F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Allison: FIA nije vjerovala da Mercedes može DAS učiniti legalnim

Ante Vetma

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Mercedesov tehnički direktor James Allison misli da FIA nije vjerovala kako njegova ekipa može napraviti DAS legalnim, nakon što su u prvom razgovoru rekli kako se radi o nedozvoljenom sustavu.

Mercedes je planirao već 2019. voziti s DAS-om, ali je FIA to zabranila i tražila da se naprave određene preinake kako bi sve bilo u skladu s pravilima.

“Bilo je zapravo jako teško.”

“Najprije smo htjeli uvesti DAS 2019. godine. Pokazali smo svoje ideje FIA-i, objasnili zašto mislimo da je legalno, a oni su gunđajući rekli da je sustav zapravo legalan.”

“Problem je bio u tome što im se nije sviđa način kako smo ga aktivirali. Imali smo polugu na upravljaču, a oni su onda rekli da ćemo trebati pomicati cijeli volan. Mislim da su pritom računali na to da ćemo odustati od svega i da im nećemo stvarati više problema.”

Naravno, Mercedes je nakon toga prihvatio FIA-in zahtjev i dizajnirao sustav na način da se aktivira pomicanjem cijelog volana.

Zanimljivo, nakon protesta ekipa DAS je bio zabranjen 2021. godine s novim tehničkim pravilnikom, a zbog odgode uvođenja tog pravilnika očekivalo se da će se i zabrana DAS-a odgoditi za 2022. Međutim, odlučeno je da će DAS ipak biti zabranjen iduće godine, bez obzira što tehnički pravilnik ostaje skoro isti.

“Imamo vrlo inovativnog glavnog dizajnera – Johna Owena koji je pristao na ovaj izazov. On zaista ima jako dobar osjećaj za to što se može napraviti, a to je zapravo jako dobra osobina jer vam pomaže da shvatite na koje istraživanje i razvoj vrijedi trošiti novac. Većina ljudi bi bila prilično neodlučna oko toga.”

“John ima dobar osjećaj za to što se može izvući. Ovo je bio jedan od tih slučajeva. Sakupio je oko sebe talentiranu ekipu dizajnera i između njih se razvilo nekoliko ideja kako se ovo može odraditi. Zatim smo odabrali najizgledniju od te tri ideje i otprilike godinu dana kasnije DAS sustav je bio napravljen.”

– James Allison

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3337 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

5 komentara

  1. Ayrton Senna LR7 Prikaži

    Vječito imaju asa u rukavu da se održe na vrhu,biti će zanimljivo vidjet efekte istog a i konkurencijsku vještinu brzine kopiranja ipak su sada dobili na vremenu 4 mj a Ferrari je spominjo cca pola god da im treba..



    6

    0
  2. Koja smijurija!! Das je bio zabranjen zbog novih pravila od iduce sezone jer kao nova pravila bi branila takav sustav. Sad kad je odgodena izmjena pravila za 2022 das je i dalje zabranjen iduce godine. Pitam se zasto ako su 2021 pravila ista.



    1

    0