Izdvojeno

Magnussen želi ostati u Haasu, ali ne ako će morati plaćati mjesto

Piše: Lovro Andraka

Prije 3 godina, 0 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Kevin Magnussen izjavio je kako i nakon 2020. želi ostati u Haasu, no ne namjerava plaćati za mjesto ako će momčad tražiti takvog vozača.

27-godišnji Danac stigao je u američku momčad 2017. godine i od tada s Romainom Grosjeanom čini njihovu stalnu, često vrlo eksplozivnu, vozačku postavu.

Iako su prošle godine imali najgoru sezonu ikad u kojoj su s petog mjesta 2018. pali na deveto mjesto u konstruktorskom poretku, Magnussen kaže kako vjeruje u momčad i želi ostati njezin član:

“Zaista želim ostati u Haasu. Oni imaju opciju [produljenja] za mene i zaista bi mi odgovaralo kada bi je iskoristili.”

“Siguran sam da će Haas biti u dobroj poziciji u nadolazećim godinama, a s uvođenjem ograničenja budžeta 2021. možemo doći bliže vrhu.”

“Također je odlučeno kako će svi koristiti bolide iz 2020. u 2021., zbog čega bi imalo smisla nastaviti s istim vozačima. Naš novi bolid pokazao se obećavajućim tijekom zime i čini se da smo riješili probleme koji su nas mučili prošle godine.”

Ograničenje budžeta dogovoreno je na 145 milijuna dolara za 2021. i u nadolazećim godinama će postupno pasti do 135 milijuna dolara, a to Magnussen vidi kao prednost za Haas.

“Sada govorimo o granici koja je zapravo blizu našem budžetu. I dalje je više nego što Haas koristi, no to će prisiliti mnoge druge momčadi na rezove, što nas stavlja u bolju situaciju.”

“To znači da mi možemo nastaviti bez većih promjena, dok će mnogi konkurenti oko nas biti prisiljeni na rezove. Tada postaje zanimljivo!”

Trenutna kriza dodatno je stavila F1 program Genea Haasa pod upitnik, ali njihov vozač smatra da ne bi trebali odustati.

“Gene zna da ima stvarno dobru malu momčad. Mogu razumjeti da je bio frustriran s onime što se dogodilo prošle godine, ali mislim da je to bila samo manja prepreka na putu. Postoji toliko uzbudljivih stvari koje se trenutno događaju u Formuli 1 i koje bi mogle biti prednost za nas.”

Iako Magnussen želi ostati u momčadi, ne želi to pod svaku cijenu:

“Ako će se morati plaćati za mjesta, onda više neću biti tu. Ne mogu niti ne želim prikupljati potrebna sredstva.”

Komentiraj

Trenutno nema komentara.
Budi prvi koji će napisati komentar!

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Poredak vozača: 5-1

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Pročitajte najprije:Poredak vozača: Pozicije 20-16Poredak vozača: Pozicije 15-11Poredak vozača: Pozicije 10-6 5 Lando Norris Kako je McLaren krenuo u sezonu bili smo prilično uvjereni da će ovo biti neobično loša godina za Landa Norrisa i Daniela Ricciarda Bahrein je bolje ne spominjati, a na drugoj utrci sezone, u Saudijskoj Arabiji, je zapeo u Q2 Cijele prošle sezone se nije dogodilo da na dva uzastopna GP vikenda ostane...

Još kolumni