Najbolji pokazatelj približavanja početka sezone su nove tehničke direktive od strane FIA-e koja je očigledno marljivo radila na zatvaranju potencijalnih sivih zona po pitanju pogonske jedinice.
Britnanski Autosport piše da se ovaj put radi o korištenju ulja i ERS senzorima.
Potrošnja ulja ograničena je na 0.3 litre na 100 kilometara, a kako bi osigurali da ekipe to ne zaobilaze – FIA uvodi nove stroge kontrole.
S obzirom da je Ferrari bio protagonist istraga ovog tipa prošle godine bit će zanimljivo vidjeti na koga će najviše utjecati ova nova tehnička direktiva. Poznato je Ferrari odnedavno pomaže FIA-i kako bi vladajuće tijelo bolje pratilo što točno rade proizvođači pogonskih jedinica.
Podsjetimo, sezona se nastavlja 3. srpnja na stazi Spielberg u Austriji koja je jedna od zahtjevnijih za izdržljivost i snagu pogonskih jedinica.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
bila bi glavna fora…da uopće nema ulja !…hehehehehe…pa da onda vidimo tko zna napraviti makšu a tko ne….
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
hvala fia, hvala ferrari!
3
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Cinkarosi u Ferrariju ? The tide is turning..
4
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ajde ti meni reci jeli veći problem što netko vara ili što netko ukazuje na to? I tko je tu više podložan da ga prozivamo?
0
12
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
hej ti, sta se pjenis ?
CI (confidential informat) – meni to tak izgleda..
Uhvaceni s prstima ili rukom u pekmezu, nisu mogli dokazat da to nije njihov pekmez pa i ruka, pa im sad pomazu da otkriju druge s rukicama u tudjem pekmezu..
Kao sto je vec receno, veci umovi rade u ekipama nego za FIAu i svakako odobravam krpanje sivih zona i eventualnih nacina varanja, nacin na koji to uspiju mi je manje vazan..
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ferrariji je varao kao što varaju svi ostali na svakoj utrci od kada je “svijeta i vijeka”. Samo što se ovoga puta ferrari osigurao preko odvjetnika da to bude neutuživo i nekažnjivo. Odnosno da bi FIA mogla kazniti morala bi ići u detalje što je Ferrari prekršio i kako, a onda bi to ušlo u trgovačko pravo i određene patente Ferrarija te bi Ferrari utužio FIAu za mnogo mnogo veći iznos. Čini se kao dobra šah partija.
3
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zasto vas vecina sve smatra attackom na Ferrari…
Nije ok odobravat jedno nedjelo drugim premda se slazem da je uvijek netko ima nesto ne bas po pravilima na svom bolidu?
Ali se slazem da je ovo dobro za Ferrari jer sigurno znaju vise od same FIAe i mogu pomoci u raskrinkavanju a blisko suradjivat sa nadleznim tijelom je uvijek dobro.. Mozda se sa sluzbenih Mercedesa FIA prebaci na Jeep, Fiat ili Ferrari ?
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
…sa jednog talijanskog izvora sam pronašao da osim ulja i ERS-a, FIA uvodi (uz savjetovanje i pomoć Ferrari-a) uvodi novu verziju senzora za mjerenje protoka goriva kojeg, navodi članak, nije moguće ‘prevariti’ a dodatno se na bolid Merc-a i Rb-a uvodi novi senzor distribucije ERS-energije a poslije će i na ostale ekipe…pretpostavljam već na drugoj utrci u austriji…
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bilo bi u redu da malo FIA postavi 150 senzora više na RB i Mercedes jer zadnjih godina samo je Ferrari poligon za senzore.
11
9
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bilo bi to lijepo, i da onda Mercedes pobjedi i sa 626183 senzora i jos jednom poduci ostatk grida lekcijama iz konstrukcije bolida i motora :)
5
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nažalost, budimo ipak realni i priznajmo (kao i svi proizvođači) da su ovi motori došli do limita. Lani se znalo da je Ferrari s novim trikom i da im to daje to malo prednosti, a ovako su realno svi unutar 10 ks. Najveću razliku rade elastičnost motora i ovi sitni trikovi gdje na kratko vrijeme dobe nešto ekstra konja na recimo par izlazaka iz zavoja, pa se to na kraju pretvori u desetinku dvije.
Ali da, volio bi kad se klupko raspetljava i da se ostalima postave senzori (što je trebalo ravnopravno već lani kad su samo Ferrariju). Pa kad se sumnja na nešto, odma na svih 20 bolida isti senzor.
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Italijanske drukare ?
3
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ispada prema van da je Ferrari pokajnik…A ovim pomaganjem FIA-i se čupaju kolko mogu jer nitko nije taj nj deal popušio tako naivno a opet i u redu da se nađe neki kompromis.Nešto me to podsijeća na HDZov sud časti kad zaškripi krađa…?
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Haha ferrari pomaže fia-i kako bi ona znala što točno rade proizvođači pu-a. Zanimljivo.
0
2