što se tiče PS4 Divizije 3, u kojoj se već otprije znao ukupni pobjednik, najbolji je na Interlagosu bio Borna Antić-Vesel (Haas), ispred Florijana Levaka (Red Bull) te Franca Jovića (Renault) kojem je ovo bilo prvo postolje u F1 sRHR-u.

Rezultati utrke za VN Brazila – PS4 Divizija 3:

  1. Borna antić-Vesel (Haas)
  2. Florijan Levak (Red Bull)
  3. Franco Jović (Renault)

Konačni poredak PS4 Divizije 3 nakon završene Sezone 1:


Sve tri utrke za VN Brazila u kategoriji PS4 možete pogledati na donjim linkovima:

U PC Diviziji 1 se dogodila najneobičnija utrka od osnutka F1 sRHR zajednice. Naime, utrku za VN Brazila su završila samo dvojica vozača, a pobjedu je odnio Manojlo Bošković iz Ferrarija.

I tu utrku kao i gornje možete pogledati na službenom F1 sRHR YouTube kanalu:

https://www.youtube.com/channel/UCeQhJfm536MmNHgOd22OcXw


Velikom Nagradom Brazila, završena je premijerna sezona Esports F1 simRacing Hrvatska prvenstva koja je nadmašila sva očekivanja!

Nešto više od dva mjeseca, 70-ak se vozača, kroz deset izabranih utrka, borilo za što bolji plasman na kraju sezone te demonstriralo svoje vještine u virtualnim kokpitima, a kako bi u slijedećoj sezoni bili raspoređeni upravo tamo gdje im je mjesto.

Dobili smo i vozače koji će ostati zapisani kao prvi pobjednici F1 sRHR Divizija:

  • Pobjednik PS4 Divizije 3: Arian Mladenić,
  • Pobjednik PS4 Divizije 2: Bruno Radić,

te pobjednik PS4 Divizije 1 i ukupni pobjednik Esports F1 simRacing Hrvatska prvenstva:

  • Frane Erjavac.

Uz čestitke gornjim dečkima, ali naravno i svima ostalima koji su sudjelovali u ovom projektu, a bez kojih sve ovo niti ne bi bilo moguće, najavljujemo kratku stanku što se tiče održavanja službenih utrka F1 sRHR-a.

U pripremi je Sezona 2 prvenstva koja će startati krajem srpnja, a nakon izlaska nove Codemasters videoigre: F1 2020, čije je puštanje u prodaju najavljeno za 10. srpnja.

Nova će sezona po prvi puta biti posložena na način da će divizije biti jakosne, tj. u elitnoj će diviziji biti vozači koji su pokazali najviše u premijernoj sezoni, tako da se unaprijed veselimo svim uzbuđenjima koja će nam prirediti najbolji hrvatski virtualni vozači.

Ukoliko se želite pridružiti F1 sRHR zajednici ili imate dodatnih pitanja, slobodni ste javiti se na službenu e-mail adresu: [email protected] ili preko Facebook stranice: https://www.facebook.com/F1simRacingHrvatska/.

Komentiraj

1 komentar

  1. Bernie Ecclestone
    Dani Donator Prikaži

    Ajde da i oni pobijede u nečemu, pa makar i imaginarnom natjecanju.


    0

    2

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni